*

Αποστολέας Θέμα: Σύγχρονες μέθοδοι διδασκαλίας  (Αναγνώστηκε 30248 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3501
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Σύγχρονες μέθοδοι διδασκαλίας
« Απάντηση #14 στις: Αυγούστου 27, 2009, 09:24:27 am »
Δυσκολίες που αντιμετώπισα:
1. Πολύ μεγάλη φωτοτύπιση. Είχα 5 τμήματα από 20 παιδιά άρα 100 φωτοτυπίες αν το σχέδιο ήταν σε ένα φύλλο μπρος πίσω (τα στριμωχνα γιατί αλλιώς θα ήθελα 200 φωτοτυπίες). Και αυτό για ένα μάθημα. Αν αποφάσιζα ότι από εδώ και πέρα θα έκανα το μάθημα έτσι σε καθημερινή βάση, θα χρειαζόμουν 500 φωτοτυπίες την εβδομάδα... (ή 1000 αν ήταν σε δύο φύλλα)

2. Σε τμήματα με χαμηλό γνωσιακό επίπεδο η μέθοδος δεν έδειχνε να δουλεύει.  Επρεπε να επαναλαμβάνω τις ίδιες διευκρινήσεις σε κάθε ομάδα ξεχωριστά, ήτοι 10 φορές. Πήγαινα σε κάθε θρανίο και έλεγα τα ίδια ακριβώς. Το να το πω μια φορά φωναχτα στην τάξη ήταν αδύνατον για πολλούς λόγους: α) οι μισές ομάδες συζητούσαν μεταξύ τους (πράγμα επιθυμητό) οπότε δεν θα άκουγαν εμένα β) λόγω των πολλών διευκρινήσεων που θα έπρεπε να λέω φωναχτά σε όλη την τάξη, η διδασκαλία καταντούσε δασκαλοκεντρική
γ) το να πω μια απάντηση φωναχτά πχ για την ερώτηση 5, άλλοι μπορεί να ήταν στην ερώτηση 2 ακόμα οπότε δεν θα τους αφορούσε και όταν θα έφταναν στην ερώτηση 5 θα έπρεπε να ξαναπώ την απάντηση και για αυτούς

GEMINI,
από την προσωπική σου εμπειρία μπορείς να μας πεις την άποψή σου για το πως αντιμετώπισες τα παραπάνω;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Σύγχρονες μέθοδοι διδασκαλίας
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:53:26 »

Αποσυνδεδεμένος GEMINI 3

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 400
  • Φύλο: Γυναίκα
  • WE ARE THE CHAMPIONS!
    • Προφίλ
Απ: Σύγχρονες μέθοδοι διδασκαλίας
« Απάντηση #15 στις: Αυγούστου 27, 2009, 08:37:08 pm »
Το επίπεδο θορύβου τις πρώτες φορές που θα εφαρμόσεις ομαδοσυνεργατική είναι πάντα υψηλό και συνεπώς αποκαρδιωτικό! Σιγά σιγά θα μάθουν πώς πρέπει να δουλεύουν. Πάντως να το θεωρείς δεδομένο ότι την ησυχία της μετωπικής διδ/λίας δεν θα την έχεις επ' ουδενί!
Δεν θα εφαρμόζεις παντού και πάντα ομαδοσυνεργατική αλλά συνδυαστικά. Όπου προσφέρεται η ομαδοσυνεργατική, θα τη χρησιμοποιείς ώστε να μην έχεις και το πρόβλημα της διαρκούς φωτοτύπησης. Υποθέτω πως έχεις ένα αρχείο με τα φύλλα εργασίας. Αποφασίζεις ποια είναι αυτά που θέλεις να διδάξεις ομαδοσυνεργατικά και ποια όχι.
Εκμεταλλέυεσαι την αλληλοδιδακτική μέθοδο (σοφέ Καποδίστρια)!!!Οι ομάδες σου είναι πάντα μεικτές (καλοί και κακοί μαθητές). Οι καλοί μαθητές σε κάθε ομάδα βοηθούν τους κακούς και σε καλούν μόνο όταν τα πράγματα σκουραίνουν. Αν δεις ότι όλες οι ομάδες έχουν πρόβλημα, επαναλαμβάνεις τη μετωπική στο σημείο που κόλλησαν. 

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3501
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Σύγχρονες μέθοδοι διδασκαλίας
« Απάντηση #16 στις: Αυγούστου 30, 2009, 09:24:58 pm »
......Όπου προσφέρεται η ομαδοσυνεργατική, θα τη χρησιμοποιείς ώστε να μην έχεις και το πρόβλημα της διαρκούς φωτοτύπησης...

Μα κάθε άτομο σε κάθε ομάδα θέλω να έχει μπροστά του το φύλλο εργασίας. Στην αρχή ξεκίνησα να δίνω ένα αντίγραφο σε κάθε ομάδα αλλά γκρίνιαζαν οι μαθητές αφού όλοι το ήθελαν να το πάρουν.. Έτσι αναγκάστηκα να το φωτοτυπώ για κάθε μαθητή.

Αποσυνδεδεμένος Ritalamp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1480
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Σύγχρονες μέθοδοι διδασκαλίας
« Απάντηση #17 στις: Αυγούστου 30, 2009, 10:22:43 pm »
Μέρος της όλης διαδικασίας είναι να μάθουν ότι δε χρειάζεται να έχει ο καθένας το δικό του, αλλά να μοιράζονται, να εκχωρούν αρμοδιότητες και να συνεργάζονται. Το αντίστοιχο που μπορώ να σου πω είναι ο πανικός που γίνεται με τους μαρκαδόρους στην αρχή της χρονιάς μέχρι να συνειδητοποιήσουν ότι αντιστοιχεί μια μολυβοθήκη ανά τέσσερεις. Πολύ σύντομα όμως αρχίζουν όχι μόνο να περιμένουν αλλά να εξυπηρετούν και τους φίλους τους (θέλει κανένας το κίτρινο;). Αν το καταφέρνουν τα νήπια οι υπόλοιποι κάποια στιγμή θα πετάνε.
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Σύγχρονες μέθοδοι διδασκαλίας
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:53:26 »

Αποσυνδεδεμένος GEMINI 3

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 400
  • Φύλο: Γυναίκα
  • WE ARE THE CHAMPIONS!
    • Προφίλ
Απ: Σύγχρονες μέθοδοι διδασκαλίας
« Απάντηση #18 στις: Αυγούστου 31, 2009, 02:19:38 am »
Ρίτα μου, το κόκκινο θα ήθελα!!! (ΟΣΦΠ)

Αποσυνδεδεμένος Ritalamp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1480
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Σύγχρονες μέθοδοι διδασκαλίας
« Απάντηση #19 στις: Αυγούστου 31, 2009, 10:41:57 pm »
 ;D ;D ;D ;D
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος δασκαλίτσα

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Σύγχρονες μέθοδοι διδασκαλίας
« Απάντηση #20 στις: Αυγούστου 31, 2009, 11:35:49 pm »
Πάρα πολύ ωραίο θέμα!

εγώ ακόμα είμαι φοιτήτρια,αλλά επειδή έχω μπει σε τάξεις και έχω κάνει μαθήματα παιδαγωγικής και διδακτικής μεθοδολογίας,νομίζω πως μπορω να πω και εγώ την άποψή μου.

Στο Πανεπιστήμιο μας διδάσκουν μία και μοναδική τεχνική,την οποία φέρνουν στο προσκήνιο σε οποιαδήποτε φάση:την ομαδοσυνεργατική.μάλιστα μάλιστα!ομαδική συνεργασία μεταξύ των μαθητών λέει,χωρίς όμως να τίθενται τα "όρια" της επικοινωνίας αυτής και χωρίς να αναδεικνύεται ο κατευθυντικός-βοηθητικός ρόλος του δασκάλου.
αλλά σας λέω εγώ ότι τελικά αποδεικνύονται εύρυθμα τα αποτελέσματά της εν λόγω τεχνικής σε κάποιες περιπτώσεις:ΠΡΕΠΕΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΘΕΛΗΣΗ,ΜΕΡΑΚΙ,ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠ'ΟΛΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΝΑ ΜΠΕΙΣ ΣΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΨΑΧΤΕΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ.

Άρα,εφόσον τα πανεπιστήμια δε βοηθούν,οι δάσκαλοι δεν έχουν τη διάθεση κλπ κλπ,η μέθοδος αυτή αποδεικνύεται η μεγαλύτερη στάχτη στα μάτια μας ότι δήθεν είμαστε καθηγηταράδες και ότι δήθεν εξελίσσεται η Παιδαγωγική επιστήμη.

Τις προάλλες παρακολούθησα ένα ντοκιμαντέρ από μιά πραγματική σχολική τάξη...Σχολείο που ακολουθούσε αυτό που σήμερα ονομάζουμε "διαθεματικότητα των σχολικών μαθημάτων" (η μέθοδος νομίζω πως λέγεται "ευέλικτη ζώνη" ). Εδώ εφαρμόζονται οι σύγχρονες παιδαγωγικές μέθοδοι σύμφωνα με τις οποίες η μάθηση είναι μια σύνθετη διαδικασία αλληλεπίδρασης του ατόμου με το κοινωνικό περιβάλλον. Για το λόγο αυτό  η διδασκαλία γίνεται όχι μόνο με τη χρήση του παραδοσιακού εγχειριδίου αλλά και με τη βοήθεια οπτικού και ακουστικού υλικού, γλωσσικών παιχνιδιών, συζητήσεων αλλά και εκδηλώσεων (εκμάθηση τραγουδιών, διαγωνισμοί, μουσικές και θεατρικές παραστάσεις, ξεναγήσεις στις εκθέσεις κ.ά.).

Οι μαθητές(σε συνεργασία με το/τη δάσκαλο/α) ξεκινούσαν για παράδειγμα συζήτηση για τη δημιουργία και χρήση του εικονοσκοπίου(της κλασικής βιντεοκάμερας). Δε συζητούσαν όμως μόνο,αλλά κάθε ένας από τους μαθητές είχε τη δυνατότητα να μαγνητοσκοπήσει την οικογένεια του,το σπίτι,τα παιχνίδια του,το χώρο όπου μένει,το δωμάτιο του,να παρουσιάσει τους γονείς και τα αδέρφια του ή όποιους άλλους συγγενείς και φίλους και παράλληλα να αφηγείται ενώ θα "τραβά" με την κάμερα.
Απ'ό,τι φαντάζεστε,τα παιδιά είχαν ξετρελαθεί με την ιδέα!
την επόμενη μέρα πήγαιναν στο σχολείο και το καθένα-έχοντας την εμπειρία του τι είναι και πως χρησιμοποιούνται οι κάμερες-ξεκινούσε συζήτηση..Η συζήτηση ξεκινούσε από την κάμερα και η δασκάλα "έσερνε" σταδιακά το θέμα προς τη γλώσσα,τα μαθηματικά,τη μουσική,τη γεωγραφία....


στην τάξη υπήρχε κάμερα από την κρατική τηλεόραση και πραγματικά είχα συγκλονιστεί με την ανταπόκριση των παιδιών στο μάθημα!!!!!!!!!!σηκώναν συνέχεια το χέρι τους να μιλήσουν,προβληματίζονταν γύρω από το οτιδήποτε,ακόμα και αν δεν ήξεραν την ακριβή απάντηση ζητούσαν να μιλήσουν και προσπαθούσαν εκείνη τη στιγμή να εμπλουτίσουν την απάντηση τους...
το πιό υπέροχο όμως ήταν ότι η πλειονότητα των παιδιών σε αυτή την τάξη ήταν ΑΛΛΟΔΑΠΟΙ μαθητες,οι οποίοι ζούσαν σε περιβάλλον μειονεξίας,με γονείς αγράμματους,που σε πολλές περιπτώσεις δεν είχαν καν επαφή με την ελληνική γλώσσα.Και η πρόοδος αυτών των μαθητών (όπως ανέφερε και η δασκάλα) είχε βελτιωθεί πάρα πολύ!!!

εξαιρετικό ντοκιμαντέρ,εξαιρετικές εμπειρίες!!

εδώ επιτρέψτε μου να χαρακτηρίσω τη δασκάλα "μεγάλο σκυλί" ;D
Η τύπισσα ήταν γεννημένη γι'αυτό!
Ασχολούνταν πάαααρα πολύ με τα παιδιά,τους έδινε το λόγο,κατηύθυνε με πολύ μεγάλη μαστοριά τη συζήτηση,είχε μία ιδιαίτερα θελκτική μη λεκτική επικοινωνία και γενικά ξετρελάθηκα!!!!

Αυτό χρειάζεται,πιστεύω,συνάδελφοι και συναδέλφισσες...Όρεξη,καλή θέληση,μεράκι και πείσμα!!!!

Αποσυνδεδεμένος Nokoleta

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 54
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Σύγχρονες μέθοδοι διδασκαλίας
« Απάντηση #21 στις: Σεπτεμβρίου 02, 2009, 12:52:53 am »
killbill σχετικα με την αντιμετώπιση των προβλημάτων που ανέφερες, έχω να προσθέσω κι εγώ τα εξής,
1. μπορείς να ΄δημιουργήσεις 4-5 ομάδες στην τάξη, να δώσεις μία φωτοτυπία στην κάθε ομάδα και να ορίσεις έναν αρχηγό (κατά προτίμηση τον πιο αδιάφορο-αμέτοχο-περιθωριοποιημένο ώστε να του δώσεις κίνητρο), ο οποίος και θα αναλάβει να κατατοπίσει τους άλλους σχετικά με το περιεχόμενο της φωτοτυπίας. Κατόπιν ο καθένας μπορεί να την πάρει στα χέρια του και να προσθέσει τα δικά του σχόλια. Μετά την λήξη του μαθήματος μπορείς τις ίδιες φωτοτυπίες να τις ζητήσεις πίσω και να τις αναμοιράσεις στα άλλα τμήματα.
2. Όπως συμβαίνει και με ένα καινούργο παιχνίδι, οι οδηγίες και τα βήματα που θα ακολουθήσουν οι μαθητές δουλέυοντας ομαδικά πρέπει να δωθούν εκ των πρωτέρων συνολικά. Αφού λοιπόν με την αρχή του μαθήματος κάνεις μια εισαγωγή στο θέμα,  τους δώσεις οδηγίες πως να δουλέψουν, τι χρόνο έχουν για την ολοκήρωση κάθε μίας άσκησης και ποιος είναι ο τελικός στόχος (π.χ να καταληξουν σε κάποιο όμοφωνο συμπερασμα που θα αναλάβει ο αρχηγός της ομάδας να εκφωνήσει στην τάξη). Εφόσον κρίνεις σκόπιμο (αν είναι περίπλοκη η άσκηση με πολλά σκέλη) μπορείς μόλις γίνει το 1ο βήμα (γνωριμία των ομάδων με τη φωτοτυπία :)) να αφιερώσεις χρόνο για ερωτήσεις των μαθητών, τις οποίες όμως να ακούει όλη η τάξη και αν θες να ενθαρρύνεις και τους ίδιους τους μαθητές να απαντούν στις ερωτήσεις των συμμαθητών τους.
Σημαντικό είναι εσύ να τους είσαι όσο πιο "άχρητος"  και αόρατος γίνεται και να μάθουν να αναζητούν τη βοήθεια και πληροφορία μεταξύ τους.
Κατά τη διάρκεια τις εργασίας των ομάδων καλό είναι να περιφέρεσαι από όμάδα σε όμαδα (χρειάζεται να μετακίνήσεις θρανία και να τα διαμορφώσεις ώστε να μπορούν να κάθονται γυρω γυρω τα μέλη της ομάδας) και να ξεμπλοκάρεις διακριτικά και δίνοντας χαμηλώφωνες οδηγίες την διαδικασία όπου έχει κολλήσει.
 

Αποσυνδεδεμένος Nokoleta

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 54
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Σύγχρονες μέθοδοι διδασκαλίας
« Απάντηση #22 στις: Σεπτεμβρίου 02, 2009, 01:04:46 am »
Συνέχεια..... ;D ;D
΄
Φρόντισε η άσκηση να είναι απλή και να μπορεί να ολοκληρωθει στην διάρκεια της ώρας, γιατί στο τέλος πρέπει να αφιερώσει χρόνο ώστε η κάθε ομάδα να παρουσιάσει τη δουλειά της καθώς και να γίνουν σχόλια επί τούτου.
Ελπίζω έστω κάτι από αυτά να σου φανει χρήσιμο και να μπορέσεις να το εφαρμόσεις επιτυχώς στην τάξη γιατί η δουλεία που έκανες πέρισυ με τα παιδια είναι σημαντική κι ακόμη κι αν δεν εξέλαβες αυτό το μήνυμα από την ατμόσφαιρα που δημιουργήθηκε στην τάξη ή επειδή αντιμετώπισες προβλήματα, το σίγουρο είναι ότι οι μαθητές σου έλαβαν μοναδικά ερεθίσματα, και έχουν λόγο να θυόύνται και το μάθημά σου και εσένα.. :)

ααα..η φασαρία και πολυλογία των μαθητών όταν δουλέυουν ομαδικά είναι και καλοδεχούμενη αλλά και καλό σημάδι (όπως παιρνουν φωτιά τα μαχαιροπήρουνα όταν το φαγητό μας αρέσει). Όμως αν θεωρείς ότι ενοχλούνται οι διπλανές τάξεις μπορείς να τους βάλεις μουσική (κάτι μελωδικό) κι όταν παρεκτρέπονται να παίζεις με την ένταση για να τους επαναφέρεις..

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3501
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Σύγχρονες μέθοδοι διδασκαλίας
« Απάντηση #23 στις: Σεπτεμβρίου 02, 2009, 09:06:42 am »
Σε ευχαριστώ για τις συμβουλές.

Όσον αφορά την φωτοτύπιση, κάτι τέτοιο έχω σκεφτεί και εγώ, δηλαδή να δίνω 1 φωτοτυπία ανα 4 άτομα στην οποία δεν θα γράφουν τίποτα πάνω. Μπορούν να αντιγράφουν το σχέδιο μαθήματος από την φωτοτυπία στο τετράδιό τους. Έτσι θα χρειάζομαι μόνο 4-5 αντίγραφα για όλες τις τάξεις!

Έχω σκεφτεί όμως και το εξής, για το οποίο θα ήθελα την γνώμη σου:
το σχέδιο μαθήματος να παρουσιαζεται στον τοίχο με βιντεοπροβολέα και να το αντιγράφουν από εκεί. (γενικά χρησιμοποιώ laptop και βιντεοπροβολέα στην τάξη, δείχνοντας αρκετά προγράμματα μαθηματικών).    
   Το σχέδιο μαθήματος να το παρουσιάζω σε PowerPoint, ενώ σε κάθε click θα εμφανίζεται η απάντηση για κάθε ερώτηση ξεχωριστά. Την σωστή  απάντηση θα την εμφανίζω αφού θα έχω διαθέσει χρόνο να δουλεψουν οι μαθητές.
   Έτσι θα μπορούν και οι ομάδες οι οποίες δεν καταφεραν να βρουν την απάντηση ή έμειναν πίσω σε κάποια ερώτηση, να δουν την σωστή απάντηση καθώς και άλλες ομάδες που δούλεψαν να συγκρίνουν την απάντησή τους με την σωστή.
  Με αυτόν τον τρόπο θα απαλλαγω από το να λέω σε κάθε ομάδα την απάντηση. Θα δίνω μόνο οδηγίες και θα τους λέω "προσπαθείστε, σε λίγο θα δείτε την σωστή απάντηση στον τοίχο". ΄
  Όλοι οι μαθητές θα μπορουν τότε να αντιγράψουν την σωστή απάντηση.

  Εναλλακτικά έχω σκεφτεί τις διαφάνειες με τα σχέδια μαθήματος με τις απαντήσεις τους να τις ανεβάζω σε μια ιστοσελίδα στο Internet ώστε να τις κατεβάζουν από εκεί όταν πάνε σπίτι τους.

Πιστεύω ότι έτσι κερδίζω τα εξής:
1) καθόλου φωτοτύπιση
2) πιο ξεκούραστο για μένα αφού δεν θα χρειάζεται να επαναλαμβάνω την σωστή απάντηση σε κάθε ομάδα. Ο φόρτος εργασίας μου θα εστιάζεται στον τρόπο λύσης
3) λύνω το πρόβλημα του συντονισμού των ομάδων, αφού έτσι και ομάδες που μένουν πίσω θα βλέπουν την σωστή απάντηση
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτεμβρίου 02, 2009, 09:08:39 am από killbill »

Αποσυνδεδεμένος Mafalda2

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 99
  • BASTA! και
    • Προφίλ
Απ: Σύγχρονες μέθοδοι διδασκαλίας
« Απάντηση #24 στις: Σεπτεμβρίου 02, 2009, 10:27:50 am »
killbill όπως όλα τα πράγματα, έτσι και η ομαδοσυνεργατική πρέπει να ενταχθεί σταδιακά. Νομίζω ότι πρέπει να περάσει από όλα τα στάδια που προαναφέρθηκαν: στην αρχή μικρές ομάδες με μία φωτοτυπία ο καθένας, μετά μεγαλύτερες με μία φωτοτυπία ανά ομάδα και στο τέλος μπορείς να δουλέψεις με τον τρόπο του Η/Υ. Εδώ μπορείς να εντάξεις και τη μέθοδο της ενθάρρυνσης από την power teaching που αναφέρεται σε άλλο topic λέγοντας ότι θα αλλάξεις τη μέθοδο σε αυτό το σημείο γιατί τα παιδιά έχουν εξελιχθεί και μπορούν να τα καταφέρουν με κάτι πιο δύσκολο. Έτσι τους δίνεις να καταλάβουν ότι παρακολουθείς την εξέλιξή τους και ότι ακολουθείς ένα συγκεκριμένο πλάνο γιατί ανταποκρίνονται όπως θα ήθελες. Μπράβο σου πάντως που το ψάχνεις...
I never teach my pupils. I only attempt to provide the conditions in which they can learn. - Albert Einstein

Αποσυνδεδεμένος Ritalamp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1480
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Σύγχρονες μέθοδοι διδασκαλίας
« Απάντηση #25 στις: Σεπτεμβρίου 02, 2009, 10:57:34 am »
killbill πολύ ωραία η ιδέα του βιντεοπροβολέα. Μάλιστα κάπου είχα δει να αξιοποιείται αντίστοιχη τεχνική για το χειρισμό των ζητημάτων πειθαρχίας μέσα στην τάξη, γιατί αφενός μεν τα παιδιά είναι απασχολημένα με την όποια άσκηση, αφετέρου ο εκπαιδευτικός έχει τη δυνατότητα να κινείται μέσα στην τάξη, αφουγκράζεται τις ανάγκες των πιαδιών και να παρεμβαίνει όπου και όπως χρειάζεται με ηρεμία.
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος dimitra68

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 841
    • Προφίλ
Απ: Σύγχρονες μέθοδοι διδασκαλίας
« Απάντηση #26 στις: Σεπτεμβρίου 02, 2009, 11:39:27 am »
Μπραβο killbill για το ψαξιμο...θεωρω το να ειμαστε οικειοι με παιδαγωγικα και να ψαχνουμε διδακτικες μεθοδους ειναι τα μεγαλυτερα οπλα μας για να περασουμε αυτο που θελουμε στις ταξεις μας... το να ασχοληθουμε και με το "πως"της διδασκαλιας,εξισου με το "τι" ειναι αυτο που θα μας κανει ιδιαιτερους ως δασκαλους.προσωπικα πιστευω οτι το για να εφαρμοσεις με επιτυχια καποια μεθοδο πρεπει να την πιστευεις κιολας,να ταιριαζει στο χαρακτηρα και την ιδιοσυγκρασια σου,σαφως καθε αρχη και δυσκολη...αλλα δυσκολη ειναι μονο η αρχη...γιατι στην πορεια αναλογα με την ανταποκριση των μαθητων η καθε μεθοδος εξελισσεται κι εμπλουτιζεται με νεα στοιχεια που ανακαλυπτεις στην πορεια,σαν ζωντανος οργανισμος κι αυτη μαζι με την ομαδα...και σαφως καθε μεθοδος στηριζεται στις προηγουμενες...σιγουρα υπαρχουν στοιχεια της μιας προσαρμοσμενα στη φιλοσοφια της αλλης,ακομα και τεχνικες...καμια δεν ειναι εφευρεση των "90"ς η σημερινη...σαφως ομως ειναι προσαρμοσμενες στο σημερα και χρησιμοποιουν σημερινα μεσα.ολες εχουν επιρροες ...τελικα παρθενογεννεση δεν υπαρχει ουτε στα παιδαγωγικα...καλη επιτυχια να εχεις και καλη σχολικη χρονια 
"Δε συμφωνώ με αυτά που λες αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου ελεύθερα να λες ό,τι πιστεύεις"

Αποσυνδεδεμένος GEMINI 3

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 400
  • Φύλο: Γυναίκα
  • WE ARE THE CHAMPIONS!
    • Προφίλ
Απ: Σύγχρονες μέθοδοι διδασκαλίας
« Απάντηση #27 στις: Σεπτεμβρίου 02, 2009, 01:33:30 pm »
Χαίρομαι αφάνταστα που βλέπω Ιδεολόγους της Εκπαίδευσης να συζητούν και να προβληματίζονται για την ουσία του έργου τους κι όχι δημοσιοϋπαλληλίσκους που γκρινιάζουν για τα οικονομικά μονίμως και τα χρησιμοποιούν ως άλλοθι για την τεμπελιά τους.

ΜΠΡΑ

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182562
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 686
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 329
Σύνολο: 336

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.051 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.