*

Ψηφοφορία

στο περιπου μια που δεν εχουμε απο ασεπ αποτελεσματα

1-5
5-10
10-15
15-20
20 και πανω

Αποστολέας Θέμα: ΠE60 - πόσα λάθη κάνατε στο γνωστικό ?  (Αναγνώστηκε 28091 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Schnittke

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 135
  • Φύλο: Γυναίκα
  • (αμετ)ανόητη ΠΕ60!
    • Προφίλ
Απ: ΠE60 - πόσα λάθη κάνατε στο γνωστικό ?
« Απάντηση #84 στις: Φεβρουάριος 11, 2009, 11:15:03 μμ »
libra, μερικές από τις ερωτήσεις στις οποίες αναφέρεσαι δεν τις έχω πολυψάξει, γιατί περιμένω κι εγώ τις επίσημες απαντήσεις για ν' αρχίσω να τις ψάχνω όλες, ωστόσο δες τη γνώμη μου παρακάτω:

1ον(Κολλιντζας+Αλεξάντερ) Η ευέλικτη ζώνη για το νηπιαγωγείο  είναι ελεύθερη επεξεργασία πρότζεκτ και όχι συνεχές δίωρο...Αυτό είναι στο Δεππς του ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ!!!! για ποιά βαθμίδα διαγωνιζόμασταν?
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, εγώ απάντησα "τίποτα απ' τα παραπάνω", αναλογιζόμενη επίσης ότι ενώ για την Α' & Β' Δημοτικού προβλέπονται 4 ώρες ευέλικτης και για την Ε' & ΣΤ' 2, για τη Γ' & Δ' προβλέπονται ΤΡΕΙΣ ώρες εβδομαδιαίως για ευέλικτη, επομένως το "συνεχές δίωρο" δεν ανταποκρίνεται ούτε καν για το Δημοτικό, κι αν το θέσουν ως σωστή απάντηση, εγώ προσωπικά σκοπεύω να την επισημάνω ως λανθασμένη!
2ον (Κολλιντζας+Αλεξάντερ)Το παιχνίδι στην βιβλιογραφία που διάβασα τονίζει ότι είναι ΑΝΕΞΑΝΤΛΗΤΗ ΠΗΓΗ ΜΑΣΘΗΣΗΣ  4000 φορές...Εγώ και ο κάθε ένας που δεν το επέλεξε γιατί να έχει λάθος!!!?? Κανονικά η συγκεκριμένη ερώτηση πιστεύω πως πρέπει να αποσυρθεί γιατί ΟΛΑ είναι σωστά!!!
Εδώ εγώ προσωπικά έβαλα την ανεξάντλητη πηγή ως λάθος, χωρίς να πιστεύω κατά βάθος ότι έτσι είναι. Απλά έπρεπε να επιλέξω, και παίζοντας με τις λέξεις επέλεξα να θεωρήσω ότι το παιχνίδι είναι μέσο μάθησης και όχι η πηγή της. Αυτό ήταν το σκεπτικό μου. Ωστόσο επί της ουσίας και χωρίς λογοπαίγνια πιστεύω και εγώ ότι η ερώτηση πρέπει να ακυρωθεί.
3ον  (Κολλιντζας+Αλεξάντερ)Η "Αναστασία" γιατί να μην έχει τίποτα από τα παραπάνω, αφού συνήθως ενα παιδί παραιτέίται απ το γράψιμο είτε γιατί δεν το ενδιαφέρει πια... είτε γιατί κάποιος το κοροιδεψε επειδή γράφει "περίεργα"!!! Δεν είναι ενδεχόμενα που παίζουν ? Πως θεωρείς πως σίγουρα δεν έγινε κάποιο από αυτά? Άλλωστε τονίζει πως αρνείται αυτό δεν δείχνει κάτι τραυματικό?
Η ερώτηση μας ζητά να κρίνουμε, απ' όσο τουλάχιστον κατάλαβα προσωπικά, ποιο από τα τρία ενδεχόμενα είναι πιο πιθανό από τα υπόλοιπα. Κι επειδή θεώρησα ότι η κατάσταση έτσι όπως περιγράφεται δε γέρνει υπέρ κάποιου από τα τρία ενδεχόμενα, ούτε αυτά αποτελούν τις μόνες πιθανές εξηγήσεις, γι' αυτό επέλεξα το "τίποτα απ' τα παραπάνω". Όχι δηλαδή γιατί απέκλεισα κάποιο από αυτά ως πιθανό, απλά γιατί η περιγραφή δε μου έδινε αρκετά στοιχεία ώστε να βγάλω συμπέρασμα υπέρ του ενός σε αντίθεση με τα άλλα δύο...
4ον (Κολλιντζάς+Αλεξάντερ) στην 22ερ. γιατί δεν είναι σωστό το γ? Αφού ΣΤΟΧΟΣ του ΔΕΠΠΣ για το νηπιαγωγείο είναι τα παιδιά να μαθαίνουν μέσα από διαφορες δραστηριότητες την ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ+ΣΗΜΑΣΙΑ που έχει  ο γραπτός λόγος και όχι να μάθουν να γράφουν.
Κι εγώ μ' αυτό ακριβώς το σκεπτικό και βάσει της δομητικής προσέγγισης της γραφής επέλεξα το γ...
5ον (Αλεξάντερ)η 35ερ. μπορεί να απαντηθεί και εντελώς εμπειρικά κυρίως από νηπιαγωγούς που έχουν κάνει "προσαρμογές" ...είναι κάποια παιδιά που σε κοιτάζουν και σε επεξεργάζονται ώρες με το δάκρυ στο βλέμμα και είναι άλλα που δεν σε προσέχουν καθόλου σε αγνοούν παντελώς και πάνε να παίξουν με τα παιχνίδια στις γωνιές!!! Επειδή το είπε ο Κιτσαράς στο βιβλίο του θα πάψουμε να παρατηρούμε τα παιδιά που είναι η δουλειά μας και θα κοιτάμε τι λέει αυτός ο τόσο υπερτιμημένος κθηγητής?Παρακολουθώντας το forum νόμιζα πως το ΑΣΕΠ ανήκει σ αυτόν τον τύπο!!!!
Στο σημείο που ο Κιτσαράς αναφέρει το θέμα παραπέμπει σε ένα σύγγραμμα του Φράγκου του '83. Επίσης δε διευκρινίζει για τι είδους ανάπτυξη μιλάει, για νοητική; για συναισθηματική; για κοινωνική; Έχω διαβάσει πλήθος ερευνών και βιβλιογραφίας όπου αναφέρεται επανειλημμένα ότι τα νήπια αναπτύσσονται δημιουργώντας νοητικά σχήματα ανθρώπων και αντικειμένων παράλληλα. Επίσης παρόμοιες έρευνες σε βρέφη (για να πάμε ακόμα πιο πίσω όσον αφορά τα στάδια) έχουν καταδείξει ότι νεογέννητα ακόμη τα βρέφη στρέφουν εξίσου την προσοχή τους τόσο σε πρόσωπα όσο και σε αντικείμενα με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά (π.χ. αντικείμενα που κινούνται ή που συμπεριφέρονται με "ανορθόδοξο τρόπο, όοπως για παράδειγμα αντικείμενα τα οποία με κάποιο οπτικό τρικ φαίνονται να διαπερνούν κατά την κίνησή τους άλλα συμπαγή αντικείμενα). Προσωπικά απάντησα σ' αυτή την ερώτηση το δ. Βέβαια οι περισσότερες από αυτές τις έρευνες δεν είχαν πραγματοποιηθεί όταν ο Φράγκος δημοσίευε το εν λόγω έργο του το '83, ο δε Κιτσαράς λύνει και δένει απ' ό,τι φαίνεται κι έτσι κατά πάσα πιθανότητα και ο ΑΣΕΠ θα δεχτεί το β ως σωστή απάντηση.
6ον (Αλεξαντερ) δεν είναι χαρακτηριστικό του αυταρχικού στυλ το να προσπαθείς να κατευθύνεις και να χειραγωγείς παιδάκια και είναι ορθό το ότι με αυτό τον τρόπο τα κάνεις αυτόνομα?
{/quote]
Εδώ το γ είναι η σωστή απάντηση, δεν υπάρχει περίπτωση να δεχτούν οποιαδήποτε άλλη, το λέει κι ο Κιτσαράς! :P
7ον για την ερ.48 (Κολλιντζα+Αλεξάντερ) εδώ παραδέχομαι στο δεππς το βρήκα παρομοίως να γράφετε αλλά στον οδηγό νηπιαγωγού υπάρχει ολόκληρο υποκεφάλαιο που περιγράφει την συμπεριφορά που πρέπει να έχεις όταν ένα παιδί κάνει λάθος...Κάνεις ερωτήσεις προώθησης παίρνοντας τις γνώμες των παιδιών εκείνη τη στιγμή αν το πιστεύουν και τα ίδια και στη συνέχεια δεν συνεχίζεις το θέμα και το κλείνεις  αδιευκρίνιστο για να μην νοιώσει το παιδί πως έσφαλε και νοιώσει άσχημα...Εσείς πως το βλέπετε ένα παιδί δεν καταλαβαίνει πως κάνει λάθος αν πάρεις την απαντηση του και την κάνεις Μεσοανατολικό θέμα? Άλλωστε Υποτίθεται για κανένα λόγο δεν διορθώνουμε τα παιδιά σε σκέψεις και προσπάθειες, έτσι δεν λεει ξανά ο οδηγός?!! Εντάξει γι αυτήν την ερ δεν είμαι απόλυτη πάντως...
Εδώ επέλεξα το β, γιατί έτσι όπως το αντελήφθηκα εγώ τουλάχιστον δεν αναφέρεται στο να πάρεις το λάθος του παιδιού και να το κάνεις... θέμα. Εγώ κατάλαβα ότι εννοούσε να χρησιμοποιήσουμε το "λάθος" στον τρόπο συλλογισμού του κάθε παιδιού για να σχεδιάσουμε δραστηριότητες οι οποίες θα στοχεύουν, ανάμεσα στα άλλα, στο να διδάξουν το σωστό και να βοηθήσουν το παιδί να εξελίξει τον τρόπο σκέψης του. Δε διορθώνουμε σίγουρα, ούτε διακριτικά ούτε μη διακριτικά (αυτό νομίζω είναι σαφές από τα παραδείγματα συζητήσεων νηπιαγωγών και νηπίων που παραθετει ο Οδηγός), αλλά ούτε και αγνοούμε τα λάθη. Τα αξιοποιούμε για να σχεδιάσουμε το κατάλληλο πρόγραμμα. Μ' αυτό το σκεπτικό επέλεξα το β...

Πάντως πιστεύω πως εφόσον έχουμε επιχειρήματα βασισμένα σε συγκεκριμένη βιβλιογραφία και αποσπάσματα του ΔΕΠΠΣ και του οδηγού, σε περίπτωση που οι απαντήσεις που θα δώσει ο ΑΣΕΠ είναι "άτοπες", αξίζει να το αναφέρουμε και να διεκδικήσουμε δίκαιη βαθμολόγηση των γραπτών μας, όπως έκαναν φυσικοί, βιολόγοι, γεωλόγοι και φιλόλογοι της 2Π!
Γονιέ, μισθωτέ, ελεύθερε επαγγελματία, αν είναι να με ζηλέψεις για κάτι, μη με ζηλεύεις για τις διακοπές και για το ωράριό μου. Ζήλεψέ με για την αγάπη των παιδιών!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΠE60 - πόσα λάθη κάνατε στο γνωστικό ?
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:02:26 »

Αποσυνδεδεμένος libra

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 445
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΠE60 - πόσα λάθη κάνατε στο γνωστικό ?
« Απάντηση #85 στις: Φεβρουάριος 11, 2009, 11:16:12 μμ »
Ριτα μου εννοούσα να "συνεχίσεις" να δείχνεις κατανόηση,δεν το αμφισβήτησα ποτέ...
Ανάπτυξης έδωσα και εγώ, δεν δίνω πρώτη φορά...απλά εκεί μπορείς να επιχειρηματολογήσεις να "συνομιλήσεις" με τον εξεταστή (αν έχει όρεξη να σε ακούσει φυσικά)...Δεν μιλάω έξω απο το χορό θέλω να πω βίωσα και την μια και την άλλη περίπτωση και προτιμώ την παλιά...αφού δεν είναι άξιοι να το κάνουν με τον σωστό τρόπο! Αυτό το λέω φέτος που πήγα διαβασμένη...αντιθέτως αν ρωτήσεις αδιάβαστους χοροπηδάνε!!!

ΠΕ 60

Αποσυνδεδεμένος aggeliki22

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 68
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση - Π60
    • Προφίλ
Απ: ΠE60 - πόσα λάθη κάνατε στο γνωστικό ?
« Απάντηση #86 στις: Φεβρουάριος 11, 2009, 11:20:37 μμ »
Απλά δεν ήθελα να δημιουργηθούν παρεξηγήσεις, ούτε να φανώ αγνώμων, αφού όλες σας μας έχετε βοηθήσει  ποικιλοτρόπως όλους αυτούς τους μήνες. Οπότε λοιπόν περιμένουμε και πράττουμε αναλογως! :-* :-*
it's better to die upon your feet than to live upon your knees

Αποσυνδεδεμένος MairyLiscious

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Never give up!
    • Προφίλ
Απ: ΠE60 - πόσα λάθη κάνατε στο γνωστικό ?
« Απάντηση #87 στις: Φεβρουάριος 11, 2009, 11:24:14 μμ »
αυτο νομιζω οτι μας εχει νευριασει οτι κατσαμε και διαβασαμε για να μας κρινουν με α, β, γ, δ
και νομιζουμε οτι οι αδιαβαστοι θα περασουν μια που κανουν πανηγυρια
ομως το σκεφτηκα λιγο περισσοτερο και ειπα ποσο τυχεροι να ναι και αυτα πανηγυρια τα κανουν γιατι νομιζουν οτι εχουν απαντησει σωστα και τους φανηκε ωραιο το στυλακι πολλαπλων μια που δεν ειχαν να γραψουν αφου αν ειχαν να γραψουν θα δυσκολευοντουσαν ενω εμεις θελαμε να γραψουμε μια που διαβασαμε τοσο καιρο και τοσο υλικο
μη στενοχωριεσαι ομως γιατι μεσα στους 600 δεν θα ναι αυτοι που πανηγυρισαν το σαββατο αλλα αυτοι που πηγαν καλα και το σαββατο αλλα και την κυριακη  ;) ;) ;)
Μαθαίνω σημαίνει οικοδομώ γνώσεις αλληλεπιδρώντας με τους άλλους.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΠE60 - πόσα λάθη κάνατε στο γνωστικό ?
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:02:26 »

Αποσυνδεδεμένος Ritalamp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1480
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΠE60 - πόσα λάθη κάνατε στο γνωστικό ?
« Απάντηση #88 στις: Φεβρουάριος 11, 2009, 11:26:26 μμ »
Για να είμαι ειλικρινής φέτος είναι κάτι παραπάνω από προφανές ότι κάνουν ότι μπορούν γα απαξιωθεί τελείως ο διαγωνισμός και να αντικατασταθεί ή να"συμπληρωθεί" από κάτι άλλο (τύπου συνεντεύξεις που μπήκαν κα για τα στελέχη).

Εξ ορισμού οι πολλαπλής μπορούν να είναι πραγματικά πολύ δύσκολες και να χρειάζεται βαθιά γνώση για να κατανοήσεις τι εννοούν, όμως σε αυτές που είδα φέτος έλαμπε η προχειρότητα και η παπαγαλία. Θεωρώ. όμως ότι έστω και για το διάβασμα που ρίχνει κανείς πριν, αν τηρηθούν διαδικασίες που διασφαλίζουν το αδιάβλητο του διαγωνισμού δεν είναι κακός σαν αρχική σκέψη. Από τη σκέψη στην πράξη, όταν μεσολαβεί η ελληνική πραγματικότητα η απόσταση μπορεί να είναι τεράστια. Αυτό νομίζω ότι πρέπει να παλέψουμε για το πετύχουμε. Και στην τελική μακάρι οι 600 να γίνουν 6000 και να μη χρειάζεται να μαλλιοτραβιόμαστε.
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος libra

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 445
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΠE60 - πόσα λάθη κάνατε στο γνωστικό ?
« Απάντηση #89 στις: Φεβρουάριος 11, 2009, 11:27:52 μμ »
schnittke χάρηκα πάρα πολύ με την απάντηση σου μπήκες εντελώς στο σκεπτικό μου.. .Αυτό ηθελα ,να μαζέψουμε τις αμφιλεγόμενες και να τις ψάξουμε με επιχειρήματα ώστε να είμαστε κατασταλλαγμένοι στη συνέχεια...Και επίσης χαίρομαι που συμφωνούμε σε γενικές γραμμές...Ευχαριστώ πολύ όλες σας κορίτσια...α και αγόρια αν ξεφυτρώσει κανένας παρεξηγημένος άντρας...
ΠΕ 60

Αποσυνδεδεμένος MairyLiscious

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Never give up!
    • Προφίλ
Απ: ΠE60 - πόσα λάθη κάνατε στο γνωστικό ?
« Απάντηση #90 στις: Φεβρουάριος 11, 2009, 11:30:56 μμ »
καλε δεν μαλλιοτραβιομαστε  :P :P ;D ;D ;D
νομιζω οτι σκοπο δεν εχουν να κανουν τους 600 ---> 6000 αλλα
τους επιτυχοντες που μεχρι τωρα ηταν 5000 με 6000 να τους κανουν 1000 - 2000 το πολυ και καπου αυτο εχει ενα καλο αν το σκεφτεις
 γιατι τι να το κανεις επιτυχουσα 4568 σειρα ????
Μαθαίνω σημαίνει οικοδομώ γνώσεις αλληλεπιδρώντας με τους άλλους.

Αποσυνδεδεμένος Ritalamp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1480
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΠE60 - πόσα λάθη κάνατε στο γνωστικό ?
« Απάντηση #91 στις: Φεβρουάριος 11, 2009, 11:32:38 μμ »
το σκίσαμε το θέμα ;D ;D ;D ;D ;D Εγώ μιλούσε για αριθμό διορισμών.... :-X
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος MairyLiscious

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Never give up!
    • Προφίλ
Απ: ΠE60 - πόσα λάθη κάνατε στο γνωστικό ?
« Απάντηση #92 στις: Φεβρουάριος 11, 2009, 11:37:07 μμ »
ναι μωρε το καταλαβα απλα σου λεω τι πιστευω οτι θελουν να καταφερουν .....κοιμαμαι και ξυπναω με το ονειρο μου το σεπτεμβρη να μαι διπλα στα παιδια ........μακαρι να ζησω αυτο το ονειρο......
Μαθαίνω σημαίνει οικοδομώ γνώσεις αλληλεπιδρώντας με τους άλλους.

Αποσυνδεδεμένος libra

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 445
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΠE60 - πόσα λάθη κάνατε στο γνωστικό ?
« Απάντηση #93 στις: Φεβρουάριος 11, 2009, 11:45:47 μμ »
Ακριβώς έτσι είναι ριτα για την ελληνική πραγματικότητα της προχειρότητας μιλούσα και εγώ...Σαν σύστημα ισχύει στο εξωτερικό τουλάχιστον 15 χρόνια τώρα αλλά εκεί τα αποτελέσματα θα είχαν αναρτηθεί  10 λεπτά μετά την λήξη του διαγωνισμού ασεπ και δεν θα ψάχνονταν ακόμα...
Επίσης θα μπορούσαν όπως λες να βάλουν ερωτήσεις που θα έδειχναν γνώσεις και όχι τις ότι να ναι που έβαλαν...
ΠΕ 60

marigoula

  • Επισκέπτης
Απ: ΠE60 - πόσα λάθη κάνατε στο γνωστικό ?
« Απάντηση #94 στις: Φεβρουάριος 11, 2009, 11:59:41 μμ »
κορίτσια μην είστε απόλυτες.... Αυτό που πιστεύετε πολλές φορές δεν ειναι και το σωστό... Ξαναδείτε λίγο πιο προσεχτικά τις ερωτήσεις π.χ. στην ερώτηση με την ευέλικτη ζώνη μιλάει για τον όρο ευέλικτη ζώνη και όχι για ευέλικτη ζώνη στο νηπιαγωγείο. Πρέπει να είναι ακόμη μια ερώτηση παγίδα.... Λέει πουθενά την λέξη νηπιαγωγείο και εγώ δεν την βλέπω????????????????

marigoula

  • Επισκέπτης
Απ: ΠE60 - πόσα λάθη κάνατε στο γνωστικό ?
« Απάντηση #95 στις: Φεβρουάριος 12, 2009, 12:03:10 πμ »
οπότε κατά την γνώμη μου σωστό μάλλον είναι το γ.

Αποσυνδεδεμένος libra

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 445
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΠE60 - πόσα λάθη κάνατε στο γνωστικό ?
« Απάντηση #96 στις: Φεβρουάριος 12, 2009, 12:23:44 πμ »
δεν είναι κανεις απόλυτος αλλιώς θα είμασταν διορισμένοι αν τα ξέραμε όλα.
Εχεις δικιο εν μέρει γιατι όντως δεν μιλάει για νηπιαγωγείο από την άλλη όμως δεν εξεταζόσουν για να μπεις δασκάλα οπότε δεν είχες καμιά υποχρέωση να γνωρίζεις για το ΔΕΠΠΣ των δασκάλων (εκεί ισχύει αυτό)!!!
Εδινες για νηπιαγωγός οπότε εννοείται πως σε ρωτάνε για την προσχολική εκπαίδευση υποτίθεται...Γνώμη μου...
ΠΕ 60

marigoula

  • Επισκέπτης
Απ: ΠE60 - πόσα λάθη κάνατε στο γνωστικό ?
« Απάντηση #97 στις: Φεβρουάριος 12, 2009, 12:49:43 πμ »
εγώ όταν διαβάζω δεν μαθαίνω για το νηπιαγωγείο μόνο αλλά με ενδιαφέρει και η εξέλιξη του παιδιού γιαυτό και είχα διαβάσει γενικά για την ευέλικτη ζώνη και νομίζω(χωρίς όμως να είμαι σίγουρη) ότι είδα για το συνεχές δίωρο στο βιβλίο του Ματσαγγούρα. Ίσως ήθελαν να δουν τι ξέρουμε γενικά για την εφαρμογή της ευέλικτης ζώνης στα σχολεία μας

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162170
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 810
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 778
Σύνολο: 788

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.091 δευτερόλεπτα. 38 ερωτήματα.