*

Αποστολέας Θέμα: ΠΕ02 - Διδακτική και Παιδαγωγικά ΑΣΕΠ 2009  (Αναγνώστηκε 16668 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος DOG

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 480
  • Φύλο: Άντρας
  • Νυχτα ξελογιαστρα,νυχτα ομορφη.......
    • Προφίλ
Απ: Διδακτική και Παιδαγωγικά ΑΣΕΠ 2009
« Απάντηση #14 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 12:43:00 πμ »
παιδια μηπως ξερετε κατι γι αυτο?:η διαθεματικη προσεγγιση ειχα διαβασει ρητα οτι προβλεπει να μην υπαρχουν ξεχωριστα μαθηματα στο σχολειο.διαβαζω την απαντηση στα νεα,κ λεει αυτο με τις εννοιες που ισως ειναι κ αυτο σωστο.ξερετε κατι?καλα αποτελεσματα σε ολους!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διδακτική και Παιδαγωγικά ΑΣΕΠ 2009
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:01:26 »

Αποσυνδεδεμένος Supreme

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1037
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διδακτική και Παιδαγωγικά ΑΣΕΠ 2009
« Απάντηση #15 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 12:47:55 πμ »
Συμφωνώ και εγώ με την άποψη σου.

Αποσυνδεδεμένος stratos91

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1319
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Διδακτική και Παιδαγωγικά ΑΣΕΠ 2009
« Απάντηση #16 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 01:04:05 πμ »
παιδια μηπως ξερετε κατι γι αυτο?:η διαθεματικη προσεγγιση ειχα διαβασει ρητα οτι προβλεπει να μην υπαρχουν ξεχωριστα μαθηματα στο σχολειο.διαβαζω την απαντηση στα νεα,κ λεει αυτο με τις εννοιες που ισως ειναι κ αυτο σωστο.ξερετε κατι?καλα αποτελεσματα σε ολους!!


Όχι να μην υπάρχουν ξεχωριστά μαθήματα, απλά να συνδέονται τα μαθήματα.

Αποσυνδεδεμένος DOG

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 480
  • Φύλο: Άντρας
  • Νυχτα ξελογιαστρα,νυχτα ομορφη.......
    • Προφίλ
Απ: Διδακτική και Παιδαγωγικά ΑΣΕΠ 2009
« Απάντηση #17 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 01:09:02 πμ »
εχω διαβασει σε βιβλιο κατηγορηματκια οτι τα μαθηματα ειναι ξεχωριστα...το ιδιο βιβλιο εγραφε οτι αυτο που λες ειναι η διεπιστημονικη προσεγγιση

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διδακτική και Παιδαγωγικά ΑΣΕΠ 2009
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:01:26 »

Αποσυνδεδεμένος non-stop

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 210
  • Φύλο: Γυναίκα
  • hellooooo!!!
    • Προφίλ
Απ: Διδακτική και Παιδαγωγικά ΑΣΕΠ 2009
« Απάντηση #18 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 09:05:36 πμ »
Μαλλον η απαντηση βρισκεται στη λεξη παντελης καταργηση των διακριτων μαθηματων!

Αποσυνδεδεμένος nebula

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 312
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ουφ...
    • Προφίλ
    • Φωτεινή Παντογνώστρα
Απ: Διδακτική και Παιδαγωγικά ΑΣΕΠ 2009
« Απάντηση #19 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 09:24:50 πμ »
Σχετικά με τη διαθεματικότητα, πέρα από την παντελή κατάργηση των διακριτών γνωστικών αντικειμένων, που ακούγεται και είνα πολύ ακραίο, αυτό που με βοήθησε ήταν οι πίνακες με τα διαθεματικά προγράμματα σπουδών του γυμνασίου. Σε κάθε πίνακα, η τελευταία στήλη περιείχε κάποιες κυρίαρχες έννοιες που αποτελούν τον σύνδεσμο ανάμεσα σε κάποια μαθήματα: χρόνος, χώρος, εξέλιξη κλπ. Και από τα διαβασματα μου, κάπου είχα σημειώσει ότι σ' αυτό ακριβώς έγκειται η διαθεματικότητα, σ' αυτές τις "θεμελιώδεις έννοιες"...

Αποσυνδεδεμένος virgi

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 371
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διδακτική και Παιδαγωγικά ΑΣΕΠ 2009
« Απάντηση #20 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 09:34:00 πμ »
Διαθεματικοτητα  ειναι η προσεγγιση ενος αντικειμενου-μαθηματος απο διαφορες πλευρες, δηλαδη η θεωρηση του θεματος απο διαφορετικες οπτικες γωνιες, οχι απαραιτητα η ελλειψη διακριτων μαθηματων. Αλλα αυτα τα διακριτα μαθηματα να προσεγγιζονται απο πολλες οψεις και με βαση θεμελειωδεις εννοιες, ετσι ισως νοειται η συνδεση των μαθηματων κι οχι η παντελης ελλειψη διακριτων αντικειμενων.

Αποσυνδεδεμένος stroumfita

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 543
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ02 - Διδακτική και Παιδαγωγικά ΑΣΕΠ 2009
« Απάντηση #21 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 09:49:11 πμ »
και η απαγωγικη μεθοδος ρε παιδια ποια ειναι;
μηπως ειναι η ιδια με την επαγωγικη;
και που κολλαγε τετοια ερωτηση στα παιδαγωγικα;
ο.τι να ναι πραγματικα....

Αποσυνδεδεμένος nebula

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 312
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ουφ...
    • Προφίλ
    • Φωτεινή Παντογνώστρα
Απ: ΠΕ02 - Διδακτική και Παιδαγωγικά ΑΣΕΠ 2009
« Απάντηση #22 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 09:51:16 πμ »
και η απαγωγικη μεθοδος ρε παιδια ποια ειναι;
μηπως ειναι η ιδια με την επαγωγικη;
και που κολλαγε τετοια ερωτηση στα παιδαγωγικα;
ο.τι να ναι πραγματικα....

Η απαγωγική είναι το αντίθετο της επαγωγικής μεθόδου, δηλ. είναι η παραγωγική μέθοδος, από το γενικό στο ειδικό. Σίγουρα εντάσσεται μέσα στα παιδαγωγικά γιατί θεωρείται μέθοδος διδασκαλίας. :)

Αποσυνδεδεμένος nebula

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 312
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ουφ...
    • Προφίλ
    • Φωτεινή Παντογνώστρα
Απ: ΠΕ02 - Διδακτική και Παιδαγωγικά ΑΣΕΠ 2009
« Απάντηση #23 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 10:28:58 πμ »
Βρε παιδιά... να σας ρωτήσω... όχι τίποτα άλλο, για να ξέρω όοοοοοοταν κάποια στιγμή κατορθωσω να μπω σε αίθουσα να διδάξω, τί θα κάνω!!!

Στην ερώτηση 18 τί απαντήσατε; Εβλεπα τώρα τις απαντήσεις από τα Νέα και κόλλησα...


Η μετωπική/μονολογική διδασκαλία πρέπει να εφαρμόζεται και σήμερα, παράλληλα με τις άλλες μορφές, γιατί:
α) έχει καταξιωθεί στην εκπαιδευτική διαδικασία.
β) καλλιεργεί την κρίση των μαθητών.
γ) αποβάλλει το άγχος που έχουν οι μαθητές για τα μαθήματά τους.
δ) μπορεί ο εκπαιδευτικός με την εφαρμογή της να συμβάλει στην ανάπτυξη της αυτενέργειας τωναθητών.


Εγώ έβαλα το (α) να σας πω την αλήθεια. Αυτοί προτείνουν και το (δ)... ο μονόλογος συμβάλλει στην ανάπτυξη της αυτένεργειας;;;;;  Και γω νόμιζα μόνο στην ανάπτυξη του ύπνου...!!!
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 02, 2009, 11:15:17 πμ από nebula »

Αποσυνδεδεμένος olgalia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1509
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ02 - Διδακτική και Παιδαγωγικά ΑΣΕΠ 2009
« Απάντηση #24 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 11:12:56 πμ »
Είναι η κλασική περίπτωση που όλες οι απαντήσεις είναι λάθος κι απλώς επιλέγεις τη λιγότερο λάθος απ' όλες. Εγω απάντησα το α. Το εξεταστικό άγχος τι σχέση έχει με τη μετωπικη διδασκαλία;
Μπορείς να δώσεις μόνο αυτό που έχεις και γι αυτό καλά θα κάνεις να προσπαθήσεις να αποκτήσεις κάτι...

Αποσυνδεδεμένος nebula

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 312
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ουφ...
    • Προφίλ
    • Φωτεινή Παντογνώστρα
Απ: ΠΕ02 - Διδακτική και Παιδαγωγικά ΑΣΕΠ 2009
« Απάντηση #25 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 11:14:56 πμ »
Είναι η κλασική περίπτωση που όλες οι απαντήσεις είναι λάθος κι απλώς επιλέγεις τη λιγότερο λάθος απ' όλες. Εγω απάντησα το α. Το εξεταστικό άγχος τι σχέση έχει με τη μετωπικη διδασκαλία;

Συγγνώμη, το (δ) είχαν βάλει... για την αυτενέργεια...

Αποσυνδεδεμένος kostantinos85

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 25
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ02 - Διδακτική και Παιδαγωγικά ΑΣΕΠ 2009
« Απάντηση #26 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 12:37:18 μμ »
Βρε παιδιά... να σας ρωτήσω... όχι τίποτα άλλο, για να ξέρω όοοοοοοταν κάποια στιγμή κατορθωσω να μπω σε αίθουσα να διδάξω, τί θα κάνω!!!

Στην ερώτηση 18 τί απαντήσατε; Εβλεπα τώρα τις απαντήσεις από τα Νέα και κόλλησα...


Η μετωπική/μονολογική διδασκαλία πρέπει να εφαρμόζεται και σήμερα, παράλληλα με τις άλλες μορφές, γιατί:
α) έχει καταξιωθεί στην εκπαιδευτική διαδικασία.
β) καλλιεργεί την κρίση των μαθητών.
γ) αποβάλλει το άγχος που έχουν οι μαθητές για τα μαθήματά τους.
δ) μπορεί ο εκπαιδευτικός με την εφαρμογή της να συμβάλει στην ανάπτυξη της αυτενέργειας τωναθητών.


Εγώ έβαλα το (α) να σας πω την αλήθεια. Αυτοί προτείνουν και το (δ)... ο μονόλογος συμβάλλει στην ανάπτυξη της αυτένεργειας;;;;;  Και γω νόμιζα μόνο στην ανάπτυξη του ύπνου...!!!


έχεις δίκιο!! αλλά και σε ένα βοήθημα που είχα αγοράσει υπήρχε παρόμοια ερώτηση και η επιλογή ήταν εξίσου κουφή..
τι να πεις ??? ???

Αποσυνδεδεμένος maryk

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1213
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ02 - Διδακτική και Παιδαγωγικά ΑΣΕΠ 2009
« Απάντηση #27 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 12:47:44 μμ »
εγώ το δ απάντησα..σκεπτόμενη πάντα τί θέλουν να ακούσουν
ΠΕ02

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32313
  • Τελευταία: anikologr3
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161200
  • Σύνολο θεμάτων: 19229
  • Σε σύνδεση σήμερα: 747
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 605
Σύνολο: 608

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.078 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.