0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Από ==>https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/326730_nees-anatheseis-mathimaton-gymnasioy-kai-genikoy-lykeioy-oles-oi-allages#disqus_threadΟι πρώην ΠΕ15 (εκπαιδευτικοί οικιακής οικονομίας), νυν ΠΕ80 έχουνΑ ανάθεση1. Οικιακή οικονομία (Γυμνάσιο, μάθημα «εργαστηριακό» που σπάει σε 2 τμήματα από το 2020-2021)2. Πολιτική Παιδεία (Οικονομία, Πολιτικοί Θεσμοί και Αρχές Δικαίου και Κοινωνιολογία) (Λύκειο, ΕΠΑΛ)3. Οικονομία (Λύκειο, μάθημα προσανατολισμού)4. Αρχές Οικονομίας (Μάθημα επιλογής, ΕΠΑΛ)5. Αρχές Λογιστικής (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)6. Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)7. Θεωρία Τουρισμού και Εφαρμογές (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)8. Εισαγωγή στην Εφοδιαστική (Logistics) (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)9. Χρηματοπιστωτικές Συναλλαγές – Λογιστικά Φύλλα (EXCEL) (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)10. Οικονομικά Μαθηματικά & Στατιστική (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)11. Αρχές Οικονομικής Θεωρίας (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)12. Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)13. Σύγχρονο Περιβάλλον Γραφείου (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)14. Φορολογική Πρακτική (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)15. Λογιστικές Εφαρμογές (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)16. Επικοινωνία και Δημόσιες Σχέσεις (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)17. Οργάνωση και Λειτουργία Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)18. Οργάνωση και Λειτουργία Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)19. Γεωγραφία Τουρισμού (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)20. Εφαρμογές στον Τουρισμό (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)21. Διαφήμιση (Εισαγωγή, Δημιουργία και Προβολή) (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)22. Εφαρμογές Μάρκετινγκ (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)23. Οργάνωση και Διαχείριση Αποθηκών (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)24. Οργάνωση και Διαχείριση Μεταφορών (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)25. Εφαρμογές Εφοδιαστικής (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)26. Ερευνητική Εργασία στην Τεχνολογία (ΕΠΑΛ)27. Ζώνη Δημιουργικών Δραστηριοτήτων (ΕΠΑΛ)28. Εργαστήρια Δεξιοτήτων (Γυμνάσιο)
Πώς να αιτιολογηθεί το μπάχαλο;;; Άντε να δούμε....Από: https://www.alfavita.gr/sites/default/files/2020-07/anatheseis-mathimatwn-gumnasiou-gel.pdfσελίδα: 27189Γ. Στην κάλυψη των ωρών των μαθημάτων
* Συνάδελφε άλλο να......=>ΛΟΥΦΑΡΕΙΣ σε Γυμνάσιο κάνοντας έστω 1 ώρα Οικιακή Οικονομία ή Γεωγραφία ή Κοινωνική+Πολιτική Αγωγή ή +να .....=> ΛΟΥΦΑΡΕΙΣ σε Α' Λυκείου...με Πολιτική Παιδεία.....+άλλο να τρως......===-> ΚΟΛΑΣΤΗΡΙΟ...ΤΡΕΛΟ.... ΠΑ (ΛΟΥΚΙ) Γ' Λυκείου με πανελλαδικως εξεταζόμενο μάθημα Α.Ο.Θ + με μαθητές με απαιτήσεις....Οικονομικού πανεπιστημίου Αθηνών+Πειραιά....πού να πηγαίνουν ΌΛΟΙ φροντιστήριο.... +να σε στήνουν στον τοίχο με γιουχαρισμα.....εάν σε δουν άσχετο.....
Ισοπέδωτικος...γιατί να είναι λούφα εξ ορισμού τα μαθήματα οικιακή και γεωλογία-γεωγραφια; Από τον διδάσκοντα εξαρτάται κατά πόσο έχει διάθεση να δουλέψει και να μη μείνει στα βασικά του βιβλίου και κατά δεύτερο ρόλο από τους μαθητές.
Χημικός και Οικιακής Οικονομίας ( με την παλαιότερη οργανική ) έχουν οργανική σε γυμνάσιο . Φέτος ( από 1/7 ) ένας Φυσικός παίρνει οργανική στο σχολείο .Πως γίνονται οι αναθέσεις ;Στο σχολείο υπάρχουν 17 ώρες Φυσικής - 7 ώρες Χημείας - 7 ώρες
Κατά αρχας να ευχαριστήσω για την άμεση απάντηση .Να διορθώσω τις ώρες