0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
1ον(Κολλιντζας+Αλεξάντερ) Η ευέλικτη ζώνη για το νηπιαγωγείο είναι ελεύθερη επεξεργασία πρότζεκτ και όχι συνεχές δίωρο...Αυτό είναι στο Δεππς του ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ!!!! για ποιά βαθμίδα διαγωνιζόμασταν?
2ον (Κολλιντζας+Αλεξάντερ)Το παιχνίδι στην βιβλιογραφία που διάβασα τονίζει ότι είναι ΑΝΕΞΑΝΤΛΗΤΗ ΠΗΓΗ ΜΑΣΘΗΣΗΣ 4000 φορές...Εγώ και ο κάθε ένας που δεν το επέλεξε γιατί να έχει λάθος!!!?? Κανονικά η συγκεκριμένη ερώτηση πιστεύω πως πρέπει να αποσυρθεί γιατί ΟΛΑ είναι σωστά!!!
3ον (Κολλιντζας+Αλεξάντερ)Η "Αναστασία" γιατί να μην έχει τίποτα από τα παραπάνω, αφού συνήθως ενα παιδί παραιτέίται απ το γράψιμο είτε γιατί δεν το ενδιαφέρει πια... είτε γιατί κάποιος το κοροιδεψε επειδή γράφει "περίεργα"!!! Δεν είναι ενδεχόμενα που παίζουν ? Πως θεωρείς πως σίγουρα δεν έγινε κάποιο από αυτά? Άλλωστε τονίζει πως αρνείται αυτό δεν δείχνει κάτι τραυματικό?
4ον (Κολλιντζάς+Αλεξάντερ) στην 22ερ. γιατί δεν είναι σωστό το γ? Αφού ΣΤΟΧΟΣ του ΔΕΠΠΣ για το νηπιαγωγείο είναι τα παιδιά να μαθαίνουν μέσα από διαφορες δραστηριότητες την ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ+ΣΗΜΑΣΙΑ που έχει ο γραπτός λόγος και όχι να μάθουν να γράφουν.
5ον (Αλεξάντερ)η 35ερ. μπορεί να απαντηθεί και εντελώς εμπειρικά κυρίως από νηπιαγωγούς που έχουν κάνει "προσαρμογές" ...είναι κάποια παιδιά που σε κοιτάζουν και σε επεξεργάζονται ώρες με το δάκρυ στο βλέμμα και είναι άλλα που δεν σε προσέχουν καθόλου σε αγνοούν παντελώς και πάνε να παίξουν με τα παιχνίδια στις γωνιές!!! Επειδή το είπε ο Κιτσαράς στο βιβλίο του θα πάψουμε να παρατηρούμε τα παιδιά που είναι η δουλειά μας και θα κοιτάμε τι λέει αυτός ο τόσο υπερτιμημένος κθηγητής?Παρακολουθώντας το forum νόμιζα πως το ΑΣΕΠ ανήκει σ αυτόν τον τύπο!!!!
6ον (Αλεξαντερ) δεν είναι χαρακτηριστικό του αυταρχικού στυλ το να προσπαθείς να κατευθύνεις και να χειραγωγείς παιδάκια και είναι ορθό το ότι με αυτό τον τρόπο τα κάνεις αυτόνομα? {/quote]Εδώ το γ είναι η σωστή απάντηση, δεν υπάρχει περίπτωση να δεχτούν οποιαδήποτε άλλη, το λέει κι ο Κιτσαράς! Παράθεση από: libra στις Φεβρουάριος 11, 2009, 09:39:06 μμ7ον για την ερ.48 (Κολλιντζα+Αλεξάντερ) εδώ παραδέχομαι στο δεππς το βρήκα παρομοίως να γράφετε αλλά στον οδηγό νηπιαγωγού υπάρχει ολόκληρο υποκεφάλαιο που περιγράφει την συμπεριφορά που πρέπει να έχεις όταν ένα παιδί κάνει λάθος...Κάνεις ερωτήσεις προώθησης παίρνοντας τις γνώμες των παιδιών εκείνη τη στιγμή αν το πιστεύουν και τα ίδια και στη συνέχεια δεν συνεχίζεις το θέμα και το κλείνεις αδιευκρίνιστο για να μην νοιώσει το παιδί πως έσφαλε και νοιώσει άσχημα...Εσείς πως το βλέπετε ένα παιδί δεν καταλαβαίνει πως κάνει λάθος αν πάρεις την απαντηση του και την κάνεις Μεσοανατολικό θέμα? Άλλωστε Υποτίθεται για κανένα λόγο δεν διορθώνουμε τα παιδιά σε σκέψεις και προσπάθειες, έτσι δεν λεει ξανά ο οδηγός?!! Εντάξει γι αυτήν την ερ δεν είμαι απόλυτη πάντως...Εδώ επέλεξα το β, γιατί έτσι όπως το αντελήφθηκα εγώ τουλάχιστον δεν αναφέρεται στο να πάρεις το λάθος του παιδιού και να το κάνεις... θέμα. Εγώ κατάλαβα ότι εννοούσε να χρησιμοποιήσουμε το "λάθος" στον τρόπο συλλογισμού του κάθε παιδιού για να σχεδιάσουμε δραστηριότητες οι οποίες θα στοχεύουν, ανάμεσα στα άλλα, στο να διδάξουν το σωστό και να βοηθήσουν το παιδί να εξελίξει τον τρόπο σκέψης του. Δε διορθώνουμε σίγουρα, ούτε διακριτικά ούτε μη διακριτικά (αυτό νομίζω είναι σαφές από τα παραδείγματα συζητήσεων νηπιαγωγών και νηπίων που παραθετει ο Οδηγός), αλλά ούτε και αγνοούμε τα λάθη. Τα αξιοποιούμε για να σχεδιάσουμε το κατάλληλο πρόγραμμα. Μ' αυτό το σκεπτικό επέλεξα το β...Πάντως πιστεύω πως εφόσον έχουμε επιχειρήματα βασισμένα σε συγκεκριμένη βιβλιογραφία και αποσπάσματα του ΔΕΠΠΣ και του οδηγού, σε περίπτωση που οι απαντήσεις που θα δώσει ο ΑΣΕΠ είναι "άτοπες", αξίζει να το αναφέρουμε και να διεκδικήσουμε δίκαιη βαθμολόγηση των γραπτών μας, όπως έκαναν φυσικοί, βιολόγοι, γεωλόγοι και φιλόλογοι της 2Π!
7ον για την ερ.48 (Κολλιντζα+Αλεξάντερ) εδώ παραδέχομαι στο δεππς το βρήκα παρομοίως να γράφετε αλλά στον οδηγό νηπιαγωγού υπάρχει ολόκληρο υποκεφάλαιο που περιγράφει την συμπεριφορά που πρέπει να έχεις όταν ένα παιδί κάνει λάθος...Κάνεις ερωτήσεις προώθησης παίρνοντας τις γνώμες των παιδιών εκείνη τη στιγμή αν το πιστεύουν και τα ίδια και στη συνέχεια δεν συνεχίζεις το θέμα και το κλείνεις αδιευκρίνιστο για να μην νοιώσει το παιδί πως έσφαλε και νοιώσει άσχημα...Εσείς πως το βλέπετε ένα παιδί δεν καταλαβαίνει πως κάνει λάθος αν πάρεις την απαντηση του και την κάνεις Μεσοανατολικό θέμα? Άλλωστε Υποτίθεται για κανένα λόγο δεν διορθώνουμε τα παιδιά σε σκέψεις και προσπάθειες, έτσι δεν λεει ξανά ο οδηγός?!! Εντάξει γι αυτήν την ερ δεν είμαι απόλυτη πάντως...