*

Ψηφοφορία

Ποια Διδακτική επιλέξατε;

Αρχαία
64 (41.8%)
Νέα
47 (30.7%)
Ιστορία
42 (27.5%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 153

Αποστολέας Θέμα: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων  (Αναγνώστηκε 60266 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος zizoulis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 726
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #238 στις: Φεβρουάριος 08, 2009, 11:42:38 πμ »
Προσωπική μου άποψη είναι ότι δεν είναι αναγκαία προϋπόθεση να στηριχτεί κανείς αποκλειστικά στη διαφορά ή στην ομοιότητα ανάμεσα στα δύο κείμενα, αλλά όποια απάντηση να στοιχειοθετηθεί όσο το δυνατόν ολοκληρωμένα και ίσως να συνδεθεί κάπως  με τη διδασκαλία, εφόσον αποτελούσε θέμα διδακτικής, αν και για το τελευταίο οι απόψεις διίστανται. Zizoulis και Maryvas, θέλω να πιστεύω ότι δε θα σας στοιχίσει βαθμολογικά η τοποθέτησή σας, αφού ευσταθεί! Ήδη έχω αναφέρει ότι φίλη μου απάντησε με ολοκληρωμένο σχέδιο διδασκαλίας, καλά στοιχειοθετημένο γνωστικά μεν, συσχετίζοντας όμως το χωρίο του Πλάτωνα όχι με τη Νέκυια αλλά με το διάλογο Οδυσσέα-Καλυψώς! Σε αυτή την περίπτωση, δυστυχώς, είναι πιθανό να θεωρηθεί όλη η απάντηση εκτός θέματος και να διαγραφεί! Έτσι δεν είναι;!
Λογικα διδακτικη δεν ηθελε, καθαρα γνωστικο ηταν. Maryvas, στα μπλα μπλα αφιερωσα χρονο και τις 2 μερες γιατι σε αυτα τα καταφερνω ενω βιαστηκα πολυ στις πολλαπλες και εχω κανει σε αυτες πολλες αψυχολογητες κινησεις. tonik, πιστευω οτι απο τη φιλη σου θα κοψουν βαθμους, αλλα δε νομιζω να διαγραψουν ολη την απαντηση ή τουλαχιστον ελπιζω...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:31:06 »

Αποσυνδεδεμένος Alexx

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 9
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #239 στις: Φεβρουάριος 08, 2009, 01:16:38 μμ »
Ξέρετε αν η βάση του 50 ισχύει για το μέσο όρο από τα 3 γνωστικά αντικείμενα ή πρέπει κάποιος να πάρει τη βάση του 50 σε κάθε γνωστικό αντικείμενο;

Αποσυνδεδεμένος maryvas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1311
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #240 στις: Φεβρουάριος 08, 2009, 01:27:11 μμ »
Ξέρετε αν η βάση του 50 ισχύει για το μέσο όρο από τα 3 γνωστικά αντικείμενα ή πρέπει κάποιος να πάρει τη βάση του 50 σε κάθε γνωστικό αντικείμενο;

το 50 πρεπει να το εχεις ως μεσο ορο κ στα 3 γνωστικα κ οχι σε καθενα ξεχωριστα

Αποσυνδεδεμένος N.Π.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1626
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #241 στις: Φεβρουάριος 08, 2009, 06:18:51 μμ »
Ήδη έχω αναφέρει ότι φίλη μου.........συσχετίζοντας όμως το χωρίο του Πλάτωνα όχι με τη Νέκυια αλλά με το διάλογο Οδυσσέα-Καλυψώς! Σε αυτή την περίπτωση, δυστυχώς, είναι πιθανό να θεωρηθεί όλη η απάντηση εκτός θέματος και να διαγραφεί! Έτσι δεν είναι;!
[/quote]

Κι εγώ αυτό έκανα..Πρός στιγμήν σκέφτηκα τη Νέκυια, αλλά δεν είχα διαβάσει ποτέ το σχετικό χωρίο και σκέφτηκα ότι.......λογικά η απάντηση βρίσκεται στην εντός ύλης ραψωδία!! ::) ::)
Δεν μπορούμε να αλλάξουμε το χτές...μπορούμε όμως να αλλάξουμε το αύριο...:)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:31:06 »

Αποσυνδεδεμένος Alexx

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 9
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #242 στις: Φεβρουάριος 08, 2009, 06:34:44 μμ »
Ευχαριστώ!

Αποσυνδεδεμένος vasia98

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 489
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #243 στις: Φεβρουάριος 08, 2009, 11:54:04 μμ »


Κι εγώ αυτό έκανα..Πρός στιγμήν σκέφτηκα τη Νέκυια, αλλά δεν είχα διαβάσει ποτέ το σχετικό χωρίο και σκέφτηκα ότι.......λογικά η απάντηση βρίσκεται στην εντός ύλης ραψωδία!! ::) ::)
[/quote]
αχχχχχχχχχχχχχχχχχ!!!!!!!!!!! τελικά είναι και άλλοι που εχουν τον ίδιο πόνο με μένα! και εγώ έτσι την πάτησα! 

Αποσυνδεδεμένος non-stop

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 210
  • Φύλο: Γυναίκα
  • hellooooo!!!
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #244 στις: Φεβρουάριος 09, 2009, 10:24:35 πμ »


Κι εγώ αυτό έκανα..Πρός στιγμήν σκέφτηκα τη Νέκυια, αλλά δεν είχα διαβάσει ποτέ το σχετικό χωρίο και σκέφτηκα ότι.......λογικά η απάντηση βρίσκεται στην εντός ύλης ραψωδία!! ::) ::)
αχχχχχχχχχχχχχχχχχ!!!!!!!!!!! τελικά είναι και άλλοι που εχουν τον ίδιο πόνο με μένα! και εγώ έτσι την πάτησα! 
[/quote]

Κι εγω λογω ανοησιας της στιγμης δεν εγραψα για τη νεκυια, όμως όλη η αναλυση και οι συμβολισμοι είναι σωστοί... Στην τελικη διδακτικη ήταν όχι γνωστικό. Δεν μπορεί να μου τη διαγράψουν έτσι απλά... Δεδομένου ότι στο πρωτο ερωτημα πιστευω πως το σχεδιο μου ηταν αρκετα καλό αν κοπώ θα φταιει αυτο. Θα σας πω οταν παρουμε τους βαθμούς...

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #245 στις: Φεβρουάριος 09, 2009, 11:07:26 πμ »
ομοιως.
εγω παλι που γεμισα 1 τετραδιο και ζητησα και δευτερο?!!!!
που τα βρηκα τοσα που εγραψα?!!! απορω και γω.
μου εδωσα κολλες.

δεν με εδιαφερει, στο τελος -τελος να μαθουν να ζητουν λιγοτερα, δεν φταιω εγω.
για να τα προλαβω εγραφα σαν ....printer
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος morgan

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1203
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #246 στις: Φεβρουάριος 10, 2009, 12:02:58 πμ »
Morgan,έθεσα 5 στόχους στο ποιήμα Σεφέρη.Εσύ?

Εγώ έθεσα 7. Κάποιους σε σχέση με τα εισαγωγικά του ποιήματος (Γενιά '30, κλπ) και έφτασα στο τέλος σε πιο είδικά ζητήματα (να το εντάξουν σε ρεύμα, π.χ). Θα δείξει.
ἔστι δίκης ὀφθαλμός ὅς τὰ πάνθ' ὁρᾷ

Αποσυνδεδεμένος green ice

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 334
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #247 στις: Φεβρουάριος 10, 2009, 12:10:12 πμ »
Κατάλαβα τι λες,εγώ ειδικούς μόνο.Εύχομαι να έχεις καλά αποτελέσματα.

Αποσυνδεδεμένος morgan

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1203
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #248 στις: Φεβρουάριος 10, 2009, 12:24:00 πμ »
Κατάλαβα τι λες,εγώ ειδικούς μόνο.Εύχομαι να έχεις καλά αποτελέσματα.

Κι εσύ. Ό,τι και να λέμε τώρα σχετικά με το γνωστικό, κακά τα ψέμματα, η διδακτική κυρίως πιστεύω θα κρίνει.
ἔστι δίκης ὀφθαλμός ὅς τὰ πάνθ' ὁρᾷ

Αποσυνδεδεμένος elytis

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 8
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #249 στις: Φεβρουάριος 10, 2009, 11:27:58 μμ »
Μια ερώτηση για την ειδική διδακτική ιστορίας: εφόσον η διατύπωση των θεμάτων ζητούσε σχέδιο που να περιέχει εισαγωγή και ιστορικό πλαίσιο χρειαζόταν να παρουσιάσουμε ολοκληρωμένο σχέδιο (Προετοιμασία-Εμπέδωση-Προσπέλαση) ή αρκούσε μόνο το πρώτο σκέλος; Προσωπικά παρέθεσα στόχους-αφόρμηση-συνδεση με τα προηγούμενα-προσφορά του νέου χωρίς να αναφερθώ σε εμπέδωση-προσπέλαση και άφησα το μάθημα περίπου στη μεση.

Αποσυνδεδεμένος yotar

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 241
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #250 στις: Φεβρουάριος 11, 2009, 12:12:59 πμ »
Όταν ζητούν σχέδιο μαθήματος, εννοούν πλήρες σχέδιο, με όλα δηλ. τα στάδια που αναφέρεις (αν και η εμπέδωση έπεται της προσπελασης). Αναφέροντας την εισαγωγή και το ιστορικό πλαίσιο, απλά τονίζουν ότι πρέπει να υπάρχουν κι αυτά τα στοιχεία...γενικά αποψή μου ( διαμορφωμένη αφού έφαγα τα μούτρα μου στο παρελθόν προσπαθώντας να είμαι ακριβής στις απαντήσεις μου ) είναι ότι όπως και να είναι διατυπωμένες οι οδηγίες για ένα σχέδιο εσύ οφείλεις να γράψεις όλα τα στάδια, με στόχους κτλ.
Εγώ ας πούμε το μόνο που "παρέλειψα" είναι το στάδιο της εμπέδωσης/αξιολόγησης, το οποίο όμως το "κάλυψα" με το β΄θέμα, απάντησα δηλ. και στα δύο υποθέματα  κάπως ενιαία.
 Δεν ξέρω βεβαια αν έκανα καλά, αλλά με το χρόνο που είχαμε στη διάθεσή μας, αδυνατούσα να σκεφτώ ερωτήσεις αξιολόγησης για να ολοκληρώσω το σχέδιο μαθήματος και στη συνέχεια να σκεφτώ και άλλες 3 - 4 (πρωτότυπες) ερωτήσεις για τις ομαδικές εργασίες, οπότε παρουσίασα της ομαδικές εργασίες σαν τον τρόπο εμπέδωσης των στόχων του σχεδίου μου...

Και δε θέλω να σε τρομάξω αλλά το να αφήσεις μισό το μάθημα δε μου ακούγεται  και πολύ καλή ιδέα  :-\
Αν όμως έχεις αναπτύξει πλήρως τις ομαδικές εργασίες, μπορεί να μη σου αφαιρεθούν πολλές μονάδες...και τέλοσπάντων με τη διδακτική ποτέ δεν ξέρεις, οπότε μη χάσεις και τον ύπνο σου :)

Αποσυνδεδεμένος elytis

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 8
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #251 στις: Φεβρουάριος 11, 2009, 12:33:57 πμ »
Δεν είναι παράλογο να ζητήσουν δύο ολοκληρωμένα σχέδια στο διαθέσιμο χρόνο εξέτασης απ' τη στιγμή που έπρεπε να ετοιμάσουμε και μαθητικές εργασίες; Δύο σχέδια δεν είχαν ζητήσει ποτέ στο παρελθόν. Θεωρώ ότι απ' τη στιγμή που η διατύπωση στο διαγωνισμό του 2007 ήταν σχέδιο με σαφώς καθορισμένα τα στάδια (προετοιμασία-προσπέλαση-εμπέδωση) φέτος καθόρισαν πάλι το πλαίσιο μειώνοντας τα στάδια και εισάγοντας 2ο ξεχωριστό θέμα.. 

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162164
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 735
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 736
Σύνολο: 744

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.097 δευτερόλεπτα. 38 ερωτήματα.