*

Αποστολέας Θέμα: Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες  (Αναγνώστηκε 9365 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ramianna

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 290
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες
« στις: Απρίλιος 09, 2013, 12:18:20 πμ »
Καλησπέρα σας, κάνω ιδιαιτερα σε ένα παιδάκι Α δημοτικου μόνο στα Μαθηματικά. Ξεκινησαμε το Φεβρουαριο κ η μαμα της μου ειπε οτι εμεινε λιγο πισω γιατι δεν της έδινε πολυ σημασια στα μαθηματικα για να μαθει καλα τα γραμματακια στην γλώσσα...στην αρχη πηγαινε καλα αλλά παρατηρώ ότι κάποιες δυσκολίες επιμένουν μετά από 1,5 μήνα..αρκετές φορές δυσκολευεται να πει οτι 20-->είκοσι, ενώ έμαθε ότι 10+5=15, στο 15-5 δυσκολεύεται καθως και στο 15-...=10. Δυσκολευεται στο να μετρησει ανάποδα αλλα και κανονικα ανα 2,3,5 κτλ.. Στην αρχη εκανε προσθεσεις με τα δαχτυλα μετα που "μεγαλωσαν"οι αριθμοι αρισαμε να χρησιμοποιουμε το αριθμητηριο και τα παει αρκετα καλα αλλα βλεπω οτι δεν έχει αυτοματοποιησει καμια πραξη (ακομα και το 2+2 πρεπει να το μετρησει για να το πει). Επισης δεν γινεται να μετραει συνεχεια με το αριθμητηριο κ προσπαθησα να της διδαξω 15+3, 15 στο μυαλο και προσθετουμε 3 με τα δαχτυλα αλλα δυσκολευεται γιατι ενω συνεχιζει να μετραει δεν σταματαει μολις μετρησει 3 δαχτυλάκια. Ακομα στους τακτικους αριθμους δυσκολευεται πολυ. Την βοηθησα καποιες φορές στην αντιγραφη κ στην αναγνωση και είδα ότι κάνει αρκετα ορθογραφικα λάθη και διαβαζει πολυ αργα-συλλαβιστα και καποιο πολυ απλα προβληματα προσθεσης δεν μπορει να τα λυσει. Επισης ειναι πολυ χαμηλων τόνων παιδακι, δεν μιλαει ειναι ντροπαλο και θελει συνεχως καποιον πανω απο το κεφαλι του για να διαβασει και να κανει τις εργασιες του. Η δασκαλα του σχολειου ειπε στην μαμα του οτι μαθαινει με αργους ρυθμους κ πρεπει να το σεβαστούμε. Νομιζω οτι η μαμα της δεν θελει να δει οτι υπαρχει προβλημα και λεει οτι γενικα η δασκαλα τους βαζει πολλα και κουραζεται. Να τις προτεινω να επισκεφτει καποιον ειδικο;
Συγνωμη αν σας ζαλισα αλλα ηθελα να σας δωσω όσο καλύτερη εικόνα γίνεται...
And in the end, the love you take is equal to the love you make...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:52:49 »

Αποσυνδεδεμένος gallikou

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 718
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες
« Απάντηση #1 στις: Απρίλιος 09, 2013, 12:28:32 πμ »
Πρέπει οπωσδήποτε να δει κάποιον ειδικό, τώρα που είναι νωρίς. Μιλάω από προσωπική εμπειρία. Ας ζητήσει ραντεβού από ΚΕΔΔΥ. Στη Β' και την Γ' θα τρέχει και δεν θα προλαβαίνει. Που μετράει με τα δαχτυλάκια είναι μάλλον φυσιολογικό, το ζήτημα είναι να μην συνεχίσει να το κάνει. Εφόσον έχεις επισημάνει προβλήματα και στην γλώσσα, πρέπει οπωσδήποτε να δει κάποιον. Τι μήνα είναι γεννημένη; Το λέω, γιατί μπορεί να είναι από τα μικρούλια της Α'.

Αποσυνδεδεμένος golum

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 609
    • Προφίλ
Απ: Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες
« Απάντηση #2 στις: Απρίλιος 09, 2013, 09:23:00 πμ »
γιατι θα τρεχει στη β κ δε θα φτανει;αφου στη β ταξη συστηνεται να παραπεμπονται τα παιδια στο κεδδυ αν προκειται για μαθησιακες δυσκολιες κ οχι για προβληματα συμπεριφορας που μπορει να πηγαζουν (και) απο εξωγενεις παραγοντες
το μονο που θελω ειναι να τους δω να τρεχουν..

Συνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3643
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες
« Απάντηση #3 στις: Απρίλιος 09, 2013, 09:28:28 πμ »
Η διάγνωση για τις Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες γίνεται στο τέλος της Γ τάξης.

Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να γίνει νωρίτερα μια αξιολόγηση και να εφαρμοστεί εκπαιδευτικό πρόγραμμα που στόχο θα έχει την αντιμετώπιση των μαθησιακών δυσκολιών.

Παραπομπή, λοιπόν, σε ΚΕΔΔΥ ή σε δημόσιο Ιατροπαιδαγωγικό Κέντρο (βέβαια στα ΙΠ δεν δίνουν ποτέ Εξατομικευμένο Πρόγραμμα Εκπάιδευσης).
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:52:49 »

Αποσυνδεδεμένος gallikou

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 718
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες
« Απάντηση #4 στις: Απρίλιος 09, 2013, 11:29:46 πμ »
γιατι θα τρεχει στη β κ δε θα φτανει;αφου στη β ταξη συστηνεται να παραπεμπονται τα παιδια στο κεδδυ αν προκειται για μαθησιακες δυσκολιες κ οχι για προβληματα συμπεριφορας που μπορει να πηγαζουν (και) απο εξωγενεις παραγοντες
Γιατί η ύλη είναι τεράστια για παιδιά με δυσκολίες. Και ό,τι θέματα έχει, αν έχει, το παιδί πρέπει να αντιμετωπιστούν έγκαιρα. Τα ΙΠ απλά σου λένε ότι το παιδί έχει γενικευμένες μαθησιακές δυσκολίες και σε παραπέμπουν σε λογοθεραπευτή, εργοθεραπευτή κλπ.

Αποσυνδεδεμένος ramianna

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 290
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες
« Απάντηση #5 στις: Απρίλιος 09, 2013, 12:48:43 μμ »
Πρέπει οπωσδήποτε να δει κάποιον ειδικό, τώρα που είναι νωρίς. Μιλάω από προσωπική εμπειρία. Ας ζητήσει ραντεβού από ΚΕΔΔΥ. Στη Β' και την Γ' θα τρέχει και δεν θα προλαβαίνει. Που μετράει με τα δαχτυλάκια είναι μάλλον φυσιολογικό, το ζήτημα είναι να μην συνεχίσει να το κάνει. Εφόσον έχεις επισημάνει προβλήματα και στην γλώσσα, πρέπει οπωσδήποτε να δει κάποιον. Τι μήνα είναι γεννημένη; Το λέω, γιατί μπορεί να είναι από τα μικρούλια της Α'.
Ναι ειναι φυσιολογικο να μετραει με τα δαχτυλα και την ενθαρρυνω πολλες φορες να το κανει και με το αριθμητηριο φυσικα, αλλα μετραει ακομα και το 2+2 και το 5+5...Μαρτιο ειναι γεννημενη νομιζω οποτε δεν νομιζω οτι ειναι απο το μικρουλια μιςα κ 5,5 δεν μπορουν να πανε στην πρωτη (αν γνωριζω σωστα) αλλα και απο τα μικρουλια να ειναι, έχει κάποιο νόημα; :-\

Επισης έμαθα από έναν γνωστο μας στο σχολείο της ότι πηγαινει τμήμα ένταξης...θα το επιβεβαιωσω τις επομενες μέρες γιατι μπορει να το μπερδευει με καποιο άλλο παιδακι μιας και το θεωρω αδιανοητο να πηγαινει και η μαμα του να μην μου έχει πει τπτ

Επειδη μπερδευτηκα, μπορει δηλαδη η μητερα να το παει στα ΚΕΔΔΥ έτσι; (το δημοσιο Ιατροπαιδαγωγικο κεντρο τι ειναι;δεν το γνωριζω και δεν ξερω αν υπαρχει στην πολη μας) αφου ομως η αξιολογηση βγαινει στην Γ δημοτικου τι μπορει να του πρσφερει το ΚΕΔΔΥ; να αναγνωρισει οτι υπαρχουν δυσκολιες και μετα τι;τμημα ένταξης;
And in the end, the love you take is equal to the love you make...

Συνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3643
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες
« Απάντηση #6 στις: Απρίλιος 09, 2013, 01:17:19 μμ »
Αν πηγαίνει στο Τμήμα Ένταξης, σημαίνει ότι υπάρχει αξιολόγηση και έχει διαπιστωθεί κάποιο θέμα/μαθησιακή δυσκολία. Αλλιώς παιδί μπορεί να φοιτήσει άτυπα στο ΤΕ, αλλά πάλι απαιτείται η έγγριση/υπεύθυνη δήλωση του γονέα ο οποίος δηλώνει κιόλας ότι έχει απευθυνθεί σε ΚΕΔΔΥ και έχει πάρει σειρά για αξιολόγηση.

Τα Ιατροπαιδαγωγικά είναι δομές αξιολόγησης που ανήκουν σε νοσοκομεία. Έχουν ειδικότητες (ψυχολόγους, παιδοψυχιάτρους, εκπαιδευτικούς κλπ) και κάνουν αξιολόγηση του παιδιού. Κάνουν την ίδια δουλειά με τα ΚΕΔΔΥ, μόνο που δεν δίνουν Εξατομικευμένο Πρόγραμμα Εκπαίδευσης (το ΚΕΔΔΥ στο οποίο είμαι εγώ δίνει σε όλα τα παιδιά, δεν ξέρω τι συμβαίνει σε άλλα ΚΕΔΔΥ)

Ο όρος "Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες" μπορεί να αναφερθεί για ένα παιδί από την Γ Δημοτικού και μετά. Νωρίτερα, το ίδιο παιδί φυσικά και παρουσιάζει Μαθησιακές Δυσκολίες (με απλά λόγια, δεν μπορεί να ακολουθήσει τους ρυθμούς των άλλων παιδιών της τάξης, πράγμα που του δημιουργεί πρόβλημα). Μπορεί, λοιπόν, να γίνει μια αξιολόγηση του παιδιού, να εντοπιστούν οι δυσκολίες του (π.χ. δεν έχει κατακτήσει την έννοια της πρόσθεσης και της αφαίρεσης), να προταθούν τρόποι αντιμετώπισης (π.χ. φοίτηση σε Τμήμα Ένταξης για 10 ώρες την εβδομάδα, που είναι το maximum), να συνταχθεί ΕΠΕ (που θα προτείνει τρόπους αντιμετώπισης των δυσκολιών) και να αρχίσει το παιδί να δουλέυει πάνω στα θέματα του.
Με την επαναξιολόγηση του στο τέλος της Γ, θα φανεί αν οι δυσκολίες του ωφειλόταν σε Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες (οι οποίες και θα οριστούν) και θα συνεχιστεί το πρόγραμμα παρέμβασης ή σε κάτι άλλο (π.χ. ανωριμότητα)
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος golum

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 609
    • Προφίλ
Απ: Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες
« Απάντηση #7 στις: Απρίλιος 09, 2013, 02:28:12 μμ »
μας καλυψες enmaki!
το μονο που θελω ειναι να τους δω να τρεχουν..

Συνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3643
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες
« Απάντηση #8 στις: Απρίλιος 09, 2013, 02:47:16 μμ »
 ;)

Κάθε μέρα τα λέω και τα κάνω....

Τα έχω μάθει πλέον!!!
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος ramianna

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 290
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες
« Απάντηση #9 στις: Απρίλιος 09, 2013, 08:50:16 μμ »
emmaki πολυ χρησιμες οι πληροφοριες σου.
Βασικα στη σχολη μας ειχε μιλησει η ψυχολογος απο τα κεδδυ και μας ειπε οτι αν υπαρχουν θεσεις κ καποιο παιδι εχει μεινει πισω στα μαθηματα για οποιονδηποτε λογο μπορει να παει στο τ.ε (με την συμφωνια των γονεων φυσικα) για 1, 2 μηνες οσο χρειαστει κ μετα μπορει να ξαναγυρισει στην γενικη ταξη. Ειπα στην μητερα οτι μπορει να το παει στο τμημα ενταξης αλλα την ειδα ουδετερη. Ακομη σχετικα με τις δυσκολιες στα μαθηματικα πως μπορω να την βοηθησω; αν παρουμε υποψην μας οτι τα παιδια με δυσλεξια δεν βοηθιουνται απο την επαναληψη (ή κανω λάθος) τι πρεπει να τις κανω; γενικα για την δυσλεξια υπαρχουν πολλα αλλα για την δυσαρηθμισια δεν βρισκω πολλες δραστηριοτητες. Εχω του Αγαλιωτη μαθησιακες δυσκολιες στα μαθηματικα αλλα δεν λεει πολλα πρακτικα πραγματα...
And in the end, the love you take is equal to the love you make...

Συνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3643
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες
« Απάντηση #10 στις: Απρίλιος 10, 2013, 09:35:16 πμ »
Τα παιδιά που μπαίνουν στο ΤΕ αυτομάτως θεωρούνται παιδιά με Εκπαιδευτικές Ανάγκες. Πώς θα χαρακτηρίσεις ένα παιδί αν δεν υπάρχει αξιολόγηση;
Άτυπα μπορεί να πάει ένα παιδί για να μην χάνεται χρόνος, με την προϋπόθεση ότι είναι στη λίστα των ΚΕΔΔΥ (ή των Ιατροπαιδαγωγικών).

Αυτό που αναφέρεις γίνεται στα τμήματα ενισχυτικής διδασκαλίας (όπου υπάρχουν)

Η δυσαριθμησία είναι μια Ειδική Μαθηιακή Δυσκολία, που θέλει πολύ εξειδικευμένες γνώσεις για να διαγνωστεί. Δεν είναι απλά "δεν μπορώ να κάνω πρόσθεση/αφαίρεση". Είναι ένας τομέας σχετικά καινούριος και δεν υπάρχουν πολλά πράγματα γαρμμένα.

Εγώ δεν μπορώ να σου πω τι να κάνεις, καθώς είμαι νηπιαγωγός και οι γνώσεις μου πα΄νω στο θέμα είναι πολύ περιορισμένες.
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος ramianna

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 290
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες
« Απάντηση #11 στις: Απρίλιος 26, 2013, 12:37:23 πμ »
Τελικα το παιδακι δεν παει σε τμημα ένταξης...οι δυσκολιες νομιζω οτι συνεχως μεγαλωνουν, έκανα μαι κουβεντα με την μαμα αλλα δεν βλεπει καν το ενδεχομενο οτι υπαρχει προβλημα, νομιζω οτι η πρωτη ειναι δυσκολη ταξη και αργει να προσαρμοστει και απο του χρονου θα εχει συνηθίσει...Ηθελα να σας ρωτησω σχετικα με την επιβραβευση, ενισχυση. Προς το παρον της δινω μονο λεκτικη ενισχυση "μπραβο, τελεια, πολυ καλα, τα πηγαμε πολυ καλα σημερα κτλ" αλλα βλεπω οτι δεν ανταποκρινεται...δηλ τι της τα λεω τι οχι το ιδιο και το αυτο...σκεφτομουν μηπως εφτιαχνα καποιον πινακα επιβραβευσης ή αυτοκολλητα να την ενθαρρυνω να προσπαθει πιο πολυ..Πιστευεται οτι βοηθα αυτο;
And in the end, the love you take is equal to the love you make...

Αποσυνδεδεμένος gallikou

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 718
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες
« Απάντηση #12 στις: Απρίλιος 26, 2013, 12:49:42 πμ »
Τελικα το παιδακι δεν παει σε τμημα ένταξης...οι δυσκολιες νομιζω οτι συνεχως μεγαλωνουν, έκανα μαι κουβεντα με την μαμα αλλα δεν βλεπει καν το ενδεχομενο οτι υπαρχει προβλημα, νομιζω οτι η πρωτη ειναι δυσκολη ταξη και αργει να προσαρμοστει και απο του χρονου θα εχει συνηθίσει...Ηθελα να σας ρωτησω σχετικα με την επιβραβευση, ενισχυση. Προς το παρον της δινω μονο λεκτικη ενισχυση "μπραβο, τελεια, πολυ καλα, τα πηγαμε πολυ καλα σημερα κτλ" αλλα βλεπω οτι δεν ανταποκρινεται...δηλ τι της τα λεω τι οχι το ιδιο και το αυτο...σκεφτομουν μηπως εφτιαχνα καποιον πινακα επιβραβευσης ή αυτοκολλητα να την ενθαρρυνω να προσπαθει πιο πολυ..Πιστευεται οτι βοηθα αυτο;

Αυτοκόλλητα... Επίσης θα σου πρότεινα να βρεις ασκησούλες με θέματα από κόμικς που μπορεί να την ενδιαφέρουν. Υπάρχουν διάφορα στο Internet.

Αποσυνδεδεμένος ThaliaTh

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 56
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες
« Απάντηση #13 στις: Οκτώβριος 05, 2017, 12:07:33 μμ »
Γεια σας συνάδελφοι!Προσωπικά δυστυχώς δεν έχω εξειδικευμένες γνώσεις στην ειδική αγωγή και θα ήθελα την βοήθειά σας!Έχω ένα μικρό φροντιστήριο μέσης εκπαίδευσης!Πρόσφατα, ήρθε να γραφτεί ένα παιδί α λυκείου, που ήταν αρκετά "μαζεμένο", αλλά οκ.Όταν ξεκίνησαν τα μαθήματα, το παιδί στο τμήμα έκανε σαν τρελό, δεν μπορούσε να παρακολουθήσει, έτρεμε, κοιτούσε συνεχώς την πόρτα και εμφάνιζε αρκετά τικ. Είπα στους γονείς του ότι το παιδί δυσκολεύεται και δεν μπορεί να ενταχθεί σε τμήμα, και να κάνουμε κάποια μαθήματα σαν ιδιαίτερο για να δούμε αν μπορεί να παρακολουθήσει.Το δέχτηκαν με μεγάλη δυσκολία, καθώς μου είπαν ότι είναι άριστος μαθητής και άνετα μπορεί να μπει σε οποιοδήποτε τμήμα. Κάνοντας του ιδιαίτερα συνειδητοποίησα ότι όντως το παιδί γνωστικά και νοητικά είναι μια χαρά. Όμως, δεν θέλει να τον πλησιάζω για να του διορθώνω τις ασκήσεις, αλλά να μου δίνει αυτός το τετράδιο από απόσταση, δεν με κοιτάει στα μάτια και αγχώνεται πολύ όταν τον κοιτάω εγώ και γενικά όταν μιλάμε για κάτι εκτός μαθήματος, "κολλάει" ή απαντάει τελείως ανώριμα για την ηλικία του (του στυλ στο λύκειο μου έχουμε πολύ καλά παιδάκια, σήμερα κάναμε λίγα ρηματάκια κτλ.) Προσωπικά, αφού το θέμα δεν είναι νοητικό, αλλά στην αλληλεπίδραση με τους άλλους, υποψιάζομαι ότι έχει κάποιου είδους αυτισμό!Η μητέρα του όμως δεν το δέχεται με τίποτα, μου έίπε ότι τον έχει πάει σε κεδδυ και δεν του βρήκαν τίποτα και ότι πρέπει άμεσα να τον βάλουμε σε τμήμα, γιατί νιώθει ότι τον "χωρίζουμε"από τα άλλα παιδιά, γι'αυτό έχει άγχος. Η ερώτηση μου είναι μπορεί ένα παιδί όπως το περιγράφω να λειτουργήσει σε τμήμα; Μπορεί να κάνει μάθημα με κάποιον που δεν έχει εξειδικευμένες γνώσεις; Ή πρέπει απλά να πω στην μητέρα ότι δεν μπορούμε να το αναλάβουμε και τέλος;
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 05, 2017, 12:09:32 μμ από ThaliaTh »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159456
  • Σύνολο θεμάτων: 19210
  • Σε σύνδεση σήμερα: 396
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 24
Επισκέπτες: 347
Σύνολο: 371

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.1 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.