0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
συμφωνω αλλα οσοι δουλεουν στην ειδικη αγωγη δεν ξερουν ολοι τη νοηματικη και την braille.
ange.p71 , λες οτι τελειωνεις σε δυο μηνες και δεν σε ενδιαφερει η γενικη ταξη? Και την ενταξη που θα την κανεις? Διαβασε σε παρακαλω τα αναλυτικα προγραμματα της α/μιας(δημοτικο - νηπιαγωγειο) της γενικης ταξης οπου κανουν αναφορες στον συνδιασμο διδακτικων μεθοδων γενικης ειδικης .Επισης αναφερετε οτι η γενικη και η ειδικη εκπαιδευση συνδεονται. Δεν ειναι λοιπον τυχαιο ,οτι για να εισαχθει κανεις στη Μαρασλειο στην μετεκπαιδευση στην ειδικη αγωγη , οτι πρεπει να εχει 5 χρονια στην κανονικη ταξη. Καλα τελειωνεις και δεν γνωριζεις τετοια πραγματα? Ασε που αν γινοταν ΑΣΕΠ ηταν τα πρωτα που θα σε ρωτουσαν.... Γι'αυτο να ευγνωμονεις τους ανθρωπους που ενδιαφερονται να σας διορισουν με το 60% 40% .....
Παράθεση από: mendor στις Μαρτίου 30, 2010, 10:53:07 pmange.p71 , λες οτι τελειωνεις σε δυο μηνες και δεν σε ενδιαφερει η γενικη ταξη? Και την ενταξη που θα την κανεις? Διαβασε σε παρακαλω τα αναλυτικα προγραμματα της α/μιας(δημοτικο - νηπιαγωγειο) της γενικης ταξης οπου κανουν αναφορες στον συνδιασμο διδακτικων μεθοδων γενικης ειδικης .Επισης αναφερετε οτι η γενικη και η ειδικη εκπαιδευση συνδεονται. Δεν ειναι λοιπον τυχαιο ,οτι για να εισαχθει κανεις στη Μαρασλειο στην μετεκπαιδευση στην ειδικη αγωγη , οτι πρεπει να εχει 5 χρονια στην κανονικη ταξη. Καλα τελειωνεις και δεν γνωριζεις τετοια πραγματα? Ασε που αν γινοταν ΑΣΕΠ ηταν τα πρωτα που θα σε ρωτουσαν.... Γι'αυτο να ευγνωμονεις τους ανθρωπους που ενδιαφερονται να σας διορισουν με το 60% 40% .....ange.pe71 Μας δουλευεις? Τι παει να πει οτι παιρνεις το μαθητη στο τμημα ενταξης χωριστα? Ο στοχος ειναι να μπορεσει να ακολουθησει την κανονικη ταξη!!!!! Αρα η γενικη αγωγη πρεπει να σεν ενδιαφερει και να την κατεχεις πληρως.... Αυτο το ξερει και ο τελευταιος φοιτητης στα Μεταπτυχικα και στην Μαρασλειο της ειδικης αγωγης. Εσυ 4 χρονια ειδικη αγωγη και δεν πηρες χαμπαρι...? Πως σκεφτεσε τοσο λαθος? οσο για τις μεθοδους διδασκαλιας δεν τις εμπλεξα καθολου... Εχεις ακουστα μηπως πανω σε ποιες θεωριες μαθησης της γενικης αγωγης βασιζεται η ειδικη? Υποθετω δεν σας εχουν γνωστοποιησει τι μαθενετε.Οσο για το στυλ σου, θα επρεπε να μην εισαι τοσο επιθετικη ... συζητηση κανουμε δεν πηραμε τα οπλα. Πως θα σταθεις στην ενταξη αν δεν ξερεις να συζητας? Παντως αν τα γραψεις αυτα στον ΑΣΕΠ....πηρες αριστα!!!!!Αληθεια προ ημερων στο Mall αποφοιτοι της σχολης σου μοιραζαν κηδειοχαρτα στον κοσμο λεγοντας οτι η σχολη σας ετομαζεται να κλεισει. Το ιδιο μαθαινω και απο συνδικαλιστες οτι εχει συνεδριασει 3 φορες για να κλεισει. Ειναι αληθεια?Huh?Αυτα καλη μου. Δεν θα ασχοληθω παραπανω...mendor, δεν ξέρω τι σχέση έχεις με την ΕΑ, αλλά μάλλον κάποια πράγματα τα έχεις μπερδέψει.Τα ΤΕ δεν είναι κομμάτι της "κανονικής" αγωγής, αλλά της ειδικής. Σίγουρα στόχος είναι η αντιμετώπιση των διαφερετικών αναγκών του κάθε παιδιού ξεχωριστά ή σε μικρές όμάδες, η ένταξη του στη μαθησιακή και κοινωνική διαδικασία και η κάλυψη των μαθησιακών του ελλειμμάτων (χωρίς το τελευταίο να μπορεί να επιτευχθεί πάντα, λόγω των αναγνών του ίδιου του παιδιού).Σίγουρα για να επιτευχθεί αυτό χρειάζεται συνεργασία και μάλιστα στενή συνέργασία ανάμεσα στον "κανονικό" και στον "ειδικό" δάσκαλο. Αυτό όμως απέχει πολύ από το να έχεις έναν ειδικό εκπαιδευτικό σε μία "κανονική" τάξη. Ο "ειδικός" είναι εκπαιδευμένος στην αντιμετώπιση των συγκεκριμένων αναγκών του κάθε παιδιού, είναι εκπαιδευμένος στο να εφαρμόζει ειδικό πρόγραμμα για κάθε παιδί ξεχωριστά, π΄ρογραμμα που πρώτ' απ' όλα βασίζεται στην αντιμετώπιση των ελλειμμάτων του παιδιού και μετά στην κάλυψη της διδακτέας ύλης (π.χ. πολύ απλοϊκά, αν έχεις ένα παιδί που λόγω κάποιου προβλήματος στην Γ' Δημοτικού δεν έχει μάθει να διαβάζει, δεν θα κάνεις την ύλη της Γ δηομτικού, αλλά θα αρχίσεις από τα βασικά της ανάγνωσης). Με τον εκπαιδευτικό της "κανονικής" τλαξης συνεργάζεται, φτιάχνουν μαζί υλικό κλπ πάντα με βάση το παιδί και τις ανάγκες του.Τώρα, φυσικά και ο "ειδικός"¨πρέπει να γνωρίζει το αναλυτικό πρόγραμμα του σχολέιου, για να μπορέσει να το προσαρμόσει. Γι' αυτό το λόγο και οι "ειδικοί" κάνουν πρακτικές και σε "κανονικές" τάξεις, γι' αυτό το λόγο και στη Μαράσλειο θέλουν 5 χρόνια προϋπηρεσίας. Για να μπορέσεις να "μάθεις" καλά το αντικέιμενο, να συναντήσεις περιπτώσεις παιδιών,ακόμα, αν θες, να κατασταλάξεις ότι πράγματι θες να ασχοληθείς με την ΕΑ (άλλωστε μετά τη Μαράσλειο πρέπει να κάνεις κάποια χρόνια υποχρεωτικά σε ΕΑ).
Συνάδελφοι σκεφτείτε οτι ΑΣΕΠ Ειδικής Αγωγής δεν υπάρχει σε πουθενά στην Ευρώπη. Διορίζονται στην γενική αγωγή και κατόπιν εξειδικεύονται με μεταπτυχιακά ή σεμινάρια 400 ωρών(που εμείς εδώ τα αφορίζουμε).