0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
καλησπέρα. θα ήθελα να συνεχίσω το συγκεκριμένο θέμα από μια άλλη οπτική γωνία. το άγχος για την πρώτη φορά στην τάξη. είμαι φιλόλογος και του χρόνου διορίζομαι. ίσως φέτος με καλέσουν ωρομίσθια. όσο σκέφτομαι όμως αυτή τη στιγμή, νομίζω ότι με λούζει κρύος ιδρώτας και το στομάχι μου γίνεται κόμπος... μέχρι στιγμής είχα εμπειρία μόνο από ιδιαίτερα. δυστυχώς όσο και να έψαξα για φροντιστήριο, δεν κατάφερα κάτι, γιατί πάντα στεκόταν εμπόδιο η έλλειψη εμπειρίας. αυτό που συνέβαινε με τα ιδιαίτερα ήταν ότι θέλανε συγκεκριμένα μαθήματα (αρχαία και ιστορία τις περισσότερες φορές), με αποτέλεσμα να έχω ασχοληθεί κατά κανόνα μόνο με αυτά. μαθήματα πανελληνίων δεν έχω κάνει πέρα από άγνωστο β λυκείου. καλή η ειδίκευση σε κάποια μαθήματα, αλλά φιλολογικά μαθήματα υπάρχουν πολλά...αυτό λοιπόν είναι το άγχος μου και θα ήθελα να το μοιραστώ μαζί σας. θα ήθελα πολύ να ακούσω την άποψή σας.ευχαριστώ
αχ μπηκα για πρωτη φορα στην ταξη την προηγουμενη βδομαδα. κανω α, β κ γ γυμνασιου. με την α κ β ολα καλα. αλλα στη γ υπαρχουν 3 παιδια που κανουν την απιστευτη φασαρια, δε μπορειτε να φανταστειτε. μεσα σε 8 ωρες μαθηματος τα εχω δοκιμασει ολα. ο,τι παιδαγωγικη θεωρια ξερω κ δεν ξερω. ως κ ωριαια αποβολη εδωσα κατι που δεν ηθελα να κανω σε καμια περιπτωση. ειναι απιστευτο πως ενω μπορει καποιος να εχει πολλη ορεξη για τη δουλεια του, να εχει τη θεληση να βοηθησει τα παιδια να τον ακυρωνουν μεσα σε ενα λεπτο. σημερα ημουν ετοιμη να βαλω τα κλαματα. δεν ηξερε πλεον τι να κανω για να τα κανω καλα. τα αλλα παιδια θελουν να παρακολουθησουν αλλα κανουν τοσο πολλη φασαρια τα συγκεκριμενα ατομα που ειναι σχεδον αδυνατον. σημερα λοιπον ειναι αυτη η κακια μερα που νιωθω πως ο,τι κ αν κανω δεν εχει αντικτυπο. υπαρχουν ομως κ αλλες πολυ καλες μερες....