0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δυσκολίες που αντιμετώπισα:1. Πολύ μεγάλη φωτοτύπιση. Είχα 5 τμήματα από 20 παιδιά άρα 100 φωτοτυπίες αν το σχέδιο ήταν σε ένα φύλλο μπρος πίσω (τα στριμωχνα γιατί αλλιώς θα ήθελα 200 φωτοτυπίες). Και αυτό για ένα μάθημα. Αν αποφάσιζα ότι από εδώ και πέρα θα έκανα το μάθημα έτσι σε καθημερινή βάση, θα χρειαζόμουν 500 φωτοτυπίες την εβδομάδα... (ή 1000 αν ήταν σε δύο φύλλα)2. Σε τμήματα με χαμηλό γνωσιακό επίπεδο η μέθοδος δεν έδειχνε να δουλεύει. Επρεπε να επαναλαμβάνω τις ίδιες διευκρινήσεις σε κάθε ομάδα ξεχωριστά, ήτοι 10 φορές. Πήγαινα σε κάθε θρανίο και έλεγα τα ίδια ακριβώς. Το να το πω μια φορά φωναχτα στην τάξη ήταν αδύνατον για πολλούς λόγους: α) οι μισές ομάδες συζητούσαν μεταξύ τους (πράγμα επιθυμητό) οπότε δεν θα άκουγαν εμένα β) λόγω των πολλών διευκρινήσεων που θα έπρεπε να λέω φωναχτά σε όλη την τάξη, η διδασκαλία καταντούσε δασκαλοκεντρικήγ) το να πω μια απάντηση φωναχτά πχ για την ερώτηση 5, άλλοι μπορεί να ήταν στην ερώτηση 2 ακόμα οπότε δεν θα τους αφορούσε και όταν θα έφταναν στην ερώτηση 5 θα έπρεπε να ξαναπώ την απάντηση και για αυτούς
......Όπου προσφέρεται η ομαδοσυνεργατική, θα τη χρησιμοποιείς ώστε να μην έχεις και το πρόβλημα της διαρκούς φωτοτύπησης...