*

Ψηφοφορία

ποιο συστημα διορισμων ειναι σωστο ?

το τωρινο οπως ειναι
110 (23.3%)
το τωρινο με προσαυξηση για ολες τις επιτυχιες
119 (25.2%)
σταδιακη αυξηση ποσοστου ΑΣΕΠ
38 (8.1%)
100% μεσω ΑΣΕΠ
150 (31.8%)
100% μεσω ΑΣΕΠ χωρις προσαυξησεις
55 (11.7%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 465

Αποστολέας Θέμα: τροπος διορισμων  (Αναγνώστηκε 183149 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος dimstella

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1151
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: τροπος διορισμων
« Απάντηση #70 στις: Μαρτίου 12, 2009, 12:27:22 pm »
Mόνο να έβλεπες τους ασεπιτες συναδελφους που εχω στο σχολειο......τί να πω...(καθαρα απο εμπειρια μιλαω)


Πιστεύω οτι δεν φταίει επειδή είναι "ασεπίτης". Πιθανότατα είναι νεαρός/ή σε ηλικία, δηλαδή δεν έχει πείρα απο διδασκαλία. Ο ίδιος "ασεπίτης" θα τα έκανε "μαντάρα" και σε φροντιστήριο αν δούλευε.

Πάρε, τώρα, έναν 40άρη "ασεπίτη" με (στη χειρότερη περίπτωση) εμπειρία 15 ετών από φροντιστήρια και πες μου ποιά δυσκολία θα συναντούσε αυτός αν έμπαινε στην τάξη?

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: τροπος διορισμων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:41:16 »

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: τροπος διορισμων
« Απάντηση #71 στις: Μαρτίου 12, 2009, 12:48:39 pm »
Mόνο να έβλεπες τους ασεπιτες συναδελφους που εχω στο σχολειο......τί να πω...(καθαρα απο εμπειρια μιλαω)

Πάρε, τώρα, έναν 40άρη "ασεπίτη" με (στη χειρότερη περίπτωση) εμπειρία 15 ετών από φροντιστήρια και πες μου ποιά δυσκολία θα συναντούσε αυτός αν έμπαινε στην τάξη?
θεωρείς δλδ ότι όπως γίνεται το μάθημα στο φροντιστήριο είναι καλά και έτσι πρέπει να γίνεται και στο σχολείο;

Αποσυνδεδεμένος prf

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 149
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: τροπος διορισμων
« Απάντηση #72 στις: Μαρτίου 12, 2009, 12:49:33 pm »
Οι καλοί εκπαιδευτικοί δεν διαχωρίζονται σύμφωνα με τον τρόπο που διορίζονται (ΑΣΕΠ ή Ενιαίο).
Είναι κυρίως θέμα διάθεσης να προσφέρουν, γιατι ικανοί είναι όλοι φαντάζομαι.  Αρκεί να μην βλέπουν τον διορισμό σαν βόλεμα.
Η διδασκαλία είναι σίγουρα ένα σημαντικό κομμάτι της εκπαίδευσης. Ο ρόλος μας, όμως, είναι περισσότερο σύνθετος.

Αποσυνδεδεμένος knkn

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2349
  • Φύλο: Άντρας
  • η ζωή είναι ωραία !
    • Προφίλ
Απ: τροπος διορισμων
« Απάντηση #73 στις: Μαρτίου 12, 2009, 01:00:31 pm »
μερικα σχολια - απαντησεις προς τον φανατικο ασεπα prf .
1) στην ψηφοφορια υπαρχει και η πιο προχωρημενη επιλογη του 100% ΑΣΕΠ χωρις προσαυξησεις , αν προτιμας ...
    αν και η ''επετηριδα'' που εντοπισες ειναι τελειως διαφορετικη επετηριδα απο αυτη που υπηρχε καποτε...
2) ποιος θα παει σε περιπτωση αρνησης διορισμου?  αν ηταν 1000 οι διορισμοι μεσω ΑΣΕΠ  και αρνηθει καποιος.. θα παει ο κυριος 1001 ή 1002 , 1003 , 1013.. θα υπαρχουν επιλαχοντες.. δεν νομιζω οτι υπαρχει προβλημα...
3) αφου εισαι παραλιγο διορισμενος , με το 100% μεσω ΑΣΕΠ θα καναμε ειδη παρεα σε σχολειο του ''πουθενα'' μιας και θα είχες ήδη διοριστεί....
4) ευχομαι να διοριστεις συντομα...





    



Ας πούμε οτι εγώ πήρες πτυχίο το 1997 και εσύ το 2007. Και οτι είμαστε "ισάξιοι", και με την ίδια διάθεση να καταβάλουμε σοβαρή προσπάθεια για διάβασμα σε διαγωνισμό οτυ ΑΣΕΠ. Εγώ θα έχω 5 επιτυχίες και εσύ 1. Υπάρχει περίπτωση να έχεις περισσότερα μόρια από εμένα? Υπάρχει περίπτωση οποιοσδήποτε νεότερος να έχει περισσότερα μόρια από κάποιον παλιό? Hellow!!!!! Αυτό δεν είναι μια, φιλτραρισμένη, έστω επετηρίδα? Αλλά ας πούμε πως θα βρεις μια απάντηση και σε αυτό. Σε περίπτωση άρνησης διορισμού ποιός θα πάει στο νησάκι της άγονης ή στον Λαιμό της Φλώρινας για μόνιμο διορισμό? Με ποιά κρητήρια θα επιλεγεί? Στο είπα και πριν οι αλλαγές πρέπει να γίνονται προς το καλύτερο και να καλύπτουν όλα τα ενδεχόμενα.
Και επείδη νομίζω οτι κάθε διαφορετική άποψη την τοποθετείς στους "παραθυράκηδες", εγώ είμαι φανατικός "ΑΣΕΠάς" παρόλίγο διορισμένος  από τον προήγούμενο.
« Τελευταία τροποποίηση: Αυγούστου 09, 2009, 10:52:16 am από knkn »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: τροπος διορισμων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:41:16 »

Αποσυνδεδεμένος dimstella

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1151
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: τροπος διορισμων
« Απάντηση #74 στις: Μαρτίου 12, 2009, 01:07:20 pm »
Mόνο να έβλεπες τους ασεπιτες συναδελφους που εχω στο σχολειο......τί να πω...(καθαρα απο εμπειρια μιλαω)

Πάρε, τώρα, έναν 40άρη "ασεπίτη" με (στη χειρότερη περίπτωση) εμπειρία 15 ετών από φροντιστήρια και πες μου ποιά δυσκολία θα συναντούσε αυτός αν έμπαινε στην τάξη?
θεωρείς δλδ ότι όπως γίνεται το μάθημα στο φροντιστήριο είναι καλά και έτσι πρέπει να γίνεται και στο σχολείο;

Ο τρόπος (μέθοδος, όπως θες πέστο) διδασκαλίας στο φροντιστήριο δεν είναι σε καμμία περίπτωση ίδιος με τον αντίστοιχο τρόπο διδασκαλιας στο σχολείο. Κάθε φορά τονίζω στους μαθητές μου στο φροντιστήριο οτι αν ήμουν σε σχολείο θα δίδασκα διαφορετικά. Δηλαδή ο "40άρης" που αναφέρω πιό πάνω (που περεμπιπτόντως αναφέρεται σε μένα, μόνο που δεν έχω διοριστεί) είναι σε θέση να καταλάβει τη διαφορά.

Ο "25άρης" θα τα έκανε μαντάρα (εννοείται στην αρχή) είτε δούλευε σε φροντιστήριο είτε σε σχολείο. Και όταν ήμουν "25άρης" στο φροντιστήριο, πάλεψα ΠΟΛΥ να μην τα κάνω "μαντάρα", έχοντας βέβαια ωράριο 2 ωρες/εβδομάδα (σε 1 τμήμα Α Λυκείου). Καταλαβαίνω απόλυτα οτι για έναν "25άρη ασεπίτη" είναι "too mutch" να μπει σε τάξη στο σχολείο με 21ώρες/εβδομάδα. Το μόνο που πρέπει είναι να ΠΑΛΕΨΕΙ πολύ (στην αρχή κυρίως) για να τα βγάλει πέρα. Και φυσικά στην αρχή θα λύνει την άσκηση με το ένα χέρι και με το άλλο θα κρατά το λυσσάρι.

Αποσυνδεδεμένος prf

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 149
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: τροπος διορισμων
« Απάντηση #75 στις: Μαρτίου 12, 2009, 01:16:22 pm »
μερικα σχολια - απαντησεις προς τον φανατικο ασεπα prf .
1) στην ψηφοφορια υπαρχει και η πιο προχωρημενη επιλογη του 100% ΑΣΕΠ χωρις προσαυξησεις , αν προτιμας ...
    αν και η ''επετηριδα'' που εντοπισες ειναι τελειως διαφορετικη επετηριδα απο αυτη που υπηρχε καποτε...
2) ποιος θα παει σε περιπτωση αρνησης διορισμου?  αν ηταν 1000 οι διορισμοι μεσω ΑΣΕΠ  και αρνηθει καποιος.. θα παει ο κυριος 1001 ή 1002 , 1003 , 1013.. θα υπαρχουν επιλαχοντες.. δεν νομιζω οτι υπαρχει προβλημα...
3) αφου εισαι παραλιγο διορισμενος , με το 100% μεσω ΑΣΕΠ θα καναμε ειδη παρεα σε σχολειο του ''πουθενα'' μιας και θα ειχες ειδη διοριστει....
4) ευχομαι να διοριστεις συντομα...





    



Ας πούμε οτι εγώ πήρες πτυχίο το 1997 και εσύ το 2007. Και οτι είμαστε "ισάξιοι", και με την ίδια διάθεση να καταβάλουμε σοβαρή προσπάθεια για διάβασμα σε διαγωνισμό οτυ ΑΣΕΠ. Εγώ θα έχω 5 επιτυχίες και εσύ 1. Υπάρχει περίπτωση να έχεις περισσότερα μόρια από εμένα? Υπάρχει περίπτωση οποιοσδήποτε νεότερος να έχει περισσότερα μόρια από κάποιον παλιό? Hellow!!!!! Αυτό δεν είναι μια, φιλτραρισμένη, έστω επετηρίδα? Αλλά ας πούμε πως θα βρεις μια απάντηση και σε αυτό. Σε περίπτωση άρνησης διορισμού ποιός θα πάει στο νησάκι της άγονης ή στον Λαιμό της Φλώρινας για μόνιμο διορισμό? Με ποιά κρητήρια θα επιλεγεί? Στο είπα και πριν οι αλλαγές πρέπει να γίνονται προς το καλύτερο και να καλύπτουν όλα τα ενδεχόμενα.
Και επείδη νομίζω οτι κάθε διαφορετική άποψη την τοποθετείς στους "παραθυράκηδες", εγώ είμαι φανατικός "ΑΣΕΠάς" παρόλίγο διορισμένος  από τον προήγούμενο.


Ο.Κ. φίλε ο,τι πεις εσύ είναι το σωστό.
Απορώ ομως γιατί έθεσες θέμα για συζήτηση!!!!

Να έχεις μια χαρούμενη ζωή.
Η διδασκαλία είναι σίγουρα ένα σημαντικό κομμάτι της εκπαίδευσης. Ο ρόλος μας, όμως, είναι περισσότερο σύνθετος.

Αποσυνδεδεμένος knkn

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2349
  • Φύλο: Άντρας
  • η ζωή είναι ωραία !
    • Προφίλ
Απ: τροπος διορισμων
« Απάντηση #76 στις: Μαρτίου 12, 2009, 03:00:23 pm »
απολαμβανω την συζητηση στην οποια συμμετεχω με πολυ ορεξη και δεν καταλαβαινω καθολου το τελευταιο σου μηνυμα.
οπως και να εχει ευχαριστω για την ευχη την οποία και ανταποδίδω..

« Τελευταία τροποποίηση: Μαρτίου 12, 2009, 03:03:17 pm από knkn »

Αποσυνδεδεμένος w1red

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 198
  • ..επειδή όλοι είμαστε θύματα, αλλά και θύτες...
    • Προφίλ
Απ: τροπος διορισμων
« Απάντηση #77 στις: Μαρτίου 12, 2009, 09:52:07 pm »
Εγώ θα ήθελα να θέσω το θέμα στην σωστή διάσταση. Ρωτάω λοιπόν αν ήσασταν υπουργός Παιδείας, ποιο σύστημα θα καθιερώνατε (αν αλλάζατε το τωρινό, έχετε επιλογή να μην το αλλάξετε) και γιατί; Προσοχή είναι απαραίτητο οι ψηφοφόροι να είναι ευχαριστημένοι, να ζυγίσετε τις απαιτήσεις των εκπροσώπων τον αδιόριστων, την κοινή γνώμη κτλ. Δεν σας ζητώ να γράψετε μια έκθεση για τον ιδανικό υπουργό, σε μια ιδανική χώρα, με ιδανικούς ανθρώπους.
ΑΣΕΠομαζέματα.. αδικοσκορπίσματα...

Αποσυνδεδεμένος knkn

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2349
  • Φύλο: Άντρας
  • η ζωή είναι ωραία !
    • Προφίλ
Απ: τροπος διορισμων
« Απάντηση #78 στις: Μαρτίου 13, 2009, 09:04:37 am »
Οκ ας προσπαθησω να απαντήσω ...

Δεδομένου ότι απο τη μία ο υπουργός θελει να δείχνει αξιοκρατικός και απο την άλλη να βολεύει και  δικά του παιδία... Θα επέλεγε τη λύση που θα τους είχε όλους ικανοποιημένους κατα το δυνατό. Ποιά είναι αυτή η λύση? Περιπου το τωρινό σύστημα το οποίο περιλαμβάνει τον αξιοκρατικό ΑΣΕΠ , αλλά αφήνει και ανοικτά παραθυράκια για τα δικά τους παιδιά.


Αποσυνδεδεμένος bobo1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 437
  • Φύλο: Γυναίκα
  • "La fille de l' artiste avec un bateau"
    • Προφίλ
Απ: τροπος διορισμων
« Απάντηση #79 στις: Μαρτίου 13, 2009, 10:19:06 am »
knkn οταν εγραψα και τη τελευταια σειρα στο τετραδιο ειδικης διδακτικης ορκιστηκα οτι δε θα ξαναδωσω ασεπ.Εβαρεθηκα.....ουτε μαθητρια που μενει στην ιδια ταξη ανα 2 χρονια να ημουν...θελω να δουλεψω,να ειμαι ενεργο μελος,οχι παθητικο κ να διαβαζω την ιδια υλη(σχεδον) ανα 2 χρονια.Το 100% που μου προτεινεις
θα μ αναγκασεις να ξαναζησω αυτες τις αρρωστημενες εξετασεις κ δε γουσταρω again....   

Αποσυνδεδεμένος knkn

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2349
  • Φύλο: Άντρας
  • η ζωή είναι ωραία !
    • Προφίλ
Απ: τροπος διορισμων
« Απάντηση #80 στις: Μαρτίου 13, 2009, 02:51:00 pm »
bobo αν υπουργος παιδείας ήταν ο knkn θα ξαναζούσες τον ΑΣΕΠ σύντομα...  ;D ;D ;D ;D

αλλά αφου δεν είναι ....    απλά κουβεντιάζουμε και διαφωνούμε....





knkn οταν εγραψα και τη τελευταια σειρα στο τετραδιο ειδικης διδακτικης ορκιστηκα οτι δε θα ξαναδωσω ασεπ.Εβαρεθηκα.....ουτε μαθητρια που μενει στην ιδια ταξη ανα 2 χρονια να ημουν...θελω να δουλεψω,να ειμαι ενεργο μελος,οχι παθητικο κ να διαβαζω την ιδια υλη(σχεδον) ανα 2 χρονια.Το 100% που μου προτεινεις
θα μ αναγκασεις να ξαναζησω αυτες τις αρρωστημενες εξετασεις κ δε γουσταρω again....   

Αποσυνδεδεμένος knkn

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2349
  • Φύλο: Άντρας
  • η ζωή είναι ωραία !
    • Προφίλ
Απ: τροπος διορισμων
« Απάντηση #81 στις: Μαρτίου 13, 2009, 06:25:08 pm »
Καλό το ερωτημά σου , αλλά θα απαντήσω με ένα ερώτημα και εγώ...
Αυτός που δουλεύει σε φροντιστήριο ή αυτός που είναι άνεργος και διεκδικεί διοριμό μέσω ΑΣΕΠ. Δεν είναι κρίμα να γράψει μεγαλύτερο βαθμό απο σένα στον διαγωνισμό και τελικα όμως να μη διοριστεί γιατί του τρως τη θέση εσύ απο τον άλλο πίνακα?
Και αν είναι καταξιωμένος χρόνια στο φροντιστήριο και επιπλέον γράφει καλύτερα απο σένα στον ΑΣΕΠ , δεν είναι επαρκης δάσκαλος?

Υ.Γ.  Ισως θα πρέπει να βγάλουμε το συμφέρον απο τη μέση για να καταλήξουμε στην απαντηση της ερωτησης  ''ποιο είναι το καλύτερο σύστημα διορισμών''.....
και για να προλάβω πιθανα σχόλια να πω πως ουτε εγω είμαι σίγουρος ότι ξέρω την απάντηση στο ερώτημα.  ελπίζω μέσω της κουβέντας που κάνουμε να βρούμε την απάντηση ...





Να πω και κάτι άλλο, βρε συνάδελφοι;
Όσοι πήγαμε ή είμαστε αναπληρωτές είμαστε καλοί, άξιοι και επαρκείς δάσκαλοι να καλύψουμε τα χ κενά που είχαν προκύψει.
Την επόμενη χρονιά ή την μεθεπόμενη δεν είμαστε άξιοι και επαρκείς δάσκαλοι να διοριστούμε;
Πρέπει να περάσουμε τη "δοκιμαστική περίοδο" των 3 ετών (3 χρόνια χ 8 μήνες (μέσο όρο) αναπλήρωση = 24 μήνες προϋπηρεσία) κααι μια επιτυχία στον ΑΣΕΠ, για να δείξουμε την αξία μας;;;
Ο άλλος δηλαδή που μόλις βγήκε από τη σχολή αλλά πέρασε στον ΑΣΕΠ και διορίστηκε είναι πιο άξιος και επαρκής από εμάς που το ίδιο το Υπουργείο μας κάλεσε να καλύψουμε τα κενά του;;;

Αποσυνδεδεμένος bikini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3028
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έχε ελπίδα... ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: τροπος διορισμων
« Απάντηση #82 στις: Μαρτίου 13, 2009, 09:49:51 pm »
Καλό το ερωτημά σου , αλλά θα απαντήσω με ένα ερώτημα και εγώ...
Αυτός που δουλεύει σε φροντιστήριο ή αυτός που είναι άνεργος και διεκδικεί διοριμό μέσω ΑΣΕΠ. Δεν είναι κρίμα να γράψει μεγαλύτερο βαθμό απο σένα στον διαγωνισμό και τελικα όμως να μη διοριστεί γιατί του τρως τη θέση εσύ απο τον άλλο πίνακα?
Και αν είναι καταξιωμένος χρόνια στο φροντιστήριο και επιπλέον γράφει καλύτερα απο σένα στον ΑΣΕΠ , δεν είναι επαρκης δάσκαλος?

Υ.Γ.  Ισως θα πρέπει να βγάλουμε το συμφέρον απο τη μέση για να καταλήξουμε στην απαντηση της ερωτησης  ''ποιο είναι το καλύτερο σύστημα διορισμών''.....
και για να προλάβω πιθανα σχόλια να πω πως ουτε εγω είμαι σίγουρος ότι ξέρω την απάντηση στο ερώτημα.  ελπίζω μέσω της κουβέντας που κάνουμε να βρούμε την απάντηση ...





Να πω και κάτι άλλο, βρε συνάδελφοι;
Όσοι πήγαμε ή είμαστε αναπληρωτές είμαστε καλοί, άξιοι και επαρκείς δάσκαλοι να καλύψουμε τα χ κενά που είχαν προκύψει.
Την επόμενη χρονιά ή την μεθεπόμενη δεν είμαστε άξιοι και επαρκείς δάσκαλοι να διοριστούμε;
Πρέπει να περάσουμε τη "δοκιμαστική περίοδο" των 3 ετών (3 χρόνια χ 8 μήνες (μέσο όρο) αναπλήρωση = 24 μήνες προϋπηρεσία) κααι μια επιτυχία στον ΑΣΕΠ, για να δείξουμε την αξία μας;;;
Ο άλλος δηλαδή που μόλις βγήκε από τη σχολή αλλά πέρασε στον ΑΣΕΠ και διορίστηκε είναι πιο άξιος και επαρκής από εμάς που το ίδιο το Υπουργείο μας κάλεσε να καλύψουμε τα κενά του;;;

Τότε, ας καλούνται αναπληρωτές και ωρομίσθιοι οι επιτυχόντες αλλά μη διοριστέοι του ΑΣΕΠ από τον πίνακα του ΑΣΕΠ.
Έτσι, εμείς του ΑΣΕΠ θα πηγαίνουμε πιο γρήγορα αναπληρωτές και ωρομίσθιοι, εφόσον θα επιλεγόμαστε με μοναδικό κριτήριο την βαθμολογία μας στο διαγωνισμό.
Και δε θα παραπονιόμασε κιόλας ότι άλλοι, με μη δίκαια μέσα (προϋπηρεσία ΠΔΣ, Σιβιτανίδειος, Εκκλησιαστικά, τριτεκνία), προηγούνται ημων στον πίνακα των αναπληρωτών.
Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από

1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._

Αποσυνδεδεμένος knkn

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2349
  • Φύλο: Άντρας
  • η ζωή είναι ωραία !
    • Προφίλ
Απ: τροπος διορισμων
« Απάντηση #83 στις: Μαρτίου 14, 2009, 09:59:41 am »
Οι απόψεις μας αρχίζουν και συγκλίνουν έντονα ή μου φαίνεται ?
Μην σου πω οτι εγινες πιο σκληροπυρηνικη και απο τον knkn.
γιατι?
εγω προτεινα 100% διορισμους μονιμων μεσω ΑΣΕΠ.
εσυ το επεκτεινεις και για τους αναπληρωτες και ωρομισθιους αν καταλαβαινω καλά ?


Υ.Γ.  καντε κλικ παρακατω και δειτε τους αριθμους.. ποσοι απο αυτους λετε να ειναι παραθυρακηδες... ?
       
http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artId=4506983
« Τελευταία τροποποίηση: Μαρτίου 14, 2009, 10:33:24 am από knkn »

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182630
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 653
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 582
Σύνολο: 584

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.051 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.