*

Αποστολέας Θέμα: Μικρότερος ο αριθμός ερωτήσεων στον επικείμενο διαγωνισμο;  (Αναγνώστηκε 19802 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος N.Π.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1626
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Μικρότερος ο αριθμός ερωτήσεων στον επικείμενο διαγωνισμο;
« Απάντηση #42 στις: Δεκεμβρίου 18, 2008, 08:33:02 pm »
 >:( >:( >:( >:( >:( >:(
Δεν μπορούμε να αλλάξουμε το χτές...μπορούμε όμως να αλλάξουμε το αύριο...:)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Syllas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1893
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ένας φακίρης, πολλοί φουκαράδες
    • Προφίλ
Απ: Μικρότερος ο αριθμός ερωτήσεων στον επικείμενο διαγωνισμο;
« Απάντηση #43 στις: Δεκεμβρίου 18, 2008, 09:44:27 pm »
οσον αγορα το σχολιο σου Συλλα μου που αποκαλεστηκα νηπιο δεν νομιζω πως  επρεπε να με προσβαλλεις ετσι.μπορω να αποκαλουμε οπως θελω στην τελικη >:(κι αν δεν σου αρεσει μην μπαινεις στο φορουμ...και μενα δεν μ αρεσει η φωτο σου.θα ταν πρεπον να σε προσβαλλω γι αυτο??? >:( >:( >:( >:(
πράγματι δεν σε αποκάλεσα εγώ νήπιο, αλλά έτσι βιαστικά που απαντάς μοιάζεις. Γιαια να πούμε ότι κάποιος ωριμάζει σημαίνει ότι ακούσει και λίγο προσεχτικά τι λένε οι άλλοι και τα επεξεργάζεται μέσα του, άσχετα αν δεν τα ακολουθεί τελικά. Σου μίλησα πολύ ήπια και προσεχτικά, σαν να μιλάω στο παιδί μου... ;) ;)

Αποσυνδεδεμένος Kilgore

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 187
  • Φύλο: Άντρας
  • Break on through to the other side...
    • Προφίλ
Απ: Μικρότερος ο αριθμός ερωτήσεων στον επικείμενο διαγωνισμο;
« Απάντηση #44 στις: Δεκεμβρίου 18, 2008, 10:05:37 pm »
...μην τα φορτωνουμε ολα στην τυχη.επισης εχω πει οτι στο σχολειο δεν φαινεται η αξια σου παντα.[...] επισης εκτιμαω τους ανθρωπους που προσπαθουν και δεχονται την αποτυχια τους.στη γλωσσα την ελληνικη αποτυχια ειναι το αν διαβασεις αλλα δεν περασεις...τι να πω δλδ οτι ειναι επιτυχια??αφου δεν ειναι. [...] με ενοχλει να θετικοποιουμε καταστασεις και να κρυβομαστε πισω απο το δακτυλο μας ή να τα φορτωνουμε ολα στην τυχη..ε οχι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΤΥΧΗ!!!ΚΙ ΑΝ ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΛΕΓΕΤΑΙ ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΦΤΑΙΜΕ ΚΑΠΟΥ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΥ ΑΠΟΤΥΧΑΜΕ ΕΝΩ ΑΛΛΟΙ ΠΕΤΥΧΑΝ.

Απλά, προσυπογράφω...
"It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what."

Αποσυνδεδεμένος Syllas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1893
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ένας φακίρης, πολλοί φουκαράδες
    • Προφίλ
Απ: Μικρότερος ο αριθμός ερωτήσεων στον επικείμενο διαγωνισμο;
« Απάντηση #45 στις: Δεκεμβρίου 18, 2008, 10:10:58 pm »
Τότε εδώ στο φόρουμ η
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκεμβρίου 18, 2008, 10:36:48 pm από Syllas »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: Μικρότερος ο αριθμός ερωτήσεων στον επικείμενο διαγωνισμο;
« Απάντηση #46 στις: Δεκεμβρίου 18, 2008, 10:34:36 pm »
μάθημα πδς σε λύκειο της Αθήνας εν τω μέσω διαδηλώσεων. από τους 8 μαθητές οι εφτά λείπουν στο πανεκπαιδευτικό ή απλά από το σχολείο. Μόνη η μαθήτρια που από το επίθετό της ξέρω ότι δεν είναι ελληνικής καταγωγής και το αφτί μου έχει αντιληφθεί ότι οι συμμαθητές της την αντιπαθούν. Το κορίτσι καινούργιο στο σχολείο με μεταγραφή. Σφιγμένο αλλά και πολύ καλή μαθήτρια (β απουσιολόγος στην τάξη της). Ο πάγος μέχρι τώρα δεν έχει σπάσει παρότι συμμετέχει και είναι επιμελής. Ευκαιρία για μένα που είναι μόνη της και σε ανύποπτο χρόνο της μιλάω για το πώς διδάσκονται φυσική στην Αλβανία, όπως έχω πληροφορηθεί από φίλη μου αλβανίδα. Το κορίτσι ξεσπά σε κλάματα. Μου λέει ότι έχει έρθει στην Ελλάδα από πέντε χρονών, ότι σχολείο πήγε με το που ήρθε στην Ελλάδα, μου μιλά για πέτρινα χρόνια, για μοναξιά, για γιουχάισμα, μου λέει ότι ούτε στη μητέρα της δεν έχει εξομολογηθεί όλα αυτά που νοιώθει να την πνίγουν, ότι σφίγγει τα δόντια να τελειώσει το λύκειο και να περάσει στη σχολή που επιθυμεί και να φύγει Αλβανία.Μιλάει και κλαίει για σχεδόν μία ώρα. Συζήτηση για πολλή ώρα. Η αλήθεια βρίσκεται κάπου στη μέση. Είναι και η ίδια προκατειλημμένη. Κρατά αποστάσεις από τους συμμαθητές της φοβούμενη ότι την επικρίνουν. Αναζήτηση τρόπων και μέσων για επαφή. Μια κολλητή θέλει για να μοιράζεται τις σκέψεις της. Στο τέλος ανάταση και ανακούφιση. Δεν βρέθηκε λύση. Όμως μίλησε μετά από εννιά χρόνια. "Κυρία έχετε πολύ όμορφα μάτια!" (έβλεπε την ψυχή της)
Όλοι έχουμε αντιμετωπίσει τον πόνο των παιδιών μας, των μαθητών μας. Μόνο που κανένας διαγωνισμός δεν μπορεί να τον βαθμολογήσει. Δεν έχει βάση επιτυχόντων ούτε διοριστέων. Έχει βάση τη μονάδα, τον άνθρωπο.

Αποσυνδεδεμένος maryvas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1311
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Μικρότερος ο αριθμός ερωτήσεων στον επικείμενο διαγωνισμο;
« Απάντηση #47 στις: Δεκεμβρίου 18, 2008, 10:50:33 pm »
μάθημα πδς σε λύκειο της Αθήνας εν τω μέσω διαδηλώσεων. από τους 8 μαθητές οι εφτά λείπουν στο πανεκπαιδευτικό ή απλά από το σχολείο. Μόνη η μαθήτρια που από το επίθετό της ξέρω ότι δεν είναι ελληνικής καταγωγής και το αφτί μου έχει αντιληφθεί ότι οι συμμαθητές της την αντιπαθούν. Το κορίτσι καινούργιο στο σχολείο με μεταγραφή. Σφιγμένο αλλά και πολύ καλή μαθήτρια (β απουσιολόγος στην τάξη της). Ο πάγος μέχρι τώρα δεν έχει σπάσει παρότι συμμετέχει και είναι επιμελής. Ευκαιρία για μένα που είναι μόνη της και σε ανύποπτο χρόνο της μιλάω για το πώς διδάσκονται φυσική στην Αλβανία, όπως έχω πληροφορηθεί από φίλη μου αλβανίδα. Το κορίτσι ξεσπά σε κλάματα. Μου λέει ότι έχει έρθει στην Ελλάδα από πέντε χρονών, ότι σχολείο πήγε με το που ήρθε στην Ελλάδα, μου μιλά για πέτρινα χρόνια, για μοναξιά, για γιουχάισμα, μου λέει ότι ούτε στη μητέρα της δεν έχει εξομολογηθεί όλα αυτά που νοιώθει να την πνίγουν, ότι σφίγγει τα δόντια να τελειώσει το λύκειο και να περάσει στη σχολή που επιθυμεί και να φύγει Αλβανία.Μιλάει και κλαίει για σχεδόν μία ώρα. Συζήτηση για πολλή ώρα. Η αλήθεια βρίσκεται κάπου στη μέση. Είναι και η ίδια προκατειλημμένη. Κρατά αποστάσεις από τους συμμαθητές της φοβούμενη ότι την επικρίνουν. Αναζήτηση τρόπων και μέσων για επαφή. Μια κολλητή θέλει για να μοιράζεται τις σκέψεις της. Στο τέλος ανάταση και ανακούφιση. Δεν βρέθηκε λύση. Όμως μίλησε μετά από εννιά χρόνια. "Κυρία έχετε πολύ όμορφα μάτια!" (έβλεπε την ψυχή της)
Όλοι έχουμε αντιμετωπίσει τον πόνο των παιδιών μας, των μαθητών μας. Μόνο που κανένας διαγωνισμός δεν μπορεί να τον βαθμολογήσει. Δεν έχει βάση επιτυχόντων ούτε διοριστέων. Έχει βάση τη μονάδα, τον άνθρωπο.


συγχαρητηρια που μπηκες στον "κοπο" να μιλησεις με αυτη τη μαθητρια κ να απαλυνεις τον πονο της! ειδικα εσυ που κανεις πδσ. δε νομιζω οτι υπαρχουν πολλοι που παρολο που πανε για λιγες ωρες σε ενα σχολειο ενδιαφερονται για τα παιδια. μπραβο σου!!!!

Αποσυνδεδεμένος zlapaki

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 40
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Μικρότερος ο αριθμός ερωτήσεων στον επικείμενο διαγωνισμο;
« Απάντηση #48 στις: Δεκεμβρίου 18, 2008, 11:07:21 pm »
αχ δεν ήθελα να βγει έτσι σε κουτί, δεν ξέρω τι έκανα λάθος, τέλος πάντων τα πράσινα είναι τα δικά μου :-\ :-\
Κι ενώ όλα τα θυμόμουνα κι είχα μυαλό ξουράφι
να μεγαλώσω ξέχασα κι έμεινα στο ράφι
έτσι για πάντα κράτησα την παιδική μου εικόνα
εκείνου του αλητάμπουρα που κράταγε σφεντόνα.

Αποσυνδεδεμένος Syllas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1893
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ένας φακίρης, πολλοί φουκαράδες
    • Προφίλ
Απ: Μικρότερος ο αριθμός ερωτήσεων στον επικείμενο διαγωνισμο;
« Απάντηση #49 στις: Δεκεμβρίου 18, 2008, 11:10:08 pm »
Η παράθεση πρέπει να αρχίζει με quote και να τελειώνει σε quote, μην μπάνεις ανάμεσα στα δύο quote. μετέφερε το δεύτερο quote πριν από το δικό σου μήνυμα.

Αποσυνδεδεμένος zlapaki

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 40
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Μικρότερος ο αριθμός ερωτήσεων στον επικείμενο διαγωνισμο;
« Απάντηση #50 στις: Δεκεμβρίου 18, 2008, 11:14:03 pm »
αν καποιος ειβαι διοριστεος σιγουρα ειναι πολυ καλυτερος απο πολλους που δεν περασαν.βεβαια υπαρχουν και οι εξεραισεις.ατυχια,ασχημη ψυχολογια,υγεια κα αλλα μην τα φορτωνουμε ολα στην τυχη.
επισης εχω πει οτι στο σχολειο δεν φαινεται η αξια σου παντα.διδασκοντας τα ιδια και τα ιδια καθε χρονο σιγουρα αυτα που τοσες φορες εχεις διδαξει τα ξερεις απεξω και ανακατωτα.αλλα τι γινεται οταν καλεισαι να βγεις παραεξω.τοτε φιανεται ποσο καλυτερος εισαι απο τους αλλους.
εκτιμαω και θαυμαζω τους ανθρωπους που εδωσαν και περασν γιατι το ΑΞΙΖΑΝ ρε παιδια τι να κανουμε???κατι παραπανω ηξεραν παραπανω διαβασανν παραπανω προσπαθησαν.μην μας πιανει κομπλεξ.
επισης εκτιμαω τους ανθρωπους που προσπαθουν και δεχονται την αποτυχια τους.στη γλωσσα την ελληνικη αποτηχια ειναι το αν διαβασεις αλλα δεν περασεις...τι να πω δλδ οτι ειναι επιτυχια??αφου δεν ειναι. γενικα μ αρεσουν οι ντομπροι ανθρωποι τι αν κανω???¨ναι,διαβασα αλλα δεν περασα για τον α ή β λογο¨.πολλες φορες στην ζωη μου εχω ακουσει δικαιολογιες του τυπου¨ενω περνουσα νομικη προτιμησα το τει της κολοπετητσας¨,¨ενω ξεσξιστηκα στο διαβασμα πατωσα στον ασεπ¨,¨ενω μπορουσα να μπω εκει με μεσον μπηκα με την αξια μου¨κ αλλα τετοια...δεν με ενοχλει το αν καποιος περναει στον ασεπ ή οχι κι ουτε τον χλευαζω...με ενοχλει να θετικοποιουμε καταστασεις και να κρυβομαστε πισω απο το δακτυλο μας ή να τα φορτωνουμε ολα στην τυχη..ε οχι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΤΥΧΗ!!!ΚΙ ΑΝ ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΛΕΓΕΤΑΙ ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΦΤΑΙΜΕ ΚΑΠΟΥ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΥ ΑΠΟΤΥΧΑΜΕ ΕΝΩ ΑΛΛΟΙ ΠΕΤΥΧΑΝ. quote




Διαφωνώ ότι ο διοριστέος είναι πολύ καλύτερος από πολλούς που δεν πέρασαν. Ούτως ή άλλως και κάποιοι που δεν πέρασαν, την επόμενη φορά είναι διοριστέοι και τι θα πούμε δηλαδή ότι έγιναν καλύτεροι γιατί διάβασαν κάπως καλύτερα την ύλη; έτσι γίνεσαι καλύτερος;;
 στο σχολειο δεν φαινεται η αξια σου παντα.διδασκοντας τα ιδια και τα ιδια καθε χρονο σιγουρα αυτα που τοσες φορες εχεις διδαξει τα ξερεις απεξω και ανακατωτα.αλλα τι γινεται οταν καλεισαι να βγεις παραεξω.τοτε φιανεται ποσο καλυτερος εισαι απο τους αλλους.
δεν το καταλαβαίνω το τελευταίο, πού παραέξω δηλαδή; το υπόλοιπο σχόλιο (ότι τα ξέρεις απέξω κι ανακατωτά) είναι τρομερή απλοποίηση και αλίμονο αν εκπαιδευτικός που διδάσκει 10 χρόνια όμηρο στην α γυμνασίου θεωρήσει ότι έχει τελειώσει με αυτό, το κατέχει και το χει τυφλοσούρτη. Η ύλη είναι ίδια, τα παιδιά αλλάζουν. κάνεις μάθημα σε άλλους ανθρώπους, δε γίνεται να λες ότι τα ξέρω απ΄εξω κι ανακατωτά. αυτο το λέω από προσωπική εμπειρία που κάθε μέρα κάνω το ίδιο μάθημα σε τρία τμήματα. τελείως διαφορετική κατάσταση κάθε φορά.

Δε νομίζω ότι (απ'οσα εχω διαβάσει σε αυτό το φόρουμ) θεωρεί κανείς ότι όσοι είναι διοριστέοι είναι λόγω τύχης. αν είναι δυνατόν. το πρώτο μήνυμα εγώ προσωπικά που διάβασα ήταν "συγχαρητήρια στους διοριστέους, μήπως μπορείτε να μας δώσετε μερικές συμβουλές, βιβλιογραφία κτλ"κι έτσι έχουμε το τεράστιο θέμα "συμβουλές για τον επόμενο ασεπ" όπου τα παιδιά που πέρασαν πραγματικά εμένα τουλάχιστον μου άνοιξαν τα μάτια με συμβουλές, βιβλιογραφία κτλ. αν θεωρούσαμε ότι είναι θέμα τύχης τότε θα ζητούσαμε ματζούνια, βότανα και ξόρκια!
δε θα σχολιάσω το ότι αποτυχία στην ελληνική είναι αν διάβασες και δεν πέρασες. ελεος. απορώ πώς μπορείς και βάζεις τέτοιες ταμπέλες. και φυσικά δεν έχει να κάνει με ντομπροσύνη.

κατά τα άλλα εύχομαι εσύ να αποδείξεις τι αξίζεις (όπως έχεις γράψει και καπου αλλού) αλλά εμένα προσωπικά αν περάσεις δεν θα μου αποδείξεις ότι είσαι καλύτερη από εμένα και όσους άλλους δεν θα περάσουν. και φυσικά δε θα προσπαθήσω να βρω "δικαιολογίες' όπως λες, ούτε θα κρυφτώ πίσω από το δάκτυλό μου γιατί ξέρω τι έκανα, δεν έχω τέτοιες ανασφάλειες. αν δεν περάσεις πάλι δεν θα θεωρήσω ότι απέτυχες, ουτε αυτό θα δείξει ότι δεν αξίζεις.
συγνώμη για το μεγάλο μήνυμα και την κατάχρηση του χώρου.
και για να μείνω και λίγο εντός θέματος-δε θέλω λιγότερες ερωτήσεις-θέλω περισσότερες και πιο εφικτές, όχι λίγες και πολύ δύσκολες. καλή συνέχεια  :)
ΥΓ μπράβο σου συνάδελφε, τώρα είδα το μήνυμα
Maryvas συμφωνώ με όλα όσα έχεις γράψει στο θέμα, απόλυτα
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκεμβρίου 18, 2008, 11:23:28 pm από zlapaki »
Κι ενώ όλα τα θυμόμουνα κι είχα μυαλό ξουράφι
να μεγαλώσω ξέχασα κι έμεινα στο ράφι
έτσι για πάντα κράτησα την παιδική μου εικόνα
εκείνου του αλητάμπουρα που κράταγε σφεντόνα.

Αποσυνδεδεμένος zlapaki

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 40
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Μικρότερος ο αριθμός ερωτήσεων στον επικείμενο διαγωνισμο;
« Απάντηση #51 στις: Δεκεμβρίου 18, 2008, 11:16:22 pm »
syllas, ευχαριστώ αλλά δεν το κατέχω το άθλημα απ'ο,τι φαίνεται.  :-\
Κι ενώ όλα τα θυμόμουνα κι είχα μυαλό ξουράφι
να μεγαλώσω ξέχασα κι έμεινα στο ράφι
έτσι για πάντα κράτησα την παιδική μου εικόνα
εκείνου του αλητάμπουρα που κράταγε σφεντόνα.

Αποσυνδεδεμένος Syllas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1893
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ένας φακίρης, πολλοί φουκαράδες
    • Προφίλ
Απ: Μικρότερος ο αριθμός ερωτήσεων στον επικείμενο διαγωνισμο;
« Απάντηση #52 στις: Δεκεμβρίου 18, 2008, 11:19:27 pm »
αχ τι κάνουμε νυχτιάτικα. Σβήσε το quote zlapaki που είναι στην αρχή και άφησε μόνο το quote vania αρχή και quote vania τέλος

Αποσυνδεδεμένος fotini.1981

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 178
    • Προφίλ
Απ: Μικρότερος ο αριθμός ερωτήσεων στον επικείμενο διαγωνισμο;
« Απάντηση #53 στις: Δεκεμβρίου 19, 2008, 09:38:36 am »
θα ήθελα να θυμίσω μια κίνηση που είχε γίνει πριν το καλοκαίρι. νομίζω ότι απαντάει σε πολλά...

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ
ΤΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ, ΤΟ ΥΠΕΠΘ ΚΑΙ ΤΟ ΑΣΕΠ

Με μεγάλη ανησυχία παρακολουθούμε τις τελευταίες μέρες, τη φιλολογία γύρω από τη διαρροή της ύλης του επικείμενου διαγωνισμού των εκπαιδευτικών του ΑΣΕΠ, για τον κλάδο των φιλολόγων (ΠΕ02). Κι αυτό γιατί πέρα από το ηθικής, αλλά και αξιοκρατικής τάξης ερώτημα του αδιάβλητου του διαγωνισμού, το οποίο κλονίζεται από τέτοιου είδους περιστατικά, ανακύπτει και το μείζον ερώτημα της επιστημονικής ουσίας του. Έτσι, σύμφωνα με τα όσα έχουν δει το φως της δημοσιότητας, η διατύπωση της ύλης είναι παρεμφερής με αυτή του διαγωνισμού του 2007, ενώ ως προς τον όγκο της –έπειτα από κάποιες προσθαφαιρέσεις– καταλήγει στην αύξησή της, παρά τις δηλώσεις του προέδρου του ΑΣΕΠ, προ διμήνου, που αναγνώριζαν την υπέρμετρη επιβάρυνση των φιλολόγων. Το στοιχείο αυτό θέτει για άλλη μια φορά το ζήτημα της ποιότητας, της λειτουργικότητας και των προσανατολισμών του διαγωνισμού.

Όσοι και όσες υπογράφουμε το κείμενο αυτό, έχουμε γευθεί την εμπειρία του προηγούμενου διαγωνισμού του ΑΣΕΠ για τους εκπαιδευτικούς, ενώ άλλοι / άλλες ετοιμαζόμαστε ήδη για τον επόμενο (χωρίς να γνωρίζουμε ακόμη την ακριβή …εποχή διεξαγωγής του). Ταυτόχρονα όμως, έχουμε αποφασίσει να αφιερώσουμε πολύ κόπο, χρόνο και χρήμα, αλλά ακόμη περισσότερο μεράκι και δημιουργικότητα, στη θεραπεία μίας εκ των επιστημών που υπάγονται στα γνωστικά πεδία, στα οποία καλείται να αντεπεξέλθει εξεταστικά ο / η υποψήφιος / -α φιλόλογος, στην επιστήμη της ιστορίας.

Υπό τη διπλή αυτή ιδιότητά μας λοιπόν, του / της υποψήφιου / -ιας του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ και του / της νέου / νέας επιστήμονα ιστορικού, έχουμε έρθει αντιμέτωποι / -ες με την παντελή απουσία στοιχειωδών επιστημονικών όρων άρθρωσης της εξεταστέας ύλης, αλλά και της διατύπωσης των θεμάτων στον τελευταίο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Με δυο λόγια, όταν η ύλη περιλαμβάνει «τη γη, το σύμπαν και τα πάντα» θεωρούμε τουλάχιστον εμπαιγμό οι απαντήσεις να μοιάζουν με ψύλλο στα άχυρα. Νομίζουμε άλλωστε, πως δεν είναι τυχαίο ότι τα μεγαλύτερα ποσοστά αποτυχίας –και ιδιαίτερα στον τελευταίο διαγωνισμό– εμφανίζονται στο γνωστικό αντικείμενο της ιστορίας, ενώ το γεγονός ότι αυτό ισχύει και για συναδέλφους μεταπτυχιακούς φοιτητές / -τριες και υποψήφιους διδάκτορες ιστορίας δεν αφήνει περιθώρια για εύκολους αφορισμούς περί «ανιστόρητων εκπαιδευτικών».

Θυμίζουμε εδώ τις κουτοπόνηρες ερωτήσεις του τύπου : σε ποιο καθεδρικό ναό κηρύχτηκε για τελευταία φορά η ένωση των δύο εκκλησιών (ορθόδοξης και καθολικής, με τη διατύπωση να παραπέμπει ευθέως στη Φλωρεντία) ή ποιοι έστησαν μνημείο στη Χαιρώνεια. Ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών που παραπέμπουν σε «παγίδες» τηλεπαιχνιδιών και ελάχιστη έως ανύπαρκτη σχέση έχουν με την καλλιέργεια ιστορικής συνείδησης ή την (υποτιθέμενα «αντικειμενική») αξιολόγηση της ικανότητας του εκπαιδευτικού, ενώ δυστυχώς δεν αποτελούν την εξαίρεση, αλλά είναι ενδεικτικές της φιλοσοφίας του διαγωνισμού. Μιας φιλοσοφίας που ως βασικό της μέλημα έχει να βάλει «τρικλοποδιά» στον / στην υποψήφιο / -α και να «αποδείξει» την ανεπάρκειά του / της.

Από την άλλη, είναι σαφές ότι η απουσία μιας σαφώς οριοθετημένης ύλης και των αντίστοιχων συγγραμμάτων τα οποία θα μπορούσαν να αποτελέσουν την αποκλειστική πηγή άντλησης των γνωστικών εφοδίων για το διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, δεν οφείλεται στις όποιες «επιστημονικές απαιτήσεις» του διαγωνισμού, η σαθρότητα των οποίων είναι, νομίζουμε, προφανής. Αντίθετα, οι λόγοι διαιώνισης αυτής της κατάστασης θα πρέπει μάλλον να αναζητηθούν στη βιομηχανία παραγωγής και πώλησης βοηθητικών εγχειριδίων για το διαγωνισμό, τα περισσότερα από τα οποία γράφονται κυριολεκτικά στο πόδι…

Καλούμε όλους τους αρμόδιους φορείς να προβούν σε νέα επεξεργασία της ύλης του διαγωνισμού, με δραστική μείωσή της και ταυτόχρονο ορισμό των εγχειριδίων για τις εξετάσεις. Επιπλέον, απαιτούμε την έγκαιρη ανακοίνωση της νέας ύλης, καθώς και της ημερομηνίας διεξαγωγής του διαγωνισμού. Οι όποιες αντιρρήσεις στη βάση της έλλειψης χρόνου, μόνο ως προσχηματικές θα εκληφθούν, δεδομένου ότι 14 περίπου μήνες μετά τον τελευταίο διαγωνισμό, η ύλη που …διαρρέει είναι παρεμφερής με την προηγούμενη.

νομίζω ότι αξίζει να προβληματιστούμε...

άνθρωπέ μου τι ξεφτίλα να σου χαλάνε τ' όνειρο και συ να τους αφήνεις...

om

  • Επισκέπτης
Απ: Μικρότερος ο αριθμός ερωτήσεων στον επικείμενο διαγωνισμο;
« Απάντηση #54 στις: Δεκεμβρίου 19, 2008, 11:16:42 am »
μάθημα πδς σε λύκειο της Αθήνας εν τω μέσω διαδηλώσεων. από τους 8 μαθητές οι εφτά λείπουν στο πανεκπαιδευτικό ή απλά από το σχολείο. Μόνη η μαθήτρια που από το επίθετό της ξέρω ότι δεν είναι ελληνικής καταγωγής και το αφτί μου έχει αντιληφθεί ότι οι συμμαθητές της την αντιπαθούν. Το κορίτσι καινούργιο στο σχολείο με μεταγραφή. Σφιγμένο αλλά και πολύ καλή μαθήτρια (β απουσιολόγος στην τάξη της). Ο πάγος μέχρι τώρα δεν έχει σπάσει παρότι συμμετέχει και είναι επιμελής. Ευκαιρία για μένα που είναι μόνη της και σε ανύποπτο χρόνο της μιλάω για το πώς διδάσκονται φυσική στην Αλβανία, όπως έχω πληροφορηθεί από φίλη μου αλβανίδα. Το κορίτσι ξεσπά σε κλάματα. Μου λέει ότι έχει έρθει στην Ελλάδα από πέντε χρονών, ότι σχολείο πήγε με το που ήρθε στην Ελλάδα, μου μιλά για πέτρινα χρόνια, για μοναξιά, για γιουχάισμα, μου λέει ότι ούτε στη μητέρα της δεν έχει εξομολογηθεί όλα αυτά που νοιώθει να την πνίγουν, ότι σφίγγει τα δόντια να τελειώσει το λύκειο και να περάσει στη σχολή που επιθυμεί και να φύγει Αλβανία.Μιλάει και κλαίει για σχεδόν μία ώρα. Συζήτηση για πολλή ώρα. Η αλήθεια βρίσκεται κάπου στη μέση. Είναι και η ίδια προκατειλημμένη. Κρατά αποστάσεις από τους συμμαθητές της φοβούμενη ότι την επικρίνουν. Αναζήτηση τρόπων και μέσων για επαφή. Μια κολλητή θέλει για να μοιράζεται τις σκέψεις της. Στο τέλος ανάταση και ανακούφιση. Δεν βρέθηκε λύση. Όμως μίλησε μετά από εννιά χρόνια. "Κυρία έχετε πολύ όμορφα μάτια!" (έβλεπε την ψυχή της)
Όλοι έχουμε αντιμετωπίσει τον πόνο των παιδιών μας, των μαθητών μας. Μόνο που κανένας διαγωνισμός δεν μπορεί να τον βαθμολογήσει. Δεν έχει βάση επιτυχόντων ούτε διοριστέων. Έχει βάση τη μονάδα, τον άνθρωπο.

+++++++++++++++++++++
Η ΠΜΣ (Πρόσθετη Μαθητική Στήριξη) είναι που δε διδάσκεται ούτε απομνημονεύεται.

Αποσυνδεδεμένος Vania

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1585
  • Φύλο: Γυναίκα
  • οσο ζω....διαβαζω...
    • Προφίλ
Απ: Μικρότερος ο αριθμός ερωτήσεων στον επικείμενο διαγωνισμο;
« Απάντηση #55 στις: Δεκεμβρίου 19, 2008, 02:08:11 pm »
λοιπον...αυτο που με εκνευριζει ειναι οτι πρεεπι να επναλανβανομαι....κατ αρχην ΔΕΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΗΣΑ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟ...ΜΙΛΗΣΑ ΓΙΑ ΑΠΟΤΥΧΙΑ...δεν μ αρεσει να παρερμηνευουν ετσι μερικοι μερικοι τα λεγομενα μου...ειπα οτι αν δεν περασω στον ασεπ(ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΠΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΔΙΟΡΙΣΤΕΑ ΑΛΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΤΗΝ

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182760
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 773
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 19
Επισκέπτες: 550
Σύνολο: 569

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.051 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.