PDE - Η κοινότητα των εκπαιδευτικών
Όνομα χρήστη:
Κωδικός:
ή
Εγγραφή
Αρχική
Νέα
Μόνιμοι
Τοποθετήσεις
Μεταθέσεις
Αποσπάσεις
Μετατάξεις
Παραιτήσεις
Αναθέσεις-Ωράριο
Οικονομικά
Άδειες
Αναπληρωτές
Διορισμοί
Προσλήψεις
ΑΣΕΠ
ΠΔΣ
Δελτία Τύπου
Σχολική ζώνη
Επιμόρφωση - Μετεκπαίδευση
Μεταπτυχιακά προγράμματα
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις
Ημερίδες - Συνέδρια
Πιστοποιήσεις
Απεργίες-Κινητοποιήσεις
TV
Ιδιωτική Εκπαίδευση
Forum
Ημερολόγιο
Links
Σύνδεση
Εγγραφή
Αρχεία
Λήψεις αρχείων
Αναζήτηση
Στατιστικά
Προσθήκη αρχείου
Τράπεζα Θεμάτων
TV
Follow @PDE_GR
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη
Σχολική ζώνη
(Συντονιστές:
Χριστίνα
,
MARKOS
,
nikolopol
)
Αξιολόγηση μαθητών Γυμνασίου
Τελευταία νέα
Πρόσκληση για απόσπαση εκπαιδευτικών Αβάθμιας και Β'βάθμιας σε φορείς του ΥΠΑΙΘΑ και από ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΔΕ και ΠΥΣΠΕ/ ΠΥΣΠΕ, σε δομές Ε.Α.Ε., ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία
Έκδοση υπουργικής απόφασης μεταθέσεων μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ σχολικού έτους 2024-2025
Προσλήψεις 31 εκπαιδευτικών Ββάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης
Μεταθέσεις Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στη Γενική Εκπαίδευση και την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση
Μεταθέσεις εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Γενικής Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής έτους 2025
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Αξιολόγηση μαθητών Γυμνασίου (Αναγνώστηκε 1535 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
dstntvip
Νέο μέλος
Μηνύματα: 91
Αξιολόγηση μαθητών Γυμνασίου
«
στις:
Φεβρουαρίου 06, 2020, 07:02:00 pm »
Tweet
Αξιολόγηση μαθητών Γυμνασίου κατά την δεύτερη εξεταστική Ιουνίου σε μαθήματα
Καταγράφηκε
PDE ads
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4006
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Αξιολόγηση μαθητών Γυμνασίου
«
Δημοσιεύτηκε:
Σήμερα
στις 21:48:45 »
platonas
Έμπειρο μέλος
Μηνύματα: 685
Φύλο:
δεν είμαστε όλοι το ίδιο στην εκπαίδευση
Απ: Αξιολόγηση μαθητών Γυμνασίου
«
Απάντηση #1 στις:
Φεβρουαρίου 06, 2020, 07:55:01 pm »
θα πρέπει να γίνει λίγο σαφεστερο τι σημαίνει
ξέρει να δουλέυει τα διαλύματα ή να συμπληρώνει αντιδράσεις,
για να σου απαντήσω. Εννοείς ασκήσεις περιεκτικότητα και συντελεστές αντιδράσεων;
Καταγράφηκε
dstntvip
Νέο μέλος
Μηνύματα: 91
Απ: Αξιολόγηση μαθητών Γυμνασίου
«
Απάντηση #2 στις:
Φεβρουαρίου 06, 2020, 09:12:53 pm »
Αν ξέρει να λύνει ασκήσεις περιεκτικότητας, συμπλήρωση συντελεστών αντιδράσεων, εύρεση ατομικού ή μαζικού αριθμού κλπ.
Καταγράφηκε
platonas
Έμπειρο μέλος
Μηνύματα: 685
Φύλο:
δεν είμαστε όλοι το ίδιο στην εκπαίδευση
Απ: Αξιολόγηση μαθητών Γυμνασίου
«
Απάντηση #3 στις:
Φεβρουαρίου 06, 2020, 09:41:06 pm »
δεν ξέρω αν το έχεις συνηδειτοποιήσει αλλά άνοιξες ενα τεράστιο κεφάλαιο που αφορά την προφορική εξέταση. Κυρίως το τυπικό μέρος της και όχι το ουσιαστικό.
Φυσικά μπορεί να τον ρωτήσεις όλα αυτά. Δηλαδή να του ζητήσεις να σου γράψει στον πίνακα ή σε ένα χαρτί, σύμβολα, συντελεστές σε δεδομένη αντίδραση, υπολογισμό ατομικού και μαζικου αριθμού και όλα όσα θα ρωτούσες σε γραπτό διαγώνισμα. Απλά στα γράφουν τον πίνακα ή σε ένα χαρτί (το οποίο δεν έχει καμμια άλλη αξία).
Το μεγάλα ερωτήματα είναι (με βάση την έλλειψη οποιουδήποτε νομικού πλασίου)
α) καταθέτεις συγκεκριμένα θέματα στον διευθυντή όπως και στο γραπτό διαγωνισμα; Πολλοί διευθυντές το ζητούν εφαρμόζοντας δισταλτικά ότι ισχύει για τα γραπτά άλλοι όχι
β) Ρωτάς όλους τους μαθητές τα ίδια θέματα βάζοντας τους έναν έναν στην τάξη; Πολλοί διευθυντές το ζητούν εφαρμόζοντας δισταλτικά ότι ισχύει για τα γραπτά άλλο όχι
γ) Δίνεις συγκεκριμένο χρόνο π.χ 2 ωρες για την προφορική εξέταση. Πολλοί διευθυντές το ζητούν εφαρμόζοντας δισταλτικά ότι ισχύει για τα γραπτά άλλο όχι
Με δεδομένη την τεράστια παρέμβαση των γονιων στη εκπαιδευτική διαδικασία μέσα από αγωγές και προσφυγές τα παραπάνω ερωτήματα αποτελουν βόμβες στα χέρια όσων εξετάζουν προφορικά τους μετεξεταστέους σε μαθήματα
Καταγράφηκε
PDE ads
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4006
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Αξιολόγηση μαθητών Γυμνασίου
«
Δημοσιεύτηκε:
Σήμερα
στις 21:48:45 »
dstntvip
Νέο μέλος
Μηνύματα: 91
Απ: Αξιολόγηση μαθητών Γυμνασίου
«
Απάντηση #4 στις:
Φεβρουαρίου 06, 2020, 09:57:54 pm »
Σου έχω και την εξής απορία platonas :
Είναι δυνατόν ένα μέρος από τη προφορική εξέταση μεταξεταστέων πέντε μαθητών γυμνασίου να γίνει δίνοντας τους ένα έγγραφο με ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής όπου ο καθηγητής εκφωνεί της ερωτήσεις και τις πιθανές απαντήσεις και ο μαθητής σημειώνει την απάντηση του;
Με αυτό τον τρόπο ο καθηγητής δεν χρειάζεται να βρίσκει π.χ τριάντα διαφορετικές ερωτήσεις , άρα εδώ έξι στο κάθε μαθητή για να τον αξιολογήσει, αλλά κάνει προφορικές ερωτήσεις πολλές προς όλους ταυτόχρονα και ίδιες, και έχει και το αρχείο των απαντήσεων των μαθητών.
Οι μαθητές είναι έτσι τοποθετημένοι που να μην βλέπει ο ένας την απάντηση του άλλου.
Φυσικά μπορεί να κάνει και προσωπικές ερωτήσεις στον καθένα μαθητή για καλύτερη αξιολόγηση όπως ορισμούς, τύπους κλπ.
Καταγράφηκε
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
Πάνω
« προηγούμενο
επόμενο »
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη
Σχολική ζώνη
(Συντονιστές:
Χριστίνα
,
MARKOS
,
nikolopol
)
Αξιολόγηση μαθητών Γυμνασίου