0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
παιδια μηπως ξερετε κατι γι αυτο?:η διαθεματικη προσεγγιση ειχα διαβασει ρητα οτι προβλεπει να μην υπαρχουν ξεχωριστα μαθηματα στο σχολειο.διαβαζω την απαντηση στα νεα,κ λεει αυτο με τις εννοιες που ισως ειναι κ αυτο σωστο.ξερετε κατι?καλα αποτελεσματα σε ολους!!
και η απαγωγικη μεθοδος ρε παιδια ποια ειναι;μηπως ειναι η ιδια με την επαγωγικη;και που κολλαγε τετοια ερωτηση στα παιδαγωγικα; ο.τι να ναι πραγματικα....
Είναι η κλασική περίπτωση που όλες οι απαντήσεις είναι λάθος κι απλώς επιλέγεις τη λιγότερο λάθος απ' όλες. Εγω απάντησα το α. Το εξεταστικό άγχος τι σχέση έχει με τη μετωπικη διδασκαλία;
Βρε παιδιά... να σας ρωτήσω... όχι τίποτα άλλο, για να ξέρω όοοοοοοταν κάποια στιγμή κατορθωσω να μπω σε αίθουσα να διδάξω, τί θα κάνω!!!Στην ερώτηση 18 τί απαντήσατε; Εβλεπα τώρα τις απαντήσεις από τα Νέα και κόλλησα...Η μετωπική/μονολογική διδασκαλία πρέπει να εφαρμόζεται και σήμερα, παράλληλα με τις άλλες μορφές, γιατί:α) έχει καταξιωθεί στην εκπαιδευτική διαδικασία.β) καλλιεργεί την κρίση των μαθητών.γ) αποβάλλει το άγχος που έχουν οι μαθητές για τα μαθήματά τους.δ) μπορεί ο εκπαιδευτικός με την εφαρμογή της να συμβάλει στην ανάπτυξη της αυτενέργειας τωναθητών.Εγώ έβαλα το (α) να σας πω την αλήθεια. Αυτοί προτείνουν και το (δ)... ο μονόλογος συμβάλλει στην ανάπτυξη της αυτένεργειας;;;;; Και γω νόμιζα μόνο στην ανάπτυξη του ύπνου...!!!