0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
1. Αυτό που ίσως δεν γίνεται κατανοητό είναι ο στόχος των κινητών εργαστηρίων. Με το να εξοπλιστεί το εργαστήριο του σχολείου, πόσοι διαφορετικοί καθηγητές μπορούν να το χρησιμοποιήσουν μια δεδομένη διδακτική ώρα; Αν για παράδειγμα σε ένα Γυμνάσιο έχουμε 3 τμήματα των 20 παιδιών, γιατί οι καθηγητές των 2 να πρέπει να περιμένουν να γίνει διαθέσιμο αυτό, ενώ θέλουν να χρησιμοποιήσουν την τεχνολογία για να εμπλουτίσουν το μάθημά τους;2. Αν είναι προβληματική η υπάρχουσα εργαστηριακή υποδομή, γιατί δεν μπορούν να αναπληρωθούν τα 10-15 σταθερά με φορητά; Αυτό το "Για τον πληροφορικό, ο οποίος κατά μέσο όρο θα διδάξει 4-5 διδακτικές ώρες ημερησίως, είναι καταστροφή" δεν το καταλαβαίνω.3. Επαναλαμβάνω για την ποιότητα: ποιος είναι ευχαριστημένος με την ποιότητα των σταθερών ΗΥ που έχουν έρθει στο σχολείο του;4. 150 εκ. δεν αφορούν σε φορητούς υπολογιστές αλλά στο σύνολο του μεγάλου έργου (κάπου 175 εκ. είναι αν θυμάμαι καλά). Από αυτά, τα περίπου 90 εκ. αφορούν στα κινητά εργαστήρια, όπου μιλάμε για κάπου 160.000 φορητούς υπολογιστές (+ 11.500 ερμάρια + 11.500 wifi). Κάντε τις πράξεις, βγάλτε ΜΟ κόστος ανά φορητό, βάλτε μέσα κόστος λογισμικών, 5ετη εγγύηση, μεταφορικά, εγκατάσταση-επίδειξη και τότε μπορούμενα αξιολογήσουμε πιο συγκεκριμένα αν συμφέρουν ή όχι. 5. Εφόσον το σχολείο έχει ισόγειο και πρώτο όροφο, είτε αφήνω 1 ερμάριο σε κάθε έναν, είτε μεταφέρω μόνο το wifi, το οποίο είναι αποσπώμενο.6. Στα laptop που προτάθηκαν έγινε έλεγχος διάρκειας μπαταρίας και ξεπερνούσαν όλα τις 6 ώρες. Αν μετά από 3-4 χρόνια οι μπαταρίες δεν κρατάνε έστω 3 ώρες, το κόστος των 500