*

Αποστολέας Θέμα: Οργάνωση διδασκαλίας μαθημάτων Γυμνασίου  (Αναγνώστηκε 21552 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος minus

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 188
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Οργάνωση διδασκαλίας μαθημάτων Γυμνασίου
« στις: Νοέμβριος 23, 2006, 10:32:55 πμ »
Περιμένω ότι αργά ή γρήγορα θα με καλέσουν ως ωρομίσθιο για να διδάξω.
Επειδή θα διδάξω για πρώτη φορά, θα ήθελα βασικές συμβουλές για να ξέρω πως θα οργανώσω την διδασκαλία μου, με βάση το βιβλίο, το σχολικό-αναλυτικό πρόγραμμα κλπ. Είμαι οργανωτικός τύπος και θέλω να έχω τον έλεγχο της διδασκαλίας σε καλό δρόμο, όπως άλλωστε οφείλω να κάνω.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 10, 2012, 03:00:59 μμ από para5 »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Οργάνωση διδασκαλίας μαθημάτων Γυμνασίου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:30:49 »

Αποσυνδεδεμένος Dr_Michael

  • Ιδρυτής του PDE
  • Administrator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1828
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
    • Galop
Απ: Οργάνωση διδασκαλίας μαθημάτων Γυμνασίου
« Απάντηση #1 στις: Νοέμβριος 23, 2006, 04:01:56 μμ »
Η καλή οργάνωση ξεκινάει από το να μας πεις τι μάθημα θα διδάσκεις...

lousalome84

  • Επισκέπτης
Απ: Οργάνωση διδασκαλίας μαθημάτων Γυμνασίου
« Απάντηση #2 στις: Νοέμβριος 23, 2006, 09:52:48 μμ »
XAXAXA σωστός ο δόκτορας!

Αποσυνδεδεμένος spaceoddity

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 218
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19 / Η-Μ & Τ.Υ. ΠΣΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Οργάνωση διδασκαλίας μαθημάτων Γυμνασίου
« Απάντηση #3 στις: Νοέμβριος 27, 2006, 05:24:57 μμ »
Βάζω εδώ το ερώτημά μου για να μου πει ο αγαπητός admin ;) αν είναι λογικό και σκόπιμο να συνεχίσουμε την κουβέντα στο θέμα αυτό (μιας και προσπαθώ κι εγώ να βάλω σε δρόμο τη διδασκαλία μου, και γνώμονα έχω βάλει να κάνω 150% καλύτερη εκμετάλλευση του λίγου εκ των πραγμάτων χρόνου που διαθέτει το ΥΠΕΠΘ για πληροφορική στο γυμνάσιο, ΣΥΝ το γεγονός ότι η διδακτική μου ώρα είναι 35 μόλις λεπτά λόγω εσπερινού) ή αν είναι καλύτερα να ανοίξω καινούργιο θέμα (με τις ευλογίες σου όμως Dr, μη με κυνηγάς και μένα ότι ανοίγω θέματα που ήδη υπάρχουν!).
Ξεκινάω με μια διαπίστωση: η πιάτσα της πληροφορικής έχει γεμίσει αλήτες και απατεώνες που κοιτάνε να "γδύσουν" τον αδαή και ανυποψίαστο χρήστη. Επειδή πρόσφατα μου έχει τύχει να τραβάω τα μαλλιά μου από τα αεριτζίδικα λεφτά που έχουν πληρώσει φίλοι μου για επισκευή (υποτίθεται) του υπολογιστή τους (όταν σκεφτούν να με πάρουν τηλέφωνο, συνήθως είναι ήδη πια αργά), και επειδή είμαι εκπαιδευτικός, δεν μπορώ να το αφήσω να περάσει έτσι και έχω βάλει στόχο μου να φτάσουν οι μαθητές μου στο σημείο να μπορούν να αξιολογήσουν ένα σύστημα, αν αξίζει τα λεφτά του, και να μην μπορεί να τους κοροϊδέψει ο κάθε τυχάρπαστος... έχω στα χέρια μου την ύλη ανά τάξη από το βιβλίο του γυμνασίου, και σήμερα θα τους μοιράσω φυλλάδια από δυο καταστήματα (για να μη θεωρηθεί ότι κάνω και διαφήμιση ;)) και θα δούμε στην πράξη αυτά που κάνουμε ένα μήνα τώρα, και αυτά που θα κάνουμε και στη συνέχεια... (λέω ένα μήνα, γιατί έδωσα μεγάλη έμφαση στο να μάθουν σε πρώτη φάση την ακολουθία b-B-KB-MB-GB-TB γιατί αλλιώς τόσο οι σκληροί, RAM, κάρτες μνήμης, φλασάκια κλπ, όσο και τα αρχεία θα τους φαίνονται κινέζικα... ενώ τώρα πιστεύω να πειστούν για την επιμονή μου, και να τους ανοίξω την όρεξη για παρακάτω... 8)) Πώς σας φαίνεται η ιδέα μου; Η πληροφορική είναι από τα μαθήματα που έχουν ΑΜΕΣΗ σχέση με την καθημερινότητα, και θεωρώ πως δεν πρέπει να το ξεχνάμε αυτό... δυστυχώς οι περισσότεροι μαθητές μου δεν έχουν δικό τους υπολογιστή (αν είχαν, μπορεί και να τα ήξεραν ήδη όλα αυτά από την πράξη), είναι σίγουρο όμως ότι όλοι θα αποκτήσουν κάποια στιγμή, είτε το θέλουν είτε όχι θα είναι αναπόφευκτο... σκοπός του σχολείου δεν είναι να βγάζει ενημερωμένους πολίτες;
"εδώ δεν είναι να'μαι εγώ πάνω από σένα ή εσύ πάνω από μένα. Αλλά ο καθένας μας πάνω από τον εαυτό του."
                                                                Γ. Ρίτσος

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Οργάνωση διδασκαλίας μαθημάτων Γυμνασίου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:30:49 »

Αποσυνδεδεμένος Dr_Michael

  • Ιδρυτής του PDE
  • Administrator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1828
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
    • Galop
Απ: Οργάνωση διδασκαλίας μαθημάτων Γυμνασίου
« Απάντηση #4 στις: Νοέμβριος 27, 2006, 11:29:28 μμ »
Βάζω εδώ το ερώτημά μου για να μου πει ο αγαπητός admin ;) αν είναι λογικό και σκόπιμο να συνεχίσουμε την κουβέντα στο θέμα αυτό (μιας και προσπαθώ κι εγώ να βάλω σε δρόμο τη διδασκαλία μου, και γνώμονα έχω βάλει να κάνω 150% καλύτερη εκμετάλλευση του λίγου εκ των πραγμάτων χρόνου που διαθέτει το ΥΠΕΠΘ για πληροφορική στο γυμνάσιο, ΣΥΝ το γεγονός ότι η διδακτική μου ώρα είναι 35 μόλις λεπτά λόγω εσπερινού) ή αν είναι καλύτερα να ανοίξω καινούργιο θέμα (με τις ευλογίες σου όμως Dr, μη με κυνηγάς και μένα ότι ανοίγω θέματα που ήδη υπάρχουν!).
Ξεκινάω με μια διαπίστωση: η πιάτσα της πληροφορικής έχει γεμίσει αλήτες και απατεώνες που κοιτάνε να "γδύσουν" τον αδαή και ανυποψίαστο χρήστη. Επειδή πρόσφατα μου έχει τύχει να τραβάω τα μαλλιά μου από τα αεριτζίδικα λεφτά που έχουν πληρώσει φίλοι μου για επισκευή (υποτίθεται) του υπολογιστή τους (όταν σκεφτούν να με πάρουν τηλέφωνο, συνήθως είναι ήδη πια αργά), και επειδή είμαι εκπαιδευτικός, δεν μπορώ να το αφήσω να περάσει έτσι και έχω βάλει στόχο μου να φτάσουν οι μαθητές μου στο σημείο να μπορούν να αξιολογήσουν ένα σύστημα, αν αξίζει τα λεφτά του, και να μην μπορεί να τους κοροϊδέψει ο κάθε τυχάρπαστος... έχω στα χέρια μου την ύλη ανά τάξη από το βιβλίο του γυμνασίου, και σήμερα θα τους μοιράσω φυλλάδια από δυο καταστήματα (για να μη θεωρηθεί ότι κάνω και διαφήμιση ;)) και θα δούμε στην πράξη αυτά που κάνουμε ένα μήνα τώρα, και αυτά που θα κάνουμε και στη συνέχεια... (λέω ένα μήνα, γιατί έδωσα μεγάλη έμφαση στο να μάθουν σε πρώτη φάση την ακολουθία b-B-KB-MB-GB-TB γιατί αλλιώς τόσο οι σκληροί, RAM, κάρτες μνήμης, φλασάκια κλπ, όσο και τα αρχεία θα τους φαίνονται κινέζικα... ενώ τώρα πιστεύω να πειστούν για την επιμονή μου, και να τους ανοίξω την όρεξη για παρακάτω... 8)) Πώς σας φαίνεται η ιδέα μου; Η πληροφορική είναι από τα μαθήματα που έχουν ΑΜΕΣΗ σχέση με την καθημερινότητα, και θεωρώ πως δεν πρέπει να το ξεχνάμε αυτό... δυστυχώς οι περισσότεροι μαθητές μου δεν έχουν δικό τους υπολογιστή (αν είχαν, μπορεί και να τα ήξεραν ήδη όλα αυτά από την πράξη), είναι σίγουρο όμως ότι όλοι θα αποκτήσουν κάποια στιγμή, είτε το θέλουν είτε όχι θα είναι αναπόφευκτο... σκοπός του σχολείου δεν είναι να βγάζει ενημερωμένους πολίτες;

Ακόμα καλύτερα να τους βάλεις δραστηριότητα να πάνε σε μαγαζιά να πάρουν προσφορές από συστήματα και να καταγράψουν τεχνικά χαρακτηριστικά και τιμές.

Αποσυνδεδεμένος spaceoddity

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 218
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19 / Η-Μ & Τ.Υ. ΠΣΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Οργάνωση διδασκαλίας μαθημάτων Γυμνασίου
« Απάντηση #5 στις: Νοέμβριος 28, 2006, 12:10:00 πμ »
Λοιπόν το μάθημα σήμερα είχε μεγάλη επιτυχία :D
Με ενδιαφέρον και ζήλο εντόπιζαν τα στοιχεία που καταλάβαιναν, τους ρωτούσα τη γνώμη τους για το αν είναι καλές οι προδιαγραφές (και έπεφταν μέσα!), βρίσκαμε και τις αντίστοιχες σελίδες του βιβλίου και τις σημείωναν στο φυλλάδιο, και γενικά συνδυάσαμε τόσο αρμονικά τη θεωρία με την πράξη που νιώθω απόλυτα ικανοποιημένη (και χαρούμενη με τη δουλειά που επέλεξα να κάνω!), και τα παιδιά πολυ ευχαριστημένα με τον εαυτό τους και με τη χρησιμότητα του μαθήματος της πληροφορικής, τώρα που άρχισαν να καταλαβαίνουν τα "κινέζικα" των τεχνικών προδιαγραφών των συστημάτων Η/Υ... έπεται και συνέχεια ;)
Με το Λύκειο δεν έχω βρει ακόμη ένα "μπούσουλα", αλλά εκεί πατάω στην ευελιξία που μου δίνει το περιβάλλον του εσπερινού, και σε συμφωνία με το διευθυντή κάνω "παραγγελιές": δηλαδή προκειμένου να φέρω τα παιδιά - ακόμα κι αυτούς που φαινομενικά δεν έχουν κανένα σημείο επαφής με το αντικείμενο - να αγαπήσουν τον υπολογιστή και τις δυνατότητές του... έτσι αφού την προηγούμενη βδομάδα καταγράψαμε τις επιθυμίες του καθενός, πήρα μαζί μου το φορητό και CD με μουσική και έγραψα για το βοσκό της Β Εσπερινού Λυκείου - που δεν συμμετείχε καθόλου μέχρι τώρα - ένα CD με Διονυσίου, δείχνοντας σε όλους τη διαδικασία και εξηγώντας ταυτόχρονα τα επιμέρους στοιχεία και τις δυνατότητες του μηχανήματος. Έλαμπε ολόκληρος όταν έφυγε... θέλω να πιστεύω ότι θα αρχίσει να βλέπει το μάθημα με άλλο μάτι από δω και πέρα. Πεποίθησή μου είναι ότι οι γνώσεις αποκτώνται με ΑΓΑΠΗ για τη μάθηση, και αυτός είναι ο στόχος μου μέχρι τα Χριστούγεννα: να μάθουν να αναζητούν, να προβληματίζονται, να ερευνούν... ώστε μετά τις γιορτές να είμαστε έτοιμοι - με τις εργασίες που θα τους αναθέσω για τις διακοπές - να μπούμε σε πιο επιστημονικά πεδία 8)
"εδώ δεν είναι να'μαι εγώ πάνω από σένα ή εσύ πάνω από μένα. Αλλά ο καθένας μας πάνω από τον εαυτό του."
                                                                Γ. Ρίτσος

Αποσυνδεδεμένος youla

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 167
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Οργάνωση διδασκαλίας μαθημάτων Γυμνασίου
« Απάντηση #6 στις: Νοέμβριος 28, 2006, 03:11:56 μμ »
Πολύ σωστά τα σχόλια. Αν δε συσχετίσουν το μάθημα με την καθημερινότητά τους δε θα το αγαπήσουν το ίδιο...

Και τώρα μια ερώτηση σχετική με υπολογιστές και προδιαγραφές:
Το ολοήμερο που κάνω τις 10 ώρες μου έχει καλά μηχανήματα, όλα στο ιντερνετ, έχει εκτυπωτή (χωρίς μελάνι, αλλά αυτό λύνεται) και σκάνερ κλπ, όλα καλά. Αλλά το άλλο που κάνω 2 ώρες έχει κάτι 486 (?) στα 33 ΜΗz (?!), κάτι Windows 95 και στην καλύτερη περίπτωση 98, και γενικά δεν τρέχουν ούτε τα Ramkid... οπότε παίζαμε με Word και Wordart. USB ούτε για δείγμα. Τι να κάνεις σε τέτοια παλιά συστήματα;;; Καμιά ιδέα; Πώς μπορούν να ανανεωθούν; Με δωρεές από εταιρείες; Από το Υπουργείο; Το δήμο;  ??? Γιατι τα παιδιά της 5ης που έκανα χθες έχουν όλα τους καλύτερα PC σπιτι, οπότε αυτά τα ψιλοπεριφρονούσαν. (Να΄ναι καλά το wordart που γράφανε το κάθε παιδι πειράγματα για τα άλλα και πέρασε η ώρα...)

Οποιαδήποτε συμβουλή ευπρόσδεκτη! Μπορεί να βοηθηθούν κι άλλοι που έχουν το ίδιο πρόβλημα. (Ή μήπως πέτυχα την περίπτωση με το μόνο παλιό εργαστήριο υπολογιστών στην επικράτεια;!)

Ευχαριστώ εκ των προτέρων  :)  :)  :)
It is better to light a candle than to curse the darkness..

Αποσυνδεδεμένος Dr_Michael

  • Ιδρυτής του PDE
  • Administrator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1828
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
    • Galop
Απ: Οργάνωση διδασκαλίας μαθημάτων Γυμνασίου
« Απάντηση #7 στις: Νοέμβριος 28, 2006, 03:50:39 μμ »
Πολύ σωστά τα σχόλια. Αν δε συσχετίσουν το μάθημα με την καθημερινότητά τους δε θα το αγαπήσουν το ίδιο...

Και τώρα μια ερώτηση σχετική με υπολογιστές και προδιαγραφές:
Το ολοήμερο που κάνω τις 10 ώρες μου έχει καλά μηχανήματα, όλα στο ιντερνετ, έχει εκτυπωτή (χωρίς μελάνι, αλλά αυτό λύνεται) και σκάνερ κλπ, όλα καλά. Αλλά το άλλο που κάνω 2 ώρες έχει κάτι 486 (?) στα 33 ΜΗz (?!), κάτι Windows 95 και στην καλύτερη περίπτωση 98, και γενικά δεν τρέχουν ούτε τα Ramkid... οπότε παίζαμε με Word και Wordart. USB ούτε για δείγμα. Τι να κάνεις σε τέτοια παλιά συστήματα;;; Καμιά ιδέα; Πώς μπορούν να ανανεωθούν; Με δωρεές από εταιρείες; Από το Υπουργείο; Το δήμο;  ??? Γιατι τα παιδιά της 5ης που έκανα χθες έχουν όλα τους καλύτερα PC σπιτι, οπότε αυτά τα ψιλοπεριφρονούσαν. (Να΄ναι καλά το wordart που γράφανε το κάθε παιδι πειράγματα για τα άλλα και πέρασε η ώρα...)

Οποιαδήποτε συμβουλή ευπρόσδεκτη! Μπορεί να βοηθηθούν κι άλλοι που έχουν το ίδιο πρόβλημα. (Ή μήπως πέτυχα την περίπτωση με το μόνο παλιό εργαστήριο υπολογιστών στην επικράτεια;!)

Ευχαριστώ εκ των προτέρων  :)  :)  :)

Μάλλον δεν έχεις δει αυτό το θέμα:
http://www.pde.gr/index.php?topic=150.0   ;)

Αποσυνδεδεμένος youla

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 167
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Οργάνωση διδασκαλίας μαθημάτων Γυμνασίου
« Απάντηση #8 στις: Νοέμβριος 28, 2006, 05:24:55 μμ »
Σωστός ο Dr όπως πάντα... Μα πού ήταν κρυμμένο αυτό το θέμα;!
(Θέλει πολλή μελέτη το forum... αλλά λύνεις όλες σου τις απορίες τελικά!)
It is better to light a candle than to curse the darkness..

Αποσυνδεδεμένος minus

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 188
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Οργάνωση διδασκαλίας μαθημάτων Γυμνασίου
« Απάντηση #9 στις: Δεκέμβριος 05, 2006, 08:40:14 πμ »
Παιδια εμενα με ενδιαφερει η διδασκαλια στα οικονομικα μαθηματα. Καμια προταση?

Αποσυνδεδεμένος lio

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 105
  • Τι Λωζάνη τι Κοζάνη
    • Προφίλ
Απ: Οργάνωση διδασκαλίας μαθημάτων Γυμνασίου
« Απάντηση #10 στις: Δεκέμβριος 05, 2006, 10:34:09 πμ »
Παιδια εμενα με ενδιαφερει η διδασκαλια στα οικονομικα μαθηματα. Καμια προταση?

Νομίζω η ΑΣΠΑΙΤΕ είναι χρήσιμη σχολή. Τελικά την έχεις βγάλει ή σκοπεύεις να την βγάλεις;; Για να καταλάβουμε... Σε περιπτώσεις σαν τη δική σου βοηθάει...
«Ζήτω,ο Λεοναρτο ντα Βιτσι!»Ανονυμοσ

Αποσυνδεδεμένος eleanna

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 685
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Οργάνωση διδασκαλίας μαθημάτων Γυμνασίου
« Απάντηση #11 στις: Οκτώβριος 17, 2007, 09:03:36 μμ »
Θα μπορούσατε να μου πείτε την γνώμη σας σχετικά με το ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος διδασκαλίας σε φροντιστήριο;
Πιστεύετε ότι είναι χρήσιμο να γίνονται και ασκήσεις εκτός του βιβλίου σε μαθήματα όπως τα μαθηματικά ή θα πρέπει να περιοριζόμαστε μόνο στις ασκήσεις του σχολικού βιβλίου;
Εμένα φέτος μου έτυχε περίπτωση μαθητή που θέλει μόνο να λύνουμε ασκήσεις από το σχολικό βιβλίο  >:( και καμμία φωτοτυπία που τους δίνει ο καθηγητής του και τίποτα περισσότερο.
Εγώ δεν νομίζω ότι είναι σωστό αυτό αλλά θα ήθελα να ακούσω και άλλες απόψεις. :)

Αποσυνδεδεμένος thlemaxos355

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 270
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Οργάνωση διδασκαλίας μαθημάτων Γυμνασίου
« Απάντηση #12 στις: Οκτώβριος 17, 2007, 11:00:03 μμ »
αν λειτουργησεις οπως θελει ο μαθητης θα μετατραπεις απλα σε ενα λυσσαριο των γνωστων εκδοτικων οικων..ο μαθητης υποτιθεται οτι ερχεται σε σενα για το κατι παραπανω,για εξασκηση κτλ..μην ακους κανεναν και λειτουργησε οπως εσυ σκεφτεσαι...

Αποσυνδεδεμένος vikoulaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2516
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση:ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ: Οργάνωση διδασκαλίας μαθημάτων Γυμνασίου
« Απάντηση #13 στις: Οκτώβριος 17, 2007, 11:24:25 μμ »
Καλό είναι να γίνονται και κάποιες ασκήσεις απο το βιβλίο σαν παραδείγματα κατα την διαρκεια παράδοσης της θεωρίας.Μετά να τους κάνεις και ασκήσεις εκτός βιβλίου κλιμακούμενης δυσκολίας για να δεις κατά πόσο εμπέδωσαν το μάθημα.Το θέμα είναι τώρα με τα νέα βιβλία του Γυμνασίου τα παιδιά δεν είναι μαθημένα σε αυτό το στυλ οπότε μια και είναι και η πρώτη χρονιά να λύνεις απο εκει αρκετές ασκήσεις χωρίς βέβαια να καταλήξεις όπως είπε και ο thlemaxos355 το λυσάριο τους.Πρωταρχικός σκοπός σου θα είναι τα παιδιά να μάθουν να αγαπούν τα Μαθηματικά και να σκέφτονται μαθηματικά
Αν είναι Μαθητές Λυκείου και ειδικά Γ΄Λυκείου πρέπει οι ασκησεις του βιβλίου να γίνουν όλες.Μέσα στο τμήμα και στο σπίτι κάποιες.Οπως και το ιδιο για κατεύθυνση Β΄Λυκειου
Να τους δίνεις και φυλλάδιο με ασκήσεις-ερωτήσεις σε κάθε θεματική ενότητα.

Προσοχή όμως στα φυλλάδια που φέρνουν απο το σχολείο.Σκέψου αν έχεις ένα τμήμα με 10 παιδιά και κάθε φορά σου φέρνουν και απο μια άσκηση δεν θα μπορέσεις να κάνεις μάθημα.Πρέπει να ξεκαθαρίσεις την θέση σου πάνω σε αυτό ή στο διάλλειμα ή κάποιες οδηγίες για το πως λύνεται.Μια χρονι΄λα την είχα πατήσει έτσι.Είχα 2 παιδιά Β΄Λυκείου που μου έφερναν φυλλάδια ασκήσεων και Αλγεβρα και Γεωμετρία.Στην αρχη για να μην παρεξηγηθώ απο αυτά, έλυνα τις ασκήσεις και έχανα πολύτιμο χρόνο απο το μάθημα ,αλλά και τα άλλα παιδιά κάποια στιγμή διαμαρτυρήθηκαν και με το δίκιο τους.Απο τότε το έκοβα απο την αρχή.Αν και κάποιες φορες το έδινα και στα άλλα παιδιά και λύναμε τις ασκήσεις σαν εκτος βιβλίου

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159735
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 396
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 360
Σύνολο: 374

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.079 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.