0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
2) Οτι εάν δεν είχαμε τη στοιχειώδη εκτίμηση προς τον εαυτό μας και τις όποιες γνώσεις μας,δεν θα λέγαμε τίποτα...Οσον αφορά το τελευταίο,δεν υπονοείται καμμία διάθεση εγωϊσμού ή υπερ-γνώσης (δείτε και την υπογραφή μου),απλώς μιλώντας ως δάσκαλος,κάποιες από τις προταθείσες απαντήσεις δεν θα μπορούσα ποτέ να τις δικαιολογήσω στους επιπέδου Proficiency μαθητές μου.
Οτι εάν δεν είχαμε τη στοιχειώδη εκτίμηση προς τον εαυτό μας και τις όποιες γνώσεις μας,δεν θα λέγαμε τίποτα...
ΠαράθεσηΟτι εάν δεν είχαμε τη στοιχειώδη εκτίμηση προς τον εαυτό μας και τις όποιες γνώσεις μας,δεν θα λέγαμε τίποτα...Συνάδελφε, καταρχήν μην ζητάς και συγγνώμη για τα αυτονόητα. Όσο για το παραπάνω, αυτό ακριβώς εννοούσα κι εγώ όταν μίλησα χαριτολογώντας για το iq μου. Και πράγματι στους δύο τελευταίους διαγωνισμούς άρχισα ν'αμφιβάλλω σοβαρά για τις γνώσεις μου, αλλά φέτος είπα να τα βάλω κάτα της δουλειάς μου γι'αυτό)..Και για να παραμείνω στο θέμα μας, στείλτε παιδιά μήνυμα στον ΑΣΕΠ όποιος μπορεί, γιατί όπως είπε ένας συνάδελφος, μόνο οι Γερμανικής φιλολογίας έχουν υποδειγματική οργάνωση...οι υπόλοιποι είμαστε για να μας κλαίνε οι regges (αγγλιστί!) :pcatwoman, τώρα που λές για ΜΜΕ, μήπως να στείλουμε και κανά μήνυμα σε κάποια εφημερίδα, κάποιο κανάλι, ή κάτι τέτοιο?
Θα στειλω mail στον καθηγητη που κανω μεταπτυχιακο και θα τον ρωτησω τι μπορει να γινει....
βεβαια αλλα ως τι θα το στειλουμε ρε παιδια? ως συμμετεχοντες στον ΑΣΕΠ? δεν θα μας παρουν στα σοβαρα!