*

Αποστολέας Θέμα: Δυσαρμονική σχέση καθηγητών και μαθητών-Αναζήτηση τρόπου αντιμετώπισης  (Αναγνώστηκε 11815 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος stellitsa12

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 95
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Μanners maketh man. Proverb
    • Προφίλ
Eίναι η πρώτη μου χρονιά αναπληρώτρια και δυστυχώς σε επαλ όπου αντιμετώπισα πολλά προβλήματα τόσο με τον ανεύθυνο διευθυντή όσο και με ένα συγκεκριμένο τμήμα με απείθαρχα παιδιά.Δώστε μου μια συμβουλή.Πώς θα αντιμετωπίσω τα πρόστυχα και προσβλητικά σχόλια κάποιων παιδιών(τυγχάνει να έχω καλή εξωτερική εμφάνιση) τα οποία υποδαυλίζονται αντί να τιμωρούνται από το διευθυντή και τα οποία δεν έχουν το παραμικρό ενδιαφέρον για το μάθημα?   
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουαρίου 14, 2009, 10:42:15 pm από stellitsa12 »
"Οι άνθρωποι ξεχνούν τι είπες, οι άνθρωποι ξεχνούν τι έκανες αλλά οι άνθρωποι δεν θα ξεχάσουν ποτέ πώς τους έκανες να αισθανθούν" Maya Angelou

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Help!
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:27:29 »

Αποσυνδεδεμένος Ritalamp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1480
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Help!
« Απάντηση #1 στις: Φεβρουαρίου 14, 2009, 02:16:44 pm »
Στο επόμενο σχόλιο να πεις στην τάξη ότι αυτό ονομάζεται σεξουαλική παρενόχληση, η οποία αποτελεί αδίκημα, σχετίζεται με σεξιστικές νοοτροπίες που υποδηλώνουν κομπλεξικό άνθρωπο και επομένως πρώτα προσβάλλουν εκείνον που κάνει το σχόλιο και μετά οποιονδήποτε άλλο. Συνεπώς δε σε αφορούν και δεν πρόκειται να ξαναδώσεις καμιά απολύτως σημασία.

Στο διευθυντή σου θυμίσου να συμπληρώσεις ότι τις περισσότερες φορές η νοοτροπία αυτή σχετίζεται με ανατομική δυσπλασία ή δυσλειτουργία!  >:( >:( >:( >:( >:( (Ε, καλά υπερβάλλω, αλλά μπορεί να σε βοηθήσει αυτό στο ύφος σου)

Κατά τα λοιπά δες τα υπόλοιπα θέματα που αφορούν προβλήματα στην τάξη. Να θυμάσαι ότι θύμα θα γίνεσαι μόνο όσο ανέχεσαι το ρόλο. Αντίστρεψε τη νοοτροπία και τη στάση σου και μαύρο φίδι που τους έφαγε, άπαντες.


ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος stellinio

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 117
    • Προφίλ
Απ: Help!
« Απάντηση #2 στις: Φεβρουαρίου 14, 2009, 02:37:43 pm »
Θα ήθελα να πω κι εγώ ότι αντιμετωπίζω παρόμοιο πρόβλημα. Είμαι σε ένα γυμνάσιο και σε ένα τμήμα της Γ ύπάρχει ένα παιδί που πραγματικά δεν ξέρω πώς να αντιμετωπίσω. Στην αρχή έκανε την ώρα του μαθήματος άσχετες ερωτήσεις τύπου πόσο χρονών είμαι, που μένω και ότι ενδιαφέρεται για μένα... Σε ένα διάλειμμα του είπα ότι θέλω να μιλήσουμε. Του είπα ότι ούτε την ίδια ηλικία έχουμε ούτε φίλοι είμαστε και δεν μπορεί να μου μιλάει έτσι στο μάθημα.. Μετά από αυτό μάλλον χειροτέρεψε η συμπεριφορά του. Τις προάλλες πέταξε ένα στυλο στον πίνακα την ώρα που έγραφα.. Δεν τον είδα και με κοίταξε με ένα απειλητικό ύφος και καλά δεν έχεις αποδείξεις ότι ΄το πέταξα εγώ. Κράτησα την ψυχραιμία μου και απλά πήρα το στυλό. Νιώθω ότι προσπαθεί να βρει αφορμές για να μου τη ''φέρει''. Να τον αγνοήσω? Να προσπαθήσω και πάλι να τον αντιμετωπίσω? Τι να κάνω..

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: Help!
« Απάντηση #3 στις: Φεβρουαρίου 14, 2009, 02:53:36 pm »
Στο επόμενο σχόλιο να πεις στην τάξη ότι αυτό ονομάζεται σεξουαλική παρενόχληση, η οποία αποτελεί αδίκημα, σχετίζεται με σεξιστικές νοοτροπίες που υποδηλώνουν κομπλεξικό άνθρωπο και επομένως πρώτα προσβάλλουν εκείνον που κάνει το σχόλιο και μετά οποιονδήποτε άλλο. Συνεπώς δε σε αφορούν και δεν πρόκειται να ξαναδώσεις καμιά απολύτως σημασία.

Στο διευθυντή σου θυμίσου να συμπληρώσεις ότι τις περισσότερες φορές η νοοτροπία αυτή σχετίζεται με ανατομική δυσπλασία ή δυσλειτουργία!  >:( >:( >:( >:( >:( (Ε, καλά υπερβάλλω, αλλά μπορεί να σε βοηθήσει αυτό στο ύφος σου)

Κατά τα λοιπά δες τα υπόλοιπα θέματα που αφορούν προβλήματα στην τάξη. Να θυμάσαι ότι θύμα θα γίνεσαι μόνο όσο ανέχεσαι το ρόλο. Αντίστρεψε τη νοοτροπία και τη στάση σου και μαύρο φίδι που τους έφαγε, άπαντες.




+1000

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Help!
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:27:29 »

Αποσυνδεδεμένος stellitsa12

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 95
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Μanners maketh man. Proverb
    • Προφίλ
Απ: Help!
« Απάντηση #4 στις: Φεβρουαρίου 14, 2009, 02:57:58 pm »
Kι εμένα το πρόβλημα ξεικίνησε από ένα παιδί που με ερωτεύτηκε και νόμισε κιόλας ότι έχει και ελπίδες.Και αφού του εξήγησα κι εγώ τα ίδια που είπες κι εσύ έστρεψε και ορισμένα παιδιά εναντίον μου και φυσικά προσπαθεί με κάθε τρόπο να παρενοχλήσει το μάθημα μαζί με τα υπόλοιπα παιδιά,τα οποία έρχονται στο σχολείο χωρίς βιβλία χωρίς στυλό ή τετράδιο και χωρίς κανένα ενδιαφέρον για το μάθημα.Εντωμεταξύ κάθε φορά που ζητάω την τιμωρία αυτών των παιδιών βρίσκω αντιμέτωπο το διευθυντή ο οποίος εκτός από φαλλοκράτης ετοιμάζεται να συνταξιοδοτηθεί και παριστάνει το φιλαράκι των παιδιών σβήνοντας τους απουσίες και πηγαίνοντας μαζί τους για καφέ.
"Οι άνθρωποι ξεχνούν τι είπες, οι άνθρωποι ξεχνούν τι έκανες αλλά οι άνθρωποι δεν θα ξεχάσουν ποτέ πώς τους έκανες να αισθανθούν" Maya Angelou

Αποσυνδεδεμένος stellinio

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 117
    • Προφίλ
Απ: Help!
« Απάντηση #5 στις: Φεβρουαρίου 14, 2009, 04:35:08 pm »
Το΄χει το όνομα φαίνεται τι να πω.. :P Έβαλα και λίγο χιούμορ μπας και αποφορτιστούμε λίγο.. Το χειρότερο είναι να έχεις έναν τέτοιο διευθυντή! Μήπως να τον πάρουμε με το καλό? Να του δείξουμε ότι ενδιαφερόμαστε για την πρόοδο του?

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: Help!
« Απάντηση #6 στις: Φεβρουαρίου 14, 2009, 04:44:24 pm »
Κουβεντιάζουμε για κάτι που υπάρχει ανέκαθεν. Εδώ ελληνικές ταινίες (βλ

Αποσυνδεδεμένος Ritalamp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1480
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Help!
« Απάντηση #7 στις: Φεβρουαρίου 14, 2009, 04:51:20 pm »
Rozy4 το έθεσες πάρα πολύ ωραία. Ειδικά στο θέμα των μαθητών, το τι μπορεί να τους προσβάλλει σε αυτή τη δύσκολη ηλικία δεν είναι πάντα προβλέψιμο. ίσως θα ήταν σκόπιμο να μιλήσετε για το ζήτημα με τους συγκεκριμένους μαθητές, παρουσία και άλλης μιας καθηγήτριας ή καθηγητή για να μη μπορούν να πουν διάφορα μετά διαβεβαιώνοντάς τους βέβαια για την εχεμύθειά σας για την όλη ιστορία.
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος Georgia s

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Γυναίκα
  • η παιδεία είναι θέμα εσωτερικού πολιτισμού
    • Προφίλ
Απ: Help!
« Απάντηση #8 στις: Φεβρουαρίου 14, 2009, 05:01:13 pm »
εγώ πάντως συμφωνώ με τη rozy..όσο περισσότερο συζητάς το θέμα κατ ιδίαν με τα παιδιά, τόσο διογκώνεται το πρόβλημα..το καλύτερο είναι να το αντιμετωπίσεις με χιούμορ, με προσοχή χωρίς να προσβάλεις την ανδρική τους φύση κ τον ανδικό τους εγωισμό, φορώντας ζιβάγκο κ παλτά για λίγες μέρες  ;D  ;D μέχρι να ξεφουσκώσει το πράγμα κ περνώντας μη λεκτικά μηνύματα στην τάξη στους μαθητές ότι η συμπάθεια είναι αμοιβαία αλλά η σχέση οριοθετημένη αυστηρά στα πλαίσια καθηγητή- μαθητη..ότι είναι πάντως δύσκολο είναι..νομίζω πάντως πως δε χρειάζεται κομπλιξική συμπεριφορά,ούτε θυμός , ούτε προσβολές..το χιούμορ σώζει πάντα..είναι κάτι φυσιολογικό κ ανθρώπινο κ έτσι πρέπει να το βλέπουμε..

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: Help!
« Απάντηση #9 στις: Φεβρουαρίου 14, 2009, 05:17:28 pm »
όταν ήμουν μαθήτρια δημοτικού είχα "ερωτευτεί" ένα άτομο του φιλικού περιβάλλοντος των γονιών μου. όταν αντιλήφθηκα ότι είχε γίνει θέμα συζήτησης των μεγάλων αισθάνθηκα προδωμένη και θυμωμένη και πέρασε ένα διάστημα όξυνσης με την οικογένειά μου, παρόλο που οι γονείς μου δεν είχαν συμμετάσχει στη συζήτηση, το αντίθετο μάλιστα.
φανταστείτε ένα 14-15 χρονο παιδί πώς θα νοιώσει αν αντιληφθεί ότι το "μυστικό" του δεν είναι πια μυστικό!
μπορείτε όμως με τη βοήθεια άλλων καθηγητών να το χρησιμοποιήσετε σαν αφορμή για να γίνει μια συζήτηση στην τάξη και να βοηθηθούν τα παιδιά να εκφράσουν απορίες, συναισθήματα, φοβίες κλπ. θέλει όμως καλή προετοιμασία και κυρίως έντιμη, ειλικρινή και χωρίς "πρέπει" και "μην" αντιμετώπιση.

Αποσυνδεδεμένος stellitsa12

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 95
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Μanners maketh man. Proverb
    • Προφίλ
Απ: Help!
« Απάντηση #10 στις: Φεβρουαρίου 14, 2009, 06:50:36 pm »
Ίσα ίσα που το και ντύσιμό μου και η συμπεριφορά μου είναι αξιοπρεπέστατα και μία αίσθηση του χιούμορ την έχω.Όπως και μία ευαισθησία στην αντιμετώπιση του θέματος.Αλλά εδώ έχουμε να κάνουμε με ένα πιο σύνθετο πρόβλημα που διαιωνίζεται με την αδιαφορία και την ανοχή όλων των εμπλεκόμενων,διευθυντή,γονέων και ορισμένων μελών του συλλόγου.Μαθητές με απαράδεκτη συμπεριφορά,μηδαμινές επιδόσεις και απουσίες παραπάνω από το όριο προάγονται στην επόμενη τάξη.Και αυτό ορισμένα παιδιά φυσικά το εκμεταλλεύονται.
"Οι άνθρωποι ξεχνούν τι είπες, οι άνθρωποι ξεχνούν τι έκανες αλλά οι άνθρωποι δεν θα ξεχάσουν ποτέ πώς τους έκανες να αισθανθούν" Maya Angelou

professor

  • Επισκέπτης
Απ: Help!
« Απάντηση #11 στις: Φεβρουαρίου 14, 2009, 08:30:37 pm »
εγω ως αρρην δνε μπορω να βοηθησω και πολυ αλλα
αυτο που καταλαβαινω ειναι πως ειδικα σε τετοια σχολεια ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ θα τους βρει συχνα πυκνα 'απεναντι" ως ανταγωνιστες ενω τις μαθητριες μπορει να τις κερδισει χωρις..απωλειες
δυστυχως σε αλλα φορα εχω ακουσει ασκημα σχολια απο χρηστες για ευειδεις καθηγητριες τον καιρο που ηταν αυτοι μαθιητες και τους εχει σιχαθει η ψυχη μου...
εν προκειμενω η καθηγητρια μπορει να κερδισει τους μαθητες -αν ξυπνησει τον "ιπποτισομο" μεσα τους αλλα αυτο την θετει επι τεταμενου σχοινιου ουτως ειπειν

οσον φαορα τους διευθυντες μερικοι δεν βοηθαν καθλου και αφηνουν εσενα να βγαλεις το φιδι απο την τρυπα

Αποσυνδεδεμένος Αγάπη

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2282
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ......της συννεφιάς ρηγόπουλο.....
    • Προφίλ
Απ: Help!
« Απάντηση #12 στις: Φεβρουαρίου 14, 2009, 08:53:15 pm »
Θα ήθελα να πω κι εγώ ότι αντιμετωπίζω παρόμοιο πρόβλημα. Είμαι σε ένα γυμνάσιο και σε ένα τμήμα της Γ ύπάρχει ένα παιδί που πραγματικά δεν ξέρω πώς να αντιμετωπίσω. Στην αρχή έκανε την ώρα του μαθήματος άσχετες ερωτήσεις τύπου πόσο χρονών είμαι, που μένω και ότι ενδιαφέρεται για μένα... Σε ένα διάλειμμα του είπα ότι θέλω να μιλήσουμε. Του είπα ότι ούτε την ίδια ηλικία έχουμε ούτε φίλοι είμαστε και δεν μπορεί να μου μιλάει έτσι στο μάθημα.. Μετά από αυτό μάλλον χειροτέρεψε η συμπεριφορά του. Τις προάλλες πέταξε ένα στυλο στον πίνακα την ώρα που έγραφα.. Δεν τον είδα και με κοίταξε με ένα απειλητικό ύφος και καλά δεν έχεις αποδείξεις ότι ΄το πέταξα εγώ. Κράτησα την ψυχραιμία μου και απλά πήρα το στυλό. Νιώθω ότι προσπαθεί να βρει αφορμές για να μου τη ''φέρει''. Να τον αγνοήσω? Να προσπαθήσω και πάλι να τον αντιμετωπίσω? Τι να κάνω..


Νομίζω ότι έκανες το χειρότερο που μπορούσες.
Το ότι το έπιασες προσωπικά και του είπες αυτά τα πράγματα εγώ το εισπράττω ως εξής : ξέρεις μου αρέσεις αλλά είσαι μικρότερος.
Η γνώμη μου είναι ότι του έδωσες αξία.


Δε θέλω του κισσού το πλάνο ψήλωμα,σε ξένα αναστηλώματα δεμένο.
Θέλω να είμαι ένα καλάμι,ένα χαμόκλαδο,μα όσο ανεβαίνω,μόνος ν' ανεβαίνω.

Αποσυνδεδεμένος catwoman2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1549
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ, ΧΙΟΥΜΟΡ, ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΣΑΝ ΙΣΟΣ ΠΡΟΣ ΙΣΟΥΣ....Ολα ειναι θεμα προσωπικων σχεσεων. Ποτε δεν ειναι κατι σοβαρο απο την πλευρα τους, ισως μαλιστα μερικες φορες να νομιζουν ότι μας αρεσει και να τα ακουμε , μας κολακευει... Υπομονη και ο χρονος θα εξισσοροπησει τα πραγματα....
Σιχαίνομαι την εκπαιδευση. Λατρεύω την διδασκαλία.

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182608
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 687
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 607
Σύνολο: 621

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.048 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.