*

Αποστολέας Θέμα:  (Αναγνώστηκε 41871 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #126 στις: Ιουνίου 22, 2007, 12:39:56 pm »
Για να υποστηρίξω αυτό που έλεγα από την αρχή, χθες μίλησα με μια φίλη μου που πήρε 35 στη Διδακτική (στους προηγούμενους διαγωνισμούς είχε πάρει 85 και πάνω). Πήγε και ζήτησε να δει το γραπτό της και της είπαν ότι δε μπορεί. Στη συνέχεια ρώτησε αν μπορεί να μάθει τι βαθμούς έβαλαν οι δύο βαθμολογητές.

Ο πρώτος έβαλε 32 και ο δεύτερος 76!!!!! Ο τρίτος παραδοσιακά βάζει πιο κοντά στο χαμηλότερο...
Δηλαδή ότι να'ναι, έτσι; Τσάμπα όλες οι αναλύσεις και οι διαφωνίες που είχαμε τόσον καιρό...

Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ:
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:36:43 »

Αποσυνδεδεμένος vikoulaki

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2516
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση:ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #127 στις: Ιουνίου 23, 2007, 12:12:42 pm »
Καλημέρα στους συναδέλφους μετά απο πολύ καιρό.Ελπίζω να είστε όλοι καλά και Σάββατο σήμερα να απολαμβάνεται τον ήλιο σε κάποια παραλία.Μου συνεβη κάτι πολύ άσχημο στην οικογένεια και έχασα πολλά μηνύματα.Τα διάβασα όλα και προσπάθησα να κατάλάβω το περιεχόμενό τους γιατι το μυαλό μου είναι λίγο <<μουδιασμένο>> και τελικά όλοι μας καταλήγουμε στο συμπέρασμα ,κάτι που το είχα πει, οτι στην διδακτική πήραμε τον βαθμό του κάθε  βαθμολογητή.Αρα και θέμα τύχης.Η διαφορά μας λοιπόν δεν ήταν η ισότητα των αριθμών μια και όλοι  μας νομίζω οτι στην καθημερινή μας πράξη τουλάχιστον θα βάλουμε όπου 1,2399999.... το 1,24.Ο τρόπος αντιμετώπισης και τεκμηρίωσης ήταν το <κουμπί> που εμένα προσωπικά με οδήγησε σε λάθος συμπέρασμα παρόλο που -το έχω ξαναπεί- αρχικά είπα ότι ήταν ίσοι αλλά στην πορεία τους έβγαλα ανισους.Δεν με απασχολεί αυτό μια και εκείνη την στιγμή έτσι μου ήρθε έτσι το έγραψα.Αυτό που πρέπει να μας απασχολεί είναι ο τρόπος βαθμολόγησης.Ειναι δυνατόν το ίδιο θέμα να βαθμολογείται απο έναν 32 και απο άλλον 76?44 μόρια διαφορά?δηλ. 26,4/60? οπότε 13,2μόρια στην τελική?Η ΔΙΑΦΟΡΑ
ΕΛΕΟΣ.Πραγματικά για ποιό λόγο προβληματιζόμαστε?Για τον βαθμολογητή? για το πτυχίο 6,69 που έγινε 9,99, για μια πιθανη διαρροή θεμάτων?
Εκανα ένσταση, δεν γνωρίζω πότε θα πάρω απάντηση, γνωρίζω ποιά θα είναι , αλλά αυτό που θέλω πραγματικά είναι να μπορούσα να δω τους βαθμούς μου στο γνωστικό.Δεν ξέρω αν γίνεται αυτό μετά την ένσταση, αλλά έχω μια ελπίδα να έχει γίνει λάθος αντιγραφής της βαθμολογίας.Το μέλλον θα δείξει
Να είστε καλά και εν όψει διακοπών -καλοκαίρι κοιτάξτε να χαρείται κάθε λεπτό που περνά.

Αποσυνδεδεμένος eleanna

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 711
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #128 στις: Ιανουαρίου 20, 2008, 05:00:27 pm »
Πόσο ήταν η βάση διορισμού το 2007 για τους μαθηματικούς;

Αποσυνδεδεμένος Sambora

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 155
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #129 στις: Ιουλίου 14, 2008, 11:05:22 pm »
Πόσο ήταν η βάση διορισμού το 2007 για τους μαθηματικούς;
Το θέμα είναι πόσο θα είναι φέτος...... ???
Μόνο 270 θέσεις ανοιχτές και ένας Θεός ξέρει πόσες χιλιάδες αιτήσεις θα κατατεθούν..... ??? ??? ??? ::)

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182618
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 687
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 600
Σύνολο: 615

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.045 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.