0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Κατά τη γνώμη μου οι απαντήσεις έχουν κάποια λαθάκια.Πιστεύω ότι το 1 είναι β και όχι γ. Το να μην αφήνει ο καθηγητής καμία ενέργεια των μαθητών ασχολίαστη ακούγεται πολύ υπερβολικό.Επίσης το 6 κατά τη γνώμη μου είναι δ. Ο εκπαιδευτικός δεν μπορεί να γνωρίζει και να προετοιμάζεται για κάθε απρόοπτο γεγονός από την προηγούμενη μέρα.Το 17 είναι λάθος καθώς οι ερωτήσεις ανάπτυξης του παραδοσιακού τρόπου αξιολόγησης δεν καλύπτουν όλη την ύλη. Αυτό το κάνουν οι ερωτήσεις αντικειμενικού τύπου (π.χ πολλαπλής επιλογής). Η σωστή είναι η β)Στην 19 αν εννοούν ποια μορφή διδασκαλίας εφαρμόζεται και όχι ποια θα έπρεπε να εφαρμόζεται πιστεύω ότι είναι η απαγωγική. Η μονολογική εφαρμόζεται αλλά δεν είναι μορφή διδασκαλίας είναι μέθοδος οπότε δεν είναι η σωστή απάντηση. Η ερώτηση πάντως είναι λίγο ασαφής. Οι απαντήσεις που δίνουν στις 10 και 22 πιστεύω ότι είναι σωστές.
Δεν είναι καθόλου ανοησία. Το δ δεν είναι σωστό γιατί δεν είναι δυνατό να γνωρίζει κάθε παράγοντα που μπορεί να πάει στραβά, ενώ αν είναι σωστά προετοιμασμένος και κάνει καλά το μάθημά του τότε οι επιθετικές συμπεριφορές μειώνονται καθώς με τη σωστή προετοιμασία τραβάει την προσοχή των μαθητών. Κι εγώ το γ έβαλα.
Δεν είναι καθόλου ανοησία. Το δ δεν είναι σωστό γιατί δεν είναι δυνατό να γνωρίζει κάθε παράγοντα που μπορεί να πάει στραβά, ενώ αν είναι σωστά προετοιμασμένος και κάνει καλά το μάθημά του τότε οι επιθετικές συμπεριφορές μειώνονται