*

Αποστολέας Θέμα: Διόρθωση γραπτών ΑΣΕΠ - ΠΕ02  (Αναγνώστηκε 93298 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Rwxanh

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1501
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση -ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Διόρθωση γραπτών ΑΣΕΠ - ΠΕ02
« Απάντηση #434 στις: Ιουλίου 09, 2009, 12:35:24 pm »
Πάντως προσωπικά olgalia στο β' ερώτημα των Νέων χρησιμοποίησα την παραγωγική μέθοδο, δηλαδή πρώτα εμβάθυνα στο κείμενο, μετά ανέλυσα ειδικές προτάσεις και τέλος έκανα μια σύνθεση. Κατά τη γνώμη μου δεν υπάρχουν στάνταρ πράγματα.
Μονάχη έγνοια η γλώσσα μου στις αμμουδιές του Ομήρου...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διόρθωση γραπτών ΑΣΕΠ - ΠΕ02
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:27:04 »

Αποσυνδεδεμένος olgalia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1509
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διόρθωση γραπτών ΑΣΕΠ - ΠΕ02
« Απάντηση #435 στις: Ιουλίου 09, 2009, 12:51:06 pm »
Τη θεωρία όμως των αναφορικών προτ, στο τέλος δεν την παρουσίασες, μετά την ανάλυση που έκανες πιο πάνω; Ή όχι, πρώτα παρουσίασες τη θεωρία και μετά ξεκίνησες την επεξεργασία;
Σε ρωτώ γιατί η διδακτική νέων είναι β' επιλογή μου, αν βάλουν κάτι που δεν το ξέρω καλά στα αρχαία.
Μπορείς να δώσεις μόνο αυτό που έχεις και γι αυτό καλά θα κάνεις να προσπαθήσεις να αποκτήσεις κάτι...

Αποσυνδεδεμένος Rwxanh

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1501
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση -ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Διόρθωση γραπτών ΑΣΕΠ - ΠΕ02
« Απάντηση #436 στις: Ιουλίου 09, 2009, 12:54:25 pm »
Ειδικές προτάσεις δε μας βάλανε? Ή δε θυμάμαι καλά?
Μονάχη έγνοια η γλώσσα μου στις αμμουδιές του Ομήρου...

Αποσυνδεδεμένος Rwxanh

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1501
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση -ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Διόρθωση γραπτών ΑΣΕΠ - ΠΕ02
« Απάντηση #437 στις: Ιουλίου 09, 2009, 01:41:03 pm »
Ναι ειδικές ήταν οι προτάσεις, καλά το θυμόμουν. Λοιπόν εγώ έκανα κειμενοκεντρική προσέγγιση. Ξεκίνησα αναλύοντας το κείμενο, βγάζοντας πλαγιότιτλους, περιλήψεις, νοήματα κτλ και στη συνέχεια παρέδωσα δευτερευουσες προτάσεις. Είπα ότι μοίρασα φυλλάδιο με τη θεωρία και ασκήσεις, το οποίο το έβαλα σε πλαίσιο, δήθεν ότι αυτό ακριβώς ήταν. Και τέλος έκανα σύνθεση βγάζοντας συμπεράματα για την εξάρτηση των δευτερευουσών προτάσεων από λεκτικά ρήματα κτλ., έβαλα ασκήσεις για το σπίτι που τις έγραψα ακριβώς και πριν από αυτό είπα ότι δείχνω σε σλάιτς πίνακες με χρώματα για τις ειδικές προτάσεις για να εμπεδώσουν καλύτερα τα παιδιά όσα γράφονται στη φωτοτυπία.
Μονάχη έγνοια η γλώσσα μου στις αμμουδιές του Ομήρου...

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182608
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 687
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 607
Σύνολο: 620

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.05 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.