*

Αποστολέας Θέμα: Τρόποι αντίδρασης στην αναξιοκρατία  (Αναγνώστηκε 8474 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος annie74

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 502
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 70
    • Προφίλ
Απ: Τρόποι αντίδρασης στην αναξιοκρατία
« Απάντηση #28 στις: Απρίλιος 17, 2009, 08:33:12 πμ »
Και τα διάφορα λαμόγια ...παντού....
Προσοχή στις πισώπλατες  μαχαιριές....

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τρόποι αντίδρασης στην αναξιοκρατία
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 03:42:37 »

Αποσυνδεδεμένος knkn

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2349
  • Φύλο: Άντρας
  • η ζωή είναι ωραία !
    • Προφίλ

Αποσυνδεδεμένος MrDegree

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 31
  • La vita e bella
    • Προφίλ
Απ: Τρόποι αντίδρασης στην αναξιοκρατία
« Απάντηση #30 στις: Απρίλιος 20, 2009, 12:42:18 πμ »
Πέρα από την ανακοίνωση, έχει σκοπό να κάνει η ΟΛΜΕ κάτι ποιο ουσιαστικό ή αυτό ήταν μόνο?

Αποσυνδεδεμένος para5

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1950
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Τρόποι αντίδρασης στην αναξιοκρατία
« Απάντηση #31 στις: Απρίλιος 20, 2009, 11:15:34 πμ »
Μα τι να κάνει η ΟΛΜΕ; Αφού η ίδια προωθεί την αναξιοκρατία.....

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τρόποι αντίδρασης στην αναξιοκρατία
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 03:42:37 »

Αποσυνδεδεμένος Maro

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 390
    • Προφίλ
Απ: Τρόποι αντίδρασης στην αναξιοκρατία
« Απάντηση #32 στις: Απρίλιος 20, 2009, 02:46:41 μμ »
Χρονια πολλα σε ολες-ους!
Συμφωνω με οσες-ους μιλησαν σχετικα με την αναξιοκρατια,τα μεσα,και τους διαβρωμενους συνδικαλιστικους φορεις μας.
Αυτο που θελω να προστεσω ειναι η ατομικη ευθυνη που αναλογει στον καθενα.
Ποσο μπορει να αντισταθει καποιος να μην επιλεξει τη βυσματικη αποσπαση,που αν και υπηρετησε 1 χρονο στην επαρχια δεν καταφερε να παρει μεταθεση κοντα στον τοπο του(στο νομο η εστω στους κοντινους νομους της μονιμης κατοικιας της- του).
Δεν με αφορα η περιπτωση αλλα οταν μου ειπε η συναδελφισσα για την προθεση της δεν μπορεσα νατης πω να μην το κανει.
Ξεκαθαριζω οτι ειμαι αντιθετη,σε οτι με αφορα, με τις βυσματικες καταστασεις χωρις να παραγνωριζω οτι κατι τετοιο ειναι δυσκολο στην πραξη και προυποθετει ξεκαθαρη και σθεναρη σταση ζωης.Καπου εδω μπαινει η ατομικη μας ευθυνη που στην τελικη συγκροτει την συλλογικη ευθυνη.
Αυτα θελω να μοιραστω με οσες-ους προβληματιζονται,δεν ικανοποιουνται με την υπαρχουσα κατασταση και σκεφτονται!!!

Αποσυνδεδεμένος Theologius

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 175
  • Φύλο: Άντρας
  • De nihilo nihil
    • Προφίλ
Απ: Τρόποι αντίδρασης στην αναξιοκρατία
« Απάντηση #33 στις: Απρίλιος 20, 2009, 04:14:16 μμ »
Εκφράζοντας πιστεύω και συντριπτική μερίδα των μελών του κλάδου μου (ΠΕ.01 Θεολόγοι) , θα συμφωνήσω με τις προηγούμενες τοποθετήσεις ότι η ΟΛΜΕ έχει τεράστιες ευθύνες για το ζήτημα της αναξιοκρατίας και θα έλεγα μάλιστα ότι δεν υπηρετεί σωστά τα συμφέροντα των εκπαιδευτικών και δη των αδιορίστων. 
De nihilo nihil

Αποσυνδεδεμένος Μιχάλης Αλεξάκης

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 38
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
    • Μιχάλης Αλεξάκης, ΠΕ1204
Απ: Τρόποι αντίδρασης στην αναξιοκρατία
« Απάντηση #34 στις: Απρίλιος 22, 2009, 12:03:22 μμ »
Αγαπητοί συνάδελφοι,

Την Δευτέρα 27 Απριλίου θα μοιράσω το παρακάτω κείμενο (κάτω από την γραμμή) στους συναδέλφους μου στο εσπερινό ΕΠΑΛ Χανίων και στην ΕΠΑΣ Χανίων για υπογραφές. Αν όλα πάνε καλά, μέχρι την Πέμπτη 30 Απριλίου θα ενημερώσω την ΕΛΜΕ Χανίων.

Μιχάλης Αλεξάκης
Μηχ/γος
ΠΕ1204
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Το κείμενο που ακολουθεί συζητήθηκε στο φόρουμ της ιστοσελίδας «Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση» http://www.pde.gr/forum/index.php?board=5.0 με τίτλο «Τρόποι αντίδρασης στην αναξιοκρατία». Προτείνουμε να σταλεί υπογεγραμμένο στις τοπικές ενώσεις μας (Σύλλογο Δασκάλων - Νηπιαγωγών ή στην ΕΛΜΕ της περιοχής του καθενός) Κατόπιν, μπορούμε να ενημερώσουμε και τις Ομοσπονδίες μας. (ΔΟΕ ή ΟΛΜΕ)


Αξιοκρατία και Διαφάνεια στη Διοίκηση – Κείμενο Υπογραφών Εκπαιδευτικών
 
Εμείς, οι εκπαιδευτικοί από το Νηπιαγωγείο μέχρι το Λύκειο, ζητάμε να καθιερώσει η πολιτεία τους παρακάτω κανόνες στο σύστημα της διοίκησής μας, έτσι ώστε να λειτουργεί με δικαιότερο τρόπο:

1. Μόνιμη ανάρτηση των Πινάκων Οργανικής Σύνθεσης Διδακτικού Προσωπικού στην ιστοσελίδα του ΥΠΕΠΘ

2. Μοριοδότηση όλων ανεξαιρέτως των εκπαιδευτικών με τα μόρια του τόπου εργασίας τους.
 
3. Ανακοίνωση των οργανικών και λειτουργικών κενών όλων των σχολείων (στην ιστοσελίδα του ΥΠΕΠΘ) μέχρι την ημέρα έναρξης υποβολής αιτήσεων μεταθέσεων.

4. Ανακοίνωση των στοιχείων των αιτούμενων μετάθεση εκπαιδευτικών (στην ιστοσελίδα του ΥΠΕΠΘ)

5. Σταδιακή κατάργηση των αποσπάσεων. Αλλά για όσο υφίστανται, ζητάμε:
Α) Ανακοίνωση των στοιχείων των αιτούμενων απόσπαση εκπαιδευτικών (στην ιστοσελίδα του ΥΠΕΠΘ)
Β) Θέσπιση τριών κριτηρίων για την δίκαιη ταξινόμηση των αιτήσεων (σοβαροί λόγοι υγείας, ανήλικα τέκνα και μόρια προϋπηρεσίας – με αυτήν τη σειρά)
 
6. Θεσμοθέτηση εκπροσώπου του ΥΠΕΠΘ που θα απαντά στην ιστοσελίδα του Υπουργείου στα ερωτήματα των εκπαιδευτικών


Υπογράφουμε οι παρακάτω εκπαιδευτικοί

Επώνυμο    Όνομα      Ειδικότητα     Θέση       Υπογραφή
............     ........       ..............      .......       ..............
Μιχάλης Αλεξάκης

Αποσυνδεδεμένος Ritalamp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1480
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Τρόποι αντίδρασης στην αναξιοκρατία
« Απάντηση #35 στις: Απρίλιος 22, 2009, 03:11:44 μμ »
Πολύ καλό! Δεν είμαι σε σχολείο φέτος και δεν έχω πάει καθόλου σε συνελεύσεις, αλλά κατά πάσα πιθανότητα πηγαίνοντας για να πάρω τα φύλλα μισθοδοσίας μου από το νηπιαγωγείο θα συναντήσω ένα από τα μέλη του ΔΣ του συλλόγου μου, οπότε θα προσπαθήσω να το προωθήσω.

Επίσης μήπως καλό θα ήταν να το ποστάρουμε και στο nipiagogoi.gr;
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος para5

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1950
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Τρόποι αντίδρασης στην αναξιοκρατία
« Απάντηση #36 στις: Απρίλιος 22, 2009, 03:41:58 μμ »
Β) Θέσπιση τριών κριτηρίων για την δίκαιη ταξινόμηση των αιτήσεων (σοβαροί λόγοι υγείας, ανήλικα τέκνα και μόρια προϋπηρεσίας – με αυτήν τη σειρά)
Δηλαδή όσοι δεν πληρούν τα παραπάνω κριτήρια δεν θα δικαιούνται απόσπαση; Αυτό δεν μου φαίνεται και πολύ δίκαιο.

Αποσυνδεδεμένος fair_play

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 354
    • Προφίλ
Απ: Τρόποι αντίδρασης στην αναξιοκρατία
« Απάντηση #37 στις: Απρίλιος 22, 2009, 03:48:17 μμ »
Β) Θέσπιση τριών κριτηρίων για την δίκαιη ταξινόμηση των αιτήσεων (σοβαροί λόγοι υγείας, ανήλικα τέκνα και μόρια προϋπηρεσίας – με αυτήν τη σειρά)
Δηλαδή όσοι δεν πληρούν τα παραπάνω κριτήρια δεν θα δικαιούνται απόσπαση; Αυτό δεν μου φαίνεται και πολύ δίκαιο.

Para5, κάνε τις προτάσεις σου για βελτίωση. Φαντάζομαι ότι είναι ευπρόσδεκτες.

Αποσυνδεδεμένος Μιχάλης Αλεξάκης

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 38
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
    • Μιχάλης Αλεξάκης, ΠΕ1204
Απ: Τρόποι αντίδρασης στην αναξιοκρατία
« Απάντηση #38 στις: Απρίλιος 22, 2009, 04:44:04 μμ »
Φίλη ‘Ritalamp’
Δεν είμαι μέλος στο ‘nipiagogoi.gr’, οπότε αν θέλεις και μπορείς, προτείνω να το στείλεις.(Σε μορφή word το έχω εδώ: http://users.sch.gr/michalisalexakis/protaseis/protasi.htm)

Φίλε ‘para5’
Η πρόταση «σοβαροί λόγοι υγείας, ανήλικα τέκνα και μόρια προϋπηρεσίας – με αυτήν τη σειρά» σημαίνει το εξής:
Έχουμε 2 εκπαιδευτικούς χωρίς σοβαρό πρόβλημα υγείας και χωρίς ανήλικα παιδιά, οι οποίοι ζητάν την ίδια απόσπαση. Αν πρέπει να ικανοποιηθεί μόνο μία απόσπαση, τότε την παίρνει αυτός που έχει τα περισσότερα μόρια προϋπηρεσίας – όπως δηλαδή στις μεταθέσεις.

Μιχάλης Αλεξάκης
Μηχ/γος ΠΕ1204
Εσπ. ΕΠΑΛ Χανίων
Μιχάλης Αλεξάκης

Αποσυνδεδεμένος Μιχάλης Αλεξάκης

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 38
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
    • Μιχάλης Αλεξάκης, ΠΕ1204
Απ: Τρόποι αντίδρασης στην αναξιοκρατία
« Απάντηση #39 στις: Απρίλιος 28, 2009, 11:16:41 πμ »
Φίλοι συνάδελφοι,

Μοίρασα χθες το απόγευμα το κείμενο σε 8 συναδέλφους μου στο ΕΠΑΛ (θα μοιράσω κι άλλα, απόψε) και περιμένω σήμερα ή αύριο τις αντιδράσεις τους. Αντιρρήσεις άκουσα μόνο για το 5ο, δηλαδή για την «σταδιακή κατάργηση των αποσπάσεων».
Φαίνεται πως πολλοί συνάδελφοι –ειδικά σε επιθυμητές περιοχές, όπως η Α’ Χανίων- πιστεύουν πως δύσκολα θα έφταναν εδώ μόνο με μετάθεση. Ίσως σε ακριτικές περιοχές το 5ο αίτημα να είναι πιο δημοφιλές.
Όπως και να έχει, η προσπάθεια αξίζει. Σύντομα θα έρθουν και συνδικαλιστές στα σχολεία και πρέπει να ενημερωθούν και αυτοί. Το άδικο δεν τέλειωσε, είναι εδώ. Κι όσο δεν μιλάμε, θα μας εκδικείται.

Μιχάλης Αλεξάκης
Μηχ/γος ΠΕ1204
Εσπ. ΕΠΑΛ Χανίων
Μιχάλης Αλεξάκης

Αποσυνδεδεμένος Μιχάλης Αλεξάκης

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 38
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
    • Μιχάλης Αλεξάκης, ΠΕ1204
Απ: Τρόποι αντίδρασης στην αναξιοκρατία
« Απάντηση #40 στις: Απρίλιος 30, 2009, 10:05:24 πμ »
Φίλοι συνάδελφοι,

Ενόψει των εκλογών ΕΛΜΕ της επόμενης εβδομάδας (την Τετάρτη 6 Μαΐου) στα Χανιά, έδωσα το κείμενο στον εκπρόσωπο που ήρθε στο σχολείο για ενημέρωση. Το έδωσα επίσης και σε περισσότερους συναδέλφους.
Δεν πιστεύω σε θαύματα ή ξαφνικές ανατροπές. Αλλά και μόνο που ακούγεται μια ‘διαφορετική’ φωνή, είναι σημαντικό. Κάτι κινείται.

Μιχάλης Αλεξάκης
Μηχ/γος ΠΕ1204
Εσπ. ΕΠΑΛ Χανίων
Μιχάλης Αλεξάκης

Αποσυνδεδεμένος knkn

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2349
  • Φύλο: Άντρας
  • η ζωή είναι ωραία !
    • Προφίλ
Απ: Τρόποι αντίδρασης στην αναξιοκρατία
« Απάντηση #41 στις: Αύγουστος 02, 2009, 09:21:04 πμ »
Β’ ΕΛΜΕ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ

Για το θέμα των αποσπάσεων και πάλι…

Το θέμα των αποσπάσεων των εκπαιδευτικών έχει απασχολήσει και στο παρελθόν τον κλάδο. Σε ένα απόσπασμα από την καταγγελία που είχαμε κάνει τη 10η Σεπτέμβρη του 2007 παρατηρούσαμε:
«Ο εκπαιδευτικός κόσμος γνωρίζει εδώ και πολλά χρόνια για την αδιαφάνεια και την ευνοιοκρατία που επικρατεί κατά την εφαρμογή της διαδικασίας των αποσπάσεων.
Είναι πολλά τα παραδείγματα κατά τα οποία ενώ πραγματοποιούνται διορισμοί εκπαιδευτικών σε απομακρυσμένες περιοχές με μεγάλες ανάγκες και καλή μοριοδότηση, την επόμενη μέρα του διορισμού τους οι εκπαιδευτικοί αποσπώνται, «για χάρη της υπηρεσίας», σε μεγάλα αστικά κέντρα κοντά στο σπίτι τους, λαμβάνοντας φυσικά τα αυξημένα μόρια της απομακρυσμένης περιοχής που ποτέ δεν υπηρέτησαν».

Παρόλο που ο Υπουργός κ. Στυλιανίδης δήλωσε ότι θα αντιμετωπίσει το πρόβλημα άμεσα και παρά την κάποια μείωση αποσπάσεων εκπαιδευτικών για τις ανάγκες του ίδιου του ΥΠΕΠΘ, η τακτική που ακολουθεί το Υπουργείο Παιδείας παραμένει στην ουσία η ίδια. Τουλάχιστον όσον αφορά στα απομακρυσμένα νησιά του Νομού μας, ενώ στα χαρτιά φαίνεται ότι έχουν οργανική θέση 30 και 40 εκπαιδευτικοί, στην πραγματικότητα μόνο 10-15 εκπαιδευτικοί υπηρετούν σε αυτά. Αυτό γίνεται σε νησιά όπως οι Λειψοί, η Αστυπάλαια, η Νίσυρος αλλά και μεγαλύτερα νησιά, όπως η Πάτμος, ακόμη και η Λέρος. Το «φαινόμενο» φυσικά δεν είναι μόνο της Δωδεκανήσου, όπως φάνηκε και από την πρόσφατη καταγγελία-καταπέλτη των εκπαιδευτικών του Αι Στρατή με τους 31 αποσπασμένους καθηγητές – «φαντάσματα».

Λαμβάνοντας υπόψη του τα παραπάνω:
- Απαιτούμε διαφάνεια στη διαδικασία των αποσπάσεων. Όλες οι αποσπάσεις να γίνονται τουλάχιστον υπό το στοιχειώδη έλεγχο του ΚΥΣΔΕ και των αιρετών του κλάδου.
- Κρίνουμε αναγκαία την αναδιαμόρφωση του τρόπου που καθορίζονται οι ανάγκες της υπηρεσίας. Είναι φανερό ότι είτε δεν γίνεται σωστή καταμέτρηση των κενών οργανικών θέσεων, ή αυτή γίνεται σωστά αλλά δε λαμβάνεται υπόψη για χάρη «άλλων» σκοπιμοτήτων. Αν διοριστούν σε μια απομακρυσμένη περιοχή υπεράριθμοι εκπαιδευτικοί από μια συγκεκριμένη ειδικότητα, δημιουργείται η ανάγκη για αποσπάσεις, κάτι που θα είχε αποφευχθεί με καλύτερη οργάνωση.
- Θεωρούμε επιτακτική ανάγκη να αλλάξει το καθεστώς της μοριοδότησης των αποσπασμένων και ειδικότερα:
Να μοριοδοτούνται οι αποσπασμένοι εκπαιδευτικοί με τα μόρια της θέσης στην οποία υπηρετούν και όχι με τα μόρια της οργανικής τους θέσης ή της αρχικής τους τοποθέτησης που εγκατέλειψαν. Μια τέτοια αλλαγή στο καθεστώς της μοριοδότησης είναι βέβαιο ότι θα προκαλέσει αυτόματη μείωση των αποσπάσεων για τις «ανάγκες της υπηρεσίας» και θα φανούν οι πραγματικές ανάγκες των μετακινήσεων.
-Τέλος, απαιτούμε την πρόσληψη μόνιμων εκπαιδευτικών σε όλα τα οργανικά κενά που υπάρχουν. Με αυτόν τον τρόπο θα μειωθούν οι πραγματικές ανάγκες της υπηρεσίας για αποσπάσεις αλλά και θα σταματήσει, ή θα μειωθεί στο ελάχιστο, η πρόσληψη ωρομίσθιων, που αποτελεί ένα ακόμη σοβαρό πρόβλημα της εκπαίδευσης, όπως κατ’ επανάληψη έχει τονιστεί στο παρελθόν.

Για το Δ.Σ. της Β΄ ΕΛΜΕ

 Ο πρόεδρος                Ο γραμματέας
 Γιώργος Χλαπάνης           Παναγιώτης Ντούλας

Πηγή :

http://www.paremvaseis.org/2008-06-02-elme.htm

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162164
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 735
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 622
Σύνολο: 623

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.061 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.