*

Αποστολέας Θέμα: Διόρθωση γραπτών ΑΣΕΠ - ΠΕ02  (Αναγνώστηκε 84948 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος palaipso

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 216
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διόρθωση γραπτών ΑΣΕΠ - ΠΕ02
« Απάντηση #420 στις: Ιούλιος 06, 2009, 07:27:01 μμ »
Είμαι σιγουρή !
Θυμάμαι κάποια παιδιά που έλεγαν πέρυσι ότι στα πολλαπλής επιλογής έγινε λάθος στο σκανάρισμα του γραπτού τους με αποτέλεσμα σωστές απαντήσεις να εκλαμβάνονται ως λανθασμένες! Ήταν απόλυτα ξεκάθαρο ότι ήταν λάθος του ΑΣΕΠ αλλά δεν άλλαξε απολύτως τίποτα!!
 Κάποιος/α, αν δεν απατώμαι, έχασε μάλιστα και το διορισμό από ένα τέτοιο "λάθος" : του/της είπαν απλά ότι λυπούνται αλλά δεν μπορεί ν΄αλλάξει ο βαθμός που έχει περαστεί...


Αυτό όμως δυστυχώς εμπίπτει στη διόρθωση, και σημαίνει ότι θα έπρεπε να σκαναριστούν ξανά όλα τα γραπτά και να γίνουν σοβαρές ανακαταταξεις. Εγώ στον προηγούμενο διαγωνισμό είχα τηλεφωνήσει για έλεγχο του περάσματος των βαθμών και μου είπαν ότι γίνεται με μια απλή αίτηση, ούτε καν ένσταση. Και ο υπάλληλος μου είχε πει πως αν υπάρχει σε κάποιον τέτοιο λάθος και τελικά διορίζεται μέχρι και καινούριο ΦΕΚ θα βγάλουν με το διορισμό του! Arist2 όπως και να' χει το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να ρωτήσεις στον ΑΣΕΠ για να δεις τι γίνεται τελικά

αυτό που γράφεις ισχύει και για αυτούς που μπορεί να είναι και επιτυχόντες (ωρομίσθιοί);;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διόρθωση γραπτών ΑΣΕΠ - ΠΕ02
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:29:08 »

Αποσυνδεδεμένος AntreaEirini

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1538
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Διόρθωση γραπτών ΑΣΕΠ - ΠΕ02
« Απάντηση #421 στις: Ιούλιος 06, 2009, 09:24:10 μμ »

αυτό που γράφεις ισχύει και για αυτούς που μπορεί να είναι και επιτυχόντες (ωρομίσθιοί);;

Για οποιονδήποτε, χωρίς να είναι απαραίτητα διοριστέος, και για διόρθωση της σειράς επιτυχίας ακόμα.

Αποσυνδεδεμένος palaipso

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 216
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διόρθωση γραπτών ΑΣΕΠ - ΠΕ02
« Απάντηση #422 στις: Ιούλιος 06, 2009, 09:38:20 μμ »
σε ευχαριστώ

Αποσυνδεδεμένος TANTALOS

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 1
    • Προφίλ
Απ: Διόρθωση γραπτών ΑΣΕΠ - ΠΕ02
« Απάντηση #423 στις: Ιούλιος 07, 2009, 09:31:45 μμ »
Κατ' αρχάς συγχαρητήρια σε όλους διοριστέους και μη. Θα το εκτιμούσα αφάνταστα αν κάποιος από τους συναδέλφους που έγραψε καλά στη διδακτική νέων με διαφώτιζε για το τι τελικά ήθελαν αυτή τη φορά. Εν ολίγοις το δράμα μου: Διαπραγματεύτηκα το ποιήμα κάνοντας αναλυτικό σχέδιο μαθήματος με βάση το κλασικό μοντέλο το οποίο γέμισα (και παραγέμισα) σε μία έκταση περίπου 6-7 σελίδων. Όχι μόνο απάντησα στα επιμέρους ζητούμενα μέσα από την όλη διαπραγμάτευση αλλά παρέθεσα επιπλέον ενδεικτικό κριτήριο αξιολόγησης, βιβλιογραφία ειδική και γενική, επιλογή δισκογραφίας, προτεινόμενα παράλληλα κείμενα. Σημειωτέον ότι κατά την ανάλυση του ποιήματος έκανα παραπομπές στη βιβλιογραφία που χρησιμοποίησα όπου αυτό ήταν εφικτό και η καταταλαιπωρημένη μνήμη μου μου το επέτρεπε. Κατά την προετοιμασία μου τολμώ να πω ότι είχα εξαντλήσει την υπάρχουσα βιβλιογραφία για το Σεφέρη (είχα διαβάσει μέχρι και όλα του τα ημερολόγια). Δεν ξέρω αν είναι αφελές αλλά περίμενα τουλάχιστον ένα 40-45 σε αυτό το ζήτημα.
Στο δεύτερο ζήτημα βλακωδώς ομολογώ δεν είχα πλέον χρόνο. Δεν έκανα σχέδιο μαθήματος, παρά μόνον εντόπισα τις ειδικές προτάσεις του κειμένου, παρέθεσα (ολοκληρωμένα και σωστά όμως) όλη τη σχετική θεωρία και ακολούθως τις ανέλυσα μία-μία με βάση τα οικεία θεωρητικά. Και εδώ, είχα την αφέλεια να περιμένω τουλάχιστον τη βάση (20-25). Βαθμολογήθηκα συνολικά με 58. Αναρωτιέμαι τι έφταιξε; Υπάρχει περίπτωση στο πρώτο ζήτημα να μην ήθελαν σχέδιο και στο δεύτερο να ήθελαν δεδομένου ότι και στα δύο η διατύπωση δεν όριζε ξεκάθαρα σχέδιο. Επίσης αν καταλήξω να δω το γραπτό μου θα δω πόσο βαθμολογήθηκε το κάθε ζήτημα; Εάν κάποιος που έχει γράψει καλά στο εν λόγω μαθημα μου πει τι περίπου έγραψε ή τι νομίζει έφταιξε σε μένα ή τι τέλος πάντων θέλουν στη διδακτική νέων θα του είμαι πραγματικά υπόχρεη γιατί δεν μπορώ άλλο να παλεύω στα τυφλά. "στα σκοτεινά πηγαίνουμε, στα σκοτεινά προχωρούμε..." Οι ήρωες προχωρούν στα σκοτεινά. Δε θέλω άλλον ηρωισμό γιατί έχω δώσει και άλλοτε διδακτική νέων εντελώς απροετοίμαστη και είχα γράψει 74 και 65 αντιστοιχα.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων 

 

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διόρθωση γραπτών ΑΣΕΠ - ΠΕ02
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:29:08 »

Αποσυνδεδεμένος alexpap

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 123
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Μια σκέψη γεμίζει την απεραντοσύνη
    • Προφίλ
Απ: Διόρθωση γραπτών ΑΣΕΠ - ΠΕ02
« Απάντηση #424 στις: Ιούλιος 07, 2009, 09:45:03 μμ »
καλησπέρα.όντως με το θέμα της ιδακτικής χρόνια τώρα προχωρούμε όλοι στα σκοτεινα. Δεν έγραψα τη διδακτική νέων -δεν θα σχολιάσω το άσχετο κείμενο που έπεσε!!- , απλά ήθελα να σου πω ότι από εμπειρία και μόνο μάλλον χρειάζεται σχέδιο μαθήματος ακόμα και όταν δεν το ζητούν, όταν πχ σου θέτουν μόνο 2 ερωτήματα προς απάντηση. Εγώ τουλάχιστον ήταν η μόνη φορά που το έκανα σε αυτό το διαγωνισμό και η επίδοσή μου διπλασσιάστηκε. Είχα δει προτεινόμενες απαντήσεις από φροντιστήριο στο διαδίκτυο και είδα ότι ακολουθούσαν σχέδιο και στα δύο ζηήματα που έχει συνήθως η διδακτική. Αν θες στείλε μην να σου γράψω σε ποιό.

Αποσυνδεδεμένος frerar

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 204
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διόρθωση γραπτών ΑΣΕΠ - ΠΕ02
« Απάντηση #425 στις: Ιούλιος 07, 2009, 10:04:11 μμ »
καλησπέρα.όντως με το θέμα της ιδακτικής χρόνια τώρα προχωρούμε όλοι στα σκοτεινα. Δεν έγραψα τη διδακτική νέων -δεν θα σχολιάσω το άσχετο κείμενο που έπεσε!!- , απλά ήθελα να σου πω ότι από εμπειρία και μόνο μάλλον χρειάζεται σχέδιο μαθήματος ακόμα και όταν δεν το ζητούν, όταν πχ σου θέτουν μόνο 2 ερωτήματα προς απάντηση. Εγώ τουλάχιστον ήταν η μόνη φορά που το έκανα σε αυτό το διαγωνισμό και η επίδοσή μου διπλασσιάστηκε. Είχα δει προτεινόμενες απαντήσεις από φροντιστήριο στο διαδίκτυο και είδα ότι ακολουθούσαν σχέδιο και στα δύο ζηήματα που έχει συνήθως η διδακτική. Αν θες στείλε μην να σου γράψω σε ποιό.

Νομίζω πως όλα είναι ρευστά στο θέμα της διδακτικής. Εγώ π.χ. δεν έδωσα νέα αλλά αρχαία. Στο β ερώτημα δεν έκανα σχέδιο, απάντησα σαν να ήταν γνωστικό ό,τι θεωρούσα ότι ήταν ορθό σαν απάντηση (2 σελίδες, μία για το ένα ερώτημα και μία για το δεύτερο). Ακόμα να πω ότι το σχέδιό μου στο ά ερώτημα ήταν λιτό και απαντούσα μόνο σε ό,τι μου ζητούσαν με στοιχεία από το βιβλίο του καθηγητή μόνο (και σε αυτό 2 σελίδες μόνο, περιεκτικά μεν αλλά λιτά) δεν έβαλα επιπλέον στοιχεία και δεν έβαλα ερωτήσεις αξιολόγησης γιατί θεώρησα ότι αφού δεν το ζητούσε δεν έπρεπε να βάλω. Άρα ένα σχέδιο δύο σελίδων και δύο επιπλέον σελίδες σε δοκιμιακό στυλ. Δεν έχω πάει ποτέ φροντιστήριο και δεν είδα σημειώσεις φροντιστηρίων. Πήρα 74...Τα συμπεράσματα δικά σας

Αποσυνδεδεμένος annie.d

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 955
    • Προφίλ
Απ: Διόρθωση γραπτών ΑΣΕΠ - ΠΕ02
« Απάντηση #426 στις: Ιούλιος 07, 2009, 10:34:24 μμ »
καλησπερα!εδωσα διδακτικη αρχαιων .στο 1ο ερωτημα εκανα σχεδιο συμφωνα με το βιβλιο του καθηγητη απο το λυκειο, με πολλους παιδαγωγικους ορους, με εξαντλητικη αναλυση, διαθεματικοτητα κτλ.το 2ο το απαντησα ως γνωστικο, δεν θυμομουν οτι η φραση ειχε ειπωθει αποτον αχιλλεα ,αλλα το γενικο πλαισιο το εγραψα πολυ αναλυτικα απλως δεν το εντοπισα στο συγκεκριμενο προσωπο αλλα γενικα στους γενναιους ηρωες.αυτα εν ολιγοις μου εδωσαν 87,5 διδακτικη
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 07, 2009, 10:39:34 μμ από xarakara »

Αποσυνδεδεμένος stratos91

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1319
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Διόρθωση γραπτών ΑΣΕΠ - ΠΕ02
« Απάντηση #427 στις: Ιούλιος 07, 2009, 10:55:53 μμ »
Κατ' αρχάς συγχαρητήρια σε όλους διοριστέους και μη. Θα το εκτιμούσα αφάνταστα αν κάποιος από τους συναδέλφους που έγραψε καλά στη διδακτική νέων με διαφώτιζε για το τι τελικά ήθελαν αυτή τη φορά. Εν ολίγοις το δράμα μου: Διαπραγματεύτηκα το ποιήμα κάνοντας αναλυτικό σχέδιο μαθήματος με βάση το κλασικό μοντέλο το οποίο γέμισα (και παραγέμισα) σε μία έκταση περίπου 6-7 σελίδων. Όχι μόνο απάντησα στα επιμέρους ζητούμενα μέσα από την όλη διαπραγμάτευση αλλά παρέθεσα επιπλέον ενδεικτικό κριτήριο αξιολόγησης, βιβλιογραφία ειδική και γενική, επιλογή δισκογραφίας, προτεινόμενα παράλληλα κείμενα. Σημειωτέον ότι κατά την ανάλυση του ποιήματος έκανα παραπομπές στη βιβλιογραφία που χρησιμοποίησα όπου αυτό ήταν εφικτό και η καταταλαιπωρημένη μνήμη μου μου το επέτρεπε. Κατά την προετοιμασία μου τολμώ να πω ότι είχα εξαντλήσει την υπάρχουσα βιβλιογραφία για το Σεφέρη (είχα διαβάσει μέχρι και όλα του τα ημερολόγια). Δεν ξέρω αν είναι αφελές αλλά περίμενα τουλάχιστον ένα 40-45 σε αυτό το ζήτημα.
Στο δεύτερο ζήτημα βλακωδώς ομολογώ δεν είχα πλέον χρόνο. Δεν έκανα σχέδιο μαθήματος, παρά μόνον εντόπισα τις ειδικές προτάσεις του κειμένου, παρέθεσα (ολοκληρωμένα και σωστά όμως) όλη τη σχετική θεωρία και ακολούθως τις ανέλυσα μία-μία με βάση τα οικεία θεωρητικά. Και εδώ, είχα την αφέλεια να περιμένω τουλάχιστον τη βάση (20-25). Βαθμολογήθηκα συνολικά με 58. Αναρωτιέμαι τι έφταιξε; Υπάρχει περίπτωση στο πρώτο ζήτημα να μην ήθελαν σχέδιο και στο δεύτερο να ήθελαν δεδομένου ότι και στα δύο η διατύπωση δεν όριζε ξεκάθαρα σχέδιο. Επίσης αν καταλήξω να δω το γραπτό μου θα δω πόσο βαθμολογήθηκε το κάθε ζήτημα; Εάν κάποιος που έχει γράψει καλά στο εν λόγω μαθημα μου πει τι περίπου έγραψε ή τι νομίζει έφταιξε σε μένα ή τι τέλος πάντων θέλουν στη διδακτική νέων θα του είμαι πραγματικά υπόχρεη γιατί δεν μπορώ άλλο να παλεύω στα τυφλά. "στα σκοτεινά πηγαίνουμε, στα σκοτεινά προχωρούμε..." Οι ήρωες προχωρούν στα σκοτεινά. Δε θέλω άλλον ηρωισμό γιατί έχω δώσει και άλλοτε διδακτική νέων εντελώς απροετοίμαστη και είχα γράψει 74 και 65 αντιστοιχα.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων 

 

Εγώ πήρα διδακτική Νέων 72 χωρίς να έχω διαβάσει ειδικές προτάσεις, απλά αυτοσχεδιάζοντας με βάση τα αρχαία. Λοιπόν αυτό που πιστεύω είναι ότι το ποίημα του Σεφέρη δεν ήθελε σχέδιο. Πρέπει να απαντάμε σε αυτά που ζητάνε κι όχι να κάνουμε σχέδιο για ο,τιδήποτε. Ζητούσε λοιπόν να σχολιάσουμε τους  άξονες που θα κινηθούμε και όχι όλη τη διδασκαλία. Με άλλα λόγια - όπως εγώ το αντιλήφθηκα - ήθελε τους στόχους αναλυμένους. Άρα στην ουσία το γνωστικό.

Αποσυνδεδεμένος Ioli

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 345
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διόρθωση γραπτών ΑΣΕΠ - ΠΕ02
« Απάντηση #428 στις: Ιούλιος 07, 2009, 11:57:15 μμ »
Εγώ πάλι στο ποίημα έκανα σχέδιο κανονικά,το ίδιο και στο β΄ερώτημα και πήρα 71.Δε νομίζω ότι μπορούμε να καταλήξουμε σε ασφαλή συμπεράσματα για το τι πραγματικά ήθελαν.Ούτε οι ίδιοι οι διορθωτές μάλλον δεν ξέρουν τι θέλουν.Πάντως φέτος τα θέματα στην ειδική διδακτική ήταν δυσκολότερα και περισσότερο ασαφή!
La vita e bella

Αποσυνδεδεμένος mary02

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
    • Προφίλ
Απ: Διόρθωση γραπτών ΑΣΕΠ - ΠΕ02
« Απάντηση #429 στις: Ιούλιος 08, 2009, 11:59:16 πμ »
Πήρα 81,5 στη διδακτική Νέων. Δεν έχω, φυσικά, την απάντηση στο ερώτημα "τι έπρεπε να γράψουμε" αλλά μπορώ να σου πω τι έκανα εγώ. Στο πρώτο ερώτημα έκανα ένα πλήρες σχέδιο (με στόχους, αφόρμηση κ.λ.π.), όχι όμως σε τυπική μορφή αλλά ως συνεχόμενο δοκίμιο. Προσπάθησα να μην επεκταθώ περισσότερο από όσο ζητούσε το ερώτημα. Να συνδυάσω, δηλαδή, τα όσα ανέφερα με τους άξονες που έθετε το ζήτημα. Όσον αφορά στο δεύτερο ερώτημα προσπάθησα να αποτυπώσω / περιγράψω τη διδακτική διαδικασία. Δηλαδή, ανέφερα βήμα - βήμα την πορεία μέσα από την οποία θα οδήγουνταν τα παιδιά στην κατανόηση του τι είναι και πως λειτουργούν στο λόγο οι συγκεκριμένες προτάσεις. Συγκεκριμένα, δηλαδή, ανέφερα ότι διαβάζουμε το κείμενο, επισημαίνουμε ρήματα, χωρίζουμε προτάσεις και ασχολούμαστε με τις προτάσεις που θέλουμε να διδάξουμε. Βοηθάμε τα παιδιά να εντοπίσουν τη συντακτική τους λειτουργία, τον τρόπο εισαγωγής κ.τ.λ. Τη θεωρία των ειδικών προτάσεων δεν την ανέφερα παρά ως κατακλείδα, ως αναφορά δηλαδή του τι τελικά διδάξαμε. Αυτά. Ελπίζω να σε βοήθησα. Νομίζω τελικά ότι εκείνο που τους ενδιαφέρει είναι ένας συνδυασμός περιγραφής της πραγματικής, ζωντανής διδακτικής διαδικασίας, λίγης θεωρίας και γνώσης του αντικειμένου (δευτερευόντως). Συγχαρητήρια στους επιτυχόντες (δεν το πιστεύω ότι αυτή τη φορά είμαι μία από αυτούς...) και καλό κουράγιο σε όσους θα προσπαθήσουν ξανά. Θέληση και υπομονή. Παιδιά, γίνονται τελικά και θαύματα... Οι κόποι κάποτε ανταμείβονται (έστω και μετά από πολλά χρόνια).
Καλύτερα να κατανοείς λίγα παρά να παρανοείς πολλά...

Αποσυνδεδεμένος Rwxanh

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1501
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση -ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Διόρθωση γραπτών ΑΣΕΠ - ΠΕ02
« Απάντηση #430 στις: Ιούλιος 08, 2009, 12:10:03 μμ »
Το σχέδιο πού έκανα στη Διδακτική Νέων είχε την εξής μορφή:

Α' Προοργανωτής
Μέθοδος
Πορεία
Μορφή
Στόχοι
Εποπτικά Μέσα
Αφόρμηση
Παρουσίαση

Β Ανάλυση
Ανάλυση
Ερμηνεία

Γ Ανάλυση - Σύνθεση

Δ Αξιολόγηση

Στο Β στην Ανάλυση ανέλυσα το ποίημα και το κείμενο της Γλώσσας όλα αναλυτικότατα. Γενικά δεν είχε μορφή δοκιμίου η Διδακτική μου αλλά ήταν σαφώς διαχωρισμένη στα παραπάνω στάδια. Έγραψα πάρα πολλά και πάρα πολύ αναλυτικά σαν να ήμουν μέσα στην τάξη. Δηλαδή ακριβώς τι θα ρωτήσω τα παιδιά, πως θα το διδάξω, τι εικόνες, τι άλλο υλικό θα δείξω, τι περιμένω από αυτούς, πως θα τους εκμαιεύσω την κατάλληλη απάντηση. Αλλά σε γενικές γραμμές τίποτα προσωρημένο δεν είχε, ούτε ομάδες ούτε τίποτα τέτοιο. Στο τέλος τους έβαλα και παράλληλο κείμενο με τραγούδια της ξενιτιάς από τη δημοτική ποίηση. Επίσης, στο β' ερώτημα επέμεινα πολύ στο κείμενο, έκανα κειμενοκεντρική προσέγγιση του συντακτικού, έβαλα σε πλαίσιο μια φωτοτυπία που θα τους έδινα, έγραψα άλλα παραδείγματα ειδικών προτάσεων για να τα αναλύσουν. Γενικά είναι άπειρα όσα πρόλαβα να κάνω, απορώ κι εγώ με το πόσο γρήγορα πήγαινε το χέρι μου και πόσες στροφές έκανε το μυαλό μου εκείνες τις 3 ώρες. Κυρίως όμως έβαλα φαντασία, ακολούθησα την παραπάνω μορφή σαν μπούσουλα και συμπεριφέρθηκα όπως θα συμπεριφερόμουν αν ήμουν σε τάξη και είχα 45 λεπτά μπροστά μου για να διδάξω.
Το αποτέλεσμα με δικαίωσε, με ξελάσπωσε και με έβαλε στους διοριστέους. έγραψα λίγο πιο κάτω από 90.
Μονάχη έγνοια η γλώσσα μου στις αμμουδιές του Ομήρου...

Αποσυνδεδεμένος Elianna

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 38
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διόρθωση γραπτών ΑΣΕΠ - ΠΕ02
« Απάντηση #431 στις: Ιούλιος 08, 2009, 01:33:28 μμ »
ok...κι εγώ που τα έγραψα με την ίδια τάξη και σειρά και παραπομπές σε βιβλιογραφία, σε σελίδες στο internet,σε παραπομπή για απαγγελία από cd και όλα αναλυτικότατα, μπορεί να μου εξηγήσει κανείς γιατί πήρα 56,5 ενώ στους 2 προηγούμενους Ασεπ ο μικρότερος βαθμός  μου στη διδακτική ήταν 65;;;νομίζω ότι δεν βγάζω άκρη..και προφανώς η διόεθωση δεν υπόκειται σε καμία λογική παρά μόνο σ' αυτή του παραλόγου!!!!
Μια μέρα χωρίς χαμόγελο, είναι μια χαμένη μέρα!!

Αποσυνδεδεμένος fivo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1774
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Διόρθωση γραπτών ΑΣΕΠ - ΠΕ02
« Απάντηση #432 στις: Ιούλιος 09, 2009, 10:06:18 πμ »
Το σχέδιο πού έκανα στη Διδακτική Νέων είχε την εξής μορφή:

Α' Προοργανωτής
Μέθοδος
Πορεία
Μορφή
Στόχοι
Εποπτικά Μέσα
Αφόρμηση
Παρουσίαση

Β Ανάλυση
Ανάλυση
Ερμηνεία

Γ Ανάλυση - Σύνθεση

Δ Αξιολόγηση

Στο Β στην Ανάλυση ανέλυσα το ποίημα και το κείμενο της Γλώσσας όλα αναλυτικότατα. Γενικά δεν είχε μορφή δοκιμίου η Διδακτική μου αλλά ήταν σαφώς διαχωρισμένη στα παραπάνω στάδια. Έγραψα πάρα πολλά και πάρα πολύ αναλυτικά σαν να ήμουν μέσα στην τάξη. Δηλαδή ακριβώς τι θα ρωτήσω τα παιδιά, πως θα το διδάξω, τι εικόνες, τι άλλο υλικό θα δείξω, τι περιμένω από αυτούς, πως θα τους εκμαιεύσω την κατάλληλη απάντηση. Αλλά σε γενικές γραμμές τίποτα προσωρημένο δεν είχε, ούτε ομάδες ούτε τίποτα τέτοιο. Στο τέλος τους έβαλα και παράλληλο κείμενο με τραγούδια της ξενιτιάς από τη δημοτική ποίηση. Επίσης, στο β' ερώτημα επέμεινα πολύ στο κείμενο, έκανα κειμενοκεντρική προσέγγιση του συντακτικού, έβαλα σε πλαίσιο μια φωτοτυπία που θα τους έδινα, έγραψα άλλα παραδείγματα ειδικών προτάσεων για να τα αναλύσουν. Γενικά είναι άπειρα όσα πρόλαβα να κάνω, απορώ κι εγώ με το πόσο γρήγορα πήγαινε το χέρι μου και πόσες στροφές έκανε το μυαλό μου εκείνες τις 3 ώρες. Κυρίως όμως έβαλα φαντασία, ακολούθησα την παραπάνω μορφή σαν μπούσουλα και συμπεριφέρθηκα όπως θα συμπεριφερόμουν αν ήμουν σε τάξη και είχα 45 λεπτά μπροστά μου για να διδάξω.
Το αποτέλεσμα με δικαίωσε, με ξελάσπωσε και με έβαλε στους διοριστέους. έγραψα λίγο πιο κάτω από 90.
ρωξανη συγχαρητηρια για το διορισμο σου και καλη σταδιοδρομια.
τι εννοεις με την παραπανω μορφη α β γ δ; τους τα εγραψες σαν σχεδιο ετσι ακριβως ή τα ειχες στο μυαλο σου και σε συνεχομενο λογο καπως τα διαχωριζες; θα χαρακτηριζες τον εαυτο σου γνωστη του συγκεκριμενου γνωστικου ή εμπειρο εστω; ποσες σελιδες εγραψες για καθε ερωτημα;
σε ευχαριστω πολυ εκ των προτερων και μονο που ασχολεισαι με το θεμα της διδακτικης που ειναι η πιο πονεμενη ιστορια του ασεπ...

υγ. προς καλυτερη οργανωση των αποψεων μας προτεινω http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=13047.msg181996;topicseen#new
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 09, 2009, 10:18:24 πμ από fivo »

Αποσυνδεδεμένος olgalia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1509
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διόρθωση γραπτών ΑΣΕΠ - ΠΕ02
« Απάντηση #433 στις: Ιούλιος 09, 2009, 12:29:22 μμ »
Προς ΤΑΝΤΑΛΟ: Επειδή έγραψα διδακτική αρχαίων δεν ξέρω να σου πω για το 1ο ερώτημα, αλλά για το 2ο για τις αναφορικές προτάσεις έπρεπε να ακολουθήσεις επαγωγική κι όχι παραγωγική πορεία. Δηλ πρώτα να επισημανθούν οι προτάσεις στο κείμενο, να βρεθεί ο συντακτικός τους ρόλος και στο τέλος, ως συμπέρασμα της προηγειθείσας επεξεργασίας, να βγει η θεωρία, οι κανόνες.
Αν διαβάσεις τα βιβλία καθηγητή, θα δεις ότι στη γλώσσα και των αρχαίων και των νέων, προτιμάται η επαγωγική μέθοδος για την εκμάθηση του συντακτικού. Βέβαια όσοι έγραψαν νέα και μάλιστα καλό βαθμό, είναι πιο αρμόδιοι να απαντήσουν.
Μπορείς να δώσεις μόνο αυτό που έχεις και γι αυτό καλά θα κάνεις να προσπαθήσεις να αποκτήσεις κάτι...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162169
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 805
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 754
Σύνολο: 769

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.097 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.