*

Αποστολέας Θέμα: ΠΕ02 - Διδακτική και Παιδαγωγικά ΑΣΕΠ 2009  (Αναγνώστηκε 16702 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος dora2008

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 166
  • .."μην κλέβεις κλέφτη, μην κλέβεις κλέφτη.."
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ02 - Διδακτική και Παιδαγωγικά ΑΣΕΠ 2009
« Απάντηση #28 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 01:14:45 μμ »
αν δεν κάνω λάθος, ο Ματσαγγούρας στο βιβλίο του "Στρατηγικές διδασκαλίας" ενώ την καταδικάζει σχεδόν ως μέθοδο, γιατί δε συμβάλλει τα μέγιστα στην αναπτυξη της κριτικής ικανότητας των μαθητών, πάραυτα της "εκχωρεί" κάποιο δίκιο, γιατί επισημαίνει ότι έχει δοκιμαστεί κατά το παρελθον κι έχει καταξιωθεί.. Τι να πω? οψόμεθα...
τρεις λαλούν κι οι υπόλοιποι χορεύουν

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΠΕ02 - Διδακτική και Παιδαγωγικά ΑΣΕΠ 2009
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:28:53 »

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2613
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ02 - Διδακτική και Παιδαγωγικά ΑΣΕΠ 2009
« Απάντηση #29 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 01:23:01 μμ »
αν δεν κάνω λάθος, ο Ματσαγγούρας στο βιβλίο του "Στρατηγικές διδασκαλίας" ενώ την καταδικάζει σχεδόν ως μέθοδο, γιατί δε συμβάλλει τα μέγιστα στην αναπτυξη της κριτικής ικανότητας των μαθητών, πάραυτα της "εκχωρεί" κάποιο δίκιο, γιατί επισημαίνει ότι έχει δοκιμαστεί κατά το παρελθον κι έχει καταξιωθεί.. Τι να πω? οψόμεθα...
Kαι εγώ αυτό νομίζω. Δε συμβάλλει στην ανάπτυξη της κριτικής ικανότητας, απλώς χρησιμοποιείται για να διευκρινίσουμε σκοτεινά σημεία της ύλης και όταν μας πιέζει ο χρόνος. Ίσως, αυτό εννοούσαν με το καταξίωση

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος Natas@

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 297
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διδακτική και Παιδαγωγικά ΑΣΕΠ 2009
« Απάντηση #30 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 02:03:45 μμ »
παιδια μηπως ξερετε κατι γι αυτο?:η διαθεματικη προσεγγιση ειχα διαβασει ρητα οτι προβλεπει να μην υπαρχουν ξεχωριστα μαθηματα στο σχολειο.διαβαζω την απαντηση στα νεα,κ λεει αυτο με τις εννοιες που ισως ειναι κ αυτο σωστο.ξερετε κατι?καλα αποτελεσματα σε ολους!!


Λοιπόν, υπήρχε ερώτηση σε παιδαγωγικά 2002


   Η διαθεματικότητα ως τρόπος προσέγγισης της νέας ύλης από τους μαθητές:

   α)   παρέχει τη δυνατότητα επεξεργασίας ενός θέματος από την πλευρά διαφορετικών γνωστικών αντικειμένων και συσχέτισης της γνώσης που προκύπτει

   β)   δίνει την ευκαιρία αντιπαραβολής περιεχομένων, που ανήκουν σε διακριτά γνωστικά αντικείμενα

   γ)   επιτρέπει την αντιμετώπιση της γνώσης ως ενιαίας ολότητας με την κατάργηση των διαφορετικών γνωστικών αντικειμένων και τη δημιουργία μιας ολιστικής κυρίως αντίληψης για τη

   δ)   επιβάλλει τη διερεύνηση δυο ή περισσοτέρων θεμάτων με στόχο τον εντοπισμό ομοιοτήτων και διαφορών μεταξύ τους



Η επίσημη απάντηση που έδωσε το ΑΣΕΠ ήταν η γ, δηλ. κατάργηση των διαφορετικών γνωστικών,
οπότε σύμφωνα μαυτό η απάντηση που έπρεπε να δοθεί ήταν το α, η παντελής εξάλειψη των γνωστικών αντικειμένων.


"Την άνοιξη αν δεν τη βρεις, τη φτιάχνεις"

Αποσυνδεδεμένος felicita

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 19
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ02 - Διδακτική και Παιδαγωγικά ΑΣΕΠ 2009
« Απάντηση #31 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 02:10:27 μμ »
αν δεν κάνω λάθος, ο Ματσαγγούρας στο βιβλίο του "Στρατηγικές διδασκαλίας" ενώ την καταδικάζει σχεδόν ως μέθοδο, γιατί δε συμβάλλει τα μέγιστα στην αναπτυξη της κριτικής ικανότητας των μαθητών, πάραυτα της "εκχωρεί" κάποιο δίκιο, γιατί επισημαίνει ότι έχει δοκιμαστεί κατά το παρελθον κι έχει καταξιωθεί.. Τι να πω? οψόμεθα...
Kαι εγώ αυτό νομίζω. Δε συμβάλλει στην ανάπτυξη της κριτικής ικανότητας, απλώς χρησιμοποιείται για να διευκρινίσουμε σκοτεινά σημεία της ύλης και όταν μας πιέζει ο χρόνος. Ίσως, αυτό εννοούσαν με το καταξίωση
\
Συμφωνώ ότι η σωστή απάντηση μάλλον είναι η α.
Υποτίθεται ότι τον μονόλογο τον χρησιμοποιούμε όταν κάτι δεν είναι σαφές όπως ειπώθηκε ήδη.
Μία ερώτηση: Στις ερωτήσεις που αφορούσαν την στοχοθεσία και Magers, αν θυμάμαι καλά το όνομα!, και Vygotski τι βάλατε;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΠΕ02 - Διδακτική και Παιδαγωγικά ΑΣΕΠ 2009
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:28:53 »

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2613
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ02 - Διδακτική και Παιδαγωγικά ΑΣΕΠ 2009
« Απάντηση #32 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 02:11:19 μμ »
Είχαν βγάλει το 2002 επίσημες απαντήσεις στα παιδαγωγικά;  ???

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2613
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ02 - Διδακτική και Παιδαγωγικά ΑΣΕΠ 2009
« Απάντηση #33 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 02:13:50 μμ »
αν δεν κάνω λάθος, ο Ματσαγγούρας στο βιβλίο του "Στρατηγικές διδασκαλίας" ενώ την καταδικάζει σχεδόν ως μέθοδο, γιατί δε συμβάλλει τα μέγιστα στην αναπτυξη της κριτικής ικανότητας των μαθητών, πάραυτα της "εκχωρεί" κάποιο δίκιο, γιατί επισημαίνει ότι έχει δοκιμαστεί κατά το παρελθον κι έχει καταξιωθεί.. Τι να πω? οψόμεθα...
Kαι εγώ αυτό νομίζω. Δε συμβάλλει στην ανάπτυξη της κριτικής ικανότητας, απλώς χρησιμοποιείται για να διευκρινίσουμε σκοτεινά σημεία της ύλης και όταν μας πιέζει ο χρόνος. Ίσως, αυτό εννοούσαν με το καταξίωση
\
Συμφωνώ ότι η σωστή απάντηση μάλλον είναι η α.
Υποτίθεται ότι τον μονόλογο τον χρησιμοποιούμε όταν κάτι δεν είναι σαφές όπως ειπώθηκε ήδη.
Μία ερώτηση: Στις ερωτήσεις που αφορούσαν την στοχοθεσία και Magers, αν θυμάμαι καλά το όνομα!, και Vygotski τι βάλατε;
Αυτή με το Βιγκότσκι ήταν η απόσταση μεταξύ μάθησης και ωρίμανσης, κάπως έτσι το έλεγε

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2613
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ02 - Διδακτική και Παιδαγωγικά ΑΣΕΠ 2009
« Απάντηση #34 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 02:22:58 μμ »
Είναι παραλλαγμένη εδώ η διατύπωση (επιβάλλει, παντελής). Άλλωστε, στην ειδική διδακτική, ειδικά στην ιστορία γίνεται λόγος για θεμελιώδεις διαθεματικές έννοιες. Θα δούμε! Πάντως, δεν είναι ίδια διατύπωση.

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος constans

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 674
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 04 01
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ02 - Διδακτική και Παιδαγωγικά ΑΣΕΠ 2009
« Απάντηση #35 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 02:29:53 μμ »
Είχαν βγάλει το 2002 επίσημες απαντήσεις στα παιδαγωγικά;  ???

Ναι ειχαν βγαλει...εδω

http://www.asep.gr/asep/site/home/LC+Menu/downloads/oldSiteContest/Etos_2002.csp?tabId=0&lcmenuId=lc5
Είναι σίγουρο ότι αυτές είναι οι απαντήσεις του 2002 γιατί εμένα μου βγάζει απαντήσεις του 2007 όταν το ανοίγω;;;;

Αποσυνδεδεμένος Nema

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 165
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ02 - Διδακτική και Παιδαγωγικά ΑΣΕΠ 2009
« Απάντηση #36 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 02:34:34 μμ »
αν δεν κάνω λάθος, ο Ματσαγγούρας στο βιβλίο του "Στρατηγικές διδασκαλίας" ενώ την καταδικάζει σχεδόν ως μέθοδο, γιατί δε συμβάλλει τα μέγιστα στην αναπτυξη της κριτικής ικανότητας των μαθητών, πάραυτα της "εκχωρεί" κάποιο δίκιο, γιατί επισημαίνει ότι έχει δοκιμαστεί κατά το παρελθον κι έχει καταξιωθεί.. Τι να πω? οψόμεθα...
Kαι εγώ αυτό νομίζω. Δε συμβάλλει στην ανάπτυξη της κριτικής ικανότητας, απλώς χρησιμοποιείται για να διευκρινίσουμε σκοτεινά σημεία της ύλης και όταν μας πιέζει ο χρόνος. Ίσως, αυτό εννοούσαν με το καταξίωση
\
Συμφωνώ ότι η σωστή απάντηση μάλλον είναι η α.
Υποτίθεται ότι τον μονόλογο τον χρησιμοποιούμε όταν κάτι δεν είναι σαφές όπως ειπώθηκε ήδη.
Μία ερώτηση: Στις ερωτήσεις που αφορούσαν την στοχοθεσία και Magers, αν θυμάμαι καλά το όνομα!, και Vygotski τι βάλατε;

Συμφώνώ κι εγώ... είχα διαβάσει ότι βεβαίως δεν βοηθά στην κριτική σκέψη και ότι επιλέγεται σε συνδυασμό με άλλες μεθόδους.
Δε χρειάζεται να είμαστε οι καλύτεροι. Αξίζει να έχουμε δώσει τον καλύτερο εαυτό μας!!!

Αποσυνδεδεμένος jimmouras

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 210
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ02 - Διδακτική και Παιδαγωγικά ΑΣΕΠ 2009
« Απάντηση #37 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 02:45:42 μμ »
Καλησπερα συναδελφοι ευχομαι σ' ολους μας καλα αποτελεσματα !!!

Οι απαντησεις των θεματων υπαρχουν καπου εδω στο φορουμ; Που μπορω να τις βρω;

Αποσυνδεδεμένος olgalia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1509
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ02 - Διδακτική και Παιδαγωγικά ΑΣΕΠ 2009
« Απάντηση #38 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 03:42:39 μμ »
Μία ερώτηση: Στις ερωτήσεις που αφορούσαν την στοχοθεσία και Magers, αν θυμάμαι καλά το όνομα!, και Vygotski τι βάλατε;

Magers έβαλα το α τις συνθήκες στις οποίες πρέπει να επιτευχθούν οι στόχοι
Vygotski έβαλα το β, αυτό με την ανάπτυξη και ωρίμανση.
Μπορείς να δώσεις μόνο αυτό που έχεις και γι αυτό καλά θα κάνεις να προσπαθήσεις να αποκτήσεις κάτι...

Αποσυνδεδεμένος amalfi

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 228
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ02 - Διδακτική και Παιδαγωγικά ΑΣΕΠ 2009
« Απάντηση #39 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 04:52:19 μμ »
Παράθεση
Magers έβαλα το α τις συνθήκες στις οποίες πρέπει να επιτευχθούν οι στόχοι
Vygotski έβαλα το β, αυτό με την ανάπτυξη και ωρίμανση.

κι εγω τα ιδια εβαλα αλλα το α μου φαινεται πιο πιθανο για τον Vygotski

εβαλα επισης οτι οι γονεις πρεπει να αξιολογουν (αν και δε μ αρεσει οπως το συνεχιζει με το κινητρο)   ???




Αποσυνδεδεμένος Supreme

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1037
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ02 - Διδακτική και Παιδαγωγικά ΑΣΕΠ 2009
« Απάντηση #40 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 05:14:07 μμ »
Δεν είναι δυνατόν να αξιολογούν και οι γονείς.Τότε να φύγουμε εμείς από τα σχολεία και να μη δίνουμε ΑΣΕΠ.Αφού μπορούν και αυτοί...

Αποσυνδεδεμένος sharon

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 316
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ02 - Διδακτική και Παιδαγωγικά ΑΣΕΠ 2009
« Απάντηση #41 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 08:09:54 μμ »
εμεις πριν διοριστούμε  πρέπει να ξέρουμε τι θα κάναμε,  αν ήμασταν διευθυντες..απαράδεκτοι..σα δε ντρέπονται!!!!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161782
  • Σύνολο θεμάτων: 19234
  • Σε σύνδεση σήμερα: 467
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 451
Σύνολο: 459

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.118 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.