0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Γεια σας συνάδελφοι!Προσωπικά δυστυχώς δεν έχω εξειδικευμένες γνώσεις στην ειδική αγωγή και θα ήθελα την βοήθειά σας!Έχω ένα μικρό φροντιστήριο μέσης εκπαίδευσης!Πρόσφατα, ήρθε να γραφτεί ένα παιδί α λυκείου, που ήταν αρκετά "μαζεμένο", αλλά οκ.Όταν ξεκίνησαν τα μαθήματα, το παιδί στο τμήμα έκανε σαν τρελό, δεν μπορούσε να παρακολουθήσει, έτρεμε, κοιτούσε συνεχώς την πόρτα και εμφάνιζε αρκετά τικ. Είπα στους γονείς του ότι το παιδί δυσκολεύεται και δεν μπορεί να ενταχθεί σε τμήμα, και να κάνουμε κάποια μαθήματα σαν ιδιαίτερο για να δούμε αν μπορεί να παρακολουθήσει.Το δέχτηκαν με μεγάλη δυσκολία, καθώς μου είπαν ότι είναι άριστος μαθητής και άνετα μπορεί να μπει σε οποιοδήποτε τμήμα. Κάνοντας του ιδιαίτερα συνειδητοποίησα ότι όντως το παιδί γνωστικά και νοητικά είναι μια χαρά. Όμως, δεν θέλει να τον πλησιάζω για να του διορθώνω τις ασκήσεις, αλλά να μου δίνει αυτός το τετράδιο από απόσταση, δεν με κοιτάει στα μάτια και αγχώνεται πολύ όταν τον κοιτάω εγώ και γενικά όταν μιλάμε για κάτι εκτός μαθήματος, "κολλάει" ή απαντάει τελείως ανώριμα για την ηλικία του (του στυλ στο λύκειο μου έχουμε πολύ καλά παιδάκια, σήμερα κάναμε λίγα ρηματάκια κτλ.) Προσωπικά, αφού το θέμα δεν είναι νοητικό, αλλά στην αλληλεπίδραση με τους άλλους, υποψιάζομαι ότι έχει κάποιου είδους αυτισμό!Η μητέρα του όμως δεν το δέχεται με τίποτα, μου έίπε ότι τον έχει πάει σε κεδδυ και δεν του βρήκαν τίποτα και ότι πρέπει άμεσα να τον βάλουμε σε τμήμα, γιατί νιώθει ότι τον "χωρίζουμε"από τα άλλα παιδιά, γι'αυτό έχει άγχος. Η ερώτηση μου είναι μπορεί ένα παιδί όπως το περιγράφω να λειτουργήσει σε τμήμα; Μπορεί να κάνει μάθημα με κάποιον που δεν έχει εξειδικευμένες γνώσεις; Ή πρέπει απλά να πω στην μητέρα ότι δεν μπορούμε να το αναλάβουμε και τέλος;