0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Συνάδελφοι, φαίνεται ότι αγνοείτε μερικές βασικές πληροφορίες, γι αυτό η συζήτηση γίνεται σε λάθος βάση. Στην Βρετανία, η λειτουργία των σχολείων είναι αποκεντρωμένη, τόσο ως προς την χρηματοδότηση, όσο και ως προς την διδαχτέα ύλη. Με άλλα λόγια, εκεί η έκφραση "καλύτερο σχολείο" δεν σημαίνει απλά "πιο εύκολο σχολείο/σχολείο με ανεβασμένο επίπεδο μαθητών/σχολείο με καθηγητές που έχουν καλύτερο 'όνομα'", όπως συμβαίνει εδώ στην Ελλάδα. Εκεί "καλύτερο σχολείο" σημαίνει ουσιαστικά σχολείο με επαρκή υλικοτεχνική υποδομή (γιατί έχει καλύτερους χορηγούς), που έχει προσλάβει καλύτερους καθηγητές (με μεγαλύτερους μισθούς φυσικά), που διδάσκει τα μαθήματα που θα βοηθήσουν το παιδί να συνεχίσει για σπουδές. Το να ζεις σε υποβαθμισμένη περιοχή και να πηγαίνεις στα αντίστοιχα σχολεία της, σημαίνει ότι οι πιθανότητές σου να ξεφύγεις από το σχεδόν προδιαγεγραμμένο μέλλον σου, μειώνονται τραγικά. Εκεί δεν προσπαθείς να γράψεις το παιδί σου στο "καλό" σχολείο επειδή ο μαθηματικός είναι μπατζανάκης σου και θα το περάσει ή επειδή εκεί πάνε όλα τα παιδιά της 'καλής κοινωνίας'. Προσπαθείς γιατί έτσι θα του δώσεις μία ευκαιρία παραπάνω στην ζωή.ΥΓ: η αποκέντρωση και η αυτοδιαχείρηση των σχολείων και το πέρασμα της χρηματοδότησής τους στους δήμους είναι πρόταση της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ. Έχει αρχίσει να υλοποιείται ήδη με τα νηπειαγωγεία.
ΟΚ. συμφωνω με τα παραπανω και απλως να πω οτι η χρηματοδοτηση των σχολειων απο τους δημους ισως ειναι θετικο στην τελικη(αν και δεν υποστηριζω τα 2 μεγαλα κομματα, αυτη η αποφαση σαν σωστη μου φαινεται).ισως να κανω και λαθος.
θεωρω οτι ο ελεγχος των δαπανων θα ειναι πιο ευκολος για τους δημοτες με αυτο το τροπο και ισως γινει κατι καλυτερο. Αλλα, δεν ξερω και δεν επιμενω.........
υποψιαζομαι οτι οι δημοτες θα επωμισθουν ενα μεγαλο μερος των δαπανων,πραγμα που δεν εχει γινει ακομα, και οχι εξ ολοκληρου το κρατος.ποιος ειναι πλουσιος δημος? τι κανει ενα δημο πλουσιο?