0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Φοβάμαι δηλαδή, ότι μπορεί να κλείνουμε ένα παράθυρο και να ανοίγουμε μια πόρτα στα προβλήματα.... Εγώ έχω καταλήξει ότι από την εκπαίδευσή μας δεν λείπει ο υπολογιστής αλλά το ενδιαφέρον των μαθητών που δεν πιστεύω ότι μπορούμε να τα κερδίσουμε με τον υπολογιστή, αν συμβεί θα είναι πρόσκαιρο
Τους ίδιους προβληματισμούς είχα και εγώ και έχω ακόμα, αλλά δεν μπορούμε να μην αποδεχτούμε ότι η τεχνολογία είναι μια πρόοδος και η κίνηση αυτή θα επιφέρει πολλά θετικά και στο περιβάλλον εκτός από την εξοικονόμηση ενέργειας!
Για αρχή μπορώ να σου πω αν θέλουν να εφαρμόσουν αυτό το σύστημα θα θέλει πολύ οργάνωση και όλοι οι φόβοι που προανέφερες μπορούν να περιοριστούν και το πως θα στο περιγράψει καλύτερα ένας της πληροφορικής (με φραγές και κτλ)...
Δηλαδή ο καθηγητής της πληροφορικής είναι χαμένος απο χέρι όπου όλοι οι μαθητές του είναι στον υπολογιστή;
Εγώ κάνω μαθηματικά και θα μου έλυνε τα χέρια στην παρουσίαση κάποιων μαθημάτων όπως στην περιστροφή στερεού, εφαπτομένη καμπύλης, εμβαδά, σχήματα πολύπλοκα κτλΕπίσης η ανάθεση εργασιών ή ασκήσεων θα ήταν όμοια εύκολη, αφού θα στέλνονται μέσω δικτύου με ένα κλικ και αν θέλεις μπορείς να δίνεις ξεχωριστές ασκήσεις για κάθε group μαθητών, χωρίς να κάθεσαι να γράφεις στον πίνακα ή αν φαίνεται άμεσα η διαφορετική προσέγγιση στους αδύνατους μαθητές....
επίσης σαν καθηγητής δεν ξέρεις εάν το πρόγραμμα που θα ήθελες να δώσεις στα παιδιά τρέχει σε όλους τους υπολογιστές.
είναι δυνατόν να δόθεί η δυνατότητα στον μαθητή να φέρει φορητό μέσα στην τάξη όταν ο καθηγητής δεν έχει δικό του φορητό και προτζέκτορα;;;
και να σημειωθεί εδώ ότι η χρήση προτζέκτορα έχει μερικές προϋποθέσεις που πολλές τάξεις δεν πληρούν , όπως η δυνατότητα συσκότησης.
Δηλαδή ο καθηγητής της πληροφορικής είναι χαμένος απο χέρι όπου όλοι οι μαθητές του είναι στον υπολογιστή
Καταρχήν το υπουργείο δεν τα δίνει με βασικό σκοπό να τα έχουν οι μαθητές μέσα στην τάξη, αλλά ώστε να μπορούν πχ να κάνουν μια εργασία στο σπίτι να ψάξουν στο Internet για πληροφορίες στο σπίτι. Επίσης το κάθε τι μπορεί να χρησιμοποιηθεί είτε θετικά είτε αρνητικά. Αν είναι να σκεφτόμαστε τα κακά τότε να μην δίνουμε ούτε βιβλία στους μαθητές αφού στο τέλος πολλοί τα καίνε. Να μην έχουν παράθυρα οι αίθουσες αφού μπορεί κάποιος να πηδήξει από αυτά. Να καταργηθούν οι εκδρομές αφού μπορεί να συμβεί κάτι απρόοπτο κλπ κλπ Γενικά προτείνω να μην βγαίνουμε καν από το σπίτι μας γιατί μπορεί να πέσει κανένα κεραμμύδι στο κεφάλι και να μας πλακώσει!!Δεν είναι σωστός τρόπος σκέψης αυτός. Ναι συνάδελφε, θα δώσεις αγώνα να τα καταφέρεις να πείσεις τους μαθητές να μην κάνουν chat την ώρα του μαθήματος, όπως ο καθένας από εμας αγωνίζεται καθημερινά να διδάξει στα παιδιά σωστή συμπεριφορά (να μην τρώνε μέσα στην τάξη κλπ κλπ)Παράθεσηεπίσης σαν καθηγητής δεν ξέρεις εάν το πρόγραμμα που θα ήθελες να δώσεις στα παιδιά τρέχει σε όλους τους υπολογιστές.Μα καλά τι πρόγραμμα σκέφτεσαι να τους δώσεις ώστε να μην τρέχει σε έναν σημερινό υπολογιστή; Το autocad? Εκτός αν οι υπολογιστές που θα δώσει το υπουργείο τρέχουν μόνο dos ή windows 3.1 !γεια σου ρε amstrad!!Παράθεσηείναι δυνατόν να δόθεί η δυνατότητα στον μαθητή να φέρει φορητό μέσα στην τάξη όταν ο καθηγητής δεν έχει δικό του φορητό και προτζέκτορα;;; Προσωπικά θα με βόλευε πολύ κατι τέτοιο! Είμαι μαθηματικός και κάνω σε καθημερινή βάση το μάθημά μου με δικό μου projector και Laptop. Ότι κάνω στον πίνακα το βλέπουμε μετά και σε ένα πρόγραμμα μαθηματικών. Κάθε μέρα πάω στο σχολείο κουβαλώντας 2 βαριές τσάντες + τα βιβλία μου. Οπότε αυτό θα με βόλευε γιατί έτσι θα γλίτωνα να κουβαλάω το laptop μου. Θα είχα το υλικό μου σε ένα flash disk και θα χρησιμοποιούσα το Laptop από έναν μαθητή! Μια τσάντα λιγότερη=2-3 κιλά λιγότεραΠαράθεσηκαι να σημειωθεί εδώ ότι η χρήση προτζέκτορα έχει μερικές προϋποθέσεις που πολλές τάξεις δεν πληρούν , όπως η δυνατότητα συσκότησης. Σε πληροφορώ ότι οι κουρτίνες κάνουν άψογα την δουλειά τους!! Ειδικά αν είναι και καλοραμμένες! Χρησιμοποιώ laptop και projector σε άθλιες αίθουσες και τα πάμε μια χαρά. Για πανί προβολής έχω ένα άσπρο χαρτόνι που το διπλώνω και ξεδιπλώνω κάθε φορά και το κολλάω στον πίνακα με σελοτειπ. Το αποτέλεσμα άψογο! η ευκρίνεια τέλεια! Δεν χρειάζονται έξοδα και αίθουσες που να πατάς ένα κουμπί και να κατεβαίνει το πανί μόνο του και να γίνεται χαμηλός φωτισμός. Δεν θέλει κόπο. Θέλει τρόπο και όρεξη !!ΠαράθεσηΔηλαδή ο καθηγητής της πληροφορικής είναι χαμένος απο χέρι όπου όλοι οι μαθητές του είναι στον υπολογιστή Ναι είναιΩχ!! Δηλαδή είναι καλύτερα να κάνεις πληροφορική στον πίνακα; Μην υποτιμάς το τόσο σπουδαίο και ωραίο μάθημά σου. Οι υπόλοιποι πληροφορικάριοι του forum τι λέτε ρε παιδιά; Προτιμάτε να κάνετε το μάθημα της πληροφορικής χωρίς ΗΥ? Ας οργανώσουμε μια ψηφοφορία να δούμε τα αποτελέσματα! Ειναι σαν να μαθαίνεις οδήγηση χωρίς όμως να μπεις ποτε σε αυτοκίνητο πιστεύω!
Παράθεσηεπίσης σαν καθηγητής δεν ξέρεις εάν το πρόγραμμα που θα ήθελες να δώσεις στα παιδιά τρέχει σε όλους τους υπολογιστές.Μα καλά τι πρόγραμμα σκέφτεσαι να τους δώσεις ώστε να μην τρέχει σε έναν σημερινό υπολογιστή; Το autocad? Εκτός αν οι υπολογιστές που θα δώσει το υπουργείο τρέχουν μόνο dos ή windows 3.1 !γεια σου ρε amstrad!!
.. ανοικτός υπολογιστής συνδεδεμένος στο internet με χειριστή μαθητή (όχι για όλους τους μαθητές .. αλλά για τους περισσότερους) και συ να μιλάς για μονοτονία άκρότατα και όρια... ξέχνα το!!
Κατά την γνώμη μου, για άλλη μια φορά το ΥΠΕΠΘ αποδεικνύει με πόση προχειρότητα και απουσία κεντρικού και μακρόχρονου σχεδιασμού αντιμετωπίζει την εισαγωγή νέων τεχνολογιών στην παιδεία. Κάνει κινήσεις εντυπωσιασμού (και πριν τις ευρωεκλογές βεβαίως, βεβαίως) και αφήνει μετά τους καθηγητές να 'τραβιούνται' να βγάλουν το φίδι απο την τρύπα.