*

Ψηφοφορία

Ποια Διδακτική επιλέξατε;

Αρχαία
64 (41.8%)
Νέα
47 (30.7%)
Ιστορία
42 (27.5%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 153

Αποστολέας Θέμα: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων  (Αναγνώστηκε 60240 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #112 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 01:17:37 μμ »
 στου κουφου την πορτα,οσο θελεις βρόντα...!!!!
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:47:31 »

Αποσυνδεδεμένος e-labor

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 42
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #113 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 01:23:02 μμ »
[
Παιδιά δε ξέρω τι ακριβώς πρέπει να γίνει, αυτό που ξέρω είναι ότι κάτι πρέπει οπωσδήποτε να γίνει. Εγώ προσωπικά έστειλα φαξ στον ΑΣΕΠ, προς την επιτροπή επιλογής θεμάτων και ρώτησα πώς με την απάντηση σε αυτήν την ερώτηση θα ελεγχθεί η διδακτική και παιδαγωγική κατάρτιση των υποψηφίων. το φαξ είναι 2131319187, και πιστεύω πως αν στείλουν κι άλλοι παίζει να φιλοτιμηθούν και τουλάχιστον να απαντήσουν. 20 έπικοινώνησα με το Σύλλογο Αδιόριστων Εκπαιδευτικών και έθεσα το θέμα και θα στείλω και προσωπική επιστολή μπρος τον Υπουργό Παιδείας, μιας και μας το παίζει οραματιστής. Τώρα δε ξέρω αλλά επειδή πιστεύω ότι ναι μεν ένας κούκος δε φέρνει την άνοιξη, αλλά και ότι το να μη μιλήσει κανείς είναι κατάφωρη αδικία, πείτε και σεις , όσοι συμφωνείτε τλχ καμία ιδέα. Λέω να το στείλω και σε καμία εφημερίδα και σε καθηγητές πανεπιστημίου.
[/quote]

Συνάδελφε στο συγκεκριμένο ερώτημα (2ο) της διδακτικής των αρχαίων πως απάντησες ;
[/quote]
Σωστά έχω απαντήσει, αλλά δεν είναι εκεί το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος baxev_ch

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 274
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η ζωή έχει περισσότερη φαντασία από μας!
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #114 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 03:11:32 μμ »
Κι εγώ μαζί σας...τί να κάνουμε λοιπόν.....να στείλουμε όλοι φαξ.....? Δώστε τα φώτα σας, εγώ θα ακολουθήσω την κοινή απόφαση...κάτι πρέπει να γίνει, αν όχι φέτος για τον επόμενο ασεπ....Με αυτή τη λογική θα ζητούν ό,τι θέλουν από το εκτός ύλης γνωστικό.....Εν πάσει περιπτώσει δεν είμαστε ζώα , υποψήφιοι είμαστε!!! Βάλε κάτι δύσκολο αλλά όχι και τα εκτός ύλης!!!!!!!! Αυτό παραπάει!!!!!!!!!!
πάλι τα ίδια και τα ίδια θα μου πεις ρε φίλε...
όμως  τη σκέψη του πρόσφυγα, τη σκέψη του αιχμαλώτου, τη σκέψη του ανθρώπου που κατάντησε κι αυτός πραμάτεια...δοκίμασε να την αλλάξεις....ΔΕ ΜΠΟΡΕΙΣ....(Γ.Σεφέρης)

Αποσυνδεδεμένος swtia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 905
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
    • ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΑ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #115 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 03:16:21 μμ »
συμφωνω με οτι λετε.. αλλα το χωριο δεν ηταν εκτος υλης. απλα ηταν εκτος σχολικων

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:47:31 »

Αποσυνδεδεμένος baxev_ch

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 274
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η ζωή έχει περισσότερη φαντασία από μας!
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #116 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 03:35:46 μμ »
Μα τι λές ; αφού από την Οδύσσεια είχαμε μόνο την ε ραψωδία....τότε τί νόημα έχει η ρημάδα η ύλη; διακοσμητικό;
πάλι τα ίδια και τα ίδια θα μου πεις ρε φίλε...
όμως  τη σκέψη του πρόσφυγα, τη σκέψη του αιχμαλώτου, τη σκέψη του ανθρώπου που κατάντησε κι αυτός πραμάτεια...δοκίμασε να την αλλάξεις....ΔΕ ΜΠΟΡΕΙΣ....(Γ.Σεφέρης)

Αποσυνδεδεμένος Georgia s

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Γυναίκα
  • η παιδεία είναι θέμα εσωτερικού πολιτισμού
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #117 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 03:40:16 μμ »
Μα τι λές ; αφού από την Οδύσσεια είχαμε μόνο την ε ραψωδία....τότε τί νόημα έχει η ρημάδα η ύλη; διακοσμητικό;
μηπως η swtia νομίζει πως λέμε εκτός ύλης το χωρίο του πλάτωνα κ όχι του ομήρου;; μάλλον αυτο συμβαίνει...γιατί του ομήρου , όντως ήταν εκτος υλης..

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #118 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 04:06:49 μμ »
για σταθειται ρε παιδια, γιατι σαν να χασαμε τη μπαλα....η swtia εχει δικαιο,
επειδη ηταν εκτος υλης η ραψωδια της οδυσσειας αυτο δηλ τί μπορει να σημαινει?
οτι δεν θα εβαζαν αυτο το αποσπασμα αλλα καποιο αλλο?
ο πλατωνας ηταν στην υλη. ωφειλαμε να ξερουμε.
ετσι το βλεπω εγω,ισως να εχω αδικο, δεν ξερω.....
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος lalunalu

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 82
  • "What's going on..." MARVIN GAYE
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #119 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 04:38:31 μμ »
Παιδια εγώ μεσα στο άγχος μου στο σχεδιο μαθ/τος στα αρχαια ξεκινησα να γραφω χωρις να βαλω τους στοχους.Στιγμιαια σκεφτηκα οτι θα βαλω αστερισκο σαν παραπομπη και θα τους συμπληρωσω στο τελος.Αλλά δεν προλαβαααα! Μου πηραν το γραπτο μεσα απο τα χερια.Γενικα ομως πιστευω οτι ηταν αρκετα καλο το σχεδιο μου.Εκανα όλα τα άλλα βηματα του σχεδιου..Λετε να μου κόψουν τραγικα πολλους βαθμους;;

Τελικά η νέκυια ήταν η απάντηση του 2ου ερωτηματος έτσι;; Διότι στη συζητηση Καλυψώς -Οδυσσέα δεν θυμαμαι να υπαρχει κατι σχετικο με την αλληγορια του σπηλαιου και τους δεσμωτες(αν οντως υπαρχει κατι, μπορει κάποιος να με παραπέμψει σε συγκεκριμένο στίχο;)
Διορθωστε με αν εχω αδικο.

Αποσυνδεδεμένος Supreme

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1037
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #120 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 04:41:06 μμ »
από ραψ. λ (=Νέκυια) της Οδύσσειας ήταν ο στίχος

Αποσυνδεδεμένος lalunalu

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 82
  • "What's going on..." MARVIN GAYE
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #121 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 04:47:05 μμ »
Παιδια εγώ μεσα στο άγχος μου στο σχεδιο μαθ/τος στα αρχαια ξεκινησα να γραφω χωρις να βαλω τους στοχους.Στιγμιαια σκεφτηκα οτι θα βαλω αστερισκο σαν παραπομπη και θα τους συμπληρωσω στο τελος.Αλλά δεν προλαβαααα! Μου πηραν το γραπτο μεσα απο τα χερια.Γενικα ομως πιστευω οτι ηταν αρκετα καλο το σχεδιο μου.Εκανα όλα τα άλλα βηματα του σχεδιου..Λετε να μου κόψουν τραγικα πολλους βαθμους;;

Τελικά η νέκυια ήταν η απάντηση του 2ου ερωτηματος έτσι;; Διότι στη συζητηση Καλυψώς -Οδυσσέα δεν θυμαμαι να υπαρχει κατι σχετικο με την αλληγορια του σπηλαιου και τους δεσμωτες(αν οντως υπαρχει κατι, μπορει κάποιος να με παραπέμψει σε συγκεκριμένο στίχο;)
Διορθωστε με αν εχω αδικο.
Ουσιαστικά δεν πρόλαβα να γράψω ότι θέτω π.χ. τους τάδε στόχους , στοχος 1, στοχος 2 και παέι λέγοντας.

Αποσυνδεδεμένος Georgia s

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Γυναίκα
  • η παιδεία είναι θέμα εσωτερικού πολιτισμού
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #122 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 04:50:24 μμ »
για σταθειται ρε παιδια, γιατι σαν να χασαμε τη μπαλα....η swtia εχει δικαιο,
επειδη ηταν εκτος υλης η ραψωδια της οδυσσειας αυτο δηλ τί μπορει να σημαινει?
οτι δεν θα εβαζαν αυτο το αποσπασμα αλλα καποιο αλλο?
ο πλατωνας ηταν στην υλη. ωφειλαμε να ξερουμε.
ετσι το βλεπω εγω,ισως να εχω αδικο, δεν ξερω.....
συμφωνώ κ εγώ σ αυτο..απλώς προσπάθησα να δώσω μια εξήγηση στο γιατί υπάρχει αυτη η διασταση αποψεων με τα εντος- εκτός ύλης..απο τη στιγμή που υπήρχε σαφής αναφορά στον όμηρο μέσα στο χωρίο του πλάτωνα, έπρεπε να το ξέρουμε..( βέβαια εγω δεν το χα διαβάσει , αλλά το φανταστηκα πως αναφέρεται στη νέκυια κ αυτοσχεδίασα...κ ο θεος βοηθός..)

Αποσυνδεδεμένος aziuol

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 206
  • Φύλο: Γυναίκα
  • VENCEREMOS !!!
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #123 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 04:54:37 μμ »
Γεια σας συναδελφοι..
Να ρωτήσω κατι.Π'οσο πιστεύετε ότι μετραει η εικόνα του γραπτού στη βαθμολόγηση; Καλλιγραφία κλπ;
Προσωπικά επειδή βιαζόμουνα να τα προλάβω όλα, έκανα απαράδεκτα γράμματα και αρκετές μουτζουρες ομολογώ. Δηλαδή χάλια...
The revolution will not be televised, the revolution will be live...

Αποσυνδεδεμένος Nepheli

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 54
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #124 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 05:09:11 μμ »
Δεν καταλαβαίνω γιατί γίνεται όλη αυτή τη συζήτηση για το θέμα του Πλάτωνα. Από τη στιγμή που το χωρίο ήταν εντός της ύλης, αν κάποιος το είχε μελετήσει, σαφώς και θα έπρεπε να έχει αναζητήσει σε ποιο χωρίο του Ομήρου παραπέμπει. Στην τελική έχουμε στη διάθεσή μας τρία αντικείμενα για να επιλέξουμε. Κι εγώ προετοιμασμένη για διδακτική αρχαίων ήμουν, αλλά επειδή είχα διαβάσει μόνο τα αποσπάσματα του σχολικού βιβλίου, κατέληξα να γράψω νέα.

Αποσυνδεδεμένος e-labor

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 42
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #125 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 05:12:16 μμ »
για σταθειται ρε παιδια, γιατι σαν να χασαμε τη μπαλα....η swtia εχει δικαιο,
επειδη ηταν εκτος υλης η ραψωδια της οδυσσειας αυτο δηλ τί μπορει να σημαινει?
οτι δεν θα εβαζαν αυτο το αποσπασμα αλλα καποιο αλλο?
ο πλατωνας ηταν στην υλη. ωφειλαμε να ξερουμε.
ετσι το βλεπω εγω,ισως να εχω αδικο, δεν ξερω.....
συμφωνώ κ εγώ σ αυτο..απλώς προσπάθησα να δώσω μια εξήγηση στο γιατί υπάρχει αυτη η διασταση αποψεων με τα εντος- εκτός ύλης..απο τη στιγμή που υπήρχε σαφής αναφορά στον όμηρο μέσα στο χωρίο του πλάτωνα, έπρεπε να το ξέρουμε..( βέβαια εγω δεν το χα διαβάσει , αλλά το φανταστηκα πως αναφέρεται στη νέκυια κ αυτοσχεδίασα...κ ο θεος βοηθός..)
Βρε παιδιά ξυπνήστε!! το θέμα ήταν εντός ύλης (εκτός θα μπορούσε να θεωρθεί το σημείο που ρώτηγε τι εννοούσε ο Ομηρος εκεί) αλλά ήταν έντός ύλης για την εξέταση του Σαββάτου. Την Κυριάκή εξεταζόμασταν στο πώς γίνεται το μάθημα και η στείρα απομνημόνευση στίχων δεν έχει να κάνει κάθόλου με αυτό.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162164
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 735
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 685
Σύνολο: 696

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.071 δευτερόλεπτα. 38 ερωτήματα.