*

Αποστολέας Θέμα: Κοινωνία και Εκπαίδευση  (Αναγνώστηκε 4800 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kpet

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 230
    • Προφίλ
Κοινωνία και Εκπαίδευση
« στις: Μάρτιος 08, 2019, 03:00:55 μμ »
Το παρακατω λεει πολλες αληθειες σχεδον ολες...Απο εκπαιδευτικο με πολυετη εμπειρια...

Παράθεση


Λόγος περί γονέων μαθητών.

Κατηγορία πρώτη και αγαπημένη είναι οι γονείς που νοιάζονται για τα παιδιά τους, έρχονται στο σχολείο, ρωτούν και με ευγένεια και υπευθυνότητα ενημερώνουν για προβλήματα που απασχολούν το παιδί ή θεωρούν πως θα έπρεπε να γνωρίζει το σχολείο.
Κατηγορία δεύτερη είναι οι γονείς που ντρέπονται να ...ενοχλήσουν, καθώς θεωρούν πως στο σχολείο δεν πρέπει να μπαίνουν ή να απασχολούν. Όταν καλούνται, συνεργάζονται και επικοινωνούν με το σχολείο πολύ θετικά. Είναι οι γονείς που δεν γνωρίζουν ούτε τα δικαιώματά τους ούτε τις υποχρεώσεις του και αδικούν τα παιδιά τους.
Κατηγορία τρίτη είναι οι γονείς που ντρέπονται για τη συμπεριφορά του παιδιού τους ή για τις επιδόσεις του. Και στις δυο περιπτώσεις έχουν άδικο. Κανείς γονιός δεν πρέπει να ντρέπεται για τη συμπεριφορά ή για τις επιδόσεις του παιδιού του. Χρειάζεται να ασχολείται, να ενδιαφέρεται για αυτά και να συνεργάζεται με το σχολείο. Δύσκολα έρχονται στο σχολείο, όταν τους καλέσεις και με διάθεση απολογίας και συγγνώμης για ό,τι έκανε και δεν έκανε το παιδί τους.
Κατηγορία τέταρτη είναι οι γονείς που θεωρούν το σχολείο υπεύθυνο για όλα τα προβλήματα που εμφανίζει το παιδί τους. Είναι εκείνοι που είχαν ένα αγγελούδι μέχρι που το έστειλαν στο σχολείο και αυτοί οι δάσκαλοι το μετέτρεψαν σε διάολο. Έρχονται στο σχολείο με διάθεση επικριτική και έτοιμοι να φιλονικήσουν. Εύκολη περίπτωση στην αντιμετώπιση, αλλά επικίνδυνοι για τα παιδιά τους.
Κατηγορία πέμπτη είναι οι γονείς που ενεπλάκησαν σε ατύχημα. Το ατύχημα ήταν η γέννηση του παιδιού τους. Ψάχνουν εναγωνίως να αποδώσουν τις ευθύνες για τη γέννηση του ατυχήματος. Συνήθως ευθύνεται ο άλλος γονιός. Αν όχι, τότε ευθύνεται το σχολείο. Έρχονται με εριστική και επιθετική διάθεση υιοθετώντας κάθε φήμη και θεωρώντας την αξιόπιστη.
Κατηγορία έκτη είναι οι ξεχασιάρηδες γονείς. Αυτοί που έχουν ξεχάσει πως είναι γονείς ενός παιδιού. Που δεν επιθυμούν τίποτε να ενοχλήσει τη ζωάρα τους. Ούτε προφανώς και το παιδί τους. Με πολλή απροθυμία και πολύ θυμό προσέρχονται στο σχολείο, όταν καλούνται για υπόθεσή τους.
Κατηγορία έβδομη είναι οι γονείς των καναλιών. Για οτιδήποτε συμβεί στο παιδί τους (τιμωρηθεί επειδή έβρισε ή επειδή ενεπλάκη σε καβγά) έρχονται και δηλώνουν πως θα καλέσουν τα κανάλια. Τους δηλώνεις την αγάπη σου και τα όρια που έχουν οριστεί από τον νόμο, οπότε και ξεθυμαίνει συνήθως ο θυμός τους.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 11, 2019, 05:19:07 μμ από kpet »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κοινωνία και Εκπαιδευση
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:36:12 »

Αποσυνδεδεμένος kpet

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 230
    • Προφίλ
Απ: Κοινωνία και Εκπαιδευση
« Απάντηση #1 στις: Μάρτιος 11, 2019, 05:18:21 μμ »
Ενας πρωην μαθητης κρινει... 8)

https://yannakas.me/2014/04/schools/

sapore

  • Επισκέπτης
Απ: Κοινωνία και Εκπαιδευση
« Απάντηση #2 στις: Μάρτιος 11, 2019, 08:29:03 μμ »
Ενας πρωην μαθητης κρινει... 8)

https://yannakas.me/2014/04/schools/

Γνωστόν ΑΝ κ ΜΗ πολυλεγόμενο (ΜΟΝΟ για όσους σκέφτονται κάποια χρόνια μπροστά):

Παράθεση
Αν είστε κοινωνικοί λειτουργοί ευθύνεστε για αυτό και ακριβώς αυτό αποδεικνύει, ότι το βασικό εκπαιδευτικό σύστημα είναι τόσο καταστραμμένο που μόνο ένα shut down είναι η λύση.

ΑΝ και είναι τ€τοια η "καταστροφή" που ούτε τι εστί "κοινωνικός λειτουργός" ΔΕΝ κατέει το παιδί!

Leviathan

  • Επισκέπτης
Απ: Κοινωνία και Εκπαιδευση
« Απάντηση #3 στις: Μάρτιος 11, 2019, 09:06:15 μμ »
Ενας πρωην μαθητης κρινει... 8)

https://yannakas.me/2014/04/schools/

Ενδιαφέρουσα περίπτωση μαθητή, που απαξιώνει και καταγγέλει ένα εκπαιδευτικό σύστημα, το οποίο δεν του προσφέρει τίποτα. Πανεξυπνη και η προσφώνηση του καθηγητή της ειδικότητας Ιστορικού. Δείχνει ένα παιδί που γενικά δεν τον ενδιέφερε το σχολείο και δεν πήγε καλά στη ζωή του και εμφανίζεται αγανακτισμένος.


Και μετά πας https://yannakas.me/about-me/  και επιλέγεις cv view και βλέπεις έναν μαθητή, ο οποίος έχει δύο πτυχία στη διοίκηση επιχειρήσεων και στη νομική (και με καλούς βαθμούς), όπως επίσης ότι σχεδόν από τα 19 του είχε ασχοληθεί με τον χώρο των ψηφιακών μέσων. Να υποθέσω ότι όλα αυτά τα έμαθε μόνος του,  με προσωπική  ενασχόληση του τα βράδια, μετά την απογοητευτική του εμπειρία, από τα ελληνογερμανικα σχολεια που σπούδαζε.

Πολλη αγανάκτηση για το άδικο σύστημα, το οποίο δεν του έδωσε ευκαιρίες στη ζωή και τον έθεσε στο περιθώριο...
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 11, 2019, 09:15:10 μμ από Leviathan »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κοινωνία και Εκπαιδευση
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:36:12 »

Αποσυνδεδεμένος kpet

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 230
    • Προφίλ
Απ: Κοινωνία και Εκπαιδευση
« Απάντηση #4 στις: Μάρτιος 11, 2019, 09:30:54 μμ »
Toυ τα εμαθε ο φροντιστης του οπως λενε και πολλοι "μονιμοι" συναδελφοι.... 8)


Ενδιαφέρουσα περίπτωση μαθητή, που απαξιώνει και καταγγέλει ένα εκπαιδευτικό σύστημα, το οποίο δεν του προσφέρει τίποτα. Πανεξυπνη και η προσφώνηση του καθηγητή της ειδικότητας Ιστορικού. Δείχνει ένα παιδί που γενικά δεν τον ενδιέφερε το σχολείο και δεν πήγε καλά στη ζωή του και εμφανίζεται αγανακτισμένος.


Και μετά πας https://yannakas.me/about-me/  και επιλέγεις cv view και βλέπεις έναν μαθητή, ο οποίος έχει δύο πτυχία στη διοίκηση επιχειρήσεων και στη νομική (και με καλούς βαθμούς), όπως επίσης ότι σχεδόν από τα 19 του είχε ασχοληθεί με τον χώρο των ψηφιακών μέσων. Να υποθέσω ότι όλα αυτά τα έμαθε μόνος του,  με προσωπική  ενασχόληση του τα βράδια, μετά την απογοητευτική του εμπειρία, από τα ελληνογερμανικα σχολεια που σπούδαζε.

Πολλη αγανάκτηση για το άδικο σύστημα, το οποίο δεν του έδωσε ευκαιρίες στη ζωή και τον έθεσε στο περιθώριο...

Leviathan

  • Επισκέπτης
Απ: Κοινωνία και Εκπαιδευση
« Απάντηση #5 στις: Μάρτιος 11, 2019, 09:54:02 μμ »
Toυ τα εμαθε ο φροντιστης του οπως λενε και πολλοι "μονιμοι" συναδελφοι.... 8)

Όταν αναφέρεστε σε φροντιστη, μιλάτε για αυτόν που του έκανε πολιτική κατήχηση μήπως;
Του αναγνωρίζω βεβαια, ότι είχε δηλώσει από το πρώτο μηνυμα τα πιστεύω του, ώστε στη συνέχεια να μπορεί κάποιος να καταλάβει, γιατί έστω και έμμεσα απαξιώνει οτιδήποτε δημοσιο, με σκοπό να εκθειάζει την ιδιωτική πρωτοβουλία.

https://yannakas.me/2010/05/my-first-post/
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 11, 2019, 10:02:55 μμ από Leviathan »

Αποσυνδεδεμένος kpet

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 230
    • Προφίλ
Απ: Κοινωνία και Εκπαίδευση
« Απάντηση #6 στις: Μάρτιος 13, 2019, 06:47:05 μμ »

Αποσυνδεδεμένος PanayotisYannakas

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 5
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν λατρεύω την δευτεροβάθμια εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • My Blog
Απ: Κοινωνία και Εκπαιδευση
« Απάντηση #7 στις: Μάρτιος 22, 2019, 02:36:45 μμ »
Hello σε όλους τους καθηγητές!

Όχι δεν ήρθα για να διαμαρτυρηθώ για τα όσα σχολιάζονται για εμένα. Τα κείμενα μου είναι πράγματι δημόσια και ενθαρρύνω μάλιστα κάθε είδους σχολιασμό. Σχολιάστε άφοβα, μιλήστε και κράξτε, φτιάξτε συνωμοσίες και ότι άλλο τραβάει η ψυχή σας! Μάλιστα προκαλώ να οργανώσουμε ένα vlog debate, να φτιάξτε το πιο δυνατό σας crew, να με βάλετε στην μέση και να δούμε ποιος θα καταρρίψει πρώτος τον άλλον. Με τρώει να σας πω αείμνηστο «Όλοι σας και μόνος μου, σας έχω!» αλλά πολύ φοβάμαι ότι θα σας βραχυκυκλώσω εντελώς ως προς το ποιος μπορεί να είναι ...ο φροντιστής μου!! :D

Θέλω μόνο να διευκρινίσω ένα σημείο
ΑΝ και είναι τ€τοια η "καταστροφή" που ούτε τι εστί "κοινωνικός λειτουργός" ΔΕΝ κατέει το παιδί!
Με το shutdown δεν προάγω την αναρχία αν και παραδέχομαι απομονωμένο μάλλον αυτό φαίνεται. Αυτό που είχα στο μυαλό μου ήταν το δόγμα του ΣΟΚ. Ένα προσωρινό shutdown στα πλαίσια πλήρως και ριζικής αναδιοργάνωσης. Πιστεύω οι μεταρρυθμίσεις που χρειάζεται το δημόσιο σχολείο είναι τόσο θεμελιακές όπου ένα ένα shutdown ενός ή και δυο ετών είναι απαραίτητο. Όχι μόνο για να σχεδιαστούν και να υλοποιηθούν, πρωτίστως να αφομοιωθούν.

Οι μεταρρυθμίσεις, έτσι καφενιακά, που έχω στο μυαλό μου απαραίτητες είναι:
1) Πλήρη αυτονόμηση των σχολικών μονάδων, το σχολείο πρέπει να είναι εκείνο θα προσλαμβάνει, να παρέχει ιατροφαρμακευτική ή συνταξιοδοτική κάλυψη στο προσωπικό του. Ο απαραίτητος εθνικός σχεδιασμός θα προάγεται μέσα έναν διακυβερνητικό (μη κυβερνητικό) θεσμό όπου θα κάθε σχολείο θα στέλνει έναν αντιπρόσωπο - πιθανώς κατόπιν πρότασης του συμβουλίου των καθηγητών και ψήφισης από την κοινότητα των κηδεμόνων. Το υπουργείο θα έχει απλώς έναν νομιμοποιητικό και διαιτητικό ρόλο. Η χρηματοδότηση των σχολείων θα γίνεται με ιδία κεφάλαια και από τα δημοτικά τέλη.

2) Το εκπαιδευτικό προσωπικό δεν θα πρέπει να ασχολείται με καμία διοικητική λειτουργία του σχολείου, συμπεριλαμβανομένου και το πρόγραμμα μαθημάτων. Ο διευθυντής, ο γραμματέας, λογιστής δεν θα πρέπει να είναι ταυτόχρονα και εκπαιδευτικοί. Ένα είδος εσωτερικού ασυμβίβαστου.

3) Ριζική αναθεώρηση του προγράμματος σπουδών. Ενδεικτικά η UK εισήγαγε πρόσφατα μάθημα δημοσίου λόγου και ειδικότερα το Ελληνικό σχολείο χρειάζεται σειρά από τέτοιες εξελίξεις. Π.χ. τα καλλιτεχνικά μαθήματα, αγνοούν εντελώς τις σύγχρονες τέχνες, γραφιστική, κινηματογράφο, τεχνολογία ήχου. Από τα μαθηματικά απουσιάζει η αριθμητική και οι αλγόριθμοι. Απουσιάζουν η ενωσιακή ιστορία και οι πολιτικές επιστήμες. Το κυριότερο όμως και ειδικότερα το πτυχίο του λυκείου θα πρέπει να αποδεσμευτεί από ένα σειριακό πρόγραμμα που απλώς διακλαδώνεται σε 2-3 κατευθύνσεις. Το πτυχίο θα ισοδυναμεί με την συγκέντρωση κάποιων διδακτικών μονάδων. Αν κάποιος μαθητής θέλει να πάρει όλα τα μαθηματικά στην πρώτη λυκείου εμάς δεν θα πρέπει να μας κόφτει και μόνο καλό θα του κάνει να αναμειχθεί με μεγαλύτερους ή μικρότερους συμμαθητές. Κάπως έτσι θα είναι και η μετέπειτα ζωή του.

Όποτε υπό αυτήν την έννοια εννοούσα το shutdown. Πλήρη τερματισμό της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, απόλυση όλου του προσωπικού, συλλογή όλων των περιουσιακών σε έναν ενιαίο διαχειριστή και όλο το υπουργείο ετοιμάζει το νέο σχέδιο. Ο Ελληνικός λαός έχει αντέξει την απουσία κράτους δικαίου (όχι μόνο οι φασίστες μπήκαν στην βουλή, αλλά είχαμε την παγκόσμια οπισθοδρόμηση και αναδείξαμε και ...τις προληπτικές συλλήψεις). Το ένα σχολικό έτος χωρίς σχολεία αν επικοινωνηθεί ορθά μπορεί να δώσει μια άλλη δυναμική ακόμη και στην εθνοτική μας ταυτότητα. Ακόμη και αν λόγω ικανοτήτων και/ή έλλειψη ζήτησης, επαναπροσληφθεί το μεγαλύτερο μέρος του παλιού προσωπικού, και πάλι θα έχει χαραχθεί ένα τρανό milestone εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης!

Leviathan

  • Επισκέπτης
Απ: Κοινωνία και Εκπαιδευση
« Απάντηση #8 στις: Μάρτιος 22, 2019, 03:45:58 μμ »
Hello σε όλους τους καθηγητές!

Όχι δεν ήρθα για να διαμαρτυρηθώ για τα όσα σχολιάζονται για εμένα. Τα κείμενα μου είναι πράγματι δημόσια και ενθαρρύνω μάλιστα κάθε είδους σχολιασμό. Σχολιάστε άφοβα, μιλήστε και κράξτε, φτιάξτε συνωμοσίες και ότι άλλο τραβάει η ψυχή σας! Μάλιστα προκαλώ να οργανώσουμε ένα vlog debate, να φτιάξτε το πιο δυνατό σας crew, να με βάλετε στην μέση και να δούμε ποιος θα καταρρίψει πρώτος τον άλλον. Με τρώει να σας πω αείμνηστο «Όλοι σας και μόνος μου, σας έχω!» αλλά πολύ φοβάμαι ότι θα σας βραχυκυκλώσω εντελώς ως προς το ποιος μπορεί να είναι ...ο φροντιστής μου!! :D

Θέλω μόνο να διευκρινίσω ένα σημείοΜε το shutdown δεν προάγω την αναρχία αν και παραδέχομαι απομονωμένο μάλλον αυτό φαίνεται. Αυτό που είχα στο μυαλό μου ήταν το δόγμα του ΣΟΚ. Ένα προσωρινό shutdown στα πλαίσια πλήρως και ριζικής αναδιοργάνωσης. Πιστεύω οι μεταρρυθμίσεις που χρειάζεται το δημόσιο σχολείο είναι τόσο θεμελιακές όπου ένα ένα shutdown ενός ή και δυο ετών είναι απαραίτητο. Όχι μόνο για να σχεδιαστούν και να υλοποιηθούν, πρωτίστως να αφομοιωθούν.

Οι μεταρρυθμίσεις, έτσι καφενιακά, που έχω στο μυαλό μου απαραίτητες είναι:
1) Πλήρη αυτονόμηση των σχολικών μονάδων, το σχολείο πρέπει να είναι εκείνο θα προσλαμβάνει, να παρέχει ιατροφαρμακευτική ή συνταξιοδοτική κάλυψη στο προσωπικό του. Ο απαραίτητος εθνικός σχεδιασμός θα προάγεται μέσα έναν διακυβερνητικό (μη κυβερνητικό) θεσμό όπου θα κάθε σχολείο θα στέλνει έναν αντιπρόσωπο - πιθανώς κατόπιν πρότασης του συμβουλίου των καθηγητών και ψήφισης από την κοινότητα των κηδεμόνων. Το υπουργείο θα έχει απλώς έναν νομιμοποιητικό και διαιτητικό ρόλο. Η χρηματοδότηση των σχολείων θα γίνεται με ιδία κεφάλαια και από τα δημοτικά τέλη.

2) Το εκπαιδευτικό προσωπικό δεν θα πρέπει να ασχολείται με καμία διοικητική λειτουργία του σχολείου, συμπεριλαμβανομένου και το πρόγραμμα μαθημάτων. Ο διευθυντής, ο γραμματέας, λογιστής δεν θα πρέπει να είναι ταυτόχρονα και εκπαιδευτικοί. Ένα είδος εσωτερικού ασυμβίβαστου.

3) Ριζική αναθεώρηση του προγράμματος σπουδών. Ενδεικτικά η UK εισήγαγε πρόσφατα μάθημα δημοσίου λόγου και ειδικότερα το Ελληνικό σχολείο χρειάζεται σειρά από τέτοιες εξελίξεις. Π.χ. τα καλλιτεχνικά μαθήματα, αγνοούν εντελώς τις σύγχρονες τέχνες, γραφιστική, κινηματογράφο, τεχνολογία ήχου. Από τα μαθηματικά απουσιάζει η αριθμητική και οι αλγόριθμοι. Απουσιάζουν η ενωσιακή ιστορία και οι πολιτικές επιστήμες. Το κυριότερο όμως και ειδικότερα το πτυχίο του λυκείου θα πρέπει να αποδεσμευτεί από ένα σειριακό πρόγραμμα που απλώς διακλαδώνεται σε 2-3 κατευθύνσεις. Το πτυχίο θα ισοδυναμεί με την συγκέντρωση κάποιων διδακτικών μονάδων. Αν κάποιος μαθητής θέλει να πάρει όλα τα μαθηματικά στην πρώτη λυκείου εμάς δεν θα πρέπει να μας κόφτει και μόνο καλό θα του κάνει να αναμειχθεί με μεγαλύτερους ή μικρότερους συμμαθητές. Κάπως έτσι θα είναι και η μετέπειτα ζωή του.

Όποτε υπό αυτήν την έννοια εννοούσα το shutdown. Πλήρη τερματισμό της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, απόλυση όλου του προσωπικού, συλλογή όλων των περιουσιακών σε έναν ενιαίο διαχειριστή και όλο το υπουργείο ετοιμάζει το νέο σχέδιο. Ο Ελληνικός λαός έχει αντέξει την απουσία κράτους δικαίου (όχι μόνο οι φασίστες μπήκαν στην βουλή, αλλά είχαμε την παγκόσμια οπισθοδρόμηση και αναδείξαμε και ...τις προληπτικές συλλήψεις). Το ένα σχολικό έτος χωρίς σχολεία αν επικοινωνηθεί ορθά μπορεί να δώσει μια άλλη δυναμική ακόμη και στην εθνοτική μας ταυτότητα. Ακόμη και αν λόγω ικανοτήτων και/ή έλλειψη ζήτησης, επαναπροσληφθεί το μεγαλύτερο μέρος του παλιού προσωπικού, και πάλι θα έχει χαραχθεί ένα τρανό milestone εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης!

Καταρχάς μπράβο που μην δουλεύοντας στο Δημόσιο, έχεις τη δυνατότητα, να μπαίνεις και να γράφεις με την αληθινή σου ταυτότητα και να έχεις το θάρρος της γνώμης σου. Αν δουλεύες στο Ελληνικό Δημόσιο, ίσως να ήταν απερισκεψία και να μην έφθανες ποτέ στη συνταξιοδότηση που αναφέρεις παρακάτω, ή τέλος πάντων να ήξεραν ποιος είσαι με ότι συνεπάγεται αυτό αν είχες οικογένεια και παιδιά. Δεύτερο και εισαγωγικό ακόμα, dream team στο pde δεν υφίσταται. Ολοι έχουν άποψη και όλων η άποψη έχει αξία. Αριστοι μεταξύ μας δεν υπάρχουν. Είμαστε όλοι ίσοι. Μετα, εγώ μπορεί να λέω ότι είμαι είτε αριστερός είτε δεξιός, όμως τα κείμενα σου κρίνονται. Οταν λοιπόν μόνος σου αρχικά λες, ότι υποστήριζα αυτό και μετά το σβήνεις, πάει να πει ότι τότε ήσουν ιδεολογικά αυτός, μετά μπορεί να απογοητεύτηκες και να άλλαξες. Τέσπα το ποιος είσαι είναι δικός σου θέμα και ας μείνουμε στην κριτική απόψεων.

1) Ενα σχολείο δεν προσλαμβάνει. Ενα σχολείο έχει διοίκηση. Θα προσλαμβάνει λοιπόν ο Δ/ντης, το διοικητικό συμβούλιο, οι γονείς, ποιος; Με ποια κριτήρια; Και με ποια χρηματοδότηση; Οπως καταλαβαίνεις το να λειτουργήσω τα σχολεία με ιδιωτικο-οικονομικά κριτήρια, απαιτεί και ότι οι γονείς σε αυτό καλύπτουν μετά την αναλογική χρηματοδότηση του κράτους και τα υπόλοιπα έξοδα. Τα έχουν όλοι; Το κράτος οφείλει αφού χρηματοδοτεί να έχει και ελεγκτικό ρόλο στο σύστημα που πρετείνεις. Και μάλιστα ελεγκτικό ρόλο μέσω μια ανεξάρτητης αρχής και όχι κομματικούς ελέγχους. Την χρηματοδότηση που αναφέρεις στην ανέλυσα. Οσο για τα δημοτικά τέλη, πολλοί μπορεί να αλλάξουν και δήμο....

2). Αυτό που λες θα το θελα. Ομως κοστίζει. Οπότε αυτό που γίνεται τώρα δεν είναι γιατι δεν θέλουν να υπάρχει ασυμβίβστο αλλά πολύ απλά γιατί κάτι άλλο έχει και πολλαπλάσιο κόστος.

3) Αυτό για το πρόγραμμα σπουδών που λες υπάρχει τόσο πολύ προσωπικό ανα ειδικότητα που να κατέχει αυτά που λες; Εννοείς σε κάθε τάξη να μπαίνουν πολλαπλάσιοι του ενός εκπαιδευτικοί; Να το πάμε και αλλιώς.Πες ότι κλείνει το σχολείο για δύο χρόνια στο μεσοδιαστημα τι θα γίνει; Θα έχεις 1.000.000 μαθητές να κάνουν βόλτες. Γιατί αν πας να αλλάξεις ραγδαία το πρόγραμμα σε όλες τις τάξεις από την επόμενη σχολική χρονιά τότε πιθανόν θα μετράμε αναρίθμητους μαθητές που δεν θα προσαρμοστούν ποτέ.

Για τα τελευταία. Κράτος δικαίου μπορεί να μην έχει υπάρξει γιατί αντικάταστάθηκε από κράτος καταστολής. Πλήρη αναρχία οδηγεί σε διάλυση...Λοιπόν διάλυση ή ξύλο και φυλακίσεις, τι εννοείς;

Να σου κάνω μια ερώτηση τώρα...
Επώνυμα γράφεις. Αποψη έχεις. Γιατί δεν κάνεις εσύ το σχέδιο και να κάνεις και ένα κόμμα να δούμε τι ψήφους θα πάρεις; Γιατί δηλαδή σε αυτή τη χώρα να έχουν όλοι απόψεις και κανείς να μην θέλει να τις εφαρμόσει; Κάνε λοιπόν κόμμα, κατέθεσε πρόταση και το ξαναβλέπουμε. Οχι τίποτα άλλο, αλλά πολλοί εμφανίστηκαν τα τελευταία χρόνια ως πρωτοπόροι και τελικά μόλις είδαν ότι ήταν πολύ κάτω του 3% ξεχάσαν τι έλεγαν χθες.

ΥΓ. Εγώ σου απάντησα όλα. Εσύ ακόμα να απαντήσεις στο πρώτο μήνυμα. Δηλαδή αν αυτό που απαξιώνεις σε έφτασε εκεί που έφτασες (εστω και λίγο) ή όλα πιστεύεις ότι τα έφτασες από μόνος σου. Και δεύτερον εγώ δεν σου είπα που ανήκεις αλλά αν απαξιώνεις οτιδήποτε δημόσιο και υποστηρίζεις ιδιωτική πρωτοβουλία (voucher, ιδιωτικοί πόροι απο γονείς, Προσλήψεις από τον ιδιώτη διευθυντή που δεν χρειάζεται να είναι εκπαιδευτικός αλλά manager.... Να το συνεχίσω και να σου πω σε ποια βιβλία νεοφιλελεύθερης πολιτικής αναφέρονται; Τι λες να με βάλεις σε κόπο απογευματιάτικα;

Κύπρο είπαμε είσαι σωστά; ΤΟ ΑΠΚΥ το ξέρεις; Δες αυτό

ΕΠΑ70Κ: Εκπαιδευτική Πολιτική και Αναλυτικά Προγράμματα *   

Θα σου λύσει πολλές απορίες για τα υπέρ και τα κατά, αυτού που προτείνεις. Διότι όταν προτείνεις ( ; ) κάτι νέο, θα πρέπει να δεις αν είναι όντως νέο, αν έχει εφαρμοστεί σε άλλα κράτη, αν πέτυχε ή όχι, και αν πιστεύεις ότι η αντιγραφή ενός επιτυχημένου αλλού συστήματος, αδιαφορώντας για την προσαρμογή του στα πολιτιστικά πλαίσια μιας χώρας, οδηγεί εξ ορισμού σε νέα επιτυχία.

Δες αν θες και τι έχει πει ο παρακάτω (εδώ σου δίνω ένα τυχαίο απόσπασμα), για πιο σφαιρική αντίληψη των τάσεων στα σχολεία όσον αφορά τον τρόπο λειτουργίας τους και των Αναλυτικών Προγραμμάτων.

http://criticeduc.blogspot.com/2013/02/pierre-bourdieu.html
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 22, 2019, 04:24:08 μμ από Leviathan »

Αποσυνδεδεμένος PanayotisYannakas

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 5
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν λατρεύω την δευτεροβάθμια εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • My Blog
Απ: Κοινωνία και Εκπαιδευση
« Απάντηση #9 στις: Μάρτιος 22, 2019, 10:15:23 μμ »
Καταρχάς μπράβο που μην δουλεύοντας στο Δημόσιο, έχεις τη δυνατότητα, να μπαίνεις και να γράφεις με την αληθινή σου ταυτότητα και να έχεις το θάρρος της γνώμης σου. Αν δουλεύες στο Ελληνικό Δημόσιο, ίσως να ήταν απερισκεψία και να μην έφθανες ποτέ στη συνταξιοδότηση που αναφέρεις παρακάτω, ή τέλος πάντων να ήξεραν ποιος είσαι με ότι συνεπάγεται αυτό αν είχες οικογένεια και παιδιά.
Δεν μπορώ να καταλάβω τι θέλεις να πεις. Ακόμη και ο Φώσκολος θα απέρριπτε την γλαφυρότητα της ιδέας ότι, οι δημόσιοι εκπαιδευτικοί λογοκρίνονται και φοβούνται στην Ελλάδα. Δεν υπάρχουν καν οι υποδομές να στηρίξουν κάτι τέτοιο. Αλλά ακόμη και αυτό να υπονοείς απλά από διαφορετική αφετηρία με επιβεβαιώνεις πλήρως. Λίγο-πολύ όλα τα παράπονα και όλες οι κατηγορίες μου συνοψίζονται στο ότι ο σημερινός δάσκαλος και καθηγητής έχει απαγκιστρωθεί από τα κυβερνητικά τελετουργικά, τόσο ως κουλτούρα και αισθητική, όσο και λειτουργικά και πρακτικά. Αποζητάς τον οίκτο μου στη βάση του συνδρόμου της Στοκχόλμης;;!! Mετα από έναν τέτοιο οξυδερκή μαζοχισμό, και ο L. V. Trier θα παρακαλά για τα ταχύρυθμα μαθήματα σας, Δημιουργική Γραφή 101

Δεύτερο και εισαγωγικό ακόμα, dream team στο pde δεν υφίσταται. Ολοι έχουν άποψη και όλων η άποψη έχει αξία. Αριστοι μεταξύ μας δεν υπάρχουν. Είμαστε όλοι ίσοι.
Α γεια σου!! Για αυτό νιώθω εξαπατημένος από τον μέσο συνετό Έλληνα εκπαιδευτή δευτεροβάθμιας! Μου συστηθήκατε όλοι σας ως πανεπιστημιακά σπουδαγμένοι, εραστές μιας επιστήμης, όπου σιχαθήκατε την ζωή σας πάνω από τα βιβλία, ότι εμπεδώσατε τόσο πολύ ο καθένας την επιστήμη, και ότι ως σύνολο κατέχετε την απόλυτη επιστήμη και αλήθεια, ώστε να νιώσετε ένα γιγάντιο αόρατο καθήκον να μεταλαμπαδεύσετε αυτή την μοναδική αλήθεια! Πλέον  είμαι απόλυτα πεπεισμένος ότι αυτό που είχατε κατά νου, δεν ήταν κάποια παραδοσιακή αντίληψη των επιστημών. Πιο πολύ σας ενδιέφερε η κοινωνική πτυχή του σχολείου και η ανάγκη οι εθνικές και μοραλιστικές διεργασίες να επαναλαμβάνονται με απόλυτη συνέπεια. Νόμιζα ότι ο δάσκαλος και ο καθηγητής ήταν ένα είδος επιστήμονα. Καλύτερα να μου είχατε συστηθεί ως πρόσκοποι ή ως ... «κοινωνικοί γυμναστές» :-) 

[...] όμως τα κείμενα σου κρίνονται. Οταν λοιπόν μόνος σου αρχικά λες, ότι υποστήριζα αυτό και μετά το σβήνεις, πάει να πει ότι τότε ήσουν ιδεολογικά αυτός, μετά μπορεί να απογοητεύτηκες και να άλλαξες. Τέσπα το ποιος είσαι είναι δικός σου θέμα και ας μείνουμε στην κριτική απόψεων.


Για τα τελευταία. Κράτος δικαίου μπορεί να μην έχει υπάρξει γιατί αντικάταστάθηκε από κράτος καταστολής. Πλήρη αναρχία οδηγεί σε διάλυση...Λοιπόν διάλυση ή ξύλο και φυλακίσεις, τι εννοείς;


Καλέ μου καθηγητή είναι πολύ φθηνό να προσπαθείς να με βγάλεις αναρχικό των εξαρχειών, καταρχάς σε πάω στοίχημα δεν έχεις καταλάβει τι ακριβώς παίζει με την αναρχία ... όπως και να έχει, έχω τολμήσει να γράψω «Οφείλουμε να αναδείξουμε το κρατικό μονοπώλιο της βίας» και «Ο πληθωρισμός είναι αρετή». Να κατέβω στα εξάρχεια ασυνόδευτος δεν παίζει! 

Να σου κάνω μια ερώτηση τώρα...
Επώνυμα γράφεις. Αποψη έχεις. Γιατί δεν κάνεις εσύ το σχέδιο και να κάνεις και ένα κόμμα να δούμε τι ψήφους θα πάρεις; Γιατί δηλαδή σε αυτή τη χώρα να έχουν όλοι απόψεις και κανείς να μην θέλει να τις εφαρμόσει; Κάνε λοιπόν κόμμα, κατέθεσε πρόταση και το ξαναβλέπουμε. Οχι τίποτα άλλο, αλλά πολλοί εμφανίστηκαν τα τελευταία χρόνια ως πρωτοπόροι και τελικά μόλις είδαν ότι ήταν πολύ κάτω του 3% ξεχάσαν τι έλεγαν χθες..

Το κάνω!! Έρχεσαι μαζί μου;  <3

Εγώ σου απάντησα όλα.

Εγώ είναι η αλήθεια είναι πως όχι και δεν πρόκειται. Για παράδειγμα δεν θα απαντήσω στον σχολιασμό που μου έκανες δήθεν στο μεταρρυθμιστικό μου σχέδιο. Δεν πρόκειται να μπω σε έναν μαραθώνιο τηλεδιάλογο μαζί σου και λέξη προς λέξη. Εξάλλου ήταν μια γρήγορη υπόθεση εργασία ώστε να καταλάβεις τις πολιτικές μου καταβολές. Θα φώναζα τον Βαρουφάκη να μου σιάξει τα νουμεράκια!!

Εσύ ακόμα να απαντήσεις στο πρώτο μήνυμα.

Αυτό το χατήρι όμως δεν θα στο χαλάσω...
Δηλαδή αν αυτό που απαξιώνεις σε έφτασε εκεί που έφτασες (εστω και λίγο) ή όλα πιστεύεις ότι τα έφτασες από μόνος σου. Και δεύτερον εγώ δεν σου είπα που ανήκεις αλλά αν απαξιώνεις οτιδήποτε δημόσιο και υποστηρίζεις ιδιωτική πρωτοβουλία (voucher, ιδιωτικοί πόροι απο γονείς, Προσλήψεις από τον ιδιώτη διευθυντή που δεν χρειάζεται να είναι εκπαιδευτικός αλλά manager.... Να το συνεχίσω και να σου πω σε ποια βιβλία νεοφιλελεύθερης πολιτικής αναφέρονται; Τι λες να με βάλεις σε κόπο απογευματιάτικα;
Το δεύτερο μισό στην ουσία στο έχω απαντήσει στην αρχή. Το πρώτο μισό, άντε καλά λιγάκι με βοηθήσατε και εσείς! Λιγάκι ε; Δεν είναι νάζι συμφιλίωσης αυτό! χχχ

Leviathan

  • Επισκέπτης
Απ: Κοινωνία και Εκπαίδευση
« Απάντηση #10 στις: Μάρτιος 22, 2019, 10:26:41 μμ »
Κοίτα το μεσημέρι είχα κέφια και έγραψα ένα σεντινακι. Τώρα βαριέμαι. Με λίγα λόγια θα έρθω μαζί σου. Αύριο το πρωί επειδή τα έχω με τους γιατρούς θα ζητήσω να κλείσουν όλα τα νοσοκομεία. Όλοι οι ασθενείς για ένα χρόνο depon και betadine. Το μεσημέρι επειδή τα έχω με τους δικηγόρους θα μιλήσουμε για κατάργηση δικαστηρίων και κλείσιμο για δύο χρόνια των φυλακών. Μέχρι το βράδι να είσαι σίγουρος θα μας παίξουν όλα τα κανάλια. Λυπάμαι φίλε μου η λογική σου, πονάει δόντι κόβω κεφάλι για δύο χρόνια, απλά με ξεπερνά. Καλή συνέχεια!

ΥΓ. Και ένα τελευταίο. Αν είναι να απολογηθω σε κάποιον, θα είναι στον μη προνομιούχο μαθητή που διαβάζει με κερί, που έχει κακοποιηθεί και έρχεται στο σχολείο για ελπίδα, ή σε εκείνον που το μόνο του γεύμα είναι ένα σάντουιτς στο σχολείο. Ναι σε αυτόν δεν στάθηκα όσο πιθανόν έπρεπε, γιατί μου αποσπουσε την προσοχή, ο επομενος που σου περιγράφω παρακάτω. Σρ ποιον αναφέρομαι; Στον κακομαθημένο, με τα λεφτά του μπαμπάκα, χαβαλεδιαρη που έρχεται στο σχολείο γιατί  ξέρει πώς ότι και να κάνει το σύστημα θα τον περάσει. Ε ναι σε αυτόν δεν χρωστάω καμία εξήγηση. Έτσι είναι άμα έτσι νομίζει. Δεν αναφέρομαι σε σένα γιατί δεν σε ξέρω. Γενικά μιλάω όπως εσύ.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 22, 2019, 10:50:59 μμ από Leviathan »

Αποσυνδεδεμένος proypiresia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1291
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159793
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 621
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 476
Σύνολο: 484

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.108 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.