*

Ψηφοφορία

Ποια Διδακτική επιλέξατε;

Αρχαία
64 (41.8%)
Νέα
47 (30.7%)
Ιστορία
42 (27.5%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 153

Αποστολέας Θέμα: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων  (Αναγνώστηκε 60242 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ankas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 503
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #70 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 11:19:50 μμ »
Εγώ έγραψα τρία θέματα εργασιών, καθόρισα τις ομάδες (ανομοιογενείς ως προς τις σχολικές επιδόσεις και το φύλο) και έγραψα τα κριτήρια αξιολόγησης( αν ανταποκρίνονται στο περιεχόμενο, κριτική-εκφραστική ικανότητα, σύνθεση). Δυστυχώς τπτ άλλο γιατί δεν προλάβαινα!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:37:20 »

Αποσυνδεδεμένος e-labor

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 42
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #71 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 11:21:20 μμ »
Σύμφωνα με την προκήρυξη υπ' αριθμόν 2Π/2008, παράστημα Α, άρθρο 5/Β, σελίδα 14595:
“Με την ειδική διδακτική επιδιώκεται να ελεγχεί εάν οι υποψήφιοι είναι σε θέση να εφαρμόζουν κατά το σχεδιασμό μιας διδασκαλίας “επί χάρτου” εναλλακτικές μορφές διδασκαλίας, πέραν της δασκαλοκεντρικής. Η εξέταση της ειδικής διδακτικής αναφέρεται ειδικότερα σε ζητήματα   των αντιστοίχων προς την ειδικότητα των υποψηφίων γνωστικό/ά αντικείμενο/α [γενικοί σκοποί και ειδικοί στόχοι του μαθήματος (με βάση τα ισχύοντα Προγράμματα Σπουδών και τις οδηγίες διδασκαλίας του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου) μέθοδοι, πορεία και μορφές διδασκαλίας, διδακτικές ενέργειες, χρήση εποπτικών μέσων και άλλων διδακτικών μέσων, τρόποι και τεχνικές αξιολόγησης των μαθητών ].
Στους υποψηφίους μπορεί να δοθεί μια διδακτική δραστηριότητα σχετική με το μάθημα (ή τα μαθήματα) της ειδικότητάς τους και τους ζητείται: να παρουσιάσουν ένα αναλυτικό σχέδιο στο οποίο να εκθέτουν τη μέθοδο και τον τρόπο διδασκαλίας και αξιολόγησής της και να αιτιολογήσουν με βάση τις παιδαγωγικές τους γνώσεις την άποψή τους. Μπορεί ακόμη να τους δοθεί ένα συγκεκριμένο σχέδιο μαθήματος και να τους ζητείται να το σχολιάσουν ή να απαντήσουν  σε ερωτήσεις που τυχόν αναφέρονται σ' αυτό”.
     Πώς με την απάντηση στο δεύτερο ερώτημα της διδακτικής των αρχαίων ελληνικών είναι δυνατό να εκλεχθεί η διδακτική και παιδαγωγική κατάρτιση των υποψηφίων;
     Αν υπάρχει κάποιο σημείο της προκηρύξεως που ν’ αναφέρει ότι κατά την εξέταση της Ειδικής Διδακτικής, η Επιτροπή Επιλογής Θεμάτων νομιμοποιείται στην επιλογή θεμάτων που αφορούν αποκλειστικά στην εξέταση του γνωστικού αντικειμένου, μπορείτε να μου πείτε ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΕΙ;;; ΕΓΩ ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΣΤΕΙΛΩ ΕΓΓΡΑΦΟ ΣΤΟΝ ΑΣΕΠ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΖΗΤΩ ΤΗ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΣΑΣ ΩΣΤΕ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΘΕΜΑ ΝΑ ΤΕΘΕΙ ΕΚΤΟΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗΣ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΜΠΙΠΤΕΙ ΣΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΗ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΘΕΜΑΤΙΚΗΣ!!!!!![/font][/b][/u]

Αποσυνδεδεμένος yotar

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 241
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #72 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 11:55:33 μμ »
Στην διδακτική της ιστορίας τι ακριβώς γράψατε στα δεύτερα υποερωτήματα των θεμάτων??Εγω δεν προλάβαινα και έγραψα πολύ επιγραμματικά!Μάλιστα σε αυτό με την ΕΟΚ έγραψα ό,τι απάντησα και για το 2ουποερώτημα του  2ου θέματος!
εγώ πρότεινα τρία θέματα, έγραψα ποιοι είναι οι στόχοι μεσα από αυτές τις εργασίες (γνωστικοί, ανάπτυξη ερευνητικού πνεύματος, συνεργατικές δεξιότητες) μετά έγραψα τις φάσεις της εργασίας δηλαδή πληροφορίες από το διδάσκοντα και κατευθύνσεις, επιμερισμός καθηκόντων, αναζήτηση υλικού καταγραφή του υλικού και παρουσίαση του ίσως σε ηλεκτρονική μορφή, διαθεματικές προεκτάσεις που έχει η εργασία και τα κριτήρια αξιολογήσης, Δεν προλάβαινα με τίποτα να τα αναπτύξω όπως ήθελα τα δεύτερα υποερωτήματα.

LK ειλικρινά σε θαυμάζω!! Εγώ δεν προλάβαινα με τίποτα να τα γράψω όλα αυτά. Βασικά μου έφαγε πολύ χρόνο το σχέδιο μαθήματος για το πρώτο θέμα (που το "είχα" γνωστικά) ενώ δεν ήμουν καλά διαβασμένη στη νεότερη Ιστορία οπότε έψαχνα τρόπους να καλύψω την ανεπάρκειά μου στο θέμα της ΕΟΚ ( ήξερα μόνο ότι κάναμε αίτηση σύνδεσης το 1959, ότι διακόπηκε η διαδικασία κατά την 7ετία, και ότι μπήκαμε τελικά το 1980)
 Το β' θέμα και στα δύο εγώ απλά το ενέταξα στο σχέδιο μαθήματος, στο στάδιο της εμπέδωσης/αξιολόγησης. Τα σκέφτηκα όλα αυτά που έβαλες κι εσύ στο project, αλλά δε μου έφτανε ο χρόνος ούτε για πλάκα! Ασε που από τη βιασύνη, ο γραφικός μου χαρακτήρας μόνο σε Φιλόλογο δεν παραπέμπει (σε φαρμακοποιό, ίσως!)

Βασικά - χωρίς να θέλω να κλαίγομαι - θεωρώ ότι στη διδακτική Ιστορίας ζητούσαν πράγματα που χρειάζονταν πολύ περισσότερο χρόνο να τα αναπτύξει κανείς απ΄ό,τι π.χ. στα Αρχαία (τα Νέα ούτε που τα κοίταξα,αλλά κι εκεί νομίζω ότι ήταν πιο ανθρώπινα τα πράγματα)
 


Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2613
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #73 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 12:03:21 πμ »
Καλά στην ιστορία δεν προλάβαινα να σκεφτώ, ειδικά στο δεύτερο σχέδιο είπα να γράψω ό,τι κάνω εγώ καθημερινα στο μάθημα, γιατί αν σκεφτόμουν πρωτότυπα πράγματα, θα ξημερωνόμουν. Ξέρω και κάποια πράγματα άπό οικονομία και κατάλαβα πώς να κινηθώ, Ενας φιλόλογος ήθελε και το χρόνο του να καταλάβει την πηγή

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:37:20 »

Αποσυνδεδεμένος moagniko

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 474
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #74 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 12:08:37 πμ »
Εάν κάποιος στα θέματα του Πλάτωνα έγραφε ότι στο ομηρικό χωρίο ο αποθανών Αχιλλέας απευθύνεται στον Οδυσσέα που έχει κατεβεί στον κάτω κόσμο και δεν ανέφερε ότι επρόκειτο για τη Νεκυια, ήταν λάθος;

Επίσης, έπρεπε να εστιάσουμε στις διαφορές Ομήρου-Πλάτωνα ή στις αντιστοιχίες; Βασικά, αντιστοιχίες σημαίνει περισσότερο ομοιότητες ή και διαφορές; ???

Αποσυνδεδεμένος nebula

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 312
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ουφ...
    • Προφίλ
    • Φωτεινή Παντογνώστρα
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #75 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 12:10:57 πμ »
Εάν κάποιος στα θέματα του Πλάτωνα έγραφε ότι στο ομηρικό χωρίο ο αποθανών Αχιλλέας απευθύνεται στον Οδυσσέα που έχει κατεβεί στον κάτω κόσμο και δεν ανέφερε ότι επρόκειτο για τη Νεκυια, ήταν λάθος;

Επίσης, έπρεπε να εστιάσουμε στις διαφορές Ομήρου-Πλάτωνα ή στις αντιστοιχίες; Βασικά, αντιστοιχίες σημαίνει περισσότερο ομοιότητες ή και διαφορές; ???

Κοίτα... ουσιαστικά σου ζητούσε και τα δύο περίπου... σου λέει ποια είναι η σημασία του χωρίου στον Ομηρο ποια είναι σημασία του στην αλληγορία. Οπότε θες δεν θες, μιλάς και για τις αντιστοιχίες και για τις αποκλίσεις που υπάρχουν. Ταπεινή μου άποψη πάντα!!  :-[ :-[

Αποσυνδεδεμένος swtia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 905
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
    • ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΑ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #76 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 12:12:38 πμ »
Εάν κάποιος στα θέματα του Πλάτωνα έγραφε ότι στο ομηρικό χωρίο ο αποθανών Αχιλλέας απευθύνεται στον Οδυσσέα που έχει κατεβεί στον κάτω κόσμο και δεν ανέφερε ότι επρόκειτο για τη Νεκυια, ήταν λάθος;

Επίσης, έπρεπε να εστιάσουμε στις διαφορές Ομήρου-Πλάτωνα ή στις αντιστοιχίες; Βασικά, αντιστοιχίες σημαίνει περισσότερο ομοιότητες ή και διαφορές; ???
θεωρω οτι ρωτουσε πως το αξιοποιει. εμμεσα γινοταν μια συγξρση αλλα δεν ηταν το αποκλειστικο ζητουμενο.
οσο για το δευτερο ζητημα στην διδακτικη οι οδηγιες διορθωτων απο τον προηγουμενο δεν ανεφεραν σχεδιο αλλα απλη αναπτυξη ως γωστικο. και με διορθωτρια που ειχα μιλησει αυτο μου ειχε πει.

Αποσυνδεδεμένος sharon

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 316
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #77 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 12:15:08 πμ »
εύχομαι να μην είναι βαθμολογητες κάποιοι που διδάσκουν σε κεντρικότατα φροντιστήρια ..όπως ισχυρίζονται ότι είναι..γιατί καήκαμε ..είδαμε πόσο καλά μας φώτισαν!!!καλά δούλεψαν τον κόσμο και φέτος ..γι'αυτούς είναι ο ασεπ ό,τι πρέπει να χ.....ν στο χρήμα..

Αποσυνδεδεμένος Georgia s

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Γυναίκα
  • η παιδεία είναι θέμα εσωτερικού πολιτισμού
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #78 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 12:19:24 πμ »
εύχομαι να μην είναι βαθμολογητες κάποιοι που διδάσκουν σε κεντρικότατα φροντιστήρια ..όπως ισχυρίζονται ότι είναι..γιατί καήκαμε ..είδαμε πόσο καλά μας φώτισαν!!!καλά δούλεψαν τον κόσμο και φέτος ..γι'αυτούς είναι ο ασεπ ό,τι πρέπει να χ.....ν στο χρήμα..
συγγνωμη , για να καταλάβω......έλεγαν καθηγητές φροντιστηρίων πως είναι διορθωτες στον ασεπ;;; τι άλλο θα ακούσω παναγία μου..
διόλου απίθανο!! εδω το 2000 είχαν πάρει διορθωτές υπαλληλους γραφείων- που δεν ήταν καν εκπαιδ μέσης εκπαίδευσης- υπουργων......

Αποσυνδεδεμένος green ice

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 334
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #79 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 12:19:49 πμ »
sharon ,κάποιοι δουλεύουν σε φροντ κ σχολείο σίγουρα(με διδακτορικό).

Αποσυνδεδεμένος Georgia s

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Γυναίκα
  • η παιδεία είναι θέμα εσωτερικού πολιτισμού
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #80 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 12:21:50 πμ »
sharon ,κάποιοι δουλεύουν σε φροντ κ σχολείο σίγουρα(με διδακτορικό).
αυτο δε σημαίνει πως μπορεί να διορθώνουν όμως με βάση τις απαντήσεις που δίνει σωστές το φροντ που δουλεύουν, ώστε αυτο να καταξιώνεται;; ???

Αποσυνδεδεμένος green ice

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 334
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #81 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 12:25:47 πμ »
Georgia μου ,απλά θα σου γράψω ένα αχ.....Ηταν στραβό το κλίμα...

Αποσυνδεδεμένος sharon

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 316
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #82 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 12:27:01 πμ »
αυτοί αν διορθώνουν ένα λέω καήκαμε..εγώ δεν το πολυπιστεύω πάντως ,μάλλον για ψάρωμα το λεγαν για να τους κοιτάμε σαν χάχες μήπως και πιασούν κανένα θέμα ..τρίχες.. έλεγαν μάλιστα πως ήταν και θεματοδότες που και που σε καποιους ασεπ..
ναι ..

Αποσυνδεδεμένος Georgia s

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Γυναίκα
  • η παιδεία είναι θέμα εσωτερικού πολιτισμού
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #83 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 12:28:22 πμ »
αυτοί αν διορθώνουν ένα λέω καήκαμε..εγώ δεν το πολυπιστεύω πάντως ,μάλλον για ψάρωμα το λεγαν για να τους κοιτάμε σαν χάχες μήπως και πιασούν κανένα θέμα ..τρίχες.. έλεγαν μάλιστα πως ήταν και θεματοδότες που και που σε καποιους ασεπ..
ναι ..
απιστευτο!!!!!!!! εγώ έπρεπε να μαι εκει!!! ;D

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162164
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 735
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 618
Σύνολο: 625

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.066 δευτερόλεπτα. 37 ερωτήματα.