0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: zoi83 στις Απρίλιος 02, 2009, 07:44:31 μμνα ρωτησω κατι μια δραστηριοτητα μπορει να ειναι διαθεματικη οταν μεσα απο αυτη τα παιδια προσεγγιζουν και μαθηματικα και γλωσσα και περιβαλλον κτλ. ή εφοσον η γλωσσα για παραδειγμα διατρεχει ολα τα γνωστικα αντικειμενα τοτε καποια δραστηριοτητα δεν ειναι διαθεματικη?μπορεις να γινεις πιο σαφης? δεν καταλαβα....
να ρωτησω κατι μια δραστηριοτητα μπορει να ειναι διαθεματικη οταν μεσα απο αυτη τα παιδια προσεγγιζουν και μαθηματικα και γλωσσα και περιβαλλον κτλ. ή εφοσον η γλωσσα για παραδειγμα διατρεχει ολα τα γνωστικα αντικειμενα τοτε καποια δραστηριοτητα δεν ειναι διαθεματικη?
Νομιζω πως μια δραστηρίοτητα δν μπορει να ειναι διαθεματικη
Το θέμα έχει ως εξής : στον οδηγό της νηπιαγωγού λέει "η δραματοποίηση μιας αυτοσχέδιας ιστορίας μπορεί να αναδειχθεί ως διαθεματική δραστηριότητα... Διαθεματική γιατί μπορεί να συνδέεται όχι μόνο με τον προφορικό λόγο και τη δραματική τέχνη, αλλά και με πολλές γνωστικές περιοχές..." (σελ.315). Αυτό είδα και μου δημιουργήθηκε η απορία τι κάνω αν μου ζητήσουν διαθεματική δραστηριότητα, γιατί κι εγώ νόμιζα ότι ο όρος δεν υφίσταται. Επομένως σε αυτή τη δραστηριότητα του οδηγού, για να είναι διαθεματική όπως τη λέει, θα πρέπει να έχω στόχους από όλες τις περιοχές. Νομίζω δηλαδή...