0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Γινεται συνεδριαση του συλλογου διδασκοντων,δλδ μεταξυ σας και συζητατε ποια θελει να αναλαβει τι!Αν δεν βρειτε ακρη πρεπει να ενημερωσετε τη σχολικη συμβουλο για να λυθει το θεμα!
Καλό είναι να μην ανακατεύεις τη σύμβουλο σε τέτοιες καταστάσεις.Το να δείχνουν κάποιοι συνάδελφοι ότι δεν μπορούν να συννενοηθούν δεν είναι και ό,τι καλύτερο...Καλό είναι να ανακατεύεται η σύμβουλος μόνο σε θέματα μαθήματος και διδακτικής .
Παράθεση από: Rinaki στις Σεπτεμβρίου 22, 2011, 04:18:36 pmΠαράθεση από: AnnaB στις Σεπτεμβρίου 22, 2011, 03:51:40 pmΠαράθεση από: alexel στις Σεπτεμβρίου 21, 2011, 11:54:53 pmΔε μού'χει τύχει.Όμως, όσες αντίστοιχες περιπτώσεις ξέρω η επιλογή γίνεται ανάλογα με την προϋπηρεσία.Πρώτη επιλέγει η αρχαιότερη, 2η αυτή με την αμέσως λιγότερη προϋπηρεσία και ούτω καθεξής.Ποιος έθεσε την αρχαιότητα ως κριτήριο; Και αν οι δύο (για παράδειγμα) αρχαιότερες επιλέγουν το κλασικό τι γίνεται; Η εγκύκλιος που αφορά τη λειτουργία και τον προγραμματισμό, πάντως σεν αναφέρει πουθενά την αρχαιότητα σχετικά με την επιλογή του τμήματος, αντίθετα αναφέρει πως οι θέσεις είναι ενιαίες και όλες οι νηπιαγωγοί ισότιμες.Ακριβώς έτσι αναφερει η εγκυκλιος. Οι θεσεις ειναι ενιαιες. Κ κατα τη γνωμη μου αν υπαρχει καλη θεληση μπορει να γινει ετσι η "μοιρασια" με συζητηση ωστε να εξυπηρετουνται ολοι. Γιαυτο ανεφερα οτι εαν π.χ. η κοπελα που ειναι προισταμενη γινεται να αναλαβει το κλασικο (εφοσον κ οι αλλες κοπελες δεν εχουν καποιο ιδιαιτερο θεμα) καμια φορα βολευει γιατι εκεινη εχει κ τα γραφειοκρατικα. Τωρα εαν θελουν δυο το ιδιο τμημα...κληρωση. Δυστυχως εχω δει σε νηπιαγωγειο νηπιαγωγους να επικαλουνται την αρχαιοτητα κ να μην ακουνε κανεναν!!Σε όσες περιπτώσεις γνωρίζω γίνεται ό,τι λέει η Rinaki.Η αρχαιότερη γίνεται προϊσταμένη του κλασικού τμήματος, εάν επιθυμεί αφενός να είναι προϊσταμένη και αφετέρου να αναλάβει το κλασικό τμήμα.
Παράθεση από: AnnaB στις Σεπτεμβρίου 22, 2011, 03:51:40 pmΠαράθεση από: alexel στις Σεπτεμβρίου 21, 2011, 11:54:53 pmΔε μού'χει τύχει.Όμως, όσες αντίστοιχες περιπτώσεις ξέρω η επιλογή γίνεται ανάλογα με την προϋπηρεσία.Πρώτη επιλέγει η αρχαιότερη, 2η αυτή με την αμέσως λιγότερη προϋπηρεσία και ούτω καθεξής.Ποιος έθεσε την αρχαιότητα ως κριτήριο; Και αν οι δύο (για παράδειγμα) αρχαιότερες επιλέγουν το κλασικό τι γίνεται; Η εγκύκλιος που αφορά τη λειτουργία και τον προγραμματισμό, πάντως σεν αναφέρει πουθενά την αρχαιότητα σχετικά με την επιλογή του τμήματος, αντίθετα αναφέρει πως οι θέσεις είναι ενιαίες και όλες οι νηπιαγωγοί ισότιμες.Ακριβώς έτσι αναφερει η εγκυκλιος. Οι θεσεις ειναι ενιαιες. Κ κατα τη γνωμη μου αν υπαρχει καλη θεληση μπορει να γινει ετσι η "μοιρασια" με συζητηση ωστε να εξυπηρετουνται ολοι. Γιαυτο ανεφερα οτι εαν π.χ. η κοπελα που ειναι προισταμενη γινεται να αναλαβει το κλασικο (εφοσον κ οι αλλες κοπελες δεν εχουν καποιο ιδιαιτερο θεμα) καμια φορα βολευει γιατι εκεινη εχει κ τα γραφειοκρατικα. Τωρα εαν θελουν δυο το ιδιο τμημα...κληρωση. Δυστυχως εχω δει σε νηπιαγωγειο νηπιαγωγους να επικαλουνται την αρχαιοτητα κ να μην ακουνε κανεναν!!
Παράθεση από: alexel στις Σεπτεμβρίου 21, 2011, 11:54:53 pmΔε μού'χει τύχει.Όμως, όσες αντίστοιχες περιπτώσεις ξέρω η επιλογή γίνεται ανάλογα με την προϋπηρεσία.Πρώτη επιλέγει η αρχαιότερη, 2η αυτή με την αμέσως λιγότερη προϋπηρεσία και ούτω καθεξής.Ποιος έθεσε την αρχαιότητα ως κριτήριο; Και αν οι δύο (για παράδειγμα) αρχαιότερες επιλέγουν το κλασικό τι γίνεται; Η εγκύκλιος που αφορά τη λειτουργία και τον προγραμματισμό, πάντως σεν αναφέρει πουθενά την αρχαιότητα σχετικά με την επιλογή του τμήματος, αντίθετα αναφέρει πως οι θέσεις είναι ενιαίες και όλες οι νηπιαγωγοί ισότιμες.
Δε μού'χει τύχει.Όμως, όσες αντίστοιχες περιπτώσεις ξέρω η επιλογή γίνεται ανάλογα με την προϋπηρεσία.Πρώτη επιλέγει η αρχαιότερη, 2η αυτή με την αμέσως λιγότερη προϋπηρεσία και ούτω καθεξής.
Καμια δεν εχει την προτεραιοτητα ΠΟΥΘΕΝΑ!
Η αρχαιότητα και μόνο δεν συνεπάγεται πλέον τη θέση της προισταμένης. Μπορείτε να δείτε το νόμο 3848/10 (άρθρα 15, 23 και 24 αν θυμάμαι καλά).
Παράθεση από: stroumfaki στις Σεπτεμβρίου 22, 2011, 04:47:01 pmΚαμια δεν εχει την προτεραιοτητα ΠΟΥΘΕΝΑ!Ακριβώς!
Ολα ειναι θεμα διδασκοντων και πως θα το λυσουν μεταξυ τους...η εσχατη λυση ειναι η συμβουλος
αλλά γενικά υπήχε πολλή συνεργασία μεταξύ μας και αλληλοβοήθεια σε όλους τους τομείς...αυτό είναι το παν...τα υπόλοιπα έρχονται...