*

Αποστολέας Θέμα: Δυσαρμονική σχέση καθηγητών και μαθητών-Αναζήτηση τρόπου αντιμετώπισης  (Αναγνώστηκε 11823 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος elum

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 135
    • Προφίλ
Όπως λες είσαι "εμφανίσημη", με όνομα "Στελλίτσα", έ, τι περίμενες δηλαδή; Στον έξω κόσμο τι σου συμβαίνει; Σε αγνοούν οι διάφοροι αρσενικοί;

Δεν ενδιαφέρονται τα παιδιά για το μάθημα; Και γιατί να ενδιαφερθούν; Υπάρχει λόγος; Δεν βλέπουν κάτι πιο ενδιαφέρον στην τάξη;

Μήπως τελικά πρέπει να δεχόμαστε τα πράγματα όπως είναι; Φυσικά και υπάρχουν ωραίες κοπέλες εκπαιδευτικοί, και αν είναι αρκετά ωραίες τότε δεν έχει καμία σημασία τι είδους μάθημα κάνουν, κανένας (αρσενικός) δεν θα ασχοληθεί με το μάθημα που κάνουν.

Αλλιώς ζήτα μετάθεση σε σχολείο τυφλών (αφού κάνεις τη σχετική εκπαίδευση που απαιτείται).

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Help!
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:00:49 »

Αποσυνδεδεμένος stellinio

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 117
    • Προφίλ
Απ: Help!
« Απάντηση #15 στις: Φεβρουαρίου 15, 2009, 12:37:19 pm »
Θα ήθελα να πω κι εγώ ότι αντιμετωπίζω παρόμοιο πρόβλημα. Είμαι σε ένα γυμνάσιο και σε ένα τμήμα της Γ ύπάρχει ένα παιδί που πραγματικά δεν ξέρω πώς να αντιμετωπίσω. Στην αρχή έκανε την ώρα του μαθήματος άσχετες ερωτήσεις τύπου πόσο χρονών είμαι, που μένω και ότι ενδιαφέρεται για μένα... Σε ένα διάλειμμα του είπα ότι θέλω να μιλήσουμε. Του είπα ότι ούτε την ίδια ηλικία έχουμε ούτε φίλοι είμαστε και δεν μπορεί να μου μιλάει έτσι στο μάθημα.. Μετά από αυτό μάλλον χειροτέρεψε η συμπεριφορά του. Τις προάλλες πέταξε ένα στυλο στον πίνακα την ώρα που έγραφα.. Δεν τον είδα και με κοίταξε με ένα απειλητικό ύφος και καλά δεν έχεις αποδείξεις ότι ΄το πέταξα εγώ. Κράτησα την ψυχραιμία μου και απλά πήρα το στυλό. Νιώθω ότι προσπαθεί να βρει αφορμές για να μου τη ''φέρει''. Να τον αγνοήσω? Να προσπαθήσω και πάλι να τον αντιμετωπίσω? Τι να κάνω..


Νομίζω ότι έκανες το χειρότερο που μπορούσες.
Το ότι το έπιασες προσωπικά και του είπες αυτά τα πράγματα εγώ το εισπράττω ως εξής : ξέρεις μου αρέσεις αλλά είσαι μικρότερος.
Η γνώμη μου είναι ότι του έδωσες αξία.
Δηλαδή Αγάπη εννοείς ότι απλά από εδώ και στο εξής να τον αγνοήσω τελείως? Κι εγώ εκ των υστέρων κατάλαβα ότι καλύτερα να μην είχα ασχοληθεί καθόλου και να έβλεπα μέχρι που θα έφτανε. Όμως ζήτησα τη συμβουλή από μία μεγαλύτερη συναδέλφισσα και απλά ακολούθησα τη συμβουλή της.. Στο μάθημα εξ'αρχής δεν έδινε καμία σημασία. Εκτός από ελάχιστες φορές που ήταν ''εκτός'' μαθήματος το θέμα. Δυστυχώς δεν μπορώ να μπω καθόλου στο μυαλό του και να καταλάβω τι ακριβώς σκέφτεται και τι αισθάνεται πλέον.. Ευχαριστώ για την απάντησή σου!

batman

  • Επισκέπτης

 Αν έχεις πρόβλημα με συγκεκριμένο μαθητή μπορείς να κάνεις τα εξής. Πλήρης αδιαφορία απέναντί του, μέχρι να κάνει κάτι χοντρό, μετά τον πετάς έξω. Του συπεριφέρεσαι εντελώς το ίδιο με τους άλλους συμμαθητές του. Αυτόν με το επίθετο στους άλλους με το μικρό κλπ. Μην δέχεσαι τίποτα, πέτα τον έξω αν συμπεριφερθεί άσχημα και αν υποπέσει στην αντίληψή σου ότι ο διευθυντής σβήνει απουσίες πες του ότι στο τέλος της χρόνιας που δικαιλογήσουν απουσίες δεν θα δεχτείς να υπογράψεις το πρακτικό γιατί αυτό που κάνει είναι παράνομο. Πήγαινε βρες και τον σύμβουλό σου.
Όσο δέχεσαι να σε ποδοπατούν κάθε μέρα θα το κάνουν, λυπάμαι που τα λέω αυτά αλλά σε αυτές τις ηλικίες και καταστάσεις οι κανόνες της παιδαγωγικής που σχεδιάστηκαν από άτομα που ποτέ δεν μπήκαν σε τάξη δε δουλεύουν, θα πρέπει να δράσεις και λίγο αντιπαιδαγωγικά

Αποσυνδεδεμένος elum

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 135
    • Προφίλ
Απ: Help!
« Απάντηση #17 στις: Φεβρουαρίου 15, 2009, 01:30:56 pm »

Δυστυχώς δεν μπορώ να μπω καθόλου στο μυαλό του και να καταλάβω τι ακριβώς σκέφτεται και τι αισθάνεται


Αν πραγματικά συμβαίνει αυτό, τότε έχουμε μεγάλο θέμα εδώ.

« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουαρίου 15, 2009, 01:34:12 pm από elum »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

professor

  • Επισκέπτης
και οι μαθητριες μπορουν να φερουν καλλιστα τον καιθηγητη σε δυσκολη θεση ..προ πολλων ετων νυν στελεχος της εκπαιδευσης παρα λιγο να υποστει οριστικη απολυση ενεκα σχεσης με μαθητρια του!

Αποσυνδεδεμένος elum

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 135
    • Προφίλ
Αυτόν θα τον κάρφωσαν επειδή ήταν στέλεχος (και όχι για "ηθικούς" λόγους) μάλλον έ; Γιατί τους άλλους που δεν είναι στελέχη, μόνο άμα το γκαστρώσουν το ("αθώο") κοριτσάκι βγαίνει στη φόρα η ιστορία, και όχι πάντα.

Αποσυνδεδεμένος Ritalamp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1480
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Και Λολίτα να είναι το κοριτσάκι την ευθύνη έχει ο ενήλικας που έκανε την επιλογή.
Το ανδρικό άλλοθι όμως πάντα υπερισχύει... δυστυχώς.
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος elum

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 135
    • Προφίλ
Υπάρχουν πολλές "επαγγελματίες" ή μέλλουσες "επαγγελματίες" στα σχολεία, τις βλέπουμε και τις ξέρουμε, έτσι δεν είναι;

Ποιός φταίει που υπάρχουν; Η εδώ και δεκαετίες ανυπαρξία κανονισμών συμπεριφοράς (που να εφαρμόζονται) στο σχολείο.

Ποιός φταίει για τη σχέση (αν γίνει); Σύμφωνα με το νόμο, φταίει ο ενήλικος, αλλά ο νόμος είναι , όπως συνήθως, αντιγραφή νόμου άλλων χωρών όπου εκεί υπάρχουν κανονισμοί (που εφαρμόζονται) στο σχολείο, γι αυτό αναγνωρίζεται (σωστά) εκεί όλη η ευθύνη στον ενήλικο.

Στο δικό μας κωλοχανείο όμως, που το λέμε εμείς σχολείο γιατί ντρεπόμαστε να το πούμε με το κανονικό του όνομα, ευθύνη τελικά έχει αυτός που δεν είναι σε κάποιο πολιτικό κόμα για να τον προστατέψει. Έ, αυτός ας πρόσεχε!

Αποσυνδεδεμένος Αγάπη

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2282
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ......της συννεφιάς ρηγόπουλο.....
    • Προφίλ
Απ: Help!
« Απάντηση #22 στις: Φεβρουαρίου 15, 2009, 03:30:34 pm »
Θα ήθελα να πω κι εγώ ότι αντιμετωπίζω παρόμοιο πρόβλημα. Είμαι σε ένα γυμνάσιο και σε ένα τμήμα της Γ ύπάρχει ένα παιδί που πραγματικά δεν ξέρω πώς να αντιμετωπίσω. Στην αρχή έκανε την ώρα του μαθήματος άσχετες ερωτήσεις τύπου πόσο χρονών είμαι, που μένω και ότι ενδιαφέρεται για μένα... Σε ένα διάλειμμα του είπα ότι θέλω να μιλήσουμε. Του είπα ότι ούτε την ίδια ηλικία έχουμε ούτε φίλοι είμαστε και δεν μπορεί να μου μιλάει έτσι στο μάθημα.. Μετά από αυτό μάλλον χειροτέρεψε η συμπεριφορά του. Τις προάλλες πέταξε ένα στυλο στον πίνακα την ώρα που έγραφα.. Δεν τον είδα και με κοίταξε με ένα απειλητικό ύφος και καλά δεν έχεις αποδείξεις ότι ΄το πέταξα εγώ. Κράτησα την ψυχραιμία μου και απλά πήρα το στυλό. Νιώθω ότι προσπαθεί να βρει αφορμές για να μου τη ''φέρει''. Να τον αγνοήσω? Να προσπαθήσω και πάλι να τον αντιμετωπίσω? Τι να κάνω..


Νομίζω ότι έκανες το χειρότερο που μπορούσες.
Το ότι το έπιασες προσωπικά και του είπες αυτά τα πράγματα εγώ το εισπράττω ως εξής : ξέρεις μου αρέσεις αλλά είσαι μικρότερος.
Η γνώμη μου είναι ότι του έδωσες αξία.
Δηλαδή Αγάπη εννοείς ότι απλά από εδώ και στο εξής να τον αγνοήσω τελείως? Κι εγώ εκ των υστέρων κατάλαβα ότι καλύτερα να μην είχα ασχοληθεί καθόλου και να έβλεπα μέχρι που θα έφτανε. Όμως ζήτησα τη συμβουλή από μία μεγαλύτερη συναδέλφισσα και απλά ακολούθησα τη συμβουλή της.. Στο μάθημα εξ'αρχής δεν έδινε καμία σημασία. Εκτός από ελάχιστες φορές που ήταν ''εκτός'' μαθήματος το θέμα. Δυστυχώς δεν μπορώ να μπω καθόλου στο μυαλό του και να καταλάβω τι ακριβώς σκέφτεται και τι αισθάνεται πλέον.. Ευχαριστώ για την απάντησή σου!


Νομίζω ότι θα ήταν καλύτερα αν εκείνη την ώρα έβρισκες κάτι έξυπνο να απαντήσεις,χωρίς να το προσβάλλεις και εκτός τάξης να μην ξαναγινόταν αναφορά στο περιστατικό.
Εγώ θα κρατύσα αποστάσεις μετά από αυτό.

Τώρα που το ξανασκέφτομαι,την άλλη καθηγήτρια από την οποία ζήτησες βοήθεια,την εμπιστεύεσαι?
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουαρίου 15, 2009, 03:39:15 pm από Αγάπη »


Δε θέλω του κισσού το πλάνο ψήλωμα,σε ξένα αναστηλώματα δεμένο.
Θέλω να είμαι ένα καλάμι,ένα χαμόκλαδο,μα όσο ανεβαίνω,μόνος ν' ανεβαίνω.

professor

  • Επισκέπτης
Αυτόν θα τον κάρφωσαν επειδή ήταν στέλεχος (και όχι για "ηθικούς" λόγους) μάλλον έ; Γιατί τους άλλους που δεν είναι στελέχη, μόνο άμα το γκαστρώσουν το ("αθώο") κοριτσάκι βγαίνει στη φόρα η ιστορία, και όχι πάντα.

παρανοησις!

τοτε ΝΕΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΗΤΟ..μετα εγινε διευθυντης και στο ενδιαμεσο ξανακυνηγηθηκε για πολιτικους λογους..συν ( ?) τοις αλλοις!

Αποσυνδεδεμένος w1red

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 198
  • ..επειδή όλοι είμαστε θύματα, αλλά και θύτες...
    • Προφίλ
Ποτέ δεν μιλάμε για προσωπικά θέματα μας με τους μαθητές. Απλά δεν απαντάς σε τέτοιου είδους ερωτήσεις. Τώρα αν δεν αντέχεις και θέλεις να απαντήσεις, τότε όταν πχ σε ρωτάνε πόσο χρονών είσαι πες 87, μένεις στο Τόκυο κτλ. Από την άλλη βγάλ' τον έξω αν συνεχίσει να διακόπτει το μάθημα με άσχετα και προσπάθησε να έχεις κανόνες μέσα στην τάξη, να υπάρχει τάξη και όλα θα μπουν στην θέση τους. (Όσον αφορά τον στυλό κράτησε τον και μίλα για αποβολή και "δαχτυλικά αποτυπώματα"). Μην ανεβάζεις τον πήχη της αναρχίας αλλά και από την άλλη μην έρχεσαι σε λεκτικές αντιπαραθέσεις και εκρήξεις θυμού, διαφωνώ με αυτά, πιστεύω πως πρέπει να είσαι ήρεμη να δίνεις την ποινή (αφού έχεις δώσει τις προειδοποιήσεις) και τον λόγο και μέχρι εκεί, όχι διαπραγματεύσεις. Χρησιμοποίησε την ωριαία αποβολή και στην τρίτη ωριαία ζήτησε να δεις τους κηδεμόνες του. Αν δεν διορθωθεί μίλα με τον σύλλογο καθηγητών, όλο και κάποιες γυναίκες θα σε καταλάβουν. Ξαναπόσταρε και πες μας τα αποτελέσματα. Καλή τύχη.
ΑΣΕΠομαζέματα.. αδικοσκορπίσματα...

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Διάβασα με προσοχή τις απαντήσεις και θα ήθελα να επισημάνω και εγώ, που ούτε stellitsa είμαι (αλλά 1 φοβερός και τρομερός karxarias  ;D), ούτε ιδιαίτερα εμφανίσιμη, κάτι. Επειδή έχω δουλέψει σε ΕΠΑΛ, πραγματικά τα παιδιά αυτά είνα ικανά να σε βγάλουν εκτός εαυτού και να ακυρώσουν κάθε παιδαγωγική θεωρία. Ο δε συνδυασμός ΕΠΑΛ+ μ***κας διευθυντής είναι ό,τι χειρότερο μπορεί να τύχει, ιδίως σε γυναίκα συνάδελφο. Χρειάζεται, λοιπόν, ιδιαίτερους και λεπτούς χειρισμούς σε 1 τέτοιο σχολείο και όταν αυτά αποτυγχάνουν, υπάρχει και ο ... φόβος των Ιουδαίων. Δηλαδή, εγώ χρειάστηκε να καταφύγω στην αστυνομία  ::), αλλά μέχρι το τέλος της χρονιάς δεν ξανακουνήθηκε... φύλλο!  
« Τελευταία τροποποίηση: Νοεμβρίου 02, 2009, 11:54:54 pm από karxarias29 »

Αποσυνδεδεμένος nellynelly

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 304
    • Προφίλ
Μήπως θα ήθελες να μας πει τι περίπου έγινε;Έχω μάθει για περιστατικό με αναπληρώτρια που έπαιρναν τηλέφωνο οι μαθητές σπίτι της και έλεγαν στον άντρα της ότι έχει..γκόμενο και έγινε ολόκληρη ιστορί...όλα αυτά επειδη τους είχε στριμώξει... :(

Αποσυνδεδεμένος Ms Daisy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1490
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ06
    • Προφίλ
Διάβασα με προσοχή τις απαντήσεις και θα ή θελα να επισημάνω και εγώ, που ούτε stellitsa είμαι (αλλά 1 φοβερός και τρομερός karxarias  ;D), ούτε ιδιαίτερα εμφανίσιμη, κάτι. Επειδή έχω δουλέψει σε ΕΠΑΛ, πραγματικά τα παιδιά αυτά είνα ικανά να σε βγάλουν εκτός εαυτού και να ακυρώσουν κάθε παιδαγωγική θεωρία. Ο δε συνδυασμός ΕΠΑΛ+ μ***κας διευθυντής είναι ό,τι χειρότερο μπορεί να τύχει, ιδίως σε γυναίκα συνάδελφο. Χρειάζεται, λοπόν, ιδιαίτερους και λεπτούς χειρισμούς σε 1 τέτοιο σχολείο και όταν αυτά αποτυγχάνουν, υπάρχει και ο ... φόβος των Ιουδαίων. Δηλαδή, εγώ χρειάστηκε να καταφύγω στην αστυνομία  ::), αλλά μέχρι το τέλος της χρονιάς δεν ξανακουνήθηκε... φύλλο!   
Αχ, ναι, πες τι έγινε ακριβώς! Θα ξεκινήσω σε ΕΠΑΛ και.........τρέέέέέέέέμωωωωωωω!  :( :( :(Φοβάμαι πάρα πολύ! (Καλά ξεκινάω, ε; ) Έχω ακούσει τόσα που έχει τρομάξει το μάτι μου. Εϊμαι και αγγλικών.....άρα ένας λόγος παραπάνω να φοβάμαι (νομίζω). Πες να ξέρω τι θ'αντιμετωπίσω.

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182612
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 687
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 20
Επισκέπτες: 593
Σύνολο: 613

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.052 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.