*

Αποστολέας Θέμα: Λατινικα: να εξεταζονται και σε αγνωστο οι μαθητες στις εισαγωγικες ;  (Αναγνώστηκε 8293 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
ακουγεται οτι με το νεο συστημα θα υπαρχει και αγνωστο στα Λατινικα.
θεωρειτε οτι αυτο θα βοηθησει στην αναβαθμιση του μαθηματος ;
προσωπικα πιστευω πως ναι,γιατι αυτα που τωρα κανουν ειναι για παιδα....ανεπιδεκτα μαθησεως.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος xionati

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 477
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Έκανα 3 χρόνια Λατινικά και Αρχαία επίσης γιατί το Λύκειο ήταν κλασικό.Δε νομίζω ότι οφελεί κάπου να κάνουν τα παιδιά άγνωστο στα Λατινικά. Φτάνει το γνωστό.Το καλύτερο που θα είχαν να κάνουν θα ήταν να διδάσκουν συστηματικά τις ξένες γλώσσες που τη σημερινή εποχή έχουν αξία και χρησιμότητα για τα παιδιά και όχι να τα ταλαιπωρούν με τέτοια πράγματα.
νηπιαγωγός

Αποσυνδεδεμένος xionati

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 477
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Με το "τέτοια πράγματα" εννοώ μόνο τα Λατινικά για να μην παρερμηνευτώ.
νηπιαγωγός

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Έκανα 3 χρόνια Λατινικά και Αρχαία επίσης γιατί το Λύκειο ήταν κλασικό.Δε νομίζω ότι οφελεί κάπου να κάνουν τα παιδιά άγνωστο στα Λατινικά. Φτάνει το γνωστό.Το καλύτερο που θα είχαν να κάνουν θα ήταν να διδάσκουν συστηματικά τις ξένες γλώσσες που τη σημερινή εποχή έχουν αξία και χρησιμότητα για τα παιδιά και όχι να τα ταλαιπωρούν με τέτοια πράγματα.

κοιταξε, αν το μαθημα απλως ταλαιπωρει τους μαθητες γιατι δεν εχει να προσφερει κατι, τοτε ας καταργηθει. οσο ομως υπαρχει,ετσι που γινεται,θεωρω οτι ειναι μαθημα παπαγαλιας και τιποτε παραπανω. με το να ζητουν 5-6 στιχους μεταφραση απο ενα αγνωστο κειμενο δεν ειναι κατι το φοβερο!!
γνωριζουν λεξιλογιο,γνωριζουν γραμματικη και συνατκτικο και ας κανουν τη μεταφραση.

το γνωστο δεν φτανει,ουτε περισσευει. ετσι οπως εχουν τα πραγματα.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος para5

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1950
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Καλό θα ήταν πιστεύω να εξετάζονται και στο αγνώστο. Ίσως με απλό τρόπο: σε κείμενο/προτάσεις με λέξεις και σύνταξη ήδη γνωστά από τα κείμενα του βιβλίου. Όμως η εξέταση στο άγνωστο προϋποθέτει άλλου είδους διδασκαλία. Και αυτή τη διδασκαλία δεν ξέρω κατά πόσο μπορούμε να την υποστηρίξουμε οι φιλόλογοι, τουλάχιστον έτσι όπως διδάσκονται τα λατινικά στα ελληνικά πανεπιστήμια.

Αποσυνδεδεμένος bikini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3028
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έχε ελπίδα... ΠΕ02
    • Προφίλ
Εμείς κάναμε άγνωστο λατινικών στα 2 πρώτα εξάμηνα στο Πανεπιστήμιο.
Στο 3ο εξάμηνο κάναμε την Αινειάδα του
Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από

1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._

Αποσυνδεδεμένος maryvas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1311
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
οταν εδινα το 2000 ακουγοταν παλι οτι θα βαλουν αγνωστο κ τελικα δεν εβαλαν. προσωπικα το θεωρω εντελως περιττο. δεν τους φτανουν τοσα μαθηματα που εχουν, να βαλουν κ αλλα στο κεφαλι τους? κ τι θα τους χρησιμευσει το αγνωστο των λατινικων? αλλο να ξερουν λιγα λατινικα που σε πολλους θα χρειαστουν (νομικη, φιλολογια) κ αλλο να τα μαθουν σε βαθος.

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
νομιζω οτι το να βαλουν λιγες γραμμουλες αγνωστο με λεξεις που ηδη γνωριζουν κακο δεν θα τους κανει.
και απ την αλλη θα αυξηση το ενδιαφερον για το μαθημα.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος virgi

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 371
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Ηδη στα Λατινικα θεωρω πως τα παιδια κανουν αρκετα εξειδικευμενα πραγματα, ειδικα στη Γ, οποτε το να διδασκονται και αγνωστο νομιζω ειναι υπερβολη.Για τα Λατινικα παντα. Τωρα το αν διδασκονται περιττα πραγματα ή οχι αυτο ειναι μια αλλη υποθεση που δεν ισχυει βεβαια μονο για τα Λατινικα.

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Ηδη στα Λατινικα θεωρω πως τα παιδια κανουν αρκετα εξειδικευμενα πραγματα, ειδικα στη Γ, οποτε το να διδασκονται και αγνωστο νομιζω ειναι υπερβολη.Για τα Λατινικα παντα. Τωρα το αν διδασκονται περιττα πραγματα ή οχι αυτο ειναι μια αλλη υποθεση που δεν ισχυει βεβαια μονο για τα Λατινικα.
θα διαφωνησω. περιττα πραγματα στα λατινικα δεν διδασκονται.
 τα κειμενα ειναι "ηλιθια" αλλα μιλαμε πια για ανθολογιο που απευθυνεται σε παιδια που πρωτη φορα κανουν λατινικα.
 αλλα και παλι θα προτιμουσα αλλα κειμενα πιο "σοβαρα"
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος para5

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1950
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Θα συμφωνήσω με Markos

Αποσυνδεδεμένος Vania

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1585
  • Φύλο: Γυναίκα
  • οσο ζω....διαβαζω...
    • Προφίλ
εγω καλε μου μαρκο θα διαφωνησω.τα κειμενακια μπορει να θεωρουνται ευκολα απο πολλους απο εμας αλλα μην ξεχναμε πως εμεις ειμαστε εκπαιδευτικοι ενω οι  μαθητες μαθητες 16 και 17 χρονων και σε πολλους τα ηδη υπαρχοντα κειμενα φαινονται βουνο...απο αποψη γραμματικων και συντακτικων φαινομενων τα σχολικα κειμενακια ειναι μια χαρα,τωρα απο αποψη διδασκαλιας και πραγματικης αφομοιωσης εκει υπαρχει προβλημα.πιστευω βεβαια οτι 2-3 γραμμουλες αγνωστο κακο δεν θα κανουν ή 5 λεξουλες μεταφραση μεσα απο ηδη γνωστο τους λεξιλογιο...εγω παντως επειδη δεν θελω οι μαθητες μου να παπαγαλιζουν την μεταφραση τους βαζω πολλες λεξιλογικες ασκησεις καθαρα μεταφραστικες και αυτοβτους βοηθαει παρα πολυ και στην μεταφραση και στην γραμματικη και στην συνταξη..αρα μην καταδικαζουμε τα κειμενα αλλα το συστημα διδασκαλιαςκαι εξετασεων ειναι λαθος κατα την αποψη μου...

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
καλη μου vania, το ζητημα ειναι οτι τα παιδια τα αντιμετωπιζουν με "γελιο" και το μονο που ακουω να μου λενε ειναι "τί μ......ς γραφουν, κυριε "
θα μπορουσαν να τους δωσουν αποσπασματα διασκευασμενα απο πεζο και ποιητικο λογο ωστε να γνωρισουν  λιγο τη λατινικη φιλολογια και να την αγαπησουν. γιατι τωρα τελειωνουν και εκεινο που εχουν να θυμουνται (οσοι δεν ακολουθουν φιλοσοφικες ή θεολογικες σχολες) ειναι οι τριχες της Ιουλιας, το λευκο ελαφι, το μαχαιρακι της μανικιουριστρας κλπ κλπ.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος olgalia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1509
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Ναι, ναι, να γνωρίσουν τη λατινική φιλολογία και να την αγαπήσουν.... έτσι όπως έχουν αγαπήσει και την ελληνική λογοτεχνία από τη λογοτεχνία κατεύθυνσης ή τα κείμενα νεοελληνικής λογοτεχνίας που διδασκονται ανελλιπώς από την Α' Δημοτικού μέχρι τη Γ' Λυκείου.... δεν είδες πόσο την αγάπησαν!!!
Μπορείς να δώσεις μόνο αυτό που έχεις και γι αυτό καλά θα κάνεις να προσπαθήσεις να αποκτήσεις κάτι...

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182746
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 738
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 713
Σύνολο: 725

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.051 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.