0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Λόγος περί γονέων μαθητών.Κατηγορία πρώτη και αγαπημένη είναι οι γονείς που νοιάζονται για τα παιδιά τους, έρχονται στο σχολείο, ρωτούν και με ευγένεια και υπευθυνότητα ενημερώνουν για προβλήματα που απασχολούν το παιδί ή θεωρούν πως θα έπρεπε να γνωρίζει το σχολείο. Κατηγορία δεύτερη είναι οι γονείς που ντρέπονται να ...ενοχλήσουν, καθώς θεωρούν πως στο σχολείο δεν πρέπει να μπαίνουν ή να απασχολούν. Όταν καλούνται, συνεργάζονται και επικοινωνούν με το σχολείο πολύ θετικά. Είναι οι γονείς που δεν γνωρίζουν ούτε τα δικαιώματά τους ούτε τις υποχρεώσεις του και αδικούν τα παιδιά τους.Κατηγορία τρίτη είναι οι γονείς που ντρέπονται για τη συμπεριφορά του παιδιού τους ή για τις επιδόσεις του. Και στις δυο περιπτώσεις έχουν άδικο. Κανείς γονιός δεν πρέπει να ντρέπεται για τη συμπεριφορά ή για τις επιδόσεις του παιδιού του. Χρειάζεται να ασχολείται, να ενδιαφέρεται για αυτά και να συνεργάζεται με το σχολείο. Δύσκολα έρχονται στο σχολείο, όταν τους καλέσεις και με διάθεση απολογίας και συγγνώμης για ό,τι έκανε και δεν έκανε το παιδί τους.Κατηγορία τέταρτη είναι οι γονείς που θεωρούν το σχολείο υπεύθυνο για όλα τα προβλήματα που εμφανίζει το παιδί τους. Είναι εκείνοι που είχαν ένα αγγελούδι μέχρι που το έστειλαν στο σχολείο και αυτοί οι δάσκαλοι το μετέτρεψαν σε διάολο. Έρχονται στο σχολείο με διάθεση επικριτική και έτοιμοι να φιλονικήσουν. Εύκολη περίπτωση στην αντιμετώπιση, αλλά επικίνδυνοι για τα παιδιά τους.Κατηγορία πέμπτη είναι οι γονείς που ενεπλάκησαν σε ατύχημα. Το ατύχημα ήταν η γέννηση του παιδιού τους. Ψάχνουν εναγωνίως να αποδώσουν τις ευθύνες για τη γέννηση του ατυχήματος. Συνήθως ευθύνεται ο άλλος γονιός. Αν όχι, τότε ευθύνεται το σχολείο. Έρχονται με εριστική και επιθετική διάθεση υιοθετώντας κάθε φήμη και θεωρώντας την αξιόπιστη.Κατηγορία έκτη είναι οι ξεχασιάρηδες γονείς. Αυτοί που έχουν ξεχάσει πως είναι γονείς ενός παιδιού. Που δεν επιθυμούν τίποτε να ενοχλήσει τη ζωάρα τους. Ούτε προφανώς και το παιδί τους. Με πολλή απροθυμία και πολύ θυμό προσέρχονται στο σχολείο, όταν καλούνται για υπόθεσή τους.Κατηγορία έβδομη είναι οι γονείς των καναλιών. Για οτιδήποτε συμβεί στο παιδί τους (τιμωρηθεί επειδή έβρισε ή επειδή ενεπλάκη σε καβγά) έρχονται και δηλώνουν πως θα καλέσουν τα κανάλια. Τους δηλώνεις την αγάπη σου και τα όρια που έχουν οριστεί από τον νόμο, οπότε και ξεθυμαίνει συνήθως ο θυμός τους.
Ενας πρωην μαθητης κρινει... https://yannakas.me/2014/04/schools/
Αν είστε κοινωνικοί λειτουργοί ευθύνεστε για αυτό και ακριβώς αυτό αποδεικνύει, ότι το βασικό εκπαιδευτικό σύστημα είναι τόσο καταστραμμένο που μόνο ένα shut down είναι η λύση.
Ενδιαφέρουσα περίπτωση μαθητή, που απαξιώνει και καταγγέλει ένα εκπαιδευτικό σύστημα, το οποίο δεν του προσφέρει τίποτα. Πανεξυπνη και η προσφώνηση του καθηγητή της ειδικότητας Ιστορικού. Δείχνει ένα παιδί που γενικά δεν τον ενδιέφερε το σχολείο και δεν πήγε καλά στη ζωή του και εμφανίζεται αγανακτισμένος.Και μετά πας https://yannakas.me/about-me/ και επιλέγεις cv view και βλέπεις έναν μαθητή, ο οποίος έχει δύο πτυχία στη διοίκηση επιχειρήσεων και στη νομική (και με καλούς βαθμούς), όπως επίσης ότι σχεδόν από τα 19 του είχε ασχοληθεί με τον χώρο των ψηφιακών μέσων. Να υποθέσω ότι όλα αυτά τα έμαθε μόνος του, με προσωπική ενασχόληση του τα βράδια, μετά την απογοητευτική του εμπειρία, από τα ελληνογερμανικα σχολεια που σπούδαζε.Πολλη αγανάκτηση για το άδικο σύστημα, το οποίο δεν του έδωσε ευκαιρίες στη ζωή και τον έθεσε στο περιθώριο...
Toυ τα εμαθε ο φροντιστης του οπως λενε και πολλοι "μονιμοι" συναδελφοι....
ΑΝ και είναι τ
Hello σε όλους τους καθηγητές! Όχι δεν ήρθα για να διαμαρτυρηθώ για τα όσα σχολιάζονται για εμένα. Τα κείμενα μου είναι πράγματι δημόσια και ενθαρρύνω μάλιστα κάθε είδους σχολιασμό. Σχολιάστε άφοβα, μιλήστε και κράξτε, φτιάξτε συνωμοσίες και ότι άλλο τραβάει η ψυχή σας! Μάλιστα προκαλώ να οργανώσουμε ένα vlog debate, να φτιάξτε το πιο δυνατό σας crew, να με βάλετε στην μέση και να δούμε ποιος θα καταρρίψει πρώτος τον άλλον. Με τρώει να σας πω αείμνηστο «Όλοι σας και μόνος μου, σας έχω!» αλλά πολύ φοβάμαι ότι θα σας βραχυκυκλώσω εντελώς ως προς το ποιος μπορεί να είναι ...ο φροντιστής μου!! Θέλω μόνο να διευκρινίσω ένα σημείοΜε το shutdown δεν προάγω την αναρχία αν και παραδέχομαι απομονωμένο μάλλον αυτό φαίνεται. Αυτό που είχα στο μυαλό μου ήταν το δόγμα του ΣΟΚ. Ένα προσωρινό shutdown στα πλαίσια πλήρως και ριζικής αναδιοργάνωσης. Πιστεύω οι μεταρρυθμίσεις που χρειάζεται το δημόσιο σχολείο είναι τόσο θεμελιακές όπου ένα ένα shutdown ενός ή και δυο ετών είναι απαραίτητο. Όχι μόνο για να σχεδιαστούν και να υλοποιηθούν, πρωτίστως να αφομοιωθούν. Οι μεταρρυθμίσεις, έτσι καφενιακά, που έχω στο μυαλό μου απαραίτητες είναι: 1) Πλήρη αυτονόμηση των σχολικών μονάδων, το σχολείο πρέπει να είναι εκείνο θα προσλαμβάνει, να παρέχει ιατροφαρμακευτική ή συνταξιοδοτική κάλυψη στο προσωπικό του. Ο απαραίτητος εθνικός σχεδιασμός θα προάγεται μέσα έναν διακυβερνητικό (μη κυβερνητικό) θεσμό όπου θα κάθε σχολείο θα στέλνει έναν αντιπρόσωπο - πιθανώς κατόπιν πρότασης του συμβουλίου των καθηγητών και ψήφισης από την κοινότητα των κηδεμόνων. Το υπουργείο θα έχει απλώς έναν νομιμοποιητικό και διαιτητικό ρόλο. Η χρηματοδότηση των σχολείων θα γίνεται με ιδία κεφάλαια και από τα δημοτικά τέλη. 2) Το εκπαιδευτικό προσωπικό δεν θα πρέπει να ασχολείται με καμία διοικητική λειτουργία του σχολείου, συμπεριλαμβανομένου και το πρόγραμμα μαθημάτων. Ο διευθυντής, ο γραμματέας, λογιστής δεν θα πρέπει να είναι ταυτόχρονα και εκπαιδευτικοί. Ένα είδος εσωτερικού ασυμβίβαστου. 3) Ριζική αναθεώρηση του προγράμματος σπουδών. Ενδεικτικά η UK εισήγαγε πρόσφατα μάθημα δημοσίου λόγου και ειδικότερα το Ελληνικό σχολείο χρειάζεται σειρά από τέτοιες εξελίξεις. Π.χ. τα καλλιτεχνικά μαθήματα, αγνοούν εντελώς τις σύγχρονες τέχνες, γραφιστική, κινηματογράφο, τεχνολογία ήχου. Από τα μαθηματικά απουσιάζει η αριθμητική και οι αλγόριθμοι. Απουσιάζουν η ενωσιακή ιστορία και οι πολιτικές επιστήμες. Το κυριότερο όμως και ειδικότερα το πτυχίο του λυκείου θα πρέπει να αποδεσμευτεί από ένα σειριακό πρόγραμμα που απλώς διακλαδώνεται σε 2-3 κατευθύνσεις. Το πτυχίο θα ισοδυναμεί με την συγκέντρωση κάποιων διδακτικών μονάδων. Αν κάποιος μαθητής θέλει να πάρει όλα τα μαθηματικά στην πρώτη λυκείου εμάς δεν θα πρέπει να μας κόφτει και μόνο καλό θα του κάνει να αναμειχθεί με μεγαλύτερους ή μικρότερους συμμαθητές. Κάπως έτσι θα είναι και η μετέπειτα ζωή του. Όποτε υπό αυτήν την έννοια εννοούσα το shutdown. Πλήρη τερματισμό της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, απόλυση όλου του προσωπικού, συλλογή όλων των περιουσιακών σε έναν ενιαίο διαχειριστή και όλο το υπουργείο ετοιμάζει το νέο σχέδιο. Ο Ελληνικός λαός έχει αντέξει την απουσία κράτους δικαίου (όχι μόνο οι φασίστες μπήκαν στην βουλή, αλλά είχαμε την παγκόσμια οπισθοδρόμηση και αναδείξαμε και ...τις προληπτικές συλλήψεις). Το ένα σχολικό έτος χωρίς σχολεία αν επικοινωνηθεί ορθά μπορεί να δώσει μια άλλη δυναμική ακόμη και στην εθνοτική μας ταυτότητα. Ακόμη και αν λόγω ικανοτήτων και/ή έλλειψη ζήτησης, επαναπροσληφθεί το μεγαλύτερο μέρος του παλιού προσωπικού, και πάλι θα έχει χαραχθεί ένα τρανό milestone εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης!
Καταρχάς μπράβο που μην δουλεύοντας στο Δημόσιο, έχεις τη δυνατότητα, να μπαίνεις και να γράφεις με την αληθινή σου ταυτότητα και να έχεις το θάρρος της γνώμης σου. Αν δουλεύες στο Ελληνικό Δημόσιο, ίσως να ήταν απερισκεψία και να μην έφθανες ποτέ στη συνταξιοδότηση που αναφέρεις παρακάτω, ή τέλος πάντων να ήξεραν ποιος είσαι με ότι συνεπάγεται αυτό αν είχες οικογένεια και παιδιά.
Δεύτερο και εισαγωγικό ακόμα, dream team στο pde δεν υφίσταται. Ολοι έχουν άποψη και όλων η άποψη έχει αξία. Αριστοι μεταξύ μας δεν υπάρχουν. Είμαστε όλοι ίσοι.
[...] όμως τα κείμενα σου κρίνονται. Οταν λοιπόν μόνος σου αρχικά λες, ότι υποστήριζα αυτό και μετά το σβήνεις, πάει να πει ότι τότε ήσουν ιδεολογικά αυτός, μετά μπορεί να απογοητεύτηκες και να άλλαξες. Τέσπα το ποιος είσαι είναι δικός σου θέμα και ας μείνουμε στην κριτική απόψεων.
Για τα τελευταία. Κράτος δικαίου μπορεί να μην έχει υπάρξει γιατί αντικάταστάθηκε από κράτος καταστολής. Πλήρη αναρχία οδηγεί σε διάλυση...Λοιπόν διάλυση ή ξύλο και φυλακίσεις, τι εννοείς;
Να σου κάνω μια ερώτηση τώρα...Επώνυμα γράφεις. Αποψη έχεις. Γιατί δεν κάνεις εσύ το σχέδιο και να κάνεις και ένα κόμμα να δούμε τι ψήφους θα πάρεις; Γιατί δηλαδή σε αυτή τη χώρα να έχουν όλοι απόψεις και κανείς να μην θέλει να τις εφαρμόσει; Κάνε λοιπόν κόμμα, κατέθεσε πρόταση και το ξαναβλέπουμε. Οχι τίποτα άλλο, αλλά πολλοί εμφανίστηκαν τα τελευταία χρόνια ως πρωτοπόροι και τελικά μόλις είδαν ότι ήταν πολύ κάτω του 3% ξεχάσαν τι έλεγαν χθες..
Εγώ σου απάντησα όλα.