0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: yotar στις Ιούλιος 05, 2009, 01:09:17 πμΕίμαι σιγουρή !Θυμάμαι κάποια παιδιά που έλεγαν πέρυσι ότι στα πολλαπλής επιλογής έγινε λάθος στο σκανάρισμα του γραπτού τους με αποτέλεσμα σωστές απαντήσεις να εκλαμβάνονται ως λανθασμένες! Ήταν απόλυτα ξεκάθαρο ότι ήταν λάθος του ΑΣΕΠ αλλά δεν άλλαξε απολύτως τίποτα!! Κάποιος/α, αν δεν απατώμαι, έχασε μάλιστα και το διορισμό από ένα τέτοιο "λάθος" : του/της είπαν απλά ότι λυπούνται αλλά δεν μπορεί ν΄αλλάξει ο βαθμός που έχει περαστεί...Αυτό όμως δυστυχώς εμπίπτει στη διόρθωση, και σημαίνει ότι θα έπρεπε να σκαναριστούν ξανά όλα τα γραπτά και να γίνουν σοβαρές ανακαταταξεις. Εγώ στον προηγούμενο διαγωνισμό είχα τηλεφωνήσει για έλεγχο του περάσματος των βαθμών και μου είπαν ότι γίνεται με μια απλή αίτηση, ούτε καν ένσταση. Και ο υπάλληλος μου είχε πει πως αν υπάρχει σε κάποιον τέτοιο λάθος και τελικά διορίζεται μέχρι και καινούριο ΦΕΚ θα βγάλουν με το διορισμό του! Arist2 όπως και να' χει το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να ρωτήσεις στον ΑΣΕΠ για να δεις τι γίνεται τελικά
Είμαι σιγουρή !Θυμάμαι κάποια παιδιά που έλεγαν πέρυσι ότι στα πολλαπλής επιλογής έγινε λάθος στο σκανάρισμα του γραπτού τους με αποτέλεσμα σωστές απαντήσεις να εκλαμβάνονται ως λανθασμένες! Ήταν απόλυτα ξεκάθαρο ότι ήταν λάθος του ΑΣΕΠ αλλά δεν άλλαξε απολύτως τίποτα!! Κάποιος/α, αν δεν απατώμαι, έχασε μάλιστα και το διορισμό από ένα τέτοιο "λάθος" : του/της είπαν απλά ότι λυπούνται αλλά δεν μπορεί ν΄αλλάξει ο βαθμός που έχει περαστεί...
αυτό που γράφεις ισχύει και για αυτούς που μπορεί να είναι και επιτυχόντες (ωρομίσθιοί);;
καλησπέρα.όντως με το θέμα της ιδακτικής χρόνια τώρα προχωρούμε όλοι στα σκοτεινα. Δεν έγραψα τη διδακτική νέων -δεν θα σχολιάσω το άσχετο κείμενο που έπεσε!!- , απλά ήθελα να σου πω ότι από εμπειρία και μόνο μάλλον χρειάζεται σχέδιο μαθήματος ακόμα και όταν δεν το ζητούν, όταν πχ σου θέτουν μόνο 2 ερωτήματα προς απάντηση. Εγώ τουλάχιστον ήταν η μόνη φορά που το έκανα σε αυτό το διαγωνισμό και η επίδοσή μου διπλασσιάστηκε. Είχα δει προτεινόμενες απαντήσεις από φροντιστήριο στο διαδίκτυο και είδα ότι ακολουθούσαν σχέδιο και στα δύο ζηήματα που έχει συνήθως η διδακτική. Αν θες στείλε μην να σου γράψω σε ποιό.
Κατ' αρχάς συγχαρητήρια σε όλους διοριστέους και μη. Θα το εκτιμούσα αφάνταστα αν κάποιος από τους συναδέλφους που έγραψε καλά στη διδακτική νέων με διαφώτιζε για το τι τελικά ήθελαν αυτή τη φορά. Εν ολίγοις το δράμα μου: Διαπραγματεύτηκα το ποιήμα κάνοντας αναλυτικό σχέδιο μαθήματος με βάση το κλασικό μοντέλο το οποίο γέμισα (και παραγέμισα) σε μία έκταση περίπου 6-7 σελίδων. Όχι μόνο απάντησα στα επιμέρους ζητούμενα μέσα από την όλη διαπραγμάτευση αλλά παρέθεσα επιπλέον ενδεικτικό κριτήριο αξιολόγησης, βιβλιογραφία ειδική και γενική, επιλογή δισκογραφίας, προτεινόμενα παράλληλα κείμενα. Σημειωτέον ότι κατά την ανάλυση του ποιήματος έκανα παραπομπές στη βιβλιογραφία που χρησιμοποίησα όπου αυτό ήταν εφικτό και η καταταλαιπωρημένη μνήμη μου μου το επέτρεπε. Κατά την προετοιμασία μου τολμώ να πω ότι είχα εξαντλήσει την υπάρχουσα βιβλιογραφία για το Σεφέρη (είχα διαβάσει μέχρι και όλα του τα ημερολόγια). Δεν ξέρω αν είναι αφελές αλλά περίμενα τουλάχιστον ένα 40-45 σε αυτό το ζήτημα. Στο δεύτερο ζήτημα βλακωδώς ομολογώ δεν είχα πλέον χρόνο. Δεν έκανα σχέδιο μαθήματος, παρά μόνον εντόπισα τις ειδικές προτάσεις του κειμένου, παρέθεσα (ολοκληρωμένα και σωστά όμως) όλη τη σχετική θεωρία και ακολούθως τις ανέλυσα μία-μία με βάση τα οικεία θεωρητικά. Και εδώ, είχα την αφέλεια να περιμένω τουλάχιστον τη βάση (20-25). Βαθμολογήθηκα συνολικά με 58. Αναρωτιέμαι τι έφταιξε; Υπάρχει περίπτωση στο πρώτο ζήτημα να μην ήθελαν σχέδιο και στο δεύτερο να ήθελαν δεδομένου ότι και στα δύο η διατύπωση δεν όριζε ξεκάθαρα σχέδιο. Επίσης αν καταλήξω να δω το γραπτό μου θα δω πόσο βαθμολογήθηκε το κάθε ζήτημα; Εάν κάποιος που έχει γράψει καλά στο εν λόγω μαθημα μου πει τι περίπου έγραψε ή τι νομίζει έφταιξε σε μένα ή τι τέλος πάντων θέλουν στη διδακτική νέων θα του είμαι πραγματικά υπόχρεη γιατί δεν μπορώ άλλο να παλεύω στα τυφλά. "στα σκοτεινά πηγαίνουμε, στα σκοτεινά προχωρούμε..." Οι ήρωες προχωρούν στα σκοτεινά. Δε θέλω άλλον ηρωισμό γιατί έχω δώσει και άλλοτε διδακτική νέων εντελώς απροετοίμαστη και είχα γράψει 74 και 65 αντιστοιχα. Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Το σχέδιο πού έκανα στη Διδακτική Νέων είχε την εξής μορφή:Α' ΠροοργανωτήςΜέθοδοςΠορείαΜορφήΣτόχοιΕποπτικά ΜέσαΑφόρμησηΠαρουσίασηΒ ΑνάλυσηΑνάλυσηΕρμηνείαΓ Ανάλυση - ΣύνθεσηΔ ΑξιολόγησηΣτο Β στην Ανάλυση ανέλυσα το ποίημα και το κείμενο της Γλώσσας όλα αναλυτικότατα. Γενικά δεν είχε μορφή δοκιμίου η Διδακτική μου αλλά ήταν σαφώς διαχωρισμένη στα παραπάνω στάδια. Έγραψα πάρα πολλά και πάρα πολύ αναλυτικά σαν να ήμουν μέσα στην τάξη. Δηλαδή ακριβώς τι θα ρωτήσω τα παιδιά, πως θα το διδάξω, τι εικόνες, τι άλλο υλικό θα δείξω, τι περιμένω από αυτούς, πως θα τους εκμαιεύσω την κατάλληλη απάντηση. Αλλά σε γενικές γραμμές τίποτα προσωρημένο δεν είχε, ούτε ομάδες ούτε τίποτα τέτοιο. Στο τέλος τους έβαλα και παράλληλο κείμενο με τραγούδια της ξενιτιάς από τη δημοτική ποίηση. Επίσης, στο β' ερώτημα επέμεινα πολύ στο κείμενο, έκανα κειμενοκεντρική προσέγγιση του συντακτικού, έβαλα σε πλαίσιο μια φωτοτυπία που θα τους έδινα, έγραψα άλλα παραδείγματα ειδικών προτάσεων για να τα αναλύσουν. Γενικά είναι άπειρα όσα πρόλαβα να κάνω, απορώ κι εγώ με το πόσο γρήγορα πήγαινε το χέρι μου και πόσες στροφές έκανε το μυαλό μου εκείνες τις 3 ώρες. Κυρίως όμως έβαλα φαντασία, ακολούθησα την παραπάνω μορφή σαν μπούσουλα και συμπεριφέρθηκα όπως θα συμπεριφερόμουν αν ήμουν σε τάξη και είχα 45 λεπτά μπροστά μου για να διδάξω. Το αποτέλεσμα με δικαίωσε, με ξελάσπωσε και με έβαλε στους διοριστέους. έγραψα λίγο πιο κάτω από 90.