*

Αποστολέας Θέμα: Αξιολόγηση Μαθητών Γυμνασίου - Λυκείου  (Αναγνώστηκε 9171 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος firiki

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 309
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Μαθητών Γυμνασίου - Λυκείου
« Απάντηση #14 στις: Ιούνιος 09, 2011, 10:09:42 μμ »
Τον συγκεκριμένο μαθητή δεν έχει νόημα να τον κόψεις τον Ιουνη αφού θα τον περάσεις το Σεπτέμβρη!

Γιατί να τον περάσω Σεπτέμβρη υποχρεωτικά; Με αυτό που πρότεινα θα μπορεί να πάει στη Γ Λυκείου αλλά να χρωστάει ακόμα τα Μαθηματικά της Α. Διάβασε καλύτερα αυτό που πρότεινα. Έτσι δεν θα είμαι υποχρεωμένος να τον περάσω Σεπτέμβρη ή να νιώθω τύψεις ότι αν τον κόψω θα χάσει μια ολόκληρη χρονιά και αυτό ίσως έχει συνέπειες στη ζωή του. Απλά πράγματα. Όπως στο πανεπιστήμιο.

Επίσης ένας μαθητής που γράφει σε ένα μάθημα 0-5 σε κάθε διαγώνισμα και είναι ήδη μαθητής Λυκείου (αν και στο Γυμνάσιο δε βλέπω διαφορά) δεν υπάρχει περίπτωση όσες φορές και να τον κόψεις κάποια στιγμή να μάθει τα βασικά στο συγκεκριμένο μάθημα.
Ούτε σε αυτό συμφωνώ. Πολλοί κοπήκαμε στο πανεπιστήμιο γράφοντας 0 και 1. Αλλά τελικά όταν στρωθήκαμε το περάσαμε το μάθημα. Τουλάχιστον τα βασικά θα τα μάθει. Τώρα δεν μπαινει καν στον κόπο να τα μάθει αφού με το 20άρι στα θρησκευτικά κέρδισε την προαγωγή του στην επόμενη τάξη. Ισχύει δηλαδή σήμερα το εξής παραλογο: γιατί να διαβάσω Μαθηματικά αφού θα γράψω καλά Θρησκευτικά και έτσι θα κάνω τη δουλειά μου χωρίς κόπο!!!!  Απαράδεκτο κατ' εμέ.

Συμφωνώ με summit ότι πιο αυστηρά πρέπει να είναι τα πράγματα σε Δημοτικό και Γυμνάσιο.
killbill ειναι δυνατον να συγκρινεις ενα φοιτηντη του μαθηματικου με ενα μαθητη του επαλ?λιγο αστοχο το βρισκω
ΠΕ02

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση Μαθητών Γυμνασίου - Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:56:11 »

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Μαθητών Γυμνασίου - Λυκείου
« Απάντηση #15 στις: Ιούνιος 10, 2011, 09:57:57 πμ »
killbill ειναι δυνατον να συγκρινεις ενα φοιτηντη του μαθηματικου με ενα μαθητη του επαλ?λιγο αστοχο το βρισκω

αναφέρομαι στο σύστημα και όχι στο νοητικό επίπεδο. Το σύστημα μπορεί να είναι το ίδιο
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 10, 2011, 09:59:28 πμ από killbill »

Αποσυνδεδεμένος summit

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 99
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Μαθητών Γυμνασίου - Λυκείου
« Απάντηση #16 στις: Ιούνιος 10, 2011, 07:44:25 μμ »

[/quote]

Αυτό ακριβώς εφάρμοσα εγώ φέτος...Και ξέρεις κάτι; η (δυσάρεστη) έκπληξη ήρθε από αλλού και όχι από τους μαθητές, οι οποίοι (επιμένω) αντιδρούν θετικά, όταν κάνεις τις προθέσεις και τις απαιτήσεις σου σαφείς ΕΞΑΡΧΗΣ και εμμένεις ΜΕ ΣΥΝΕΠΕΙΑ σε αυτές, παρέχοντας ίση αντιμετώπιση σε όλους.

Η έκπληξη λοιπόν σε πληροφορώ ήρθε από τους συναδέλφους....όπου πρέπει συνεχώς να προσπαθείς να αποδείξεις τα αυτονόητα, να αποδεικνύεις ότι δεν είσαι ελέφαντας, ότι δεν είσαι το άψυχο σκληρό άκαρδο τέρας που θέλει να κόψει τους πάντες, ότι δεν το παίζεις επιστήμονας και καπελώνεις τους συναδέλφους σου,
Για να μη μιλήσω για τη διευθύντρια, διαπλεκόμενη σε βαθμό υπερ-κακουργήματος με διάφορους ντόπιους, η οποία πήγε μέχρι και να μου αλλάξει βαθμό από την κατάσταση στην καρτέλα ώστε να..."περάσει το παιδί"

Πάντως, εφόσον με τα παιδιά πήγε οκ, λέω να το συνεχίσω και του χρόνου! Βέβαια δεν ξέρω αν κι αυτά είναι τόσο ψύχραιμα ακριβώς επειδή ξέρουν ότι τελικά θα περάσουν με το Μ.Ο. (πιθανότατα).
[/quote]

Συμφωνώ μαζί σου σε αυτό.
Πιστεύω ότι αν βάλεις εξαρχής τους βαθμολογικούς σου κανόνες (Ποιος παίρνει 8, ποιος 9, κ.λπ.) έχουν και τα παιδιά ένα στόχο και ξέρουν και τις συνέπειες. Ναι, είναι αποτελεσματικό. Δίνεται, ειδικά, στους αδύνατους ένα κίνητρο.

[/quote]
Παράθεση από: firiki στις Ιούνιος 09, 2011, 10:09:42 μμ
killbill ειναι δυνατον να συγκρινεις ενα φοιτηντη του μαθηματικου με ενα μαθητη του επαλ?λιγο αστοχο το βρισκω

αναφέρομαι στο σύστημα και όχι στο νοητικό επίπεδο. Το σύστημα μπορεί να είναι το ίδιο
[/quote]

Νομίζω ότι υπάρχει μια διαφορά ουσίας. Ο φοιτητής έχει αποκτήσει ένα γνωστικό υπόβαθρο που του επιτρέπει να συμπληρώσει από μόνος του τα κενά προηγούμενων ετών, σε αντίθεση με το μαθητή του ΕΠΑΛ που όχι μόνο δε μπορεί να καλύψει τα κενά του, αλλά τα κενά του θα αυξάνονται λόγω προηγούμενης άγνοιας. ΄Ασε που θα απαιτήσει φτάνοντας στη Γ (ή Δ) Λυκείου να του δώσεις οπωσδήποτε το πτυχίο του και να μην τον καθυστερείς!

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Μαθητών Γυμνασίου - Λυκείου
« Απάντηση #17 στις: Ιούνιος 10, 2011, 08:33:43 μμ »
ακριβώς για αυτό είπα ότι θα μπορεί να είναι στην Γ, αλλά να χρωστάει μαθηματικά της Α.
Και αν αυτό το σύστημα που προτείνω, εφαρμοστεί και στο Γυμνάσιο, ε τότε δεν νομίζω ότι θα έχουμε τόσο άσχετους στο Λύκειο.

Το θέμα είναι τι θέλουμε; Θέλουμε να βλέπουμε μαθητές να έρχονται στην Γ, και να μην ξέρουν ούτε το όνομά τους να γράφουν και ούτε να είναι ικανοί να μοιράσουν δύο γαιδουριών άχυρα;

Ε λοιπόν, σας πληροφορώ ότι ένας βασικός λόγος για αυτήν την κατάντια είναι το γεγονός ότι με το σημερινό σύστημα όλα συμψηφίζονται και μπαίνουν στο ίδιο καζάνι! Σου λέει γιατί να ασχοληθώ με τα Μαθηματικά την Φυσική και τα ΑΡχαία, αφού με Αγγλικά, Θρησκευτικά, Έκθεση και 1-2 εύκολα μαθηματάκια ακόμα που δεν απαιτούν βάσεις και γνώσεις από προηγούμενες χρονιές και ούτε τόσο διάβασμα, (πχ Λογοτεχνία, Ιστορία κλπ) περνάω στην επόμενη τάξη. Οπότε λέει ο μαθητής, δεν ασχολούμαι!

Αν όμως ξέρει από την 1η τάξη ότι τα Αρχαία, τα Μαθηματικά κλπ θα τον κυνηγάνε και ότι θα τα χρωστάει (όπως στο πανεπιστήμιο), τότε θα στρωθεί γιατί θα πιεστεί!

Εξάλλου δεν προτείνω κάτι τόσο καινούργιο. Πριν κάποια χρόνια, αν θυμάστε, έστω και σε ένα μάθημα αν έβγαζες κάτω από τη βάση, παραπεμπόσουνα σ'αυτό το ένα μάθημα τον Σεπτέμβρη και αν κοβόσουν και εκεί επαναλάμβανες την τάξη.

Εγώ προτείνω κάτι ακόμα πιο δίκαιο, και λέω: Γιατί βρε παιδιά να επαναλάβει την τάξη αφού όλα τα άλλα μαθήματα τα έγραψε καλά (ή σχετικά καλά). Κρίμα δεν είναι να χάσει έναν χρόνο από τη ζωή του εξαιτίας ενός μαθήματος? και στο πανεπιστήμιο αν κοβόσουν σε ένα μάθημα δεν έχανες όλο το έτος, ούτε σε έβαζαν να ξαναδώσεις όλα τα μαθήματα του έτους αν τα είχες περάσει!!!!!!! Ας περάσει λοιπόν την τάξη και ας χρωστάει τα Μαθηματικά Α Λυκείου ή Α Γυμνασίου !! που το άδικο δηλαδή; δεν τίθεται καν θέμα σύγκρισης νοητικού επιπέδου μαθητή με φοιτητή. Αναφέρομαι στον τρόπο αξιολόγησης και στο σύστημα προαγωγής σε ένα μάθημα. Σίγουρα θα λειτουργούσε, τουλάχιστον δεν θα ήταν οι μαθητές τόσο αραχτοί.
Εγώ ντρέπομαι (δεν ξέρω εσεις) όταν μου λένε κατάμουτρα: Βάλτε μου και 5 στο τετράμηνο, θα περάσω από τα Θρησκευτικά!

Ε αυτό πρέπει να αλλάξει!!!

killbill
Υπουργός παιδείας σε έναν άλλο κόσμο!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 10, 2011, 08:36:23 μμ από killbill »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32315
  • Τελευταία: mixalios11
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161207
  • Σύνολο θεμάτων: 19229
  • Σε σύνδεση σήμερα: 747
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 476
Σύνολο: 484

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.048 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.