*

Αποστολέας Θέμα: Ερώτηση  (Αναγνώστηκε 3405 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος mellie

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 119
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Δεν θέλω να πικραίνεσαι τις κυριακές τα βράδια...
    • Προφίλ
Ερώτηση
« στις: Οκτώβριος 27, 2008, 12:23:06 πμ »
Αν έπεφτε στην αντίληψή σας ότι υπάρχουν κάποιοι που κινούνται πλαγίως και συγκεντρώνουν μόρια τα οποία θα τους επιτρέψουν σε 1-2 χρόνια να διοριστούν, απλά και μόνο πιάνοντας την βάση στον ΑΣΕΠ, τι θα κάνατε;
Δεν θέλω να πικραίνεσαι τις κυριακές τα βράδια
χωρίς αυτή τη στοτεινιά τα χρόνια μένουν άδεια

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ερώτηση
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:42:38 »

Αποσυνδεδεμένος dimstella

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1151
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Ερώτηση
« Απάντηση #1 στις: Οκτώβριος 27, 2008, 12:37:38 πμ »
καλά, ανακάλυψες τον .... τροχό!!

ασε, κι εγώ τα βλέπω αυτά και είναι νόμιμα παράθυρα-πόρτες.

Το ζήτημα είναι κατά πόσο είμαστε διατεθειμένοι να τα ανεχόμαστε αυτά. 100.000 υποψήφιοι του ΑΣΕΠ έχουν (πρέπει να έχουν) μεγαλύτερη επιρροή από μερικές 10άδες παραθυροπορτάκηδες. Τώρα, γιατί οι 100.000 υποψήφιοι δεν έχουν την δύναμη που θα έπρεπε, ας όψεται η εσωστρέφεια τους (μας). Αμα αντιληφθεί ο Στυλιανίδης το "ειδικό βάρος" των ψήφων 100.000 οικογενειών ίσως τα πράγματα να ήταν καλύτερα. Στο χέρι μας είναι να του δώσουμε να το καταλάβει

ΑΔΙΟΡΙΣΤΟΙ, ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 27, 2008, 12:40:17 πμ από dimstella »

Αποσυνδεδεμένος mellie

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 119
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Δεν θέλω να πικραίνεσαι τις κυριακές τα βράδια...
    • Προφίλ
Απ: Ερώτηση
« Απάντηση #2 στις: Οκτώβριος 27, 2008, 12:44:27 πμ »
Μωρέ το ξέρω, δεν έκανα καμιά σπουδαία ανακάλυψη, ούτε καν την Αμερική...τον τροχό. Απλά ρωτάω αν ξέρατε πραγματικές καταστάσεις, ονόματα κλπ και όχι υποψίες, οι οποίες δυσκολεύουν την τεκμηρίωση, τι θα κάνατε! Γιατί νιώθω ότι εφόσον κι εμείς οι ίδιοι δεν κάνουμε τίποτε για να σταματήσει αυτή η κατάσταση, με τον τρόπο μας την ευλογούμε. Και ναι, σαφώς πρέπει να γίνουν μαζικοί έλεγχοι αλλά μήπως κάποτε πρέπει να γίνει η αρχή με τον πρώτο;
Δεν θέλω να πικραίνεσαι τις κυριακές τα βράδια
χωρίς αυτή τη στοτεινιά τα χρόνια μένουν άδεια

Αποσυνδεδεμένος Dotore

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 86
  • Αδιόριστοι Ξυπνήστε!!!
    • Προφίλ
Απ: Ερώτηση
« Απάντηση #3 στις: Οκτώβριος 27, 2008, 06:05:05 πμ »
Αν έπεφτε στην αντίληψή σας ότι υπάρχουν κάποιοι που κινούνται πλαγίως και συγκεντρώνουν μόρια τα οποία θα τους επιτρέψουν σε 1-2 χρόνια να διοριστούν, απλά και μόνο πιάνοντας την βάση στον ΑΣΕΠ, τι θα κάνατε;

το 40 % ποιους εξυπηρετεί? δεν είναι προφανές το τι παίζεται?

Απ' τα ωραία του STEALιανίδη

ΠΕ04.02 πτυχίο 1999

Με τρεις παταγώδεις αποτυχίες σε ισάριθμους ΑΣΕΠ 

ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2003-2004:  0.789
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2004-2005:  7,967 (αναπλήρωση σε μουσικό σχολ.)
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2005-2006:  1,737
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2006-2007:  1,943
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2007-2008:  8,033 (αναπλήρωση σε εκκλησιαστικό σχολ.)

ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2008-2009: Διορισμός μέσω 40% σε περιοχή Α’ Νομού (σπίτι της!)

Το ελάχιστο;
Θα υπέγραφα το παρακάτω κείμενο/ ψήφισμα:

Όσοι συμφωνούν ας στείλλουν email με το όνομα τους στο:  bilstef@gmail.com
και όσοι για τους δικούς τους λόγους δεν θέλουν να εμφανίζεται στα site το όνομά τους, ας μας το πουν στο email που θα μας στείλουν ,θα περιλάβουμε το όνομά τους όταν έρθει η ώρα να το στείλουμε στους τελικούς αποδέκτες.


ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΙΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΑΣΕΠ ΩΣ ΜΟΝΑΔΙΚΟΥ ΚΡΙΤΗΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ.

Επειδή στην εποχή μας ο ρόλος του εκπαιδευτικού είναι καίριος όσο ποτέ.
Επειδή στους νέους μας αξίζουν οι κατά το δυνατόν καλλίτεροι εκπαιδευτικοί.
Επειδή όλοι οι επιστήμονες πρέπει να έχουν την δυνατότητα να διεκδικήσουν την είσοδο στην εκπαιδευτική οικογένεια.
Επειδή ο διορισμός μέσω της επετηρίδας αναγορεύει ως μόνο προσόν την ηλικία.
Επειδή οι κάθε είδους πίνακες διορισμού ,με βάση μόνο την προϋπηρεσία, μετατρέπουν τελικά την ελπίδα και την προσδοκία των πτυχιούχων να υπηρετήσουν το δημόσιο σχολείο σε πολιτική ομηρία και δίνουν ισχυρό άλλοθι στη διοίκηση για τη διαιώνιση του πελατειακού κράτους
Επειδή για την επιλογή των εκπαιδευτικών το μόνο αντικειμενικό και δίκαιο κριτήριο είναι εκείνο των γνώσεων.
Επειδή μόνο ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ μπορεί να εξασφαλίσει την αντικειμενικότητα και την ισοπολιτεία.
Επειδή πολιτικές και συνδικαλιστικές δυνάμεις μεθοδικά υποσκάπτουν την επιλογή μέσω ΑΣΕΠ.

Εμείς οι υπογραφόμενοι εκπαιδευτικοί - πολίτες ζητάμε από την κυβέρνηση, τα πολιτικά κόμματα και τις ηγεσίες των συνδικαλιστικών οργανώσεων των εκπαιδευτικών να εναρμονισθούν με την θέληση της κοινωνίας και τις ανάγκες των καιρών ώστε ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ να αποτελέσει το μοναδικό κριτήριο για την πρόσληψη των εκπαιδευτικών στα δημόσια σχολεία.

Ζητάμε δε:

α) Το ΑΣΕΠ να ορθολογικοποιήσει , αλλά και να προσδιορίσει για κάθε μάθημα , την εξεταστέα ύλη και να την ευθυγραμμίσει στο μέτρο του δυνατού με τη διδασκόμενη στα β΄θμια εκπαίδευση ύλη με πιθανές προεκτάσεις σε βασικές ενότητες του α ΄ έτους στο Πανεπιστήμιο και γενικα σε εκείνους τους χώρους που η γνώση τους συνθέτει μια ολοκληρωμένη εικόνα του εκπαιδευτικού στο γνωστικό αντικείμενο Ο βαθμός στο γνωστικό αντικείμενο να αποτελεί το 50% της συνολικής βαθμολογίας και η επιτυχία να έχει βάση το 50% .

β) Το ΑΣΕΠ οφείλει να ανακοινώνει την προκήρυξη των διαγωνισμών ένα τουλάχιστον εξάμηνο νωρίτερα, προσδιορίζοντας με ακρίβεια την ημερομηνία διεξαγωγής του διαγωνισμού.

γ) Το ΑΣΕΠ να ορίζει με διαφάνεια και να ανακοινώνει τα μέλη των επιτροπών(Πανεπιστημιακοί καθηγητές) .

δ) Τα παιδαγωγικά να εξετάζονται με αντικειμενικό σύστημα(όπως σήμερα) και ο βαθμός τους να αποτελεί το 30% της συνολικής βαθμολογίας στα τρία( μέχρι τώρα) εξεταζόμενα πεδία. Ως βάση να ορίζεται το 50%

ε) Ο τρόπος εξέτασης στη διδακτική να γίνει πιο συγκεκριμένος και η βαθμολογία να αποτελεί το 20% της συνολικής βαθμολογίας(μια και δεν μπορεί να αντικειμενικοποιηθεί). Βάση να οριστεί το 50%.

στ) Να υπάρχει το δικαίωμα στην πρόσβαση και απόκτηση φωτοτυπίας του γραπτιού , καθώς και το δικαίωμα ένστασης .

Ακολουθούν Υπογραφές
ΟΝΟΜΑ ΕΠΩΝΥΜΟ ΙΔΙΟΤΗΤΑ e-mail


1.Βασίλης Στεφανίδης Καθηγητής Β΄βαθμιας-Κομοτηνή bilstef at gmail dot com
2.Νικόλαος Μαυρογιάννης Καθηγητής Β΄βαθμιας-Αθήνα mavrogiannis#gmail.com
3.Ευθύμιος Σουκαράς Καθηγητής Β¨βάθμιας-Αθήνα soukaras at gmail.com
4.Σπύρος Καρδαμίτσης Καθηγητής Β΄βάθμιας-Αθήνα spyroskardamitsis#hotmail.com
5.Ιωαννης Δρενος Καθηγητης Β' βαθμιας-Θεσσαλονικη drioa at yahoo.gr
6.Σταμάτιος Κιούσης Καθηγητής Β΄ βάθμιας-Αθήνα skious@pathfinder.gr
7.Νικόλαος Καγιάρας Καθηγητής Β΄βάθμιας-Ευρυτανία kaginick at yahoo dot gr
8.Γεράσιμος Χατζόπουλο Ωρομίσθιος καθηγητής Ββάθμιας Αθήνα mac190604@gmail.com
9.Κων/νος Σερίφης Καθηγητής Β΄βάθμιας - Καρδίτσα k-ser@otenet.gr
10.Χαράλαμπος Στεργίου Καθηγητής Β' θμιας εκπαίδευσης - Χαλκίδα , stergiu@otenet.gr
11.Γιάννης Παπαμικρούλης Καθηγητής Β'θμιας εκπαίδευσης –Αθήνα gpmicro@pathfinder.gr
12. Θόδωρος Μπόλης, Καθηγητής του Τμήματος Μαθηματικών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων tbolis@uoi.gr; Συμφωνώ ανεπιφύλακτα!
13. Αλέξανδρος Συγκελάκης, σε λίγους μήνες Καθηγητής Β-βάθμιας (με ΑΣΕΠ), ags at math dot uoc dot gr
14. Σταύρος Σταυρόπουλος Καθηγητής Β΄θμιας εκπαίδευσης- Καστοριά steeve62 at otenet dot gr
15. Γεωργουλάκη Ζαμπία Μαθηματικός-φροντιστής Πειραιάς bessy_zg at yahoo dot gr
16.Μουζουρέλης Γιωργος Καθηγητής Β'θμιας εκπαίδευσης - Αθήνα gmouzou ατ sch.gr
17. ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΠΥΡΙΔΑΚΗΣ Καθηγητής Β'θμιας Αρκαλοχώρι spiridakisa ατ gmail.com
18. Νίκος Ιωσηφίδης Μαθηματικός – Φροντιστής Βέροια iossifid ατ yahoo.gr
19. Τηλέγραφος Κώστας Μαθηματικός - Αλεξ/πολη thlegraf@otenet.gr
20 . Μάλλιαρης Χρήστος Καθηγητής Β/μιας Αθήνα malliaris@sch.gr
21. Λεμονίδου Μαρία συνταξιούχος XA….IA at pathfinder.gr
22. ΛΕΥΚΗ ΤΖΙΑΒΑΡΑ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟς
23 . Μωυσιδου ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟς
24. Μα…..ου Αν……….α Ιδιωτική Υπάλληλος nm….o at pathfinder.gr
25.Παναγιωτίδης Βασίλης Μαθηματικός Αλεξανδρούπολη s93060@hotmail.com
26. Καστόρας Νίκος σε λίγους μήνες καθηγητής Β/θμιας (ΑΣΕΠ) nkas@otenet.gr
27. Πολυκρατης Αντώνης Μαθηματικός polykratis_a@yahoo.gr
28.Δημήτρης Ποιμενίδης Καθηγητής Β'βάθμιας εκπαίδευσης-θάσος sonomATotenetDOTgr
29. Βασίλης Σιώχος Μαθηματικός vsiochos AT yahoo dot com
30. Α…..ου Π………ή δασκάλα πρωτοβάθμια εκπαίδευση kyra_daskala ατ yahoo.gr
31. Χαράλαμπος Λεμονίδης Καθηγητής Διδακτικής Μαθηματικών Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας e-mail: lemonidi@auth.gr
32. Δεληγιάννη Ελένη Μαθηματικός eldeli at pahtfinder.gr
33. ΓΡΑΨΑ ΕΛΕΝΗ Καθηγήτρια γαλλικών grapelena@yahoo.gr
34. Αλέξανδρος Ντόζης, Φυσικός, Εκπαιδευτικός Β/θμιας – Θεσσαλονίκη koumound@sch.gr
35. Αντωνος Αθανασιος Καθηγητης Α'βαθμιας Αθηνα
36. Τάνια Παπατζήκα, Φυσικός – Θεσσαλονίκη
37. ΓΚΑΓΚΑΟΥΔΑΚΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ    mgagaoudakis@yahoo.gr
38. Καλυβιάνου Δήμητρα Καθηγήτρια Β/θμιας -Χαλκιδική Φυσικός
39. Καραμανίδου Αντιγόνη, Καθηγήτρια Β΄θμιας εκπαίδευσης- Θεσ/νίκη, manigoni@otenet.gr
40. Σμαρώ Μ. Φιλόλογος (επιτυχούσα και μη διορισθείσα) email anwtatos@fatima.gr
41. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΝΤΑΖΗΣ ΦΥΣΙΚΟΣ dimitrispantazis@yahoo.gr
42. ΑΛΙΦΕΡΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ   ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΡΙΑ ΦΥΣΙΚΟΣ
43. ΝΙΚΗΤΑΣ ΘΟΔΩΡΗΣ  ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ(  ; )
44. ΑΓΓΕΛΟΣ ΒΙΓΓΟΣ ,  ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ  , aggelosvita@gmail.com
45. ΝΕΚΤΑΡΙΑ ΛΑΜΠΙΔΩΝΗ, ΩΡΟΜΙΣΘΙΑ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, ΑΘΗΝΑ
46 . Λαφατζής Δημήτρης Φυσικός (lafatzis@ipta.demokritos.gr)
47. Μερεντίτης Χρήστος φιλόλογος τηλέφωνο: 2109712789 & 6972536645
    xmerentitis@yahoo.gr
48 . ΜΟΥΣΕΛΙΜΗΣ ΑΓΓΕΛΟΣ     ΠΕ11    694....533
49. ΧΑΝΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΙΑ, ΧΗΜΙΚΟΣ, Διοριστέα ΑΣΕΠ 2006
50. Βενιζελέας Ηλίας Καθηγητής Βθμιας  Αθήνα eliven2@yahoo.gr
51. Παπαγγελής Θρασύβουλος ,  ΠΕ03 , thrass at pathfinder dot gr 
52. Τρου.......ά Μ......α ΠΕ 04.02-Καθηγήτρια Β/θμιας Εκπαίδευσης-   ......oς
53. Κωνσταντίνος Βαμβάτσικος, σε λίγους μήνες Καθηγητής Β-βάθμιας (διοριστέος από
ΑΣΕΠ ή ίσως και με προϋπηρεσία), k_vamvatsikos@yahoo.gr
54. Κυριακόπουλος Αντώνης Μαθηματικός - Συγγραφέας  ΑΘΗΝΑ  a_kiriak[-at-]
otenet.gr
55. Γιώτα Αντιγόνη ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΣ, ΔΙΣ ΕΠΙΤΥΧΟΥΣΑ ΤΟΥ ΑΣΕΠ.
56.Ανδρέας Λύκος καθηγητής β΄βαθμιας Κομοτηνή likan at sch.gr
57.Στοϊκίδης Αναστάσιος καθηγητής β΄βαθμιας Κομοτηνή anstoikidis ατ hotmail.com
58. Σπηλιώτης Γεώργιος καθηγητής β΄βαθμιας Κομοτηνή
59.Καλφοπούλου Κατερίνα καθηγήτρια  β΄βαθμιας Θεσ/νικη kalfokat at gmail.com
60. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΠΕ11-Α ΒΑΘΜΙΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ SHAWNKEMP77@YAHOO.COM
61. Μπουχέλος Μιχάλης ΠΕ02 Φιλολόγων δις επιτυχών μη διοριστέος στους ΑΣΕΠ ntountouni at hotmail.com;
62. Μαυρογένης Παναγιώτης Μηχανικος Πληροφοριακων & Επικοινωνιακων Συστηματων Καθηγητης Β/Βαθμιας Εκπαιδευσης teikal at mavrogenis.com
63. ΓΡΙΒΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΕ-03 Δ ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ  grivasvivi at freemail.gr
64. Ζάκκας Αλέξανδρος, τρις επιτυχών ΑΣΕΠ, ιδ υπάλληλος
65. Γιώργος Καρτελιάς καθηγητής Β/θμιας εκπ/σης - Αθήνα       Giorgoskartelias at yahoo.gr
66. Κυριαζής Χρήστος  μαθηματικός  ckyria11  ατ  freemail.gr
67. Αμπράζη Ζωή  δασκάλα   zoi  at  sch.gr
68. Νάνος Αθανάσιος ΠΕ11 Β/Βαθμια Εκπαίδευση  nanosth at  gmail.com
69. Στέλιος Μαργαρίτης μαθηματικός ΠΕ-03 διοριστέος από Ασεπ το 2005 stelmarg7  at  yahoo.gr
70. Δούκας Κωνσταντίνος Καθηγητής Β/θμιας ΠΕ04.01 Διορισθείς απο ΑΣΕΠ dukever@yahoo.gr
71. Σμαράγδα Μητροπούλου, φιλόλογος, επιτυχούσα και μη διορισθείσα, email: smaragdi02@gmail.com
72. Σωτήρης Γκουντουβάς Μαθηματικός  sotgo1967@yahoo.gr
73. Γρηγόριος Κωστάκος - Μαθηματικός - Ιωάννινα - grigkost at gmail.com
74. ΚΟΤΡΩΤΣΙΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΠΟ ΑΣΕΠ 2006 geokotr2000@yahoo.gr
75. ...............




ΑΔΙΟΡΙΣΤΟΙ, ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ερώτηση
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:42:38 »

Αποσυνδεδεμένος irene.a

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1013
  • ΠΕ06, I love my job!!
    • Προφίλ
Απ: Ερώτηση
« Απάντηση #4 στις: Οκτώβριος 27, 2008, 08:38:42 πμ »
Αν έπεφτε στην αντίληψή σας ότι υπάρχουν κάποιοι που κινούνται πλαγίως και συγκεντρώνουν μόρια τα οποία θα τους επιτρέψουν σε 1-2 χρόνια να διοριστούν, απλά και μόνο πιάνοντας την βάση στον ΑΣΕΠ, τι θα κάνατε;

Συγνωμη αν ειμαι λιγο ασχετη, αλλα πως μπορουν να το κανουν αυτο; Δεν προηγουνται αλλοι με επιτυχια στο ΑΣΕΠ;

Αποσυνδεδεμένος Georgia s

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Γυναίκα
  • η παιδεία είναι θέμα εσωτερικού πολιτισμού
    • Προφίλ
Απ: Ερώτηση
« Απάντηση #5 στις: Οκτώβριος 27, 2008, 09:33:32 πμ »
Αν έπεφτε στην αντίληψή σας ότι υπάρχουν κάποιοι που κινούνται πλαγίως και συγκεντρώνουν μόρια τα οποία θα τους επιτρέψουν σε 1-2 χρόνια να διοριστούν, απλά και μόνο πιάνοντας την βάση στον ΑΣΕΠ, τι θα κάνατε;

Συγνωμη αν ειμαι λιγο ασχετη, αλλα πως μπορουν να το κανουν αυτο; Δεν προηγουνται αλλοι με επιτυχια στο ΑΣΕΠ;

irene  ο ασεπ έτσι όπως πάει θα καταργηθει...η τουλάχιστον εκει στοχεύουν..τι τον θεσπίσανε ήθελα να ξερα..δεν είδες τις θέσεις που προκηρύχτηκαν φέτο;; σε μερικές ειδικότητες, είναι γελοιος ο αριθμός...
την ίδια στιγμή σε πληροφορώ υπάρχουν άτομα με πτυχίο 2002 που δεν έχουν δώσει ποτέ ασεπ κ τώρα εργάζονται ως αναπληρωτές γτ έχουν ήδη μαζέψει 20 μόρια προυπηρεσίας...πως γίνεται αυτο;;; αμα έχεις μέσον κ παίρνεις ώρες χίλιες δυο γίνεται...κ τα χέρια μας δεμένα να μη μπορούμε κ να κάνουμε τίποτα..γι αυτο κατά τη γνωμη μου, πρέπει να σκεφτουμε σοβαρά πάνω στο θέμα..γιατί όταν έρθει η ώρα ο καθένας μας να τα βρει αυτά μπροστά του ( εγώ ήδη τα έχω βρει ) είναι συνήθως αργα...
 τώρα , ότι θέλει μεγάλη συζήτηση κ σκέψη το αν ο διαγωνισμος ασεπ επιλέγει τους καταλληλότερους εκπαιδευτικούς είναι κ αυτο κατα τη γνώμη μου μεγάλο θέμα..
τουλάχιστον θα υπήρχε μεγαλύτερη αντικειμενικότητα κ σαφως πολύ περισσότερες θέσεις κ άρα ευκαιρίες για περισσότερους ανθρώπους..
κ ενα ερώτημα σε όσους ασχολούνται βαθύτερα με αυτά τα θεματα κ τα κατέχουν καλύτερα: φαντάζομαι πως σταδιακά απαιτουν να καθιερωθεί ο ασεπ ως μοναδικο κριτήριο διορισμου..γιατί διαφορετικά τι θα γίνει με όσους  παλεύουν χρόνια διδάσκοντας κ έχουν προυπηρεσία;; δεν γίνεται φαντάζομαι να τους ακυρώσουμε..
εγώ επιτυχούσα του ασεπ είμαι 2 φορές κ σίγουρα ψηφίζω ασεπ, αλλά θα πρεπει να λαμβάνουμε υποψη μας κ τους αλλους..
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 27, 2008, 03:01:39 μμ από Georgia s »

Αποσυνδεδεμένος Georgia s

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Γυναίκα
  • η παιδεία είναι θέμα εσωτερικού πολιτισμού
    • Προφίλ
Απ: Ερώτηση
« Απάντηση #6 στις: Οκτώβριος 27, 2008, 03:05:14 μμ »
Αν έπεφτε στην αντίληψή σας ότι υπάρχουν κάποιοι που κινούνται πλαγίως και συγκεντρώνουν μόρια τα οποία θα τους επιτρέψουν σε 1-2 χρόνια να διοριστούν, απλά και μόνο πιάνοντας την βάση στον ΑΣΕΠ, τι θα κάνατε;

Συγνωμη αν ειμαι λιγο ασχετη, αλλα πως μπορουν να το κανουν αυτο; Δεν προηγουνται αλλοι με επιτυχια στο ΑΣΕΠ;

irene  ο ασεπ έτσι όπως πάει θα καταργηθει...η τουλάχιστον εκει στοχεύουν..τι τον θεσπίσανε ήθελα να ξερα..δεν είδες τις θέσεις που προκηρύχτηκαν φέτο;; σε μερικές ειδικότητες, είναι γελοιος ο αριθμός...
την ίδια στιγμή σε πληροφορώ υπάρχουν άτομα με πτυχίο 2002 που δεν έχουν δώσει ποτέ ασεπ κ τώρα εργάζονται ως αναπληρωτές γτ έχουν ήδη μαζέψει 20 μόρια προυπηρεσίας...πως γίνεται αυτο;;; αμα έχεις μέσον κ παίρνεις ώρες χίλιες δυο γίνεται...κ τα χέρια μας δεμένα να μη μπορούμε κ να κάνουμε τίποτα..γι αυτο κατά τη γνωμη μου, πρέπει να σκεφτουμε σοβαρά πάνω στο θέμα..γιατί όταν έρθει η ώρα ο καθένας μας να τα βρει αυτά μπροστά του ( εγώ ήδη τα έχω βρει ) είναι συνήθως αργα...
 τώρα , ότι θέλει μεγάλη συζήτηση κ σκέψη το αν ο διαγωνισμος ασεπ επιλέγει τους καταλληλότερους εκπαιδευτικούς είναι κ αυτο κατα τη γνώμη μου μεγάλο θέμα..
τουλάχιστον θα υπήρχε μεγαλύτερη αντικειμενικότητα κ σαφως πολύ περισσότερες θέσεις κ άρα ευκαιρίες για περισσότερους ανθρώπους..
κ ενα ερώτημα σε όσους ασχολούνται βαθύτερα με αυτά τα θεματα κ τα κατέχουν καλύτερα: φαντάζομαι πως σταδιακά απαιτουν να καθιερωθεί ο ασεπ ως μοναδικο κριτήριο διορισμου..γιατί διαφορετικά τι θα γίνει με όσους  παλεύουν χρόνια διδάσκοντας κ έχουν προυπηρεσία;; δεν γίνεται φαντάζομαι να τους ακυρώσουμε..
εγώ επιτυχούσα του ασεπ είμαι 2 φορές κ σίγουρα ψηφίζω ασεπ, αλλά θα πρεπει να λαμβάνουμε υποψη μας κ τους αλλους..

Αποσυνδεδεμένος Georgia s

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Γυναίκα
  • η παιδεία είναι θέμα εσωτερικού πολιτισμού
    • Προφίλ
Απ: Ερώτηση
« Απάντηση #7 στις: Οκτώβριος 27, 2008, 05:05:56 μμ »
θα ήθελα τη γνωμη ανθρώπων που γνωρίζουν καλύτερα, για τα παραπάνω...

Αποσυνδεδεμένος Katerina Kfd

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 256
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ερώτηση
« Απάντηση #8 στις: Οκτώβριος 27, 2008, 09:39:36 μμ »
Εγώ πάντως προτείνω ανώνυμη καταγγελία αν κάποιος ξέρει περίπτωση παράνομου....με τα πλήρη στοιχεία του όνομα ειδικότητα κ αιτιολογία της καταγγελίας στον εισαγγελέα της περιοχής.Ξέρω περίπτωση που δήλωσε ψευδώς ειδική κατηγορία και με καταγγελία τον έβγαλαν.

Αποσυνδεδεμένος mellie

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 119
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Δεν θέλω να πικραίνεσαι τις κυριακές τα βράδια...
    • Προφίλ
Απ: Ερώτηση
« Απάντηση #9 στις: Οκτώβριος 29, 2008, 08:59:23 μμ »
Μπορείς να κάνεις ανώνυμη;;; Θα μου πεις δεν έχεις τα κότσια να την κάνεις με το όνομά σου;Τα έχω αλλά δεν έχω αυτή τη στιγμή την όρεξη να μπλέξω με κάτι τέτοιο και να τρέχω!
Δεν θέλω να πικραίνεσαι τις κυριακές τα βράδια
χωρίς αυτή τη στοτεινιά τα χρόνια μένουν άδεια

Αποσυνδεδεμένος Georgia s

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Γυναίκα
  • η παιδεία είναι θέμα εσωτερικού πολιτισμού
    • Προφίλ
Απ: Ερώτηση
« Απάντηση #10 στις: Οκτώβριος 29, 2008, 09:24:49 μμ »
Μπορείς να κάνεις ανώνυμη;;; Θα μου πεις δεν έχεις τα κότσια να την κάνεις με το όνομά σου;Τα έχω αλλά δεν έχω αυτή τη στιγμή την όρεξη να μπλέξω με κάτι τέτοιο και να τρέχω!
μπορει να γίνομαι κουραστική, αλλά θα εκφράσω ξανά την απορία μου..γιατί βρε παιδιά να μπλέκουμε σε τέτοιες ιστορίες κ να αισθανόμαστε καταδότες για να υπερασπίσουμε τη δικαιοσύνη κ την ισότητα, απο τη στιγμή που υπάρχουν συλλογικα όργανα που μπορούν όσο πιο ισχυρά είναι κ πολυμελή τόσο περισσότερη ισχύ να έχουν για να διασφαλίζεται η στοιχειώδης έστω αξιοκρατία;;   ???
γιατί όπως οι διορισμένοι έχουν τα συνδικαλιστικά τους όργανα να μην δώσουμε κ εμεις δύναμη στο σύλλογο αδιορίστων ( σε όλους τους νομούς υπαρχουν παραρτήματα..), παρά να καθόμαστε να γκρινιάζουμε εδω για τη μια κ την αλλη περιπτωση παρανομίας κ τσαμπουκα;; πολλές τέτοιες υπάρχουν, κ όσο ο καθένας μας κοιτάζει την παρτη του,  περισσότερες θα γίνονται..
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 29, 2008, 09:53:00 μμ από Georgia s »

Αποσυνδεδεμένος mellie

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 119
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Δεν θέλω να πικραίνεσαι τις κυριακές τα βράδια...
    • Προφίλ
Απ: Ερώτηση
« Απάντηση #11 στις: Οκτώβριος 29, 2008, 09:31:01 μμ »
Έλα μου ντε....Γιατί να μας βάζουνε σε αυτές τις διαδικασίες;
Δεν θέλω να πικραίνεσαι τις κυριακές τα βράδια
χωρίς αυτή τη στοτεινιά τα χρόνια μένουν άδεια

Αποσυνδεδεμένος korina76

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 125
  • Φύλο: Γυναίκα
  • If you're gonna dream, dream high
    • Προφίλ
Απ: Ερώτηση
« Απάντηση #12 στις: Οκτώβριος 30, 2008, 11:22:10 πμ »
Καλημέρα συνάδελφοι,
σωστά είναι όλα αυτά που λέμε αλλά πρέπει να κινητοποιηθούμε μαζικά. Ο σύλλογος των αδιόριστων εκπαιδευτικών θα συνεδριάσει την Κυριακή 2/11 στο αμφ.20 στο Πολυτεχνείο 11.30 το πρωί για όλα τα φλέγοντα ζητήματα και τις μελλοντικές κινητοποιήσεις μας.

Αποσυνδεδεμένος MANNI

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 609
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ερώτηση
« Απάντηση #13 στις: Δεκέμβριος 04, 2008, 01:31:12 μμ »
Ξέρετε αν στον Επιτάφιο Γ Λυκείου εξετάζονται και τα γραμματικοσυντακτικά φαινόμενα;

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162163
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 641
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 596
Σύνολο: 609

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.107 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.