*

Αποστολέας Θέμα: Ερωτήσεις ανάπτυξης διαγωνισμού 2002  (Αναγνώστηκε 1368 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος fzappa

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 176
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω τη μουσική
    • Προφίλ
Ερωτήσεις ανάπτυξης διαγωνισμού 2002
« στις: Δεκεμβρίου 27, 2008, 02:11:24 am »
Υπάρχουν κάπου "απαντήσεις" για τις παρακάτω ερωτήσεις του διαγωνισμού 2002?



ΕΡΩΤΗΜΑ  1ο:

Πρόκειται να διδάξετε σε μαθητές του Γυμνασίου το υπολογιστικό - ή κατ’ άλλους, το λογιστικό - φύλλο (spreadsheet).

1.             Προτείνετε μία ή περισσότερες παιδαγωγικές δραστηριότητες που θεωρείτε κατάλληλες, λαμβάνοντας υπόψη την ηλικία και τις εμπειρίες των μαθητών, έτσι ώστε να μάθουν οι μαθητές να διατυπώνουν προβλήματα, να οργανώνουν και να διαχειρίζονται δεδομένα με τη χρήση του υπολογιστικού φύλλου, καθώς και να κατανοούν τα σχετικά γραφήματα.

2.      Το υπολογιστικό φύλλο θεωρείται ένα εργαλείο, που παρέχει ποικίλες δυνατότητες γνωστικής ανάπτυξης των μαθητών, εφόσον χρησιμοποιείται στο πλαίσιο ενός κατάλληλου εκπαιδευτικού σχεδιασμού. Εσείς πώς θα χαρακτηρίζατε το λογισμικό αυτό, ως προς τις διδακτικές/μαθησιακές του διευκολύνσεις; Ποιες ιδιότητες ή χαρακτηριστικά του εν λόγω εργαλείου παρέχουν δυνατότητες διευκόλυνσης της μάθησης των μαθητών, ιδιαίτερα, όταν πρόκειται για αφηρημένες έννοιες και επίλυση προβλημάτων; Εκφράστε την άποψή σας και στηρίξτε την με παραδείγματα.
 

ΕΡΩΤΗΜΑ  2ο:

Πρόκειται να διδάξετε την ενότητα «Δομές Δεδομένων και Αλγόριθμοι». Ο γενικός διδακτικός σκοπός αυτής της ενότητας είναι η κατανόηση από το μαθητή ότι τα δεδομένα αποθηκεύονται στη μνήμη (κύρια ή δευτερεύουσα) του υπολογιστή με τη βοήθεια ορισμένης δομής. Επίσης, ότι κάθε δομή δεδομένων συνοδεύεται απαραιτήτως από συγκεκριμένες λειτουργίες (δηλαδή πράξεις).  Για τη διδασκαλία αυτών των εννοιών προβλέπονται τρία δίωρα μαθήματα.

Στο πρώτο μάθημα τίθενται οι εξής επί μέρους διδακτικοί στόχοι:

1.      Εμβάθυνση στις έννοιες «δεδομένο», «δομή δεδομένων» και «λειτουργία» επί μιας δομής

2.         Επεξήγηση της σχέσης μεταξύ δομών και αλγορίθμων

3.         Κατηγοριοποίηση των δομών και έμφαση στη δομή των πινάκων

Προτείνετε ένα σύντομο και σχετικά ολοκληρωμένο σχέδιο διδασκαλίας του δίωρου αυτού μαθήματος, προκειμένου να επιτύχετε τους διδακτικούς σας στόχους. (Ποια μεθόδευση της διδασκαλίας θα ακολουθούσατε; Τι είδους δραστηριότητες προσφέρονται για την κατανόηση και την εφαρμογή των υπό μάθηση εννοιών και δεξιοτήτων; Πώς θεωρείτε ότι θα ήταν καλύτερα να εργαστούν οι μαθητές και ποιος θα ήταν ο δικός σας ρόλος; Πώς θα αξιολογούσατε την επίδοση των μαθητών και την επιτυχία της διδασκαλίας σας;) 
Frank Zappa
Remember, information is not knowledge; knowledge is not wisdom; wisdom is not truth; truth is not beauty; beauty is not love; love is not music; music is the best.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ερωτήσεις ανάπτυξης διαγωνισμού 2002
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:03:36 »

Αποσυνδεδεμένος outsider

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 62
  • Φύλο: Άντρας
  • Think open!
    • Προφίλ
Απ: Ερωτήσεις ανάπτυξης διαγωνισμού 2002
« Απάντηση #1 στις: Ιανουαρίου 15, 2009, 11:24:20 pm »
Και εγώ ψάχνω να τις βρω, όπως και για τις αντίστοιχες ερωτήσεις στην ειδική διδακτική του 2005.

Όποιος ξέρει κάτι ας απαντήσει...

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182737
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 699
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 602
Σύνολο: 610

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.142 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.