*

Αποστολέας Θέμα: Η "Έρευνα" για την Εκπαίδευση του Π.Τσίμα  (Αναγνώστηκε 9799 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος yotar

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 241
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Η "Έρευνα" για την Εκπαίδευση του Π.Τσίμα
« Απάντηση #28 στις: Ιανουαρίου 22, 2009, 01:40:33 am »
Φίλε batman - επειδή δεν κατάλαβα - ποιά ακριβώς είναι η λύση που εσύ προτείνεις;
Προσωπικά δεν έχω ψηφίσει ποτέ κανένα από τα μεγάλα κόμματα, και έχω ζήσει και στο εξωτερικό, όπου, πίστεψέ με δεν είχα κανέναν ενδοιασμό να μιλήσω για τα κακώς κείμενα της χώρας μου, μόνο και μόνο για να μην πέσω στα μάτια των ξένων - όπως δεν είχα και κανέναν ενδοιασμό να μιλήσω για τα καλά της!
Και αυτό το να μη βγάλουμε παραέξω τα χάλια μας μου θυμίζει τα θύματα ενδοοικογενειακής βίας που παρά το ξύλο και τις κακοποιήσεις το ζόρι τους είναι μην το μάθει η γειτονιά και τότε " τί θα πεί ο κόσμος!"...έλεος δηλαδή!!

Για την κοπελίτσα που λες ότι δεν ήξερε αγγλικά θα συμφωνήσω μαζί σου, γιατί κι εμένα μου κακοφάνηκε και σκέφτηκα " καλά δεν μπορούσαν να βρούν κάποια που να μιλάει καλύτερα;"
Από την άλλη όμως σκέψου ότι η κοπέλα αυτή είναι μαθήτρια του 18 (!) βαθμός με τον οποίο αξιολογείται από το εκπαιδευτικό μας σύστημα. Ο δε νεαρός από τη Φινλανδία υποτίθεται ότι δεν είναι καν " καλός  μαθητής" στη χώρα του και μιλάει αγγλικά σα να είναι η δεύτερη μητρική του γλώσσα. (Σημειωτέον δε ότι εκείνος τα Αγγλικά τα έμαθε στο δημόσιο σχολείο του, χωρίς να πληρώσουν ούτε ένα ευρώ από την τσέπη τους  οι γονείς του, ενώ η "δικιά μας" αποκλείεται να μην έχει πάει τουλάχιστον 8-10 χρόνια φροντιστήριο...) 
Καταλαβαίνω μέχρι ενός σημείου αυτό που λες, ότι καλό είναι να κάνουμε κάτι για ν΄αλλάξουμε την κατάσταση αντί να κλαιγόμαστε μόνο γι΄αυτήν, αλλά δεν άκουσα και καμία πρόταση...

Όσο για τους Έλληνες που διαπρέπουν στο εξωτερικό, με πρόλαβαν άλλοι συνάδελφοι - και με εξέφρασαν απόλυτα!
 Να προσθέσω μόνο ότι το γεγονός πως έχουμε τόσα λαμπρά μυαλά να διαπρέπουν στο εξωτερικό θα πρέπει κάποια στιγμή να πάψει να μας κάνει υπερήφανους και ν΄αρχίσει να μας προβληματίζει...


« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουαρίου 22, 2009, 01:43:31 am από yotar »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Η "Έρευνα" για την Εκπαίδευση του Π.Τσίμα
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:59:32 »

Αποσυνδεδεμένος asimos_alex

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 327
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Η "Έρευνα" για την Εκπαίδευση του Π.Τσίμα
« Απάντηση #29 στις: Ιανουαρίου 22, 2009, 12:06:17 pm »
batman, παρόλο που η οπτική μου είναι πολύ διαφορετική από τη δική σου και οι δύο βρισκόμαστε αντιμέτωποι με το ίδιο ζήτημα. εσύ θίγεις τα κακώς κείμενα αλλά έπειτα έρχεσαι να τα επιβεβαιώσεις με το χειρότερο τρόπο.

τι θέλω να πω; ενώ στην Ελλάδα υπάρχουν πολλές φωνές γεμάτες από το "γκρι" της σύνθεσης -βλέπε daffyduck κ.α.- η συνεχής στείρα αντιπαράθεση του άσπρου - μαύρου σε πληθώρα ζητήμάτων του τόπου, από τα εθνικά θέματα μέχρι τις αποφάσεις σε μια πολυκατοικία (δηλαδή ή είσαι μαζί μας ή με τους άλλους) είναι δυστυχώς η κυρίαρχη

(...) Σιγά την εκπομπή ρε παιδιά. Δηλαδή τι μας είπε, το αυτονόητο? δεν τα ξέρουμε?

αλήθεια, αφού τα ξέρουμε, γιατί δεν συζητάμε πάνω στο ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ να βοηθήσουμε έμπρακτα, αντί να διαφωνούμε πάνω σε μια βάση που περισσότερη σχέση έχει με το αν ο αρης βελουχιώτης ήταν αγωνιστής ή δολοφόνος παρά με την παιδεία;

καΙ αφού τελικά επιλέγεις να απαντάς στον para5 κι όχι σε daffyfuvk ή yotar ώστε να γίνει πιο γόνιμος διάλογος, τουλάχιστον άκου άλλη μια φορά αυτό:
οι Φινλανδοί δεν εξάγουν μυαλά:
α) τα έχουν λίγα (είναι οι μισοί από εμάς) και τα κρατούν για την πάρτη τους μάλλον....Όσα τυχόν περισσεύουν, εξάγονται, αλλά κυρίως προς τη Σουηδία, με την οποία υπάρχει ιδιαίτερη σχέση, κι όχι παραέξω.
β) τα φινλανδικά μυαλά ΕΧΟΥΝ ΤΡΟΠΟ και ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ να διαπρέψουν στη Φινλανδία και δε χρειάζεται να ξενιτευτούν! Ο λόγος που εμείς έχουμε τόσα λαμπρά μυαλά έξω σε όλους τους τομείς είναι ότι δεν είχαν την ευκαιρία τους στην Ελλάδα και πήραν των ομματιών τους!

batman

  • Επισκέπτης
Απ: Η "Έρευνα" για την Εκπαίδευση του Π.Τσίμα
« Απάντηση #30 στις: Ιανουαρίου 22, 2009, 02:39:46 pm »
αλήθεια, αφού τα ξέρουμε, γιατί δεν συζητάμε πάνω στο ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ να βοηθήσουμε έμπρακτα, αντί να διαφωνούμε πάνω σε μια βάση που περισσότερη σχέση έχει με το αν ο αρης βελουχιώτης ήταν αγωνιστής ή δολοφόνος παρά με την παιδεία;
Νομίζω ότι απάντησα σε αυτό και είπα ότι κανείς δεν θέλει να ξεβολευτεί. Για να βελτιωθεί η παιδεία εκτός από την αλλαγή πολιτικής (χρηματοδότηση, αλλαγή του αναλυτικού προγράμματος κλπ) πρέπει να δεχτούμε και κάποια πράγματα εμείς. Για πες μου λοιπόν πόσοι καθηγητές θα δεχτούν να ελέγχονται για το εκπαιδευτικό τους έργο? Γιατί η ΟΛΜΕ δεν συζητά καν το θέμα της αξιολόγησης? Πόσοι θα δεχτούν να αλλάξουν τη διδασκαλία τους από απλές ερωτήσεις του στυλ "τι λέει στη σελ. 89" σε συνδιαστικές ερωτήσεις κρίσεως που θα οξύνουν την κριτική ικανότητα των παιδιών? Ελάχιστοιι φαντάζομαι γιατί αυτό θέλει δουλειά.

Παράθεση
καΙ αφού τελικά επιλέγεις να απαντάς στον para5 κι όχι σε daffyfuvk ή yotar ώστε να γίνει πιο γόνιμος διάλογος, τουλάχιστον άκου άλλη μια φορά αυτό:
οι Φινλανδοί δεν εξάγουν μυαλά:
α) τα έχουν λίγα (είναι οι μισοί από εμάς) και τα κρατούν για την πάρτη τους μάλλον....Όσα τυχόν περισσεύουν, εξάγονται, αλλά κυρίως προς τη Σουηδία, με την οποία υπάρχει ιδιαίτερη σχέση, κι όχι παραέξω.
β) τα φινλανδικά μυαλά ΕΧΟΥΝ ΤΡΟΠΟ και ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ να διαπρέψουν στη Φινλανδία και δε χρειάζεται να ξενιτευτούν! Ο λόγος που εμείς έχουμε τόσα λαμπρά μυαλά έξω σε όλους τους τομείς είναι ότι δεν είχαν την ευκαιρία τους στην Ελλάδα και πήραν των ομματιών τους!
οκ να απαντήσω και σε αυτό, για πείτε μου εσείς μερικά φινλανδικά ονόματα που διαπρέπουν στην έρευνα στις θετικές επιστήμες? Ας πάρουμε για παράδειγμα την πληροφορική μια και μιλήσατε για Σουηδία. Ρίξτε μια ματιά σε σοβαρά περιοδικά και συνέδρια (ΙΕΕΕ, ACM) πόσα φινλανδικά ονόματα και πόσα ελληνικά θα συναντήσετε. Και το ότι είμαστε διπλάσιοι δεν είναι σοβαρό επιχείρημα, είμαστε στην ίδια τάξη μεγέθους, έχουμε αναλογία 2:1 και όχι 10:1 η 100:1 όπως με άλλες χώρες. Δεν είναι λοιπόν αυτό σοβαρό επιχείρημα.
Δεν κατέκρινα το φυνλανδικό σύστημα και φυσικά σε καμία περίπτωση δεν είπα ότι μπορεί να συγκριθεί με το δικό μας, αλλά έχει και αυτό τα τρωτά του σημεία. Για παράδειγμα η ύλη των μαθηματικών που κάνουν είναι πολύ μικρότερη σε σχέση με εμάς και άλλα πολλά.

Τέλος πάντων το λάθος που κάνουμε είναι ότι προσπαθούμε να εφαρμόσουμε σε αυτή τη χώρα συστήματα άλλων χωρών τα οποία ταιριάζουν στις άλλες χώρες αλλά όχι σε εμάς. Θα πρέπει να βρούμε ένα σύστημα το οποίο να ταιριάζει περισσότερο στους έλληνες. Λέω κάποιες προτάσεις που έχω στο μυαλό μου
  • Μείωση των ωρών διδασκαλίας, όχι πάνω από 5 σε μια μέρα
  • Κατάργηση πολλών μαθηματων που δεν προσφέρουν τίποτα ουσιαστικό όπως διδάσκονται σήμερα (ψυχολογία, κοινωνιολογία, θρησκευτικά, τεχνολογία κλπ)
  • Τα παραπάνω μαθήματα να διδάσκονται υπό τη μορφή δραστηριοτήτων, για παράδειγμα στην κοινωνιολογία ψάξε πληροφορίες για τον Μαρξ και κάνε μια μελέτη των θέσεών του, κανονική εργασία.
  • Δηλαδή περισσότερο εκπόνηση εργασιών και μελέτη παρά διάβασμα για προετοιμασία για εξετάσεις
  • Όταν οι μαθητές φεύγουν από το σχολείο θα έχουν ήδη κάνει ένα μέρος της δουλειάς για το σπίτι

Πάμε τώρα στους εκπαιδευτικούς
  • Στο τέλος της χρονιάς συνοπτική έκθεση, με την πρόοδο των μαθητών στο μάθημα, τις εργασίες που δόθηκαν στους μαθητές
  • Αυστηρή αξιολόγηση από  μαθητές και επιθεωρητές
  • Κατάργηση όλων των ρυθμίσεων υπέρ των ειδικών κατηγοριών, το σχολείο δεν είναι φιλανθρωπικό ίδρυμα δεν κάνουμε κοινωνική πολιτική, ας τους διορίσουν σε κάποιο γραφείο
  • Μοριοδότηση στις μεταθέσεις των επιστημονικών προσόντων όπως μεταπτυχιακά και διδακτορικό
  • Κατάργηση της μοριοδότησης των υπερβυσμάτων των γραφείων και του ΥΠΕΠΘ που παίρνουν τα μόρια απομακρυσμένων περιοχών

Υπάρχουν και πολλά άλλα, όμως ήδη σας κούρασα. Θα πρέπει να σκεφτούμε το βασικό χαρακτηριστικό της ελληνικής κοινωνίας που περιγράφεται από τα παρακάτω
  • Είμαστε όλοι της ελάσσονος προσπάθειας, τα θέλουμε όλα και τα θέλουμε τώρα χωρίς να δουλέψουμε
  • Από μικροί έχουμε μάθει να τα έχουμε όλα, οι γονείς δεν λένε ποτέ όχι, ποτέ δεν φταίει το παιδί , πάντα ο καθηγητής
  • Το παιδί έχει μάθει στο ελληνικό σχολείο να γράφει 8 και να παίρνει 18, και όπου αυτό δεν είναι εφικτό να αντιγράφει με κάθε μέσο
  • Όταν φτάνει στις πανελλήνιες καταλαβαίνει ότι εκεί δεν χωράνε ούτε βυσμάτα ούτε κλεψιές και όσο χάλια και να είναι αυτό το σύστημα διασώζεται κάπως από την κατάσταση στην χώρα. Επιτέλους ανακαλύπτει κάτι που δεν του χαρίζεται και πρέπει να δουλέψει για αυτό για πρώτη φορά στη ζωή του. Αποτέλεσμα? Εναντιώνεται στο σύστημα που το ξεγέλασε με καταλήψεις κλπ
  • Οι σημερινοί νέοι μέσα από τα πρότυπα που βλέπουν στην τηλεόραση ονειρεύονται ότι κάτι θα γίνει ξαφνικά και θα αποκτήσουν πολλά λεφτά, γρήγορα αμάξια και γρήγορες γκόμενες χωρίς να κουραστούν. Όταν καταλάβουν ότι για να γίνει αυτό χρειάζεται σκληρή δουλειά είναι πια πολύ αργά, έχουν ήδη συνηθίσει στη νοοτροπία της ελάσσονος προσπάθειας

Ζούμε σε μια κοινωνία που όλοι θέλουν να πλουτίσουν και να γίνουν κάποιοι χωρίς να δουλέψουν. Δυστυχώς είναι η πλειοψηφία.

Για να αλλάξουν λοιπόν τα πράγματα θα πρέπει να βρεθεί μια ομάδα πολιτικών που να έρθει σε σύγκρουση με το κατεστημένο το οποίο είναι οι μεγαλοεπιχειρηματίες, οι εργατοπατέρες-συνδικαλιστές στον δημόσιο τομέα, τα κομματόσκυλα που κανονίζουν τα πάντα σε αυτή την χώρα και πολλοί άλλοι. Όποιος τολμήσει να κάνει κάτι τέτοιο την άλλη μέρα δεν θα είναι κυβέρνηση, και για αυτό δεν θα κάνει ποτέ κανένας τίποτα

Αποσυνδεδεμένος Ritalamp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1480
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Η "Έρευνα" για την Εκπαίδευση του Π.Τσίμα
« Απάντηση #31 στις: Ιανουαρίου 22, 2009, 03:00:28 pm »
Batman, θέτεις πολύ καίρια θέματα και μπορώ να πω ότι σε αρκετά συμφωνώ. Να προσθέσω λοιπόν και τα ακόλουθα:
 
συμμετοχή των Πανεπιστημίων στην κατάρτιση των αναλυτικών προγραμμάτων και σταθερή αξιολόγηση από όλους τους εμπλεκόμενους (εκπαιδευτικούς, γονείς, συμβούλους), οι επιστημονικές έρευνες να λαμβάνονται υπόψιν και όχι να χάνονται στα συρτάρια
αυστηρή αξιολόγηση Προϊσταμένων και Συμβούλων όχι μόνο από τους ανώτερούς τους κάθε φορά, αλλά και από τους εκπαιδευτικούς, η οποία να συνδέεται με την εξέλιξή τους,

ακατάπαυστη ποιοτική επιμόρφωση όλων (από τα πιο υψηλά ιστάμενα στελέχη μέχρι και εμάς),

κάλυψη όλων των κενών σε βοηθητικό προσωπικό, σε διδακτικό προσωπικό και υλικοτεχνική υποδομή, εισαγωγή ειδικοτήτων όπως ψυχολόγοι, νοσηλευτές και κοινωνικοί λειτουργοί και εννοείται γενναία χρηματοδότηση.

Η εκπαίδευση χρειάζεται στρατηγικό σχεδιασμό κάτι που δεν έγινε ποτέ στο Ελληνικό Κράτος από την ίδρυσή του, γιατί όλοι κοιτάζουν πώς θα τσακώσουν ψηφοφόρους άμεσα κι εμείς βοβλεύομαστε γιατί πάντα βρίσκεται ένας γνωστός.
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Η "Έρευνα" για την Εκπαίδευση του Π.Τσίμα
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:59:32 »

Αποσυνδεδεμένος para5

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1950
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Η "Έρευνα" για την Εκπαίδευση του Π.Τσίμα
« Απάντηση #32 στις: Ιανουαρίου 22, 2009, 11:05:45 pm »
Batman, εξακολουθώ να διαφωνώ με τη άποψή ότι δεν πρέπει να εκφράζουμε τα κακώς κείμενα της Ελλάδας όταν βρισκόμαστε στο εξωτερικό και ότι δεν πρέπει να παίρνουμε παράδειγμα από ξένα εκπαιδευτικά συστήματα. Αλλά τα δύο παραπάνω σημεία ίσως δεν έχουν και πολλή σημασία. Οι προτάσεις που έκανες είναι το σημαντικότερο και εκεί με έχεις καλύψει.
Απλά να πω πως δεν πιστεύω πως είμαστε όλοι της ήσσονος προσπάθειας. Έχω την αίσθηση πως τέτοιοι είναι οι λιγότεροι, αλλά δυστυχώς εκείνοι που γι' αυτό το λόγο καταφέρνουν να αναρριχούνται και να αμαυρώνουν την εικόνα του συνόλου.

batman

  • Επισκέπτης
Απ: Η "Έρευνα" για την Εκπαίδευση του Π.Τσίμα
« Απάντηση #33 στις: Ιανουαρίου 23, 2009, 10:43:12 am »
Batman, εξακολουθώ να διαφωνώ με τη άποψή ότι δεν πρέπει να εκφράζουμε τα κακώς κείμενα της Ελλάδας όταν βρισκόμαστε στο εξωτερικό και ότι δεν πρέπει να παίρνουμε παράδειγμα από ξένα εκπαιδευτικά συστήματα.
δεν λέμε να παρουσιάζεις την ελλάδα σαν κάποια ιδανική χωρα, αλλα πρέπει να σκέφτεσαι τις συνέπειες τον πράξεων σου πάντα. Αν δηλαδή κατηγορήσεις τι χωρα σου σε ξένους τι θα καταφέρεις? Θα κερδίσεις τίποτα? Θα έρθουν αυτοί να σου φτιάξουν την παιδεία? απλά τους δίνεις ένα ακόμα επιχείρημα στα χερια σου αν ποτε χρειαστεί να κρίνουν το επίπεδο εκπαίδευσης σου. Όσο χαλια και να είναι η χωρα σου, δεν την θάβεις σε άλλους, μονο να χάσεις έχεις με αυτή την τακτική και όχι να κερδίσεις.

Παράθεση
Απλά να πω πως δεν πιστεύω πως είμαστε όλοι της ήσσονος προσπάθειας. Έχω την αίσθηση πως τέτοιοι είναι οι λιγότεροι, αλλά δυστυχώς εκείνοι που γι' αυτό το λόγο καταφέρνουν να αναρριχούνται και να αμαυρώνουν την εικόνα του συνόλου.
Όχι φιλε μου δεν είναι λιγότεροι δυστυχώς, ίσος να υπερέβαλα όταν είπα ότι είναι η πλειοψηφία αλλα είναι παρα πολλοί πίστεψε με και τους βλέπεις παντού, στα σχολεια στις δημόσιες υπηρεσίες και θα σου δώσω ένα παράδειγμα όχι μονο σε σένα σε όλους. Για πείτε μου ρε παιδιά πόσους καθηγητές έχετε γνωρίσει στα σχολεια που είστε που εντελώς εθελοντικά και χωρίς καμια ανταμοιβή θα βοηθήσουν παιδιά η συναδέλφους? Πόσοι καθηγητές κοιτάνε με το παραμικρό να χάσουν μάθημα?
 Σε λύκειο έχετε κάνει μάθημα? Έχετε Γ Λυκείου? Το ξέρετε ότι τα παιδιά το θεωρούν δεδομένο ότι πρέπει να τους βάζεις από 17 και πάνω για να τα "βοηθήσεις"? μιλάμε για μαθητές που γραφουν 10-12 έτσι?
η και το άλλο, ποσα reality έχει η τηλεόραση? ξέρετε ότι αυτά δέχονται χιλιάδες αιτήσεις?
Αυτό το παιχνίδι "η στιγμή τις αληθειας" το βλέπετε? Τι μαρτυρα αυτό για την κοινωνία μας? Μήπως ότι θέλω πολλά λεφτά και τα θέλω τώρα ακόμα και αν χρειαστεί να πουλήσω τον πατέρα και τι μάνα μου?

Δείτε στο παρακάτω link τι ρωτάει το παλικάρι
http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=10512.msg141500;topicseen#new

Προφανώς έδωσε πανελλήνιες από γενικό λύκειο και τώρα θέλει να πάει να φοιτήσει σε νυχτερινό ξανά!!! ώστε να δώσει στα ευκολότερα θέματα που έχουν τα νυχτερινά. Όλοι ψάχνουν την πλαγια οδό. Διότι αυτά διδάσκονται κάθε μέρα, από το σχολειό την τηλεόραση κλπ
συμμετοχή των Πανεπιστημίων στην κατάρτιση των αναλυτικών προγραμμάτων και σταθερή αξιολόγηση από όλους τους εμπλεκόμενους (εκπαιδευτικούς, γονείς, συμβούλους), οι επιστημονικές έρευνες να λαμβάνονται υπόψιν και όχι να χάνονται στα συρτάρια
αυστηρή αξιολόγηση Προϊσταμένων και Συμβούλων όχι μόνο από τους ανώτερούς τους κάθε φορά, αλλά και από τους εκπαιδευτικούς, η οποία να συνδέεται με την εξέλιξή τους,

Η αξιολόγηση δεν είναι απλή υπόθεση. ok λέμε όλοι θέλουμε αξιολόγηση. Αν γίνει τώρα αξιολόγηση φαντάζεσαι πως θα γίνει? Θα μπαίνει στην ταξί ο σύμβουλος-"επιθεοριτισι" που είναι διορισμένος από την κυβέρνηση --> κομματόσκυλο και αν δεν είσαι δικός του η αν δεν είσαι σε κάποια παράταξη την έκατσες.
Επίσης η αξιολόγηση δεν μπορεί να γίνει από κάτω προς τα πάνω. Είναι λάθος να αξιολογούν οι καθηγητές τους διευθυντές τους η τους προισταμενους γιατί τότε αυτοί θα είναι όμηροι τους. Θα "υπαρσκουν" πελατειακές σχέσεις.
Η μονη αξιολόγηση από κάτω προς τα πάνω που μπορεί να δουλέψει είναι οι γονείς και οι μαθητές να αξιολογούν το σχολειό και τους καθηγητές ξεχωριστά. Αυτό μπορεί να δουλέψει.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουαρίου 23, 2009, 02:50:04 pm από batman »

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: Η "Έρευνα" για την Εκπαίδευση του Π.Τσίμα
« Απάντηση #34 στις: Ιανουαρίου 23, 2009, 11:39:33 am »
Gia peite mou re paidia posous kathigites exete gnorisei sta sxoleia pou eiste pou entelos ethelontika kai xoris kamia antamoivi tha voithisoun paidia i sinadelfous? 
Προς απάντηση και επειδή τους ευγνωμονώ για αυτά που με το παράδειγμά τους με δίδαξαν, να πω ότι είχα την τύχη να γνωρίσω αρκετούς και (ευτυχώς) συνεχίζω να γνωρίζω.
Είναι αρκετοί συνάδελφοι που αγαπούν τη δουλειά τους και δεν την εντάσσουν στη λογική του ωραρίου και της κάρτας. Που βλέπουν τον συνάδελφο σαν σύντροφο και συνοδοιπόρο στο κοινό τους έργο.
Υπάρχουν επίσης αρκετοί συνάδελφοι  «αδρανοποιημένοι». Κάτι γιατί συνάντησαν πολλές αντιδράσεις του στυλ «χαλάς την πιάτσα», κάτι γιατί φοβήθηκαν να πάρουν μιαν ευθύνη, κάτι γιατί στην πορεία κουράστηκαν… Μόλις όμως κάποιος κάνει την αρχή και το κλίμα λίγο αλλάξει, είναι πρόθυμοι και να συμμετέχουν και να βοηθήσουν.
Αυτά δεν είναι «είδηση», ούτε και βέβαια θα έπρεπε να είναι. Σε αντιδιαστολή, όμως, όλα τα κακώς κείμενα ακούγονται και αρκετές φορές παραμορφώνονται μέσα από μεγάφωνα.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουαρίου 23, 2009, 11:54:43 am από rozy4 »

Αποσυνδεδεμένος AntreaEirini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1541
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Η "Έρευνα" για την Εκπαίδευση του Π.Τσίμα
« Απάντηση #35 στις: Ιανουαρίου 23, 2009, 12:43:15 pm »
Συγνώμη Batman αλλα δεν νομίζω πως ο εκπαιδευτικός της "πραξης" εχει προβλημα με την αξιολόγηση!!!!!!!!!!Οι καρεκλοκένταυροι συνδικαλιστές μας μπορεί.....γιατι δεν εχουν μαθει ούτε να δουλέυουν ούτε να εξελλίσσονται....κοιτούν μόνο πως θα βολέψουν τα δικά τους παιδιά σε μία παρόμοια κατάσταση απραξίας!!!
Η εκπαιδευτική κοινότητα νομίζω θέλει την αξιολόγηση όχι όμως βεβιασμένα και με πρακτικές γνώστες αλλωστε στην Ελλάδα(βλέπε κομματικές ταυτότητες). Ο Τσίμας και πολλοί αλλοι δημοσιογράφοι είναι μέρος του συστήματος...αυτό ομως δεν πρέπει να μας κανει μονομερείς και καχύποπτους για την καλυτερη πλευρά των πραγμάτων που μπορεί να συμβαίνουν σε μία άλλη χώρα!!!

Ευχαριστώ για το χρόνο σας



Ειλικρινά θεωρείτε ότι η πλειοψηφία των Ελλήνων εκπαιδευτικών είναι εκπαιδευτικοί της πράξης; Ή ότι αν καθιερωνόταν κάποια μορφή αξιολόγησης τα αποτελέσματα θα ήταν ενθαρρυντικά; Εγώ πιστεύω ότι η αποτυχία θα ήταν παταγώδης! Και ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα στην εκπαίδευση είναι εκπαιδευτικοί που ενδιαφέρονται μόνο για τη μονιμότητα τους και δεν θέλουν να κάνουν τη δουλειά τους! Και από αυτό εξαιρώ -σε γενικές γραμμές-  μόνο τους νέους εκπαιδευτικούς, που έχουν κοπιάσει πολύ περισσότερο για να πετύχουν, και τους ενδιαφέρει να δουλέψουν. Και όταν λέω να δουλέψουν δεν εννοώ να μεταδώσουν γνώσεις (πάρα πολλοί ούτε αυτό νομίζουν ότι οφείλουν να κάνουν!), αλλά να εκπληρώσουν και πιο ουσιαστικούς σκοπούς του σχολείου.
Γι' αυτό πιστεύω ότι τα αποτελέσματα μιας αξιολόγησης  θα ήταν οικτρά, και γι' αυτό πιστεύω ότι οι εκπαιδευτικοί δεν επιθυμούν να αξιολογηθεί το έργο (!) τους, ούτε να κουνηθούν από την καρέκλα τους. Και κατά την άποψη μου καρεκλοκένταυροι είναι όλοι όσοι δεν επιθυμούν την αξιολόγηση και την κατάργηση της μονιμότητας τους. Και νομίζω ότι τα περί γνωστών πρακτικών -κομματικών κριτηρίων (?) είναι απλά δικαιολογίες. Για να πω την αλήθεια δεν καταλαβαίνω καν τι σημαίνουν σε μια διαδικασία αξιολόγησης. Και στη τελική τι πρέπει να γίνει για να μην είναι τα πράγματα έτσι; Προτάσεις υπάρχουν;
Και στην ουσία από τους εκπαιδευτικούς ξεκινάει το πρόβλημα της εκπαίδευσης. Από ανθρώπους που δεν θέλουν να κριθούν, δε δουλεύουν, πιθανόν να μην ξέρουν, ούτε να μην ενδιαφέρονται για τους σκοπούς του σχολείου. Και δε δουλεύουν με πρόσχημα δεν ξέρω κι εγώ τι, δεν τους αρέσει ο μισθός , οι συνθήκες και ό,τι άλλο!
Οι συνθήκες στην ελληνική εκπαίδευση είναι έτσι κι αλλιώς τραγικές! Πώς υποτίθεται όμως ότι μπορεί να ξεκινήσει έστω μια βελτίωση όταν στελεχώνεται από ανθρώπους που δεν είναι πρόθυμοι και δεν ξέρουν κάν πώς να δουλέψουν; Και ανατριχιάζουν μόνο στην ιδέα να αξιολογηθούν και αν πάρουν πόδι αν αποδειχτούν ανίκανοι; Από τους εκπαιδευτικούς ξεκινούν όλα. Και τα καλά και τα κακα.

Batman, ένα πράγμα μόνο θα ήθελα να σου παραθέσω, που όταν το άκουσα με πείραξε πάρα πολύ, σχεδόν με πλήγωσε!
Πριν από λίγο καιρό έβλεπα μια συνέντευξη στη ΝΕΤ ενός Έλληνα επιστήμονα, υπεύθυνου για κάποια σημαντικότατα προγράμματα της NASA. Όταν κάποια στιγμή τον ρώτησαν τι έχει να πει στα Ελληνόπουλα για την εκπαίδευση ξέρεις τι απάντησε; Να τελειώσουν τη βασική εκπαίδευση και να φύγουν όσο πιο γρήγορα για σπουδές σε κάποιο αληθινό πανεπιστήμιο του εξωτερικού, όπου κάνουν ουσιαστική δουλειά. Και ο άνθρωπος δεν ήταν εριστικός, απογοητευμένος ήταν!
Κάτι μου λέει ότι οι "Έλληνες του εξωτερικού - μεγάλα μυαλά", δεν είναι προϊόντα της ελληνικής εκπαίδευσης, αλλά της αληθινής εκπαίδευσης που εμείς δε γνωρίζουμε...

batman

  • Επισκέπτης
Απ: Η "Έρευνα" για την Εκπαίδευση του Π.Τσίμα
« Απάντηση #36 στις: Ιανουαρίου 23, 2009, 02:07:39 pm »
Ειλικρινά θεωρείτε ότι η πλειοψηφία των Ελλήνων εκπαιδευτικών είναι εκπαιδευτικοί της πράξης;
Η πλειοψηφία ίσως όχι, αλλά ένα σημαντικό ποσοστό ναι είναι.

Παράθεση
Ή ότι αν καθιερωνόταν κάποια μορφή αξιολόγησης τα αποτελέσματα θα ήταν ενθαρρυντικά; Εγώ πιστεύω ότι η αποτυχία θα ήταν παταγώδης!
Κράτησε μια επιφύλαξη, γιατί για αρκετούς τα αποτελέσματα μπορεί να μην είναι καθόλου απογοητευτικά

Παράθεση
Και ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα στην εκπαίδευση είναι εκπαιδευτικοί που ενδιαφέρονται μόνο για τη μονιμότητα τους και δεν θέλουν να κάνουν τη δουλειά τους!
Αυτά τα λες γιατί προφανώς δεν είσαι μόνιμος εκπαιδευτικός.

Αποσυνδεδεμένος walse

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 227
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Η "Έρευνα" για την Εκπαίδευση του Π.Τσίμα
« Απάντηση #37 στις: Ιανουαρίου 23, 2009, 02:17:42 pm »
Λυπαμαι γιατι μια ξαφνική τενιντιδιδα_ενοψει ασεπ βρηκε?_ δεν μου επιτρέπει να απαντησω στην ΑντρεαΕιρηνη, μιαας και αναφερεται στο δικό μου σχόλιο.Για μια εβδομαδα δεν θα συμμετεχω(στενοχώρια σας θα μου πειτε αλλα τεσπα). ενιωθα απλώς την υποχρεωση να ενημερώσω  για τον λόγο "περι της "αποφυγής" σχολιων απο μεριας μου!!!!!!!!
Ευχομαι ολοψυχα Καλή επιτυχία σε όλους!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Ας επιλεγουν οι καλυτεροι
Ε, ναι.......γυρισα!!!!!
it takes two to tango

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Η "Έρευνα" για την Εκπαίδευση του Π.Τσίμα
« Απάντηση #38 στις: Ιανουαρίου 23, 2009, 02:39:24 pm »
...

Zitao eilikrina siggnomi apo tous diaxeiristes tou forum alla ston ypologisti poy eimai oso periergo kai an sas fainetai den exei ellinika. Ksero oti miseite ta greeklish alla den eixa alli lish

batman χρησιμοποίησε αυτό για να μετατρέψεις το μήνυμά σου

batman

  • Επισκέπτης
Απ: Η "Έρευνα" για την Εκπαίδευση του Π.Τσίμα
« Απάντηση #39 στις: Ιανουαρίου 23, 2009, 02:51:17 pm »
...

Zitao eilikrina siggnomi apo tous diaxeiristes tou forum alla ston ypologisti poy eimai oso periergo kai an sas fainetai den exei ellinika. Ksero oti miseite ta greeklish alla den eixa alli lish

batman χρησιμοποίησε αυτό για να μετατρέψεις το μήνυμά σου

ευχαριστώ, αλλά μόνο 250 χαρακτήρες τη φορά?? κάτι καλύτερο δεν υπάρχει, τρελάθηκα στα copy&paste :(

Αποσυνδεδεμένος Lenazagor

  • Συλλέκτης Παραστάσεων
  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 858
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
    • Lenazagor
Απ: Η "Έρευνα" για την Εκπαίδευση του Π.Τσίμα
« Απάντηση #40 στις: Ιανουαρίου 23, 2009, 02:58:43 pm »
...

Zitao eilikrina siggnomi apo tous diaxeiristes tou forum alla ston ypologisti poy eimai oso periergo kai an sas fainetai den exei ellinika. Ksero oti miseite ta greeklish alla den eixa alli lish

batman χρησιμοποίησε αυτό για να μετατρέψεις το μήνυμά σου

ευχαριστώ, αλλά μόνο 250 χαρακτήρες τη φορά?? κάτι καλύτερο δεν υπάρχει, τρελάθηκα στα copy&paste :(


Αυτό ελπίζω να σου φτάνει: http://services.innoetics.com/greeklish/  (Μέγιστο: 5000 χαρακτήρες)

Ωστόσο αν  γράψεις και στο google  "greeklish to greek" ή "greeklish σε Ελληνικά" θα σου βγάλει πολλές σελίδες στις οποίες υπάρχουν μηχανές μετατροπής των greeklish σε Ελληνικά.
Δοκίμασε και επέλεξε αυτή που σε βολεύει καλύτερα.

Επίσης αν έχεις ένα από τα λειτουργικά συστήματα που θα δεις  στον παρακάτω σύνδεσμο, προσπάθησε να εγκαταστήσεις  Ελληνικά στον Η/Υ που χρησιμοποιείς.  :)

http://www.hri.org/fonts/

( Ας επιστρέψουμε στο θέμα μας τώρα  ;) )
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουαρίου 23, 2009, 03:33:52 pm από Lenazagor »

Αποσυνδεδεμένος Theologius

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 175
  • Φύλο: Άντρας
  • De nihilo nihil
    • Προφίλ
Απ: Η "Έρευνα" για την Εκπαίδευση του Π.Τσίμα
« Απάντηση #41 στις: Ιανουαρίου 23, 2009, 04:43:10 pm »


Πάμε τώρα στους εκπαιδευτικούς

  • Κατάργηση όλων των ρυθμίσεων υπέρ των ειδικών κατηγοριών, το σχολείο δεν είναι φιλανθρωπικό ίδρυμα δεν κάνουμε κοινωνική πολιτική, ας τους διορίσουν σε κάποιο γραφείο


[διαγράφηκε]


  Η ανωτερότητα μιας κοινωνίας και ενός πολιτισμού αγαπητέ μου, φαίνεται στο πως αντιμετωπίζεις τον αδύνατο, όχι τον δυνατό.

[διαγράφηκε]

« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουαρίου 24, 2009, 03:24:53 am από happiness »
De nihilo nihil

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182741
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 679
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 581
Σύνολο: 582

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.052 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.