0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Η πρόταση του καθηγητή είναι «να ενσωματωθούν στο Λύκειο θετικά στοιχεία του φροντιστηρίου, όπως τα μικρά τμήματα, οι ειδικευμένοι καθηγητές και οι πιο προσωπικές σχέσεις με τους μαθητές».Πηγή: http://www.alfavita.gr/typos/t8_5_9_1115.php
Καλά, όμως ένας γάϊδαρος είχε προσληφθεί σε ένα Δήμο για να κουβαλάει σκουπίδια (την παλιά εποχή αυτά). Ήταν συμβασιούχος, κουβαλούσε τα σκουπίδια του Δήμου κάθε μέρα. Κάποια στιγμή μετά από χρόνια, έγινε μόνιμος. Την επόμενη μέρα δεν πήγε στη δουλειά, "σιγά να μην πάω να κουβαλήσω τα σκουπίδια, τώρα έγινα μόνιμος" είπε.Μέχρι εδώ την ξέρω την ιστορία, δεν ξέρω αν μετά του έδωσαν και "πριμ παραγωγικότητας" μπας και φιλοτιμηθεί να δουλέψει, ίσως η πρόσφατη ιστορία της Δημόσιας Διοίκησης του Ελλαδιστάν μπορεί να μας το απαντήσει (και) αυτό.Οπότε ας μην λέμε συνέχεια για λεφτά, λεφτά, λεφτά, δεν λύνονται όλα με τα λεφτά, ειδικά όσο αφορά θέματα "αίσθησης καθήκοντος (τι είναι αυτό;)" των Δημοσίων Υπαλλήλων στο Ελλαδιστάν.Όσοι νομίζουν οτι εξαιρούνται από τα παραπάνω, μπορεί πράγματι να εξαιρούνται, αλλά είναι πολύ λίγοι για να κάνουν τη διαφορά, και αυτό που πραγματικά εισπράττει ο πολίτης καθημερινά (και στο σχολείο) προέρχεται από το μέσο όρο των πολλών, οπότε...
Μόνο που ο κύριος καθηγητής δεν μας είπε τι θα κάνουν οι χιλιάδες αδιόριστοι εκπαιδευτικοί !!! Άλλα ο παχυλός μισθός του μάλλον δεν τον αφήνει να σκεφτεί τέτοιες πολυτέλειες...
Οπότε ας μην λέμε συνέχεια για λεφτά, λεφτά, λεφτά, δεν λύνονται όλα με τα λεφτά, ειδικά όσο αφορά θέματα "αίσθησης καθήκοντος (τι είναι αυτό;)" των Δημοσίων Υπαλλήλων στο Ελλαδιστάν.