Σύνολο ψηφοφόρων: 31
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Πρόσεξα ότι στα αποτελέσματα του προηγούμενου διαγωνισμού ήταν πολύ χαμηλές οι βαθμολογίες στην ανάπτυξη θέματος της Α' θεματικής. Εντάξει, η διόρθωση είναι υποκειμενική, αλλά υποκειμενική είναι και στη διδακτική. Πώς κάποιος που γράφει π.χ. 85 στη διδακτική, γράφει 45 στην έκθεση που και πιο περιορισμένης έκτασης είναι και το ζητούμενο είναι κυρίως γλωσσικό, ενώ στη διδακτική κρίνονται όλα; Όσο για τα κείμενα, στον προηγούμενο αισθανόμουν ότι παίζω quiz ... Μια φράση μου ερχόταν στο μυαλό συνέχεια "κι αν σου κάτσει???" Μα ερωτήσεις που έκριναν την κατάρτιση μας ήταν αυτές;
He told his viewers to “apply [Wikipedia] principles to all information. All we need to do is convince a majority of people that some factoid is true”. He then urged everyone to modify Wikipedia’s entry on elephants to include the decidedly untrue assertion that the population of African elephants had tripled in the past six months..........................In the first paragraph, by encouraging viewers to apply Wikipedia principles to all information, Stephen Colbert isα) being sarcastic about Wikipedia.β) being ironic about Wikipedia.γ) being humourous about Wikipedia.δ) stating that this is what viewers should actually do.σορυ, αλλα η διαφορα του sarcastic κ του ironic ειναι μεγαλη. κ σιγουρα δεν εχει σχεση με το γ. Το λεξικο δεν βοηθαει, ειναι θεμα γνωσης του σκεπτικου πισω απο τη λεξη - αυτα δεν λεμε στο προφ στους μαθητες μας? Αλλα εχετε δικιο, το θεμα ειναι τι γινεται στον επομενο διαγωνισμο, οχι τα παλια θεματα. Απλα αυτο ειναι κλασικο παραδειγμα connotative meaning κ "μεταφραστικης" συλλογιστικης (που δεν πρεπει να υφισταται σε τετοιο επιπεδο)