*

Αποστολέας Θέμα: Κοινή στάση εκπαιδευτικών απέναντι στο άδικο σύστημα προσλήψεων!  (Αναγνώστηκε 16706 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Georgia s

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Γυναίκα
  • η παιδεία είναι θέμα εσωτερικού πολιτισμού
    • Προφίλ
Απ: Κοινή στάση εκπαιδευτικών απέναντι στο άδικο σύστημα προσλήψεων!
« Απάντηση #28 στις: Φεβρουάριος 17, 2009, 05:20:48 μμ »
γεωργια μου αν διαβασες τα μηνυματα μου εγω η ιδια ομολογησα την αλλαγη της στασης μου και οτι ημουν απολυτη...αρα δεν χρειαζοταν να το αναφερεις για να με φερεις προφανως σε δυσκολη θεση γιατι ουτως η αλλως εξ αρχης το παραδεχτηκα...
επεισης,οτι λεω το κρινω και το ψαχνω αλλα τα δεδομενα αλλαζουν και ετσι αλλαζουν κι οι αποψεις του αλλου.δεν το θεωρω αυτο λαθος...
τωρα οσον αφορα τον ασεπ ναι οσοι αριστευουν μαγκια τους!δεν αλλαξε κατι περι αυτου!εξακολουθω να θαυμαζω τα ατομα που κανουν θραυση σ αυτους τους διαγωνισμους γιατι φαινεται οτι πραγματικα προσπαθησαν παρα πολυ!!!μην παρερμηνευεις αυτα που λεω...
οσον αφορα την επετιρηδα και παλι εγω δεν ειπα οτι ειμαι υπερ...μην βγαζετε σεναρια απο το μυαλο ασς μαθαιτε να καταλαβαινετε τι σας λεει ο αλλος.ειπα οτι ειμαι κατα και της επετιρηδας και του ασεπ ετσι οπως λειτουργει με τις προσαυξησεις και την αναξιοκρατια σε πολλες περιπτωσεις...
αν αλλαξουν τα δεδομενα μου τοτε ναι θα αλλαξει και η γνωμη μου.τι ποιο φυσιολογικο!
οσον αφορα τον συλλογο δεν τον κατηγορησα.ισα οσα νιωθω καλα που υπαρχουν καποιοι ανθρωποι που παλευουν για ολους μας.μαλιστα αυτο που λεω ειναι να δρασουμε ολοι μας.απλα απο καπου πρεπει να ξεκινησει η δραση.καποιος πρεπει να μας οργανωσει δραστικα ομως και αυτος θεωρω οτι ειναι ο συλλογος.
αυτες οι λιγες διευκρινησες για να μην παρεξηγηθουμε παλι! ;)
καταρχήν εγώ ούτε έχω κοντραριστεί ποτέ μαζί σου, ούτε καν έχουμε κάνει διαλογο ή έχουμε ανταλλάξει αποψεις για κάτι..
διάβαζα όμως συχνά πράγματα που με ξένιζαν..
διαφωνώ ως προς τη διαμορφωση απόψεων: δεν αλλάζουμε αποψεις κάθε φορά που αλλάζουν τα προσωπικά μας δεδομένα, όταν αυτές δεν αφορούν προσωπικά αλλά κοινωνικά κ συνδικαλιστικά θέματα..
όσο για το σύλλογο είναι οργανωμένος κ προσπαθεί να συντονίσει..μέλη πολλά δεν έχει κ εμείς που είμαστε σπάνια συμμετέχουμε..

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Κοινή στάση εκπαιδευτικών απέναντι στο άδικο σύστημα προσλήψεων!
« Απάντηση #29 στις: Φεβρουάριος 18, 2009, 09:10:31 πμ »
Georgia s,δεν πρεπει να ειμαστε ομως και τοσο σκληροι με τα νεα παιδια. μπορουν να πιστευουν αυτο που θελουν, δεν ειναι κακο,και να το υπερασπιζονται. τωρα, αν με το καιρο αλλαζουν γνωμη για καποια πραγματα,αυτο ειναι το λογικο. θεωρω οτι απο την αρχη δεν μπορει κανεις,μα κανεις μας να εχει ξεκαθαρη αποψη. η Vania ειπε τη γνωμη της και αναθεωρησε την αποψη της.
εγω προσωπικα πιστευω σε ενα συλλογικο αγωνα για τη βελτιωση της καταστασης,αν και θεωρω οτι ο ασεπ πια εγινε μονοδρομος. "για να γυρισει ο ηλιος θελει δουλεια πολυ..."
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος Georgia s

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Γυναίκα
  • η παιδεία είναι θέμα εσωτερικού πολιτισμού
    • Προφίλ
Απ: Κοινή στάση εκπαιδευτικών απέναντι στο άδικο σύστημα προσλήψεων!
« Απάντηση #30 στις: Φεβρουάριος 18, 2009, 09:55:59 πμ »
Georgia s,δεν πρεπει να ειμαστε ομως και τοσο σκληροι με τα νεα παιδια. μπορουν να πιστευουν αυτο που θελουν, δεν ειναι κακο,και να το υπερασπιζονται. τωρα, αν με το καιρο αλλαζουν γνωμη για καποια πραγματα,αυτο ειναι το λογικο. θεωρω οτι απο την αρχη δεν μπορει κανεις,μα κανεις μας να εχει ξεκαθαρη αποψη. η Vania ειπε τη γνωμη της και αναθεωρησε την αποψη της.
εγω προσωπικα πιστευω σε ενα συλλογικο αγωνα για τη βελτιωση της καταστασης,αν και θεωρω οτι ο ασεπ πια εγινε μονοδρομος. "για να γυρισει ο ηλιος θελει δουλεια πολυ..."
συμφωνώ Μάρκο..με τη διαφορά ότι εγώ δεν ξέρω τη vania ούτε την ηλικία της , ούτε κ ήξερα οτι έχετε μιλήσει κ έχει παραδεχτεί το λάθος της..
η παρατήρησή μου δεν ήταν τόσο επι προσωπικού, όσο για να τονίσω ότι το να είμαστε απολυτοι κ ειδικά σε τέτοια θέματα που απο την άποψη του καθένός μας διαμορφώνεται κ η κοινή γνώμη για τον κλάδο μας, δεν είναι το καλύτερο..
μου θυμισε μια 23 χρονη κοπέλα που είχα συναντήσει στο διαγ ασεπ κ αφου της είπα ότι έχω βγάλει φιλολογία, άρχισε να εξαπολύει μύδρους ενάντια στους αποφοίτους του ιστορικού κ του φπψ, γιατί είναι κατώτεροι κ γτ είναι  μαζί μας κ τέτοια..θεωρώ απαραδεκτο να μην έχει βγει κανείς απο το αβγό κ να έχει τόσο απολυτες απόψεις για θέματα του κλάδου..κ εγώ δεν ξέρω πολλά πράγματα, αλλά για ό τι δεν ξέρω σιωπώ κ ακούω..
όσο για την ενημέρωση θεωρώ ευθύνη μας να την έχουμε κ αν δεν την έχουμε να μην επιμένουμε στις αποψεις μας..
κατά τ αλλα η vania  κ κάθε vania μου είναι συμπαθής...ξεχνάμε όμως πως δεν έχουμε ως κλάδος την κοινή γνώμη μαζί μας κ είναι κ αυτος ένας λόγος που δεν πετυχ τιποτα...κ μια απο τις αιτίες είναι ότι υπάρχουν συνάδελφοι που λένε κ κάνουν πράγματα που απαξιώνουν τους εκπαιδευτικούς κ εξυπηρετουν- άθελά τους- όσους μας αγνοούν..

Αποσυνδεδεμένος pd

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 374
    • Προφίλ
Απ: Κοινή στάση εκπαιδευτικών απέναντι στο άδικο σύστημα προσλήψεων!
« Απάντηση #31 στις: Φεβρουάριος 18, 2009, 10:18:38 πμ »
Το αδικο  θεμα  των  προσληψεων δεν  προκειται να λυθει -ποσο μαλλον σε  τετοιους χαλεπους  καιρους  -που ειπε  και ο πρωθυπουργος .. το αδικο θεμα των προσληψεων εχει ω εξης : δουλευετε ωρομισθιοι να καλυπτετε τα τερατωδη  κενα του συστηματος  και μαζευτε  ψιχουλα για μια αναπληρωση  .. εντωμεταξυ βαλτε  και  φαντασματα  στον΄'Αι  στρατη'  end  of  the story.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Κοινή στάση εκπαιδευτικών απέναντι στο άδικο σύστημα προσλήψεων!
« Απάντηση #32 στις: Φεβρουάριος 18, 2009, 10:23:33 πμ »
Georgia s,  συμφωνω με τα λεγομενα σου. δεν ειπα οτι εκανες αρνητικη κριτικη και ουτε ειμαι κατα της αρνητικης κριτικης η οποια ειναι παντα εποικοδομιτικη αρκει να συνοδευεται και με στοιχεια θετικης αντιπροσφορας ( εγραψα παλι ο "μεγαλος", ...) πραγμα που το κανεις ετσι κι αλλιως.

οσο για το αλλο θεμα,το ποιοι ειναι φιλολογοι δεν θελω να επιμεινω ουτε να το ξαναλεμε.
κακο κανει παρα καλο,
εγω παντως δεν ειμαι "γνησιος"φιλολογος (δηλ.δεν τελειωσα το φιλολογικο Ιωαννινων)
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος Vania

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1585
  • Φύλο: Γυναίκα
  • οσο ζω....διαβαζω...
    • Προφίλ
Απ: Κοινή στάση εκπαιδευτικών απέναντι στο άδικο σύστημα προσλήψεων!
« Απάντηση #33 στις: Φεβρουάριος 18, 2009, 06:31:04 μμ »
κοιταξτε να δειτε ειμαι 23 αλλα αυτο δεν θεωρω οτι με εμποδιζει να εχω ορθες κρισεις..επισης γεωργια μου οσον αφορα εμενα δεν χρειαζεται να ειχαμε μιλησει πιο πριν για να καταλαβεις οτι παραδεχτηκα οτι ημουν απολυτη αλλα απλα να διαβασεις την πρωτη μου απαντηση σε αυτο το θεμα ;)
τωρα οσον αφορα την αλλαγη αποπεων εγω δεν το θεωρω λαθος...δεν εξετσζω τα θεματα απο προσωπικη και μονο αποψη αλλα με βαση την αλλαγη των δεδομενων στην κοινωνια που ζω και αυτη αλλαζει συνεχως... ;)λαθος θεωρω να φοραμε παρωπιδες και να μενουμε αμεταπιστοι οσον αφορα τα πιστευω μας παρα την αλλαγη δεδομενων.γι αυτο δεν παει μποοστα αυτη η χωρα...
και επισης θα επεναλαβω για καομη μια φορα οτι χαιρομαι που υπαρχουν συλλογοι που υπερασπίζονται τα δικαιώματα μας.

Αποσυνδεδεμένος N.Π.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1626
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Κοινή στάση εκπαιδευτικών απέναντι στο άδικο σύστημα προσλήψεων!
« Απάντηση #34 στις: Φεβρουάριος 18, 2009, 06:46:29 μμ »
Εγώ έχω την ίδια άποψη, όσον αφορά τον διαγωνισμό..και την ίδια άποψη θα είχα ακόμη κι αν ήμουν στους διοριστέους φέτος..είναι κοροιδία (εφόσον το πτυχίο που πήραμε από τις σχολές μας, επάξια, καθώς δεν μας το χάρισε κανείς!), να δίνουμε εξετάσεις ξανά και ξανά για να διοριστούμε..δεν δώσαμε ήδη εξετάσεις? Και γιατί 480 θέσεις για 18000 υποψηφίους? Και γιατί τέτοια θέματα? Και γιατί με αδιευκρίνιστη βιβλιογραφία και γιατί οι εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης να μπαίνουν στα σχολεία χωρίς ασέπ και με μία απλή βεβαίωση πτυχίου? Σκεφτείτε τρόπους λοιπόν αντίδρασης και μην μου πείτε πορείες κ.τ.λ., είδαμε ότι ειδικά την σημερινή περίοδο οι πορείες δεν μπορούν να έχουν κανένα αποτέλεσμα..Προτείνω να μοιραστούν φυλλάδια σε κάθε σπίτι, σε κάθε σχολείο, σε κάθε δημόσια υπηρεσία, σε κάθε γραφείο βουλευτή, υπουργού-όλων των κομμάτων-σε τηλεοπτικά κανάλια, σε εφημερίδες..Σκοπός μας είναι να πάρουμε την κοινή γνώμη με το μέρος μας. Ο αγρότης, ο συνταξιούχος, ο άνεργος και ο χαμηλόμισθος, ξέρετε τί γνωρίζουν? Ότι παίρνουμε 1000 ευρώ τον μήνα και καθόμαστε, 15 μέρες Χριστούγεννα-Πάσχα, 3 μήνες το καλοκαίρι, αργίες κ.τ.λ. Ξέρετε με πόσους έχω τσακωθεί? Τώρα που οι εκλογές είναι πολύ κοντά, να επωφεληθούμε..Τέρμα λοιπόν οι αντιπαραθέσεις μεταξύ μας. Να συσπειρωθούμε. Αλλιώς θα είμαστε πάλι εδώ σε 2 χρόνια και θα λέμε πάλι τα ίδια και χειρότερα! >:(
Δεν μπορούμε να αλλάξουμε το χτές...μπορούμε όμως να αλλάξουμε το αύριο...:)

Αποσυνδεδεμένος maryvas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1311
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Κοινή στάση εκπαιδευτικών απέναντι στο άδικο σύστημα προσλήψεων!
« Απάντηση #35 στις: Φεβρουάριος 18, 2009, 07:10:57 μμ »
προσωπικα ειμαι κατα της επετηριδας κ υπερ του διαγωνισμου. κ οταν λεω υπερ του διαγωνισμου δεν εννοω φυσικα αυτο το χαλι. να καταργηθουν ωρομισθιες, πδσ, ωρομισθιες κ τα συναφη κ να ειναι ολα αξιοκρατικα. ο πιο καλα διαβασμενος, αυτος που θα διατηρησει την ψυχραιμια του στις εξετασεις εστω κ ο πιο τυχερος να περναει. να βαζουν θεματα ανθρωπινα που δεν σε κανουν να νιωθεις ηλιθιος. να δινουμε μια μερα αρχαια κ μια ξεχωριστη μερα νεα κ ιστορια. να ζητανε ασκησεις στα αρχαια που να δειχνουν αν εισαι καλος φιλολογος ή οχι. δλδ δεν τους νοιαζει αν εγω πχ που θα παω να διδαξω δεν ξερω τι μου γινεται απο γραμματικη κ συντακτικο αλλα τους νοιαζει να ξερω πώς χρονολογουμε την ημερομηνια γεννησης του αρχιλοχου? να βαζουν ερωτησεις που να προαγουν τη γνωση που να δειχνουν αν οντως ξερεις πεντε πραγματα ή οχι. οσο για την ιστορια δεν το  συζητω καν. να θυμηθω να αρχισω να διαβαζω απο σημερα ωστε να ξερω τι χρωμα μπλουζα φορουσε ο παπαγος οταν εκανε την προσφυγη στον οηε. ειναι μια πιθανη ερωτηση για τον επομενο ασεπ. επισης να μην ξεχασω να διαβασω ημερομηνια γεννησης για τον καθε συγγραφεα. τωρα που το σκεφτομαι θα διαβασω ημερομηνια θανατου. η ιδια ερωτηση να ξαναμπει δε λεει. αν δεν υπηρχαν οι πισω πορτες οι διορισμοι θα ηταν περισσοτεροι κ τα θεματα πιο ανθρωπινα. κ σκεφτομαι κ λεω. τοσα παιδια ξεσκιζομαστε να γραψουμε ενα 70-75 ωστε να μας παρουν ωρομισθιους κ ετσι να μαζεψουμε καποια μορια για τον επομενο ασεπ. οι ωρες του ωρομισθιου ειναι μεχρι 10 τη βδομαδα. το ιδιο ακριβως κ στην πδσ. ενας λοιπον που εχει βυσμα θα παρει 10 ωραιοτατες ωρες στην πδσ κ εσυ που εχεις ξεσκιστει θα πας ωρομισθιος δεν ξερω κ εγω που κ θα εχετε τα ιδια μορια? ειναι ασυλληπτο αν το σκεφτει κανεις.
δυστυχως ομως δεν προκειται να αλλαξει τιποτα γιατι δεν εχουμε μια ενιαια αποψη. κ δεν προκειται να εχουμε ποτε οταν υπαρχουν ατομα που θεωρουν οτι ειναι ανωτερα απο καποια αλλα. βλεπε ¨"αληθινους" φιλολογους εναντι φπ κ ιστορικου

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Κοινή στάση εκπαιδευτικών απέναντι στο άδικο σύστημα προσλήψεων!
« Απάντηση #36 στις: Φεβρουάριος 18, 2009, 07:33:11 μμ »
Προσωπικά, είμαι κατά του διαγωνισμού. Αρκετές εξετάσεις έχουμε δώσει όλοι στη ζωή μας και νομίζω ότι με το πτυχίο μας έχουμε αποδείξει επαρκώς ότι κατέχουμε τα εφόδια για να αποκτήσουμε οποιοδήποτε γνώση θα μας χρειαστεί στην εκπαιδευτική μας δραστηριότητα μελλοντικά. Η συζήτηση περί αληθινών ή μη φιλολόγων είναι ανούσια, κατά τη γνώμη μου, για αυτό ακριβώς το λόγο. Εξάλλου, με το ρυθμό που αλλάζουν τα εγχειρίδια και ενσωματώνεται νέα ύλη στα ούτως ή άλλως τεράστια αντικείμενα μας, δεν νομίζω ότι θα μπορέσει ποτέ να βγει κάποιος από ένα τμήμα και να "ξέρει" όλα όσα πρόκειται να διδάξει. Ευτυχώς.

Είμαι κατά του διαγωνισμού, επίσης, γιατί ο συγκεκριμένος διαγωνισμός δεν έχει ως στόχο να εντοπίσει τους καλύτερους διδάσκαλους για τα παιδιά μας, αλλά να μας αποδείξει ότι φταίμε εμείς που είμαστε "ανεπαρκείς", γνωστικά και παιδαγωγικά, για την ανεργία μας και όχι το υπουργείο παιδείας με τη βλακώδη πολιτική διορισμών που έχει. Δείτε και τις απαντήσεις του ΑΣΕΠ στα παιδαγωγικά: Για όλα φταίει η ανεπάρκεια του διδάσκοντος, σύμφωνα με το πολυαγαπημένο μας υπουργείο και τις καινούριες "παιδαγωγικές" θεωρίες. Όσο δεν αλλάζει η πολιτική διορισμών, δεν βλέπω να είναι δυνατή η διεξαγωγή ενός διαγωνισμού που θα έχει ως στόχο την πρόσληψη των πραγματικά "ικανών" να διδάξουν. Άσε που τα κριτήρια της "ικανότητας" αυτής είναι πολύ ρευστά, κατά τη γνώμη μου.

Εάν δεν αλλάξει η πολιτική διορισμών, το πρόβλημα μας δεν θα λυθεί. Πάντα κάποιοι θα μένουν απέξω. Μεταβατικές λύσεις μπορούν να υπάρξουν, αλλά πρέπει πρώτα να κλείσουν οι "τρύπες" στην προϋπηρεσία (βλ. ΠΔΣ, εκκλησιαστικά και ναυτικά σχολεία, σιβιτανίδειος κ.α.). Νομίζω ότι αυτή θα πρέπει να είναι η πρώτη μας προτεραιότητα και η δεύτερη μαζικοί διορισμοί μονίμων και όχι αναπληρωτών/ωρομισθίων. Αν τα πετύχουμε αυτά, τον τρόπο διορισμών θα τον βρούμε. Αλλά το να μαλώνουμε για το ποιος είναι ο "αληθινός" φιλόλογος και για το αν ο διαγωνισμός είναι καλός ή κακός, απλώς διαιωνίζει το υπάρχον πρόβλημα.

Αποσυνδεδεμένος N.Π.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1626
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Κοινή στάση εκπαιδευτικών απέναντι στο άδικο σύστημα προσλήψεων!
« Απάντηση #37 στις: Φεβρουάριος 18, 2009, 07:39:59 μμ »
Ο μόνος δίκαιος τρόπος πρόσληψης εκπαιδευτικών, είναι η επετηρίδα, όχι όμως με την παλαιά της μορφή. Να μοριοδοτούνται: βαθμός πτυχίου, μεταπτυχιακά, οικογενειακή κατάσταση, αριθμός παιδιών κ.τ.λ. Δηλαδή συγνώμη, εμείς να καθήσουμε να διαβάσουμε όλα αυτά και ο 3τεκνος να μπαίνει σε σχολείο με μόνο κριτήριο τον αριθμό παιδιών? Δηλαδή εγώ δεν είμαι ικανή φιλόλογος, που δεν ήξερα όλα αυτά τα θέματα, αλλά αν είχα 3-4 παιδιά θα ήμουν?
Δεν μπορούμε να αλλάξουμε το χτές...μπορούμε όμως να αλλάξουμε το αύριο...:)

Αποσυνδεδεμένος N.Π.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1626
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Κοινή στάση εκπαιδευτικών απέναντι στο άδικο σύστημα προσλήψεων!
« Απάντηση #38 στις: Φεβρουάριος 18, 2009, 07:54:43 μμ »
Πάντως, αν δεν έχουμε εννιαία άποψη δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτα. Οι 30μηνίτες, 24μηνίτες, πολύτεκνοι, ωρομίσθιοι, ΠΔΣ, όλοι κοιτούν την "πάρτη" τους. Είδατε οι δάσκαλοι πόσο ενωμένοι είναι? Και τυχεροί!!!!
Δεν μπορούμε να αλλάξουμε το χτές...μπορούμε όμως να αλλάξουμε το αύριο...:)

Αποσυνδεδεμένος maryk

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1213
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κοινή στάση εκπαιδευτικών απέναντι στο άδικο σύστημα προσλήψεων!
« Απάντηση #39 στις: Φεβρουάριος 18, 2009, 09:18:27 μμ »
Διαβάζω τόσα μηνύματα για την επετηρίδα και απορώ...Για ποιό λόγο καταργήθηκε ρε παιδιά;Υπάρχει περίπτωση να "τρέξει" με πιο γρήγορους ρυθμούς τη στιγμή που βάση στατιστικών του διαγωνισμού οι άνεργοι είναι τουλάχιστον 19000;;;
Είμαι κατά του διαγωνισμού και του παρόντος συστήματος...Εγώ διαβάζω πάρα πολλούς μήνες και αυτό που θα καταφέρω με βάση τους υπολογισμούς μου θα είναι να βγάλω τα μόρια που ένας "γαλάζιος" συμφοιτητής μου έβγαλε μέσα σε δυο χρόνια με 4ωρα τουλάχιστον πδς σε δυσπρόσιτο...!!Και στο τέλος τα μόρια αυτά θα μου υποδιπλασιαστούν τη στιγμή που εκείνου θα διπλασιαστούν...
  Και η στάση του διευθυντή δευτεροβάθμιας σε όλα αυτά ήταν άκρως απαξιωτική λες και εμείς δε βγάλαμε σχολή,λες και εμείς δε διαβάσαμε λες και μιλούσε σε άχρηστους με μόνη αιτιολογία για τις πράξεις του τη θέση του!
Δε μας σώζει ούτε η επετηρίδα ούτε ο διαγωνισμός...
Εν ανάγκη να κλειδώσουν για κάποιο διάστημα οι σχολές,όσο αντιπαιδαγωγικό και αν ακούγεται...Αυτή είναι μια λύση!

Όσον αφορά την Ε.Ε. η Ελλάδα είναι υποχρεωμένη να δημιουργήσει το θεσμό των ολοήμερων γυμνασίων αλλά αυτό βέβαια δεν είναι ακόμα νόμος...Είναι οι προδιαγραφές που θέτει η ΕΕ στα κράτη μέλη τα οποία υποχρεούνται να υιοθετήσουν.
ΠΕ02

Αποσυνδεδεμένος N.Π.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1626
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Κοινή στάση εκπαιδευτικών απέναντι στο άδικο σύστημα προσλήψεων!
« Απάντηση #40 στις: Φεβρουάριος 18, 2009, 09:25:12 μμ »
H επετηρίδα μπορεί να "τρέξει" αν γίνουν μαζικοί διορισμοί. Για να γίνει όμως αυτό χρειάζονται χρήματα. Μην ξεχνάτε την επετηρίδα των δασκάλων 8-10 χρόνια πρίν..Βρέθηκαν όμως τα χρήματα και τώρα δεν υπάρχει δάσκαλος αδιόριστος..Εφόσον η Ε.Ε. υποχρεώνει τα μέλη για δημιουργία ολοήμερων γυμνασίων, μάλλον κάτι καλό μπορεί να γίνει..Το θέμα είναι πότε.. :-\ Όσον αφορά το "μέσον"..δυστυχώς υπάρχει..και θα υπάρχει εάν δεν γίνει αλλαγή του τρόπου πρόσληψης εκπαιδευτικών..
Δεν μπορούμε να αλλάξουμε το χτές...μπορούμε όμως να αλλάξουμε το αύριο...:)

Αποσυνδεδεμένος green ice

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 334
    • Προφίλ
Απ: Κοινή στάση εκπαιδευτικών απέναντι στο άδικο σύστημα προσλήψεων!
« Απάντηση #41 στις: Φεβρουάριος 18, 2009, 09:25:46 μμ »
Διαβάζω τόσα μηνύματα για την επετηρίδα και απορώ...Για ποιό λόγο καταργήθηκε ρε παιδιά;Υπάρχει περίπτωση να "τρέξει" με πιο γρήγορους ρυθμούς τη στιγμή που βάση στατιστικών του διαγωνισμού οι άνεργοι είναι τουλάχιστον 19000;;;
Είμαι κατά του διαγωνισμού και του παρόντος συστήματος...Εγώ διαβάζω πάρα πολλούς μήνες και αυτό που θα καταφέρω με βάση τους υπολογισμούς μου θα είναι να βγάλω τα μόρια που ένας "γαλάζιος" συμφοιτητής μου έβγαλε μέσα σε δυο χρόνια με 4ωρα τουλάχιστον πδς σε δυσπρόσιτο...!!Και στο τέλος τα μόρια αυτά θα μου υποδιπλασιαστούν τη στιγμή που εκείνου θα διπλασιαστούν...
  Και η στάση του διευθυντή δευτεροβάθμιας σε όλα αυτά ήταν άκρως απαξιωτική λες και εμείς δε βγάλαμε σχολή,λες και εμείς δε διαβάσαμε λες και μιλούσε σε άχρηστους με μόνη αιτιολογία για τις πράξεις του τη θέση του!
Δε μας σώζει ούτε η επετηρίδα ούτε ο διαγωνισμός...
Εν ανάγκη να κλειδώσουν για κάποιο διάστημα οι σχολές,όσο αντιπαιδαγωγικό και αν ακούγεται...Αυτή είναι μια λύση!

Όσον αφορά την Ε.Ε. η Ελλάδα είναι υποχρεωμένη να δημιουργήσει το θεσμό των ολοήμερων γυμνασίων αλλά αυτό βέβαια δεν είναι ακόμα νόμος...Είναι οι προδιαγραφές που θέτει η ΕΕ στα κράτη μέλη τα οποία υποχρεούνται να υιοθετήσουν.


Συμφωνώ απόλυτα...απλά δυστυχώς δε συμφέρει αυτούς που οικονομικά επωφελούνται από την ύπαρξη ανοιχτών πανεπιστημιακών ιδρυμάτων στις περιοχές τους.Πολλοί άνθρωποι ειναι κοντόφθαλμοι στην Ελλάδα...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159834
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 575
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 563
Σύνολο: 573

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.109 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.