PDE - Η κοινότητα των εκπαιδευτικών
Όνομα χρήστη:
Κωδικός:
ή
Εγγραφή
Αρχική
Νέα
Μόνιμοι
Τοποθετήσεις
Μεταθέσεις
Αποσπάσεις
Μετατάξεις
Παραιτήσεις
Αναθέσεις-Ωράριο
Οικονομικά
Άδειες
Αναπληρωτές
Διορισμοί
Προσλήψεις
ΑΣΕΠ
ΠΔΣ
Δελτία Τύπου
Σχολική ζώνη
Επιμόρφωση - Μετεκπαίδευση
Μεταπτυχιακά προγράμματα
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις
Ημερίδες - Συνέδρια
Πιστοποιήσεις
Απεργίες-Κινητοποιήσεις
TV
Ιδιωτική Εκπαίδευση
Forum
Ημερολόγιο
Links
Σύνδεση
Εγγραφή
Αρχεία
Λήψεις αρχείων
Αναζήτηση
Στατιστικά
Προσθήκη αρχείου
Τράπεζα Θεμάτων
TV
Follow @PDE_GR
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη
Υπηρεσιακές μεταβολές
(Συντονιστής:
giokspy
)
Πιθανοί λόγοι καθυστέρησης, σαν παραμύθι
Τελευταία νέα
Πρόσκληση για απόσπαση εκπαιδευτικών Αβάθμιας και Β'βάθμιας σε φορείς του ΥΠΑΙΘΑ και από ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΔΕ και ΠΥΣΠΕ/ ΠΥΣΠΕ, σε δομές Ε.Α.Ε., ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία
Έκδοση υπουργικής απόφασης μεταθέσεων μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ σχολικού έτους 2024-2025
Προσλήψεις 31 εκπαιδευτικών Ββάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης
Μεταθέσεις Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στη Γενική Εκπαίδευση και την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση
Μεταθέσεις εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Γενικής Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής έτους 2025
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Πιθανοί λόγοι καθυστέρησης, σαν παραμύθι (Αναγνώστηκε 953 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Μιχάλης Αλεξάκης
Νέο μέλος
Μηνύματα: 38
Φύλο:
Πιθανοί λόγοι καθυστέρησης, σαν παραμύθι
«
στις:
Απριλίου 07, 2009, 06:48:06 pm »
Tweet
Κάποια πρωταπριλιά, ένας αιρετός των δασκάλων πέταξε από το παράθυρο –στον κόσμο που καρτερικά περίμενε στο δρόμο- ένα αγαθό που κάποιοι έδιναν σταγόνα – σταγόνα (και ψήφο – ψήφο) από την πίσω πόρτα του κτηρίου σε κάποιους «γνωστούς, δικούς τους» επί τρία 24ωρα.
Λίγες μέρες μετά, ένας τέως Υπουργός, απολογούμενος, προειδοποιούσε «για το τέρας που φιλοξενούμε στα γραφεία και στους διαδρόμους, που αφού τραφεί με τον κόπο των φορολογουμένων, κάποτε θεριεύει και κατασπαράσσει και τους προστάτες του».
Εκείνες τις μέρες, ένας άλλος αιρετός αγανακτούσε για την χειραγώγηση των εκπαιδευτικών μέσω (και) των μεταθέσεων, την ομηρία του κλάδου, την αδιαφάνεια των κενών. «Ραχοκοκαλιά» την είπε –και σωστά- την «διαχείριση των εκπαιδευτικών».
Όμως οι μέρες τότε ήταν δύσκολες. Ο κλάδος πίστευε πως είναι κοσμάκης, πίστευε ότι το αντίθετο της λέξης «βύσμα» είναι «αυτός που δεν έχει βύσμα», πίστευε πως ήταν δασκαλάκος, καθηγητάκος, εν τέλει ανθρωπάκι.
Χρόνια αργότερα, όταν κατάλαβε πως αξίζει να είναι άνθρωπος, καθηγητής, δάσκαλος, δηλαδή πολίτης μέσα στον κόσμο, κατάλαβε και πως το αντίθετο του «βύσματος» είναι η αξιοπρέπεια. Επιπλέον κατάλαβε ότι τα κενά, η μισθοδοσία, η θέση του στην εκπαίδευση, η λειτουργία του σχολείου είναι δικά του θέματα και ότι ο ίδιος πρέπει να τα προβάλει στην κοινωνία (σαν διαφάνεια).
Τελικά κατάλαβε και γιατί καθυστερούσαν τόσα χρόνια, όχι μόνο οι μεταθέσεις μας, αλλά και η ίδια η παιδεία μας.
Μιχάλης Αλεξάκης
ΠΕ1204, Χανιά, Κρήτη
«
Τελευταία τροποποίηση: Απριλίου 07, 2009, 11:40:03 pm από Μιχάλης Αλεξάκης
»
Καταγράφηκε
Μιχάλης Αλεξάκης
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
Πάνω
« προηγούμενο
επόμενο »
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη
Υπηρεσιακές μεταβολές
(Συντονιστής:
giokspy
)
Πιθανοί λόγοι καθυστέρησης, σαν παραμύθι