*

Αποστολέας Θέμα: Αρνητική βαθμολογία.Τι άποψη έχετε;  (Αναγνώστηκε 10941 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος annaki

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 12
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ολα καλά..........???
    • Προφίλ
Αρνητική βαθμολογία.Τι άποψη έχετε;
« στις: Ιανουάριος 11, 2007, 11:12:40 πμ »
Μιας που σε μόνο λίγες ημέρες θα (ξανα)περάσουμε από τα θρανία για να εξεταστούμε,
ήθελα να ρωτήσω την άποψη σας για την αρνητική βαθμολογία των λανθασμένων απαντήσεων.
   Είμαι παράλογη ή νομίζετε κι εσείς οτι είναι λιγάακι αδικο να γίνεται αυτό;
Μήπως ξέρει κάποιος να μου πει σε ποιες άλλες εξετάσεις συμβαίνει-εξωτερικού κι Ελλάδος;

   Θα ήθελα την άποψη σας.....

Καλή επιτυχία... & no stress......
Perhaps this final act was meant
To clinch a lifetime's argument
That nothing comes from violence
and nothing ever could
For all those born beneath an angry star
Lest we forget how fragile we are

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αρνητική βαθμολογία.Τι άποψη έχετε;
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:58:18 »

Αποσυνδεδεμένος para5

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1950
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αρνητική βαθμολογία.Τι άποψη έχετε;
« Απάντηση #1 στις: Ιανουάριος 11, 2007, 01:07:34 μμ »
Η αρνητική βαθμολόγηση νομίζω πως είναι άδικη για το λόγο και μόνο ότι αφαιρεί βαθμούς που έχει συλλέξει ο εξεταζόμενος από τις απαντήσεις που απάντησε σωστά. Απ' όσο γνωρίζω, δεν υπάρχει ανάλογος τρόπος αξιολόγησης στην εκπαίδευση ούτε στον ίδιο διαγωνισμό του ασεπ για ερωτήσεις ανοιχτού τύπου.
Επιπλέον, θα έλεγα πως αυτός ο τρόπος υποτιμά την προετοιμασία και το ήθος των εξεταζόμενων, γιατί θεωρεί εκ των προτέρων πως θα επιλέξουν τις απαντήσεις τυχαία.

Αποσυνδεδεμένος kely

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 13
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αρνητική βαθμολογία.Τι άποψη έχετε;
« Απάντηση #2 στις: Ιανουάριος 11, 2007, 02:25:42 μμ »
Εγώ τώρα το έμαθα αυτό απο σας!Είσαστε σίγουροι οτι ισχυεί?

Αποσυνδεδεμένος mat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2134
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αρνητική βαθμολογία.Τι άποψη έχετε;
« Απάντηση #3 στις: Ιανουάριος 11, 2007, 02:45:43 μμ »
Μήπως ξέρει κάποιος να μου πει σε ποιες άλλες εξετάσεις συμβαίνει-εξωτερικού κι Ελλάδος;

Aπό όσο ξέρω από προσωπική εμπειρία αρνητική βαθμολόγιση υπάρχει στο σύστημα επιλογής προσωπικού για την ΜΟΔ (Μονάδα Οργάνωσης της Διαχείρησης Του ΚΠΣ).
Η αρνητική βαθμολογία εφαρμόζεται σε συστήματα εξετάσεων που βασίζονται σε τέστ με ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών ή τύπου Σωστό - Λάθος. Ο λόγος που σε τέτοια τέστ οι βαθμολογητές αφαιρουν βαθμούς από το άθροισμα των σωστών απάντήσεων είναι για να μειωθεί στο ελάχιστο η περίπτωση να έχει απαντήσει τυχαία με σωστό τρόπο ο εξεταζόμενος.
Αν στην περίπτωση του δικού μας διαγωνισμού (των εκπαιδευτικών δηλαδή) εφαρμοστεί κάτι τέτοιο αυτό φαντάζομαι ότι θα γίνει μόνο στις ερωτήσεις "κλειστού τύπου" και όχι των πολλαπλών επιλιγών.
Τώρα φίλε xr15gr δεν νομίζω ότι αν υπάρχει κάποια τέτοια εφαρμογή της αρνητικής βαθμολογίας στον διαγωνισμό των εκπαιδευτικών ο λόγος που θα το κάνουν δεν είναι ότι εχουν σκοπό να μας προσβάλουν...
"Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν." Λεονάρντο Ντα Βίντσι

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αρνητική βαθμολογία.Τι άποψη έχετε;
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:58:18 »

Αποσυνδεδεμένος sophie

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1393
  • Φύλο: Γυναίκα
  • 2009...ζώντας με την...Commedia Dell' Arte!!!
    • Προφίλ
Απ: Αρνητική βαθμολογία.Τι άποψη έχετε;
« Απάντηση #4 στις: Ιανουάριος 11, 2007, 02:56:00 μμ »
Εγώ τώρα το έμαθα αυτό απο σας!Είσαστε σίγουροι οτι ισχυεί?
Στον προηγούμενο διαγωνισμό,στο δικό μου κλάδο τουλάχιστον (ΠΕ60),ίσχυε.Στο γνωστικό,είχαμε δύο θέματα ανάπτυξης και το τρίτο θέμα ήταν 25 ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών.Στις οδηγίες που μας δόθηκαν έλεγε σαφώς ότι για κάθε λάθος απάντηση,αφαιρείται το 0,25 μίας σωστής.
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος mat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2134
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αρνητική βαθμολογία.Τι άποψη έχετε;
« Απάντηση #5 στις: Ιανουάριος 11, 2007, 05:26:30 μμ »
Τώρα που το λες sophie, και στον δικό μας κλάδο ΠΕ10 στο γνωστικό αντικείμενο η μία ερώτηση που αφορούσε την μεθοδολογία των Κοινωνικών Επιστημών ήταν τύπου πολλαπλών επιλογών αλλά δεν κόβω το κεφάλι μου ότι έδιναν οδηγίες περί αρνητικής βαθμολογίας.
Έχουν όμως κάθε δικαίωμα να το κάνουν, είναι μέσα στα νόμιμα πλαίσια μιας αξιολογικής διαδικασίας :(
"Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν." Λεονάρντο Ντα Βίντσι

Αποσυνδεδεμένος matina

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 548
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ: Αρνητική βαθμολογία.Τι άποψη έχετε;
« Απάντηση #6 στις: Ιανουάριος 11, 2007, 06:07:29 μμ »
Σε όλους τους κλάδους στις ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής είχε αρνητική βαθμολογία το 1/4 της σωστής απάντησης. Γενικά πιστεύω ότι είναι ένα σωστό μέτρο για την αποφυγή απαντήσεων στην τύχη. Αν δεν υπήρχε θα απαντούσαν όλοι τις ερωτήσεις που δεν ήξεραν κι αν ήταν τυχεροί θα έγραφαν πολύ καλύτερα από αυτά που θα ήξεραν. Τώρα αν δεν ξέρεις κάτι, το σκέφτεσαι πολύ για να βάλεις τυχαία απάντηση.

Αποσυνδεδεμένος vassilis

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 159
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα καλύτερα έρχονται ! ! ! (ΠΕ 02)
    • Προφίλ
    • http://dradio.gr
Απ: Αρνητική βαθμολογία.Τι άποψη έχετε;
« Απάντηση #7 στις: Ιανουάριος 11, 2007, 09:42:53 μμ »
Όντως ίσχυε πρόπερσι η αρνητική κατά 1/4 βαθμολόγηση.
Σαν αντιμετώπιση των τυχερών απαντήσεων και γω θα συμφωνήσω ότι είναι σχετικά σωστό σα μέτρο.
Αυτό που θέλω να πω για να επιστήσω σε όλους την προσοχή είναι πως πρέπει να προσέξουμε πάρα πολύ στη μεταφορά των απαντήσεων (α,β,γ, κλπ κλπ) στο απαντητικό φύλο το οποίο είναι απαράδεκτο. Εύκολα μπορείς να μπερδευτείς και να κάνεις το λάθος. Πέρυσι ήμουν μάρτυρας σε τέτοιο περιστατικό στην αίθουσα που δίναμε. Ενα παλλικάρι έκανε λάθος στα "κουτάκια" και.... στράφι όλη η προσπάθεια τόσων μηνών. >:(

Εννοείται ότι απαγορεύεται να πάρουμε δεύτερο απαντητικό φύλλο σε περίπτωση λάθους :o :o
<br />blog:adioristos <br /><br /><br />radio station dRadio

Αποσυνδεδεμένος mavoglou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 261
  • Φύλο: Άντρας
  • Με τι σκέψεις θα μας θυμούνται οι μαθητές μας;
    • Προφίλ
Απ: Αρνητική βαθμολογία.Τι άποψη έχετε;
« Απάντηση #8 στις: Ιανουάριος 11, 2007, 09:44:26 μμ »
Το κύριο πρόβλημα δεν είναι η αρνητική βαθμολογία, μια και ισχύει για όλους.
Υπάρχουν όμως στο διαγωνισμό άλλα σημαντικά προβλήματα.
Για παράδειγμα, υπάρχουν ερωτήσεις από προηγούμενους διαγωνισμούς που εγώ προσωπικά διαφωνώ (με τεκμηριωμένη αιτιολόγηση) με τη σωστή απάντηση που έχει δώσει το Υπουργείο. Ποιος έχει δίκιο και πώς μπορείς να βρεις το δίκιο σου σε τέτοια περίπτωση;

Επίσης, υπάρχουν πλήθος βιβλία που κυκλοφορούν στο εμπόριο, προσπαθώντας να καλύψουν αυτή την ανάγκη των υποψηφίων. Ποιο είναι έγκυρο και ανταποκρίνεται στο διαγωνισμό και ποιο όχι;

Εγώ θα έβλεπα σαν λύσεις στο συγκεκριμένο πρόβλημα:
1) Το Υπουργείο να δώσει συγκεκριμένη ύλη για τα Παιδαγωγικά Θέματα.
2)Το Υπουργείο να δώσει προτεινόμενη βιβλιογραφία.
Αυτά γίνονται στο διαγωνισμό για τη Σχολή Δημόσιας Διοίκησης ή σε διαγωνισμούς για μεταπτυχιακά τμήματα Πανεπιστημίων.

και γιατί όχι,
ας φτιάξει μια βάση με τις ερωτήσεις και τις απαντήσεις των παλιών διαγωνισμών, αφού έτσι κι αλλιώς κυκλοφορούν ελεύθερα στο εμπόριο σε βιβλία.

Έχω την εντύπωση ότι στην Ελλάδα υπάρχει η λογική: "να φτιάξω θέματα, ώστε να πιάσω τους υποψήφιους απροετοίμαστους"
ενώ στο εξωτερικό υπάρχει η λογική: "να δώσω τις απαραίτητες πληροφορίες, ώστε οι υποψήφιοι που θέλουν να μελετήσουν, να προετοιμαστούν όσο γίνεται καλύτερα", και να μην υπάρχουν εκπλήξεις στις εξετάσεις.

Ο πολύς ιδρώτας δε σημαίνει ότι και το σπίτι που χτίστηκε είναι γερό.

Αποσυνδεδεμένος annaki

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 12
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ολα καλά..........???
    • Προφίλ
Απ: Αρνητική βαθμολογία.Τι άποψη έχετε;
« Απάντηση #9 στις: Ιανουάριος 11, 2007, 11:25:09 μμ »

Δυστυχώς είναι η λογική του "ας κάνω οτι μπορώ να μειώσω πιθανους διοριστέους". Οι θέσεις είναι απίστευτα
λιγοστες (για τον κλάδο μου ΠΕ06 ) μόνο 312 θα διοριστούν και το σίγουρο είναι οτι το "φιλτρο" θα είναι
καλό.

Συμφωνω με το οτι είναι αδικο γιατι ετσι χάνονται και οι σωστες απαντησεις....

Οσο για την ύλη...Τι να πώ... Η αοριστια της αοριστιας...
Ποτε δεν εισαι σιγουρος -η για τον αν εισαι προετοιμασμενος-η.....
 ???
Perhaps this final act was meant
To clinch a lifetime's argument
That nothing comes from violence
and nothing ever could
For all those born beneath an angry star
Lest we forget how fragile we are

Αποσυνδεδεμένος heren

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 654
  • live your life
    • Προφίλ
Απ: Αρνητική βαθμολογία.Τι άποψη έχετε;
« Απάντηση #10 στις: Ιανουάριος 12, 2007, 09:55:33 πμ »
η αρνητικη βαθμολογια σκοπο εχει να περιορισει τη λοτταρια
διαφωνω τελειως με τον ευρος των ερωτησεων καλο θα ηταν να δινουν πιο συγκεκριμενη υλη για να μπορει ο κοσμος να διαβαζει κατι πιο βατο

Αποσυνδεδεμένος sophie

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1393
  • Φύλο: Γυναίκα
  • 2009...ζώντας με την...Commedia Dell' Arte!!!
    • Προφίλ
Απ: Αρνητική βαθμολογία.Τι άποψη έχετε;
« Απάντηση #11 στις: Ιανουάριος 12, 2007, 10:19:48 πμ »
Για μένα το πρόβλημα δεν είναι η ύλη,αλλά η βιβλιογραφία.Ιδίως στα παιδαγωγικά υπάρχουν θεωρίες που έχουν δοθεί κατά καιρούς με διάφορες ονομασίες.Οπότε το τι θα απαντήσει κάποιος εξαρτάται από το βιβλίο που έχει διαβάσει-συμβουλευτεί.
Από την στιγμή που στα τμήματά μας δεν διδαχθήκαμε ούτε τα ίδια μαθήματα,αλλά και ούτε από τα ίδια συγγράμματα (οπότε ξεκινάμε από άνισες αφετηρίες),ας μας έδιναν συγκεκριμένη βιβλιογραφία για να διαγωνιζόμαστε με ίσους όρους!Επιπλέον,έτσι θα ξέραμε τι έχουμε γράψει και δεν θα στηριζόμασταν στις αμφιβόλου ορθότητας απαντήσεις που δίνουν μετά τα φροντιστήρια... :P
Όσο για τη λοταρία...εξαρτάται από πολλούς παράγοντες.Προσωπικά επειδή ήμουν σίγουρη για τις 22 από τις 25 ερωτήσεις,προτίμησα να "παίξω" στην τύχη τις άλλες 3,γιατί αυτό που θα έχανα (0,75 μίας σωστής) θα ήταν αμελητέο σε σχέση με αυτό που θα κέρδιζα αν είχα δίκιο."Τι Γιάννης,τι Γιαννάκης" δηλαδή! :PΤώρα αν όλη η θεματική ενότητα στηριζόταν αποκλειστικά στις πολλαπλές ή αν δεν ήξερα 10 πχ ερωτήσεις,σίγουρα δε θα ρίσκαρα έτσι εύκολα... :-\
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 12, 2007, 10:34:24 πμ από sophie »
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος agg

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 79
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Αρνητική βαθμολογία.Τι άποψη έχετε;
« Απάντηση #12 στις: Μάιος 17, 2007, 04:19:13 μμ »
Δικαίωση υποψηφίων εκπαιδευτικών για την αρνητική βαθμολόγηση (17/5/07)
 

Aθήνα 17.5.2007, 09:06
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ
Ο τρόπος που το ΑΣΕΠ εφάρμοσε την αρνητική βαθμολόγηση στο γραπτό διαγωνισμό 2002 για την πρόσληψη εκπαιδευτικών στα δημόσια σχολεία, δεν ήταν νόμιμος.

Στην απόφαση αυτή κατέληξε το Γ’ Τμήμα του Συμβουλίου της Επικρατείας, απορρίπτοντας έφεση του ΑΣΕΠ κατά ανάλογης απόφασης του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών και δικαιώνοντας παράλληλα δύο μη διοριστέους υποψηφίους του παραπάνω διαγωνισμού, οι οποίοι τώρα καταλαμβάνουν θέσεις στα δημόσια σχολεία ως υπεράριθμοι.

Πρόκειται για την απόφαση 986/2007, την πρώτη από μια σειρά ανάλογων αποφάσεων που θα εκδοθούν στο μέλλον, αφού στο ΣτΕ εκκρεμούν κι άλλες εφέσεις του ΑΣΕΠ κατά αποφάσεων των διοικητικών δικαστηρίων που δικαιώνουν υποψηφίους του διαγωνισμού 2002 για το συγκεκριμένο θέμα.

Το ΣτΕ υποχρεώνει ουσιαστικά το ΑΣΕΠ να ανασυντάξει τους πίνακες κατάταξης του διαγωνισμού αλλά μόνο ως προς τους δύο υποψηφίους. Συγκεκριμένα του ζητεί να τους αποδοθούν οι μονάδες που τους αφαιρέθηκαν με την αρνητική βαθμολόγηση και να τους κατατάξει στους πίνακες διοριστέων, αφού πλέον οι δύο υποψήφιοι συγκεντρώνουν τον απαιτούμενο προς τούτο αριθμό μονάδων.

Παρόμοιες προβλέπεται ότι θα είναι οι αποφάσεις του ΣτΕ και για τις υπόλοιπες εφέσεις του ΑΣΕΠ με το ενδιαφέρον να επικεντρώνεται σε αυτές που αφορούν υποψηφίους που δεν συγκεντρώνουν τις απαραίτητες μονάδες για να χρησθούν διοριστέοι ακόμη κι αν τους αποδοθούν αυτές που τους αφαιρέθηκαν με την αρνητική βαθμολόγηση. Πάντως, το ενδεχόμενο γενικής ανασύνταξης των πινάκων του διαγωνισμού θα πρέπει να αποκλειστεί.

Το λάθος του ΑΣΕΠ στον συγκεκριμένο διαγωνισμό ήταν καθαρά διαδικαστικό και μάλιστα αναδείχθηκε λίγες μόνο εβδομάδες μετά την αντικατάσταση του πρώτου προέδρου του ΑΣΕΠ αρεοπαγίτη κ. Μιχαήλ Παπαδάκι από τον νυν πρόεδρο καθηγητή κ. Γιώργο Βέη. Συγκεκριμένα, η Ανεξάρτητη Αρχή παρέλειψε να περιελάβει την αρνητική βαθμολόγηση στην κανονιστική απόφαση, αναφέροντάς την μόνο στην προκήρυξη του διαγωνισμού.

* Στο συνημμένο αρχείο θα βρείτε ολόκληρη την απόφαση του ΣτΕ.
 
http://www.proslipsis.gr/cmCat_treePrd.php?&cm_catid=85&cm_prdid=3515

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159839
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 608
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 559
Σύνολο: 570

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.086 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.