*

Αποστολέας Θέμα: ΠΕ60 - Ενστάσεις για τις απαντήσεις ΑΣΕΠ για την α' θεματική  (Αναγνώστηκε 26055 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Ritalamp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1480
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ60 - Ενστάσεις για τις απαντήσεις ΑΣΕΠ για την α' θεματική
« Απάντηση #14 στις: Φεβρουαρίου 12, 2009, 04:21:11 pm »
Θυμήθηκα τώρα τη χθεσινοβραδυνή ένσταση της libra για την ερώτηση που αφορούσε το λάθος του παιδιού και ήθελα να πω ότι συμφωνώ με την απάντηση της Schnittke (καλά ξέρω ότι δε με ρώτησε κανείς, αλλά είπα να το καταθέσω κι αυτό).
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος chrisa

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 24
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ60 - Ενστάσεις για τις απαντήσεις ΑΣΕΠ για την α' θεματική
« Απάντηση #15 στις: Φεβρουαρίου 12, 2009, 04:27:14 pm »
Την 7 την απαντήσατε σωστα; Μπορεί κάποιος που την απάντησε σωστά να μου πει πως τη σκέφτηκε ή που διάβασε κάτι σχετικό; Δεν έχω συναντήσει κάτι σχετικό και είμαι περίεργη!
εγώ απάντησα το γ γιατί μου έκανε εντύπωση η διατύπωση τησ ερώτησησ, οτι δηλ. το παιδί έγραφε κείμενα χρησιμοποιώντασ κυρίωσ τα γράμματα του ονόματός του..δεν το είχα διαβάσει κάπου αλλά μόνο το γ μου κόλλαγε απο τη διατύπωση ξαναλέω

Αποσυνδεδεμένος Schnittke

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 135
  • Φύλο: Γυναίκα
  • (αμετ)ανόητη ΠΕ60!
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ60 - Ενστάσεις για τις απαντήσεις ΑΣΕΠ για την α' θεματική
« Απάντηση #16 στις: Φεβρουαρίου 12, 2009, 04:28:42 pm »
Για το 22 επιμένω ότι η αντιγραφή έχει να κάνει με το τεχνικό μέρος και όχι με το επικοινωνιακό. Επίσης αφού υπάρχει η λέξη συστηματικά.... καταλαβαίνεις..

Δεκτό! Απλά σκέφτομαι ότι από τη στιγμή που το τεχνικό μέρος εντάσσεται σε επικοινωνιακά πλαίσια (σύμφωνα με το ΔΕΠΠΣ δε διδάσκουμε δλδ αντιγραφή για την αντιγραφή αλλά ουσιαστικά ζητάμε από τα παιδιά να παράγουν λειτουργικό/ επικοινωνιακό κείμενο με τη βοήθεια κάποιου προτύπου), θα μπορούσε κάλλιστα να ισχύει και το γ. Το "συστηματικά" όντως είναι ύποπτο, αλλά από τη στιγμή που δεν αναφέρεται η συστηματικότητα της αντιγραφής σε σύγκριση με τη συστηματικότητα της παραγωγής, δεν μπορούμε να υποθέσουμε ότι ο συγκεκριμένος εκπαιδευτικός χρησιμοποιεί κυρίως την αντιγραφή και όχι την παραγωγή γραπτού κειμένου, επομένως δεν μπορούμε να αποκλείσουμε το γ...

Συγγνώμη που επιδίδομαι σε τέτοιο "παιχνίδι με τις λέξεις", δεν υποτιμώ ούτε αμφισβητώ τα επιχειρήματά σου ή την κοινή λογική και τις γνώσεις οποιουδήποτε υποψηφίου. Όταν όμως το ΑΣΕΠ παίζει με τις λέξεις υποτιμώντας και εμάς σαν προσωπικότητες και το μόχθο μας, αν μη τι άλλο έχουμε κι εμείς το δικαίωμα να παίξουμε με τον ίδιο τρόπο και να διεκδικήσουμε τη δικαιότερη δυνατή βαθμολόγηση των γραπτών μας... Από τη στιγμή που μεθοδολογικά η αντιγραφή χρησιμοποιείται στο νηπιαγωγείο με διάφορες μορφές με την ευλογία του Π.Ι. (το οποίο συνέγραψε και τον Οδηγό Νηπιαγωγού -- και χρησιμοποιώ τον Οδηγό για να επιχειρηματολογήσω, γιατί αν είναι να διαφωνήσουμε αποτελεσματικά, καλύτερα να το κάνουμε βασισμένοι σε δικά τους "λεγόμενα"), ενταγμένη πάντα σε πλαίσιο που να έχει νόημα για τα παιδιά, νομίζω ότι το γ δεν απέχει περισσότερο από την αλήθεια απ' ό,τι το β που προτείνει το ΑΣΕΠ...
Γονιέ, μισθωτέ, ελεύθερε επαγγελματία, αν είναι να με ζηλέψεις για κάτι, μη με ζηλεύεις για τις διακοπές και για το ωράριό μου. Ζήλεψέ με για την αγάπη των παιδιών!

Αποσυνδεδεμένος elleni

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 213
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ60 - Ενστάσεις για τις απαντήσεις ΑΣΕΠ για την α' θεματική
« Απάντηση #17 στις: Φεβρουαρίου 12, 2009, 04:30:02 pm »
Α, κατάλαβα , δηλαδή με τη λογική ότι είδε πως δε μπορεί να χρησιμοποιεί μόνο τα γράμματα του ονόματός της. Τώρα βγάζει κάπως νόημα. Ευχαριστώ πολύ chrisa!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος chrisa

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 24
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ60 - Ενστάσεις για τις απαντήσεις ΑΣΕΠ για την α' θεματική
« Απάντηση #18 στις: Φεβρουαρίου 12, 2009, 04:31:42 pm »
παρακαλώ...
ήταν πονηρά τα θεματα..

Αποσυνδεδεμένος Schnittke

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 135
  • Φύλο: Γυναίκα
  • (αμετ)ανόητη ΠΕ60!
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ60 - Ενστάσεις για τις απαντήσεις ΑΣΕΠ για την α' θεματική
« Απάντηση #19 στις: Φεβρουαρίου 12, 2009, 04:42:34 pm »
chrisa, τώρα καταλαβαίνω και με ποιο σκεπτικό δέχτηκε το γ το ΑΣΕΠ, όντως στέκει! Ωστόσο το ότι έγραφε η μικρή χρησιμοποιώντας τα γράμματα του ονόματός της δεν πιστεύω ότι σαν στοιχείο της εκφώνησης αρκεί για να αποκλείσει το α ή το δ...

Όσο για τη σύνδεση α & γ, ας σκεφτούμε και το εξής: Όταν συνειδητοποιούμε ότι κάτι δεν το κάνουμε σωστά, έχουμε δυό επιλογές: Ή εξασκούμαστε μέχρι να τα καταφέρουμε, ή αρνούμαστε να το ξανακάνουμε. Η άρνηση της μικρής να συνεχίσει να γράφει αντί να συνεχίσει να προσπαθεί μέχρι να τα καταφέρει είναι πολύ πιθανό να συνδέεται άμεσα με αισθήματα αποτυχίας, αυτο-απόρριψης και δε συμμαζεύεται. Ακόμα κι αν απαντήσαμε σωστά με βάση το τι δέχεται ο ΑΣΕΠ, νομίζω όλες συμφωνούμε ότι όταν μας ζητείται να πιθανολογήσουμε την ερμηνεία μιας συμπεριφοράς (μάντεψε-κέρδισε δηλαδή), πρέπει τουλάχιστον να αποκλείονται με κάποιον τρόπο οι "λάθος" επιλογές. Το ότι η μιρκή έγραφε με τα γράμματα του ονόματός της δεν αποτελεί αποκλεισμό ούτε του α ούτε του δ, ούτε αποτελεί επιχείρημα υπέρ του γ...
Γονιέ, μισθωτέ, ελεύθερε επαγγελματία, αν είναι να με ζηλέψεις για κάτι, μη με ζηλεύεις για τις διακοπές και για το ωράριό μου. Ζήλεψέ με για την αγάπη των παιδιών!

Αποσυνδεδεμένος runaway

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 220
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ60 - Ενστάσεις για τις απαντήσεις ΑΣΕΠ για την α' θεματική
« Απάντηση #20 στις: Φεβρουαρίου 12, 2009, 04:45:06 pm »
Ναι ήταν πονηρά τα θέματα, γι αυτό άφησα τα διφορούμενα κενά...
Τώρα για την 41 συμφωνώ απόλυτα το γ...
τις άλλες δεν τις έχω δει ακόμη.
Πάντως το θέμα είναι να ακυρωθούν οι διφορούμενες, διότι αν είναι πχ 2 σωστές τι θα γίνει με αυτούς που τις άφησαν κενές αφού δεν έβγαζαν άκρη καθώς και οι 2 απαντήσεις φαίνονταν σωστές.
Τώρα αυτή με την κατανόηση των συμβάσεων της γραφής εγώ προσωπικά χρειαζόμουν περισσότερα στοιχεία του παιδιού για να την απαντήσω, το τι μπορεί να έχει συμβεί είναι καθαρά υποθετικό και όχι επιστημονική απάντηση.
Κάθε Δύση μια Ανάμνηση
Κάθε Ανατολή κι Ελπίδα!

Αποσυνδεδεμένος chrisa

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 24
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ60 - Ενστάσεις για τις απαντήσεις ΑΣΕΠ για την α' θεματική
« Απάντηση #21 στις: Φεβρουαρίου 12, 2009, 04:48:30 pm »
Schnittke..δεν έχω κάποια απάντηση να σου δώσω..απλά η εκφώνηση με οδήγησε σ'αυτή την απάντηση.
οσο για τη 41 θέλω να ρωτήσω κάτι..η ευέλικτη ζώνη είναι στο νηπιαγωγείο ή στο δημοτικό;
όποιος έχει χρόνο ας ρίξει μια ματιά εδω.. http://www.ypepth.gr/docs/fek_1280_13_9_2005_programma_dhm_kai_eyelikth.pdf
προσοχή στη σελίδα 17722..
όποιος γνωρίζει κάτι παραπάνω...
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουαρίου 12, 2009, 05:19:46 pm από chrisa »

Αποσυνδεδεμένος Schnittke

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 135
  • Φύλο: Γυναίκα
  • (αμετ)ανόητη ΠΕ60!
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ60 - Ενστάσεις για τις απαντήσεις ΑΣΕΠ για την α' θεματική
« Απάντηση #22 στις: Φεβρουαρίου 12, 2009, 05:26:13 pm »
Schnittke..δεν έχω κάποια απάντηση να σου δώσω..απλά η εκφώνηση με οδήγησε σ'αυτή την απάντηση.
οσο για τη 41 θέλω να ρωτήσω κάτι..η ευέλικτη ζώνη είναι στο νηπιαγωγείο ή στο δημοτικό;
όποιος έχει χρόνο ας ρίξει μια ματιά εδω.. http://www.ypepth.gr/docs/fek_1280_13_9_2005_programma_dhm_kai_eyelikth.pdf
προσοχή στη σελίδα 17722..
όποιος γνωρίζει κάτι παραπάνω...

Η Ευέλικτη Ζώνη είναι μια "αφορμή" για το Δημοτικό να εφαρμόσει τις διδακτικές προσεγγίσεις του Νηπιαγωγείου, δηλαδή διαθεματικότητα και πρότζεκτ. Όλο το πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου απότελεί "ευέλικτη ζώνη", ενώ για τον ίδιο λόγο στο προτεινόμενο ωρολόγιο πρόγραμμα τόσο του κλασικού όσο και του ολοήμερου νηπιαγωγείου δεν υπάρχει αναφορά στην ευέλικτη ζώνη, σε αντίθεση με το δημοτικό, όπου υπάρχει ειδική τοποθέτηση της ευέλικτης ζώνης στο ωρολόγιο πρόγραμμα της κάθε τάξης.

Δεδομένης της ενοποίησης της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και της απόπειρας συνεργασίας μεταξύ Νηπιαγωγείου και Δημοτικού πιστεύω ότι η ερώτηση αφορούσε την ευέλικτη ζώνη όπως νοείται στο δημοτικό, καθώς αυτή δίνει την ευκαιρία πραγματοποίησης κοινών δραστηριοτήτων και πρότζεκτ μεταξύ Νηπιαγωγείου και πρώτων τάξεων του Δημοτικού.
Γονιέ, μισθωτέ, ελεύθερε επαγγελματία, αν είναι να με ζηλέψεις για κάτι, μη με ζηλεύεις για τις διακοπές και για το ωράριό μου. Ζήλεψέ με για την αγάπη των παιδιών!

Αποσυνδεδεμένος chrisa

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 24
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ60 - Ενστάσεις για τις απαντήσεις ΑΣΕΠ για την α' θεματική
« Απάντηση #23 στις: Φεβρουαρίου 12, 2009, 05:31:20 pm »
ωραία..μπές εδώ κ πες μου πόσες ώρες έιναι για το νηπιαγωγείο... http://www.pi-schools.gr/programs/EuZin/EuZin.htm
εχω νευριάσει...δεν μπορω να καταλάβω...απο τον πρόλογο του καθηγητή,ο οποίος είναι στην ιστοσελίδα του παιδαγωγικού κατάλαβα οτι για το δημοτικό εχει να κάνει με το πάσο χρόνο θα έχει κ οχι με το νηπιαγωγείο.Αν ξέρει κάποιος κάτι παραπάνω ας στείλει..
κ αν είναι έτσι όπως τα λές θα έπρεπε να΄είναι τουλάχιστον 4 ωρες απο τι στιγμή που στις ΄πρώτε τάξεισ του δημοτικού ορίζεται στισ 4 ωρεσ κ στις 2 τελευταίεσ τάξεισ στισ 2 ωρεσ...
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουαρίου 12, 2009, 05:34:38 pm από chrisa »

Αποσυνδεδεμένος xounoupi

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 16
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ60 - Ενστάσεις για τις απαντήσεις ΑΣΕΠ για την α' θεματική
« Απάντηση #24 στις: Φεβρουαρίου 12, 2009, 05:36:21 pm »
και εγώ συμφωνώ για την ερώτηση 7....και επίσης εχω απορία για την ερώτηση 9...εγω απάντησα το β,ενώ στις απαντήσεις είχε το δ σωστό...προσωπικά μου φαίνεται σαν να ταιριάζουν και τα δύο...μπορεί κάποιος να με διαφωτίσει σχετικά?? ???ευχαριστώ πολύ...!
Είναι νωρίς ακόμη μέσα στον κόσμο αυτόν,μ'ακούς;;Δεν έχουν εξημερωθεί τα τέρατα,μ'ακούς;;

Αποσυνδεδεμένος sophie

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1393
  • Φύλο: Γυναίκα
  • 2009...ζώντας με την...Commedia Dell' Arte!!!
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ60 - Ενστάσεις για τις απαντήσεις ΑΣΕΠ για την α' θεματική
« Απάντηση #25 στις: Φεβρουαρίου 12, 2009, 05:42:40 pm »
Να καταθέσω μια προσωπική εμπειρία σχετική με την ερώτηση 7 (κι εγώ είχα "απαντήσει" το α) μόνο κάπως "αντίστροφα". Ξεκινάμε φέτος από Σεπτέμβρη με όλα τα παιδάκια (αρχικά) γραφή ονόματος. Ένα παιδάκι (νήπιο) δεν γράφει τίποτα (αρνείται). Μετά από πάρα πολύ καιρό αρχίζει να γράφει (αντιγράφει) ό,τι λέξη κι αν χρειαστεί   τ έ λ ε ι α!!!! Συνεχίζει όμως να αρνείται να γράψει το όνομά του.
Μαθαίνουμε λοιπόν ότι έτρωγε ξύλο ( ::) :'() στο σπίτι από τη μητέρα (από το ξεκίνημα της σχολικής χρονιάς) για να μάθει να γράφει το όνομα.
Αν αυτό δεν είναι τραυματική εμπειρία που μπορεί, με οποιαδήποτε μορφή κι αν εμφανιστεί, να μπλοκάρει το παιδί και να το οδηγήσει σε άρνηση...τότε εγώ είμαι ο πάπας!!!!! :P
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος Schnittke

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 135
  • Φύλο: Γυναίκα
  • (αμετ)ανόητη ΠΕ60!
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ60 - Ενστάσεις για τις απαντήσεις ΑΣΕΠ για την α' θεματική
« Απάντηση #26 στις: Φεβρουαρίου 12, 2009, 05:57:04 pm »
xounoupi, αν θες ρίξε μια ματιά στα posts μου στην 1η σελίδα για να δεις τη γνώμη μου για την 9 και πού τη στηρίζω...

chrisa, σ' ευχαριστώ για το link, μόλις του 'ριξα μια ματιά και, ακόμα κι αν το 10% που αναφέρουν ισχύει για το νηπιαγωγείο, αρκεί να λάβει υπόψη του κανείς ότι σήμερα τα μισά σχεδόν νηπιαγωγεία είναι ολοήμερα και τα άλλα μισά "κλασικά". Άλλο το 10% για το ολοήμερο και άλλο για το κλασικό... Πέραν του ότι δεν αναφέρεται πουθενά ρητά αν αυτό το 10% ισχύει μόνο για το δημοτικό ή και για το νηπιαγωγείο, ακόμα κι αν ισχύει και η ερώτηση για την ευέλικτη αναφερόταν σε εφαρμογή της στο ωρολόγιο πρόγραμμα του νηπιαγωγείου, πάλι το συνεχές δίωρο δεν ευσταθεί.

sophie, έχει ενδιαφέρον η περίπτωση που περιγράφεις! Αν μη τι άλλο υπάρχουν ένας σωρός λόγοι για τους οποίους μπορεί ένα παιδί να αρνηθεί να γράψει, και το ότι η "Αναστασία" αρχικά έγραψε χρησιμοποιώντας κυρίως γράμματα του ονόματός της, δηλαδή γράμματα που της ήταν οικεία, δεν αποτελεί αδιαμφισβήτητο επιχείρημα υπέρ του γ και κατά των α ή δ...
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουαρίου 12, 2009, 06:01:29 pm από Schnittke »
Γονιέ, μισθωτέ, ελεύθερε επαγγελματία, αν είναι να με ζηλέψεις για κάτι, μη με ζηλεύεις για τις διακοπές και για το ωράριό μου. Ζήλεψέ με για την αγάπη των παιδιών!

Αποσυνδεδεμένος chrisa

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 24
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ60 - Ενστάσεις για τις απαντήσεις ΑΣΕΠ για την α' θεματική
« Απάντηση #27 στις: Φεβρουαρίου 12, 2009, 06:03:33 pm »
εγώ περιμένω νέα ρεζιλικια του ΑΣΕΠ για διορθωση "ορθών απαντήσεων"
Όλες έχετε δικιο για τις απορίες όμως η πιο τραγική είναι η ερώτηση 41.Είναι απίστευτο αυτό που έχουν κάνει..Δεν ξέρω τι να πω..μάλλον παίζουν με τα νεύρα μας..Εγω σας το λέω..αν δεν βγάλουν διορθωση για την 41 θα πάω Πουλίου 6 και θα γίνει χαμός..χιχιχι...αλήθεια θα πάω...Αν δεν μου στείλει κάποιος ένα κειμενο που να ορίζει 2 ώρες θα πάω.. >:(

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182619
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 687
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 20
Επισκέπτες: 606
Σύνολο: 626

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.05 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.