*

Αποστολέας Θέμα: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο  (Αναγνώστηκε 106618 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος nobody

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 235
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #322 στις: Φεβρουάριος 12, 2009, 08:31:37 μμ »
Να μου επιτρέψετε να προσθέσω το εξής: Όποιος έχει το χρόνο και γενικά μπορεί...ας εκθέσει ένα επιχείρημα σχετικά με το ορθό της ερώτησης 4!!!! Γιατί εντελώς διαισθητικά αφού στην 3 το πρόβλημα -αν μία γραμματική χωρίς συμφραζόμενα είναι ή δεν είναι διφορούμενη - δεν είναι αποκρίσιμο τότε Πώς στην ερώτηση 4 υπάρχει μηχανή που αναγνωρίζει μία γλώσσα που παράγεται με μία τέτοια γραμματική; Και άπαξ και υπάρχει τέτοια μηχανή είναι δυνατόν να είναι ΜΗ ντετερμινιστική;Γιατί από τις λίγες γνώσεις που έχω στη φυσική δεν μπορώ να καταλάβω πώς είναι δυνατό να υπάρχει κάτι που να γίνεται στον η/υ και να μην είναι ντετερμινιστικό και μόνο!!Βέβαια λόγω ερώτησης 3 εφόσον έχουμε να κάνουμε με μη αποκρίσιμο πρόβλημα αποκλείουμε και το α στην 4 λόγω της λέξης -πεπερασμένο- και λόγω της λέξης ντετερμινισμός που δεν ισχύει λόγω μη περατότητας από την 3.Παρακαλώ όποιος μπορεί ας το κοιτάξει.
Διάβασε οποιοδήποτε βιβλίο Θεωρίας Γλωσσών, Αυτομάτων, και Μεταφραστών. Η διαίσθηση και η έλλειψη βασικών γνώσεων οδηγεί με βεβαιότητα σε εσφαλμένα συμπεράσματα.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:03:51 »

Αποσυνδεδεμένος nobody

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 235
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #323 στις: Φεβρουάριος 12, 2009, 08:35:44 μμ »

Παντως μετα την ανακοινωση των αποτελεσματων προβλεπω πολλες ενστασεις για την 17.Γιατι αν σωστο ειναι το δ τοτε το θεμα ειναι εκτος υλης.Μαλλον θα καταληξουμε με 2 σωστες απαντησεις σε αυτη την ερωτηση.
Έχει αναφερθεί επανειλημμένως ότι το θέμα είναι εντός ύλης. Διάβασε τις απαντήσεις και τους συνδέσμους που έχουν δοθεί.

Αποσυνδεδεμένος nastytweety

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 11
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 19
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #324 στις: Φεβρουάριος 12, 2009, 09:08:34 μμ »
Παράθεση
Έχει αναφερθεί επανειλημμένως ότι το θέμα είναι εντός ύλης. Διάβασε τις απαντήσεις και τους συνδέσμους που έχουν δοθεί.

Τα εχουμε διαβασει ολα.Για αυτο λεμε οτι ειναι εκτος υλης.

Αποσυνδεδεμένος nobody

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 235
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #325 στις: Φεβρουάριος 12, 2009, 09:16:28 μμ »
Παράθεση
Έχει αναφερθεί επανειλημμένως ότι το θέμα είναι εντός ύλης. Διάβασε τις απαντήσεις και τους συνδέσμους που έχουν δοθεί.

Τα εχουμε διαβασει ολα.Για αυτο λεμε οτι ειναι εκτος υλης.
Να σου υπενθυμίσω τότε ότι η συγκεκριμένη σχέση έχει βρεθεί αυτούσια (που να μας ζητούσαν να υπολογίσουμε και καμιά πιο περίπλοκη πολυπλοκότητα) σε δύο τουλάχιστον βιβλία που είναι εντός ύλης.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:03:51 »

Αποσυνδεδεμένος GOODmorning

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 27
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #326 στις: Φεβρουάριος 12, 2009, 09:52:40 μμ »
Για θύμησέ μας επομένως και αν αναφέρουν τα 2 βιβλία κάτι παραπάνω για το n. πχ n>κ, κ θετικός!
Επέιδή δεν έχω σκοπό να βγάλω τις απαντήσεις οποιουδήποτε λάθος,όχι μόνο δεν θέλω αλλά δεν είναι και στο χέρι μου, αν προσέξετε όλα όσα έχω γράψει πουθενά δεν ανερώ καμία απάντηση αλλά τεστάρω την ορθότητα της δικής μου,καθαρά και ξάστερα πράγματα. Εγώ βασίζομαι στο γεγονός ότι οι κύριοι που βγάλανε τιε ερωτήσεις-απαντήσεις κάνανε 2 εβδομάδες να βγάλουνε τις απαντήσεις και 1)παρατείνανε την αγωνία μου 2)μου αποδείξανε ότι ψάχνανε και οι ίδιοι επιχειρήματα για να στηρίξουν την όποια απάντηση ένατι μίας άλλης, γεγονός που δεν με αποτρέπει από το να τους μεταφέρω τις ενστάσεις μου ίσα ίσα το βρίσκω ορθότατο:-) 3)Σε βάλανε στη διαδικασία να έρθεις σε αντιπαράθεση με άλλους εδώ μέσα κάτι που απαξιώνει όλους μαζί με εσένα΄μαζί και εμένα, γιατί ως συνάδελφοι θα έπρεπε να ΄βλέπουμε το δάσος πέρα από τον ΑΣΕΠ. 4)Σύμφωνα με την ερώτηση 17 στα παιδαγωγικα  (Ένα από τα πλεονεκτήματα του «παραδοσιακού τρόπου αξιολόγησης»της σχολικής επίδοσης του μαθητή είναι:)η απάντηση που δώθηκε για σωστή ήταν η δ: ότι δίνει τη δυνατότητα στον εκπαιδευτικό να καλύψει με την εξέταση στο τέλος της χρονιάς όλη τη διδαχθείσα ύλη.
δ
Σε πληροφορώ λοιπόν ότι στους ηλεκτρολόγους Πάτρας ποτέ δεν άκουσα σε μάθημα περί μη ντετερμινιστικού προβλήματος. Βέβαια επειδή μπορεί να μην ήμουνα τη συγκεκριμένη μέρα που ίσως να έγινε κάποια συζήτηση για το συγκεκριμένο θέμα, το σίγουρο είναι ότι σε εξεταστική οποιουδήποτε μαθήματος ουδέποτε έπεσε κάτι έστω παρεμφερές!!!! τα θέματα  της σχολής στο 5ετές πλαίσιο είναι εύκολο να βρεθούν όπως και μία σχετική ερώτηση σε forum φοιτητών του συγκεκριμένου τμήματος. Σύμφωνα λοιπόν με την ερώτηση 17 παιδαγωγικών δεν θεωρείται βασική διδαχθείσα ύλη στο 5ετές πλαίσιο σπουδών του τμήματος έτσι ώστε να συμπεριληφθεί σε θέματα εξεταστικής! Και θέλεις να σε πιστέψω ή τουλάχιστον να δεχτώ ότι για τον ΑΣΕΠ θεωρείτε απαραίτητη γνώση για να είναι και μέσα στην ύλη;;;;Πολλές ερωτήσεις του γνωστικού,από θέμα δυσκολίας, φυσικά και δεν αφορούν τις σχολές ΠΕ19 πχ το 25 αλλά για ένα τόσο θεωρητικό ζήτημα όπως αυτό της ερ. 4 θα ήθελα πρώτα να το είχα διδαχτεί στο πλαίσιο μαθημάτων της σχολής μου, εκτενέστατα,και μετά να μου το είχαν για ερώτηση στον ΑΣΕΠ για διορισμό στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση! 

Αποσυνδεδεμένος nastytweety

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 11
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 19
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #327 στις: Φεβρουάριος 12, 2009, 09:55:40 μμ »
Παράθεση
Να σου υπενθυμίσω τότε ότι η συγκεκριμένη σχέση έχει βρεθεί αυτούσια (που να μας ζητούσαν να υπολογίσουμε και καμιά πιο περίπλοκη πολυπλοκότητα) σε δύο τουλάχιστον βιβλία που είναι εντός ύλης.

Αυτο που λες "πολυπλοκοτητα" δεν ειναι πολυπλοκοτητα.Ειναι το αποτελεσμα του αθροισμα βρε αδερφε.Καθεσε δηλαδη και λες ποσο κανει ν+ν-1+ν-2+....1.Δηλαδη δεν μπορεις να πεις οτι το αθροισμα ν αριθμων εχει πολυπολοκοτητα Ο(ν) αλλα μπορεις να πεις οτι το αποτελεσμα ενως αθοισματος φραζεται απο πανω απο το ν τετραγωνο.Αν υπολογιζες πολυπλοκοτητα ^^^^(αλγοριθμοι δηλαδη το εξεταζομενο αντικειμενο)^^^^ δηλαδη ταξεις Ο και Θ και Ω θα εβγαζες σωστο το γ) διοτι για να προσθεσεις ν στοιχεια πρεπει να κανεις το πολυ ν προσθεσεις και αρα ειναι Ο(ν).

Αποσυνδεδεμένος GOODmorning

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 27
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #328 στις: Φεβρουάριος 12, 2009, 10:03:41 μμ »
Συγνώμη αλλά σωστή απάντηση στα παιδαγωγικά για την ερ. 17 είναι η β. Το σχόλιό μου δεν αλλάζει, η ουσία όσων έγραψα παραμένει η ίδια ακόμα και με αυτήν την απάντηση:  ότι περιορίζει τον παράγοντα «τύχη» στην εξέταση των μαθητών.

Αποσυνδεδεμένος GOODmorning

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 27
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #329 στις: Φεβρουάριος 12, 2009, 10:15:07 μμ »
Εγώ προσπαθώ να το συνδιάζω και πέρα από το τέστ του ΑΣΕΠ, δεν είναι το πρώτο άλλωστε που γράψαμε,ίσως όχι σαν ασεπ αλλά σαν γραπτό διαγώνισμα! Στη σχολή μου όπως και σε όσες σχολές γνωστών μου έχω ρωτήσει δεν έχουν,τουλάχιστον!,εξεταστεί σε τέτοιο θέμα και πρέπει να δεχτώ ότι για το ΑΣΕΠ είναι μία τέτοια ερώτηση εντός ύλης;;Τότε κύριοι του ασεπ αφού έχετε την απαίτηση να γνωρίζω μία τέτοια ερώτηση τέτοιου επιπέδου γιατί λοιπόν δεν μου τα διδάξατε στη σχολή;Καλά πλάκα κάνω:-)!!Το θέμα που με καίει όμως είναι γιατί να το ξέρω αυτό το θέμα;;για να το σκέφτομαι τις μέρες που θα περιμένω να πληρωθώ από την ημερομισθία ή για να γεμίζω τις ώρες μου όταν θα τρέχω από το ένα σχολείο στο άλλο;Ή μήπως γιατί οι πε19 σας είμαστε πολύ λίγοι στην εκπαίδευση οπότε να μάθουμε το κάτι τις μας και μετά να τα ξαναπούμε κάπου εδώ γύρω;Ελπίζω καταλαβαινόμαστε όλοι τί λέω..με μόνο 70 θέσεις και λίγα λέμε!!!!

Αποσυνδεδεμένος nastytweety

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 11
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 19
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #330 στις: Φεβρουάριος 12, 2009, 10:25:43 μμ »
Παράθεση
4)Σύμφωνα με την ερώτηση 17 στα παιδαγωγικα  (Ένα από τα πλεονεκτήματα του «παραδοσιακού τρόπου αξιολόγησης»της σχολικής επίδοσης του μαθητή είναι:)η απάντηση που δώθηκε για σωστή ήταν η δ: ότι δίνει τη δυνατότητα στον εκπαιδευτικό να καλύψει με την εξέταση στο τέλος της χρονιάς όλη τη διδαχθείσα ύλη.

βασικα δεν ειναι αυτη η απαντηση που εχει δωσει ο ΑΣΕΠ.Βλεπεις τις απαντησεις των ξενων γλωσσων μαλλον.

Αποσυνδεδεμένος nobody

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 235
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #331 στις: Φεβρουάριος 12, 2009, 10:31:36 μμ »
Σε πληροφορώ λοιπόν ότι στους ηλεκτρολόγους Πάτρας ποτέ δεν άκουσα σε μάθημα περί μη ντετερμινιστικού προβλήματος. Βέβαια επειδή μπορεί να μην ήμουνα τη συγκεκριμένη μέρα που ίσως να έγινε κάποια συζήτηση για το συγκεκριμένο θέμα, το σίγουρο είναι ότι σε εξεταστική οποιουδήποτε μαθήματος ουδέποτε έπεσε κάτι έστω παρεμφερές!!!! τα θέματα  της σχολής στο 5ετές πλαίσιο είναι εύκολο να βρεθούν όπως και μία σχετική ερώτηση σε forum φοιτητών του συγκεκριμένου τμήματος. Πολλές ερωτήσεις του γνωστικού,από θέμα δυσκολίας, φυσικά και δεν αφορούν τις σχολές ΠΕ19 πχ το 25 αλλά για ένα τόσο θεωρητικό ζήτημα όπως αυτό της ερ. 4 θα ήθελα πρώτα να το είχα διδαχτεί στο πλαίσιο μαθημάτων της σχολής μου, εκτενέστατα,και μετά να μου το είχαν για ερώτηση στον ΑΣΕΠ για διορισμό στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση! 
Επειδή δεν το έκανες στη σχολή σου, δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει σε άλλες σχολές. Μην ξεχνάς ότι ο κλάδος ΠΕ19 περιλαμβάνει απόφοιτους από σχολές που σχετίζονται αλλά δεν ταυτίζονται μεταξύ τους ( Τμήματα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών, Τμήμα Ηλεκτρονικών Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών, Τμήματα Πληροφορικής), οι οποίοι δεν έχουν κάνει όλοι την ίδια ύλη. Από τη στιγμή που το έδινε ο ΑΣΕΠ στην ύλη (ανεξάρτητα του κατά πόσο θα χρειαστεί στη Β'θμια), έχει το δικαίωμα να το βάλει.

Αποσυνδεδεμένος nobody

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 235
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #332 στις: Φεβρουάριος 12, 2009, 10:37:35 μμ »
Παράθεση
Να σου υπενθυμίσω τότε ότι η συγκεκριμένη σχέση έχει βρεθεί αυτούσια (που να μας ζητούσαν να υπολογίσουμε και καμιά πιο περίπλοκη πολυπλοκότητα) σε δύο τουλάχιστον βιβλία που είναι εντός ύλης.

Αυτο που λες "πολυπλοκοτητα" δεν ειναι πολυπλοκοτητα.Ειναι το αποτελεσμα του αθροισμα βρε αδερφε.Καθεσε δηλαδη και λες ποσο κανει ν+ν-1+ν-2+....1.Δηλαδη δεν μπορεις να πεις οτι το αθροισμα ν αριθμων εχει πολυπολοκοτητα Ο(ν) αλλα μπορεις να πεις οτι το αποτελεσμα ενως αθοισματος φραζεται απο πανω απο το ν τετραγωνο.Αν υπολογιζες πολυπλοκοτητα ^^^^(αλγοριθμοι δηλαδη το εξεταζομενο αντικειμενο)^^^^ δηλαδη ταξεις Ο και Θ και Ω θα εβγαζες σωστο το γ) διοτι για να προσθεσεις ν στοιχεια πρεπει να κανεις το πολυ ν προσθεσεις και αρα ειναι Ο(ν).
Το θέμα έχει αναλυθεί εκτενέστατα στις προηγούμενες απαντήσεις και δεν μπορούμε να συνεχίζουμε να επαναλαμβάνουμε τα ίδια πράγματα. Όποιος ενδιαφέρεται να δει γιατί ισχύει η σχέση, ας διαβάσει κάποιο βιβλίο αλγορίθμων (και όχι τη Wikipedia).

Αποσυνδεδεμένος thymiaras

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 458
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #333 στις: Φεβρουάριος 12, 2009, 10:48:32 μμ »
Να πω και γω την άποψη μου για τις απαντήσεις. Η 17 τελικά δεν ήταν θέμα για πληροφορικούς αλλά για μαθηματικούς. Μπέρδεψε και τους πιο σχετικούς με το "άθλημα" αφού οι πληροφορικοί έχουμε μάθει να ταυτίζουμε την έννοια του Ο, Θ , Ω κτλ με πολυπλοκότητα. Τελικά η άσκηση δεν ζητούσε πολυπλοκότητα αλλά ζητούσε να ασχοληθούμε με συναρτήσεις "στεγνές". Πως δε μας βάλανε και κάνα ολοκλήρωμα έτσι για το γαμώτο (καλύτερα να μας βάζανε, τουλάχιστον τότε θα ξέραμε τι ζητούσε η ερώτηση)

Ας πούμε ότι την βάζουμε στην άκρη την 17. Εμένα οι ενστάσεις μου είναι στην 32 και στην 54.

Στην 32 σωστή απάντηση είναι η β. Το λόγο τον έχω αναφέρει αλλά ας τον ξαναπώ. Η ερώτηση λέει ότι μας ενδιαφέρει η σειρά εκτέλεσης των διεργασιών ("εξαρτάται από τη σειρά εκτέλεσης τους"). Όταν έχουμε race conditions ΔΕΝ ξέρουμε με ποια σειρά θα εκτελεστούν οι διεργασίες, κοινώς η κατάσταση είναι όποιος προλάβει. Ενώ όταν έχουμε συγχρονισμό μπορούμε να καθορίσουμε εμείς ποια διεργασία θα εκτελεστεί πρώτη, ποια δεύτερη κτλ.

Στην 54 έχουμε πάλι αναφερθεί σε αυτό το φόρουμ. Τα αρχεία php είναι cgi scripts (τουλάχιστον μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως cgi scripts, στο συγκεκριμένο παράδειγμα ΣΙΓΟΥΡΑ είναι cgi scripts). Οπότε γιατί είναι το β? Επειδή λέει στο συγκεκριμένο κώδικα HTML? Μα και γω για το συγκεκριμένο κώδικα μιλάω. Εγώ επιμένω στο γ πάντως. Ακούω τις απόψεις σας.



Αποσυνδεδεμένος GOODmorning

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 27
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #334 στις: Φεβρουάριος 12, 2009, 10:48:41 μμ »
Συμφωνώ, αλλά για να μην αρχίσουμε τώρα τέτοιου είδους "κουβέντα.." γιαυτό ακριβώς έγραψα τα περί ΑΣΕΠ λίγο παραπάνω, γιατί ακριβώς ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ τον  ΑΣΕΠ ή τουλάχιστον το ελπίζω να συμβαίνει, το αν "εσύ" έκανες περί μη ντετερμινιστικού προβλήματος ενώ εγώ όχι. Τότε στις πανελλήνιες θα εξετάζουν και τα θεατρικά δρώμενα σε κάθε σχολείο και όποιος έκανε θα βαθμολογείται κιόλας. Εδώ μιλάμε για εξειδικευμένο ζήτημα προβλήματος + ότι προείπα περί ΑΣΕΠ!Μην το συνεχίσουμε... όμως,0 τί έκανα και τί δεν έκανες, γιατί θα φτάσουμε σίγουρα να αμφισβητήσουμε τις σχολές μας και τους εαυτούς μας λόγω ΑΣΕΠ!!Παρεπιντόντως τί πρέπει να γίνει να καταντήσουμε σαν τους καθ. παν. που όταν έρχονται από το εξωτερικό για να πάρουν μία θέση στο ελληνικό παν. πρέπει να κουβαλάνε μία τσάντα πτυχία;;;;(Μην τα ισοπεδώνουμε όλα λόγω ΑΣΕΠ!!!!)

Αποσυνδεδεμένος GOODmorning

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 27
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #335 στις: Φεβρουάριος 12, 2009, 10:52:05 μμ »
θυμιάρα:-)αν δεν δεις το όνομά σου γραμμένο σε ένσταση να μή σε ξαναπούν Θυμιάρα:-!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162180
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 810
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 18
Επισκέπτες: 669
Σύνολο: 687

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.073 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.