0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
αλήθεια, αφού τα ξέρουμε, γιατί δεν συζητάμε πάνω στο ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ να βοηθήσουμε έμπρακτα, αντί να διαφωνούμε πάνω σε μια βάση που περισσότερη σχέση έχει με το αν ο αρης βελουχιώτης ήταν αγωνιστής ή δολοφόνος παρά με την παιδεία;
καΙ αφού τελικά επιλέγεις να απαντάς στον para5 κι όχι σε daffyfuvk ή yotar ώστε να γίνει πιο γόνιμος διάλογος, τουλάχιστον άκου άλλη μια φορά αυτό: οι Φινλανδοί δεν εξάγουν μυαλά:α) τα έχουν λίγα (είναι οι μισοί από εμάς) και τα κρατούν για την πάρτη τους μάλλον....Όσα τυχόν περισσεύουν, εξάγονται, αλλά κυρίως προς τη Σουηδία, με την οποία υπάρχει ιδιαίτερη σχέση, κι όχι παραέξω.β) τα φινλανδικά μυαλά ΕΧΟΥΝ ΤΡΟΠΟ και ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ να διαπρέψουν στη Φινλανδία και δε χρειάζεται να ξενιτευτούν! Ο λόγος που εμείς έχουμε τόσα λαμπρά μυαλά έξω σε όλους τους τομείς είναι ότι δεν είχαν την ευκαιρία τους στην Ελλάδα και πήραν των ομματιών τους!
Batman, εξακολουθώ να διαφωνώ με τη άποψή ότι δεν πρέπει να εκφράζουμε τα κακώς κείμενα της Ελλάδας όταν βρισκόμαστε στο εξωτερικό και ότι δεν πρέπει να παίρνουμε παράδειγμα από ξένα εκπαιδευτικά συστήματα.
Απλά να πω πως δεν πιστεύω πως είμαστε όλοι της ήσσονος προσπάθειας. Έχω την αίσθηση πως τέτοιοι είναι οι λιγότεροι, αλλά δυστυχώς εκείνοι που γι' αυτό το λόγο καταφέρνουν να αναρριχούνται και να αμαυρώνουν την εικόνα του συνόλου.
συμμετοχή των Πανεπιστημίων στην κατάρτιση των αναλυτικών προγραμμάτων και σταθερή αξιολόγηση από όλους τους εμπλεκόμενους (εκπαιδευτικούς, γονείς, συμβούλους), οι επιστημονικές έρευνες να λαμβάνονται υπόψιν και όχι να χάνονται στα συρτάριααυστηρή αξιολόγηση Προϊσταμένων και Συμβούλων όχι μόνο από τους ανώτερούς τους κάθε φορά, αλλά και από τους εκπαιδευτικούς, η οποία να συνδέεται με την εξέλιξή τους,
Gia peite mou re paidia posous kathigites exete gnorisei sta sxoleia pou eiste pou entelos ethelontika kai xoris kamia antamoivi tha voithisoun paidia i sinadelfous?
Συγνώμη Batman αλλα δεν νομίζω πως ο εκπαιδευτικός της "πραξης" εχει προβλημα με την αξιολόγηση!!!!!!!!!!Οι καρεκλοκένταυροι συνδικαλιστές μας μπορεί.....γιατι δεν εχουν μαθει ούτε να δουλέυουν ούτε να εξελλίσσονται....κοιτούν μόνο πως θα βολέψουν τα δικά τους παιδιά σε μία παρόμοια κατάσταση απραξίας!!!Η εκπαιδευτική κοινότητα νομίζω θέλει την αξιολόγηση όχι όμως βεβιασμένα και με πρακτικές γνώστες αλλωστε στην Ελλάδα(βλέπε κομματικές ταυτότητες). Ο Τσίμας και πολλοί αλλοι δημοσιογράφοι είναι μέρος του συστήματος...αυτό ομως δεν πρέπει να μας κανει μονομερείς και καχύποπτους για την καλυτερη πλευρά των πραγμάτων που μπορεί να συμβαίνουν σε μία άλλη χώρα!!! Ευχαριστώ για το χρόνο σας
Ειλικρινά θεωρείτε ότι η πλειοψηφία των Ελλήνων εκπαιδευτικών είναι εκπαιδευτικοί της πράξης;
Ή ότι αν καθιερωνόταν κάποια μορφή αξιολόγησης τα αποτελέσματα θα ήταν ενθαρρυντικά; Εγώ πιστεύω ότι η αποτυχία θα ήταν παταγώδης!
Και ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα στην εκπαίδευση είναι εκπαιδευτικοί που ενδιαφέρονται μόνο για τη μονιμότητα τους και δεν θέλουν να κάνουν τη δουλειά τους!
...Zitao eilikrina siggnomi apo tous diaxeiristes tou forum alla ston ypologisti poy eimai oso periergo kai an sas fainetai den exei ellinika. Ksero oti miseite ta greeklish alla den eixa alli lish
Παράθεση από: batman στις Ιανουαρίου 23, 2009, 10:43:12 am...Zitao eilikrina siggnomi apo tous diaxeiristes tou forum alla ston ypologisti poy eimai oso periergo kai an sas fainetai den exei ellinika. Ksero oti miseite ta greeklish alla den eixa alli lishbatman χρησιμοποίησε αυτό για να μετατρέψεις το μήνυμά σου
Παράθεση από: happiness στις Ιανουαρίου 23, 2009, 02:39:24 pmΠαράθεση από: batman στις Ιανουαρίου 23, 2009, 10:43:12 am...Zitao eilikrina siggnomi apo tous diaxeiristes tou forum alla ston ypologisti poy eimai oso periergo kai an sas fainetai den exei ellinika. Ksero oti miseite ta greeklish alla den eixa alli lishbatman χρησιμοποίησε αυτό για να μετατρέψεις το μήνυμά σουευχαριστώ, αλλά μόνο 250 χαρακτήρες τη φορά?? κάτι καλύτερο δεν υπάρχει, τρελάθηκα στα copy&paste