0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
+++φωνω δημητρουλατα χω ακουσει και εγω αυτα!
Το όλο ζήτημα της συμπεριφοράς των (νεων ιδιαιτερα) δασκάλων για μενα προκείπτει απο την άγνοια που έχουν πάνω στο αντικείμενο μας με αποτέλεσμα να θεωρούν τους εαυτούς τους υπεράνω...-ίσως και λόγω του εύκολου διορισμού- Θα έπρεπε στα τμήματα Δημοτικής να έχουν μαθήματα σχετικά με το Νηπιαγωγείο ωστε να μην χρειάζεται να διαβάσουν αργότερα μόνοι τους, αν και όταν το θελήσουν τι γίνεται σε μια τάξη Νηπιαγωγείου σήμερα. Πάντως μου κάνει εντύπωση ιδιαίτερα στα συστεγαζόμενα Δημοτικά με Νηπιαγωγεία πως αυτοί οι δάσκαλοι (οι περισσότεροι) δεν ανοίγουν αυτή τη ρημαδοπορτα του Νηπιαγωγείου να δουν τι "παίζει" και σ' αυτή τη βαθμίδα της εκπαίδευσης ή που δεν ζητάνε πληροφορίες απο τη Νηπιαγωγό που είχε τα παιδιά την προηγούμενη χρονία για το κοινωνικοσυναισθηματικό-γνωστικό επίπεδο τους, για τις εμπειρίες τους στο Νηπιαγωγείο κτλ.
... όσο για τη συμπεριφορά, ε αυτή νομίζω ότι είναι θέμα αγωγής και όχι σπουδών.
Τι εννοείς όταν θεσμοθετηθεί η μετάβαση;