*

Αποστολέας Θέμα: laptop μέσα στην τάξη;  (Αναγνώστηκε 4786 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
laptop μέσα στην τάξη;
« στις: Μάιος 13, 2009, 01:45:23 πμ »
Το ΥΠΕΠΘ ανακοίνωσε την χορήγηση 120.000 φορητών σε μαθητές της Α γυμνασίου, μαζί με την παραχώρηση των σχολικών βιβλίων σε ηλεκτρονική μορφή.

Το ερώτημα που θα έπρεπε να μας απασχολεί περισσότερο όλους, ανεξαρτήτως ειδικότητας, είναι εάν θα επιτρέπεται η χρήση των υπολογιστών αυτών μέσα στην τάξη ή ακόμα και η κατοχή τους από τους μαθητές στον χώρο του σχολείου. Διότι με το μπαρδόν συνάδελφοι, εδώ δεν μπορούμε να κάνουμε καλά τα κινητά. Με τους υπολογιστές θα γίνει χαμός στο ίσωμα. Από που να αρχίσω; ηχογράφηση; βιντεοσκόπηση; χάζεμα στο ίντερνετ, chatting, αναπαραγωγή βίντεο, ήχου, την ώρα του μαθήματος; κι αυτά είναι τα πρώτα που μου ήρθαν στο μυαλό.

Όσο για την αντικατάσταση των βιβλίων από την ηλεκτρονική τους μορφή...κολοκύθια. Πρώτα και κύρια γιατί αυτή την στιγμή δνε έχει βγει ακόμα στην αγορά η τεχνολογία που να επιτρέπει την εύκολη και ξεκούραστη, συχνή και πολύωρη ανάγνωση κειμένου από οθόνη. Με λίγα λόγια, το χαρτί εξακολουθεί να είναι ο πιο φιλικός τρόπος ανάγνωσης για τα μάτια μας και το μυαλό μας. Όταν με το καλό γίνει προσιτό το ηλεκτρονικό χαρτί, με ένα αρκετά καλό contrast, τότε το ξανασυζητάμε. Και ύστερα, η ηλεκτρονική μορφή αυτή την στιγμή δεν επιτρέπει τις σημειώσεις πάνω στο βιβλίο. όταν λυθεί κι αυτό ... το ξανα-ξανασυζητάμε :)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: laptop μέσα στην τάξη;
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:34:53 »

Αποσυνδεδεμένος para5

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1950
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: laptop μέσα στην τάξη;
« Απάντηση #1 στις: Μάιος 13, 2009, 07:48:32 πμ »
Εγώ πάλι νομίζω ότι είναι ένα βήμα πολύ καλό η χορήγηση laptop στους μαθητές. Ας μην βλέπουμε συνέχεια το αρνητικό σε κάθε αλλαγή, ας προσπαθούμε να τη χρησιμοποιούμε θετικά και εποικοδομητικά.

Αποσυνδεδεμένος mac190604

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 266
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση, όπως την έχω φανταστεί!
    • Προφίλ
    • http://lisari.blogspot.com
Απ: laptop μέσα στην τάξη;
« Απάντηση #2 στις: Μάιος 13, 2009, 07:55:24 πμ »
Τους ίδιους προβληματισμούς είχα και εγώ και έχω ακόμα, αλλά δεν μπορούμε να μην αποδεχτούμε ότι η τεχνολογία είναι μια πρόοδος και η κίνηση αυτή θα επιφέρει πολλά θετικά και στο περιβάλλον εκτός από την εξοικονόμηση ενέργειας!

Για αρχή μπορώ να σου πω αν θέλουν να εφαρμόσουν αυτό το σύστημα θα θέλει πολύ οργάνωση και όλοι οι φόβοι που προανέφερες μπορούν να περιοριστούν και το πως θα στο περιγράψει καλύτερα ένας της πληροφορικής (με φραγές και κτλ)... όσο για την προσοχή δε στο εξασφαλίζει κανένα σύστημα, πάλι η παρουσίαση στον πίνακα θα παίζει πρωτεύοντα ρόλο...

Εγώ κάνω μαθηματικά και θα μου έλυνε τα χέρια στην παρουσίαση κάποιων μαθημάτων όπως στην περιστροφή στερεού, εφαπτομένη καμπύλης, εμβαδά, σχήματα πολύπλοκα κτλ

Επίσης η ανάθεση εργασιών ή ασκήσεων θα ήταν όμοια εύκολη, αφού θα στέλνονται μέσω δικτύου με ένα κλικ και αν θέλεις μπορείς να δίνεις ξεχωριστές ασκήσεις για κάθε group μαθητών, χωρίς να κάθεσαι να γράφεις στον πίνακα ή αν φαίνεται άμεσα η διαφορετική προσέγγιση στους αδύνατους μαθητές....

Τώρα ότι δεν μπορείς να επέμβεις στο κείμενο αυτό είναι μείον, αλλά θα μπορούσαμε να το προσπεράσουμε με τους διαδραστικούς πίνακες, δεν ξέρω αν γνωρίζεις τι είναι, αλλά αν το δεις από κοντά θα σε κερδίσει με την μία... (http://www.youtube.com/watch?v=i4zytb3NbEw)

Εγώ πιστεύω ότι η τεχνολογία βοηθάει αλλά σίγουρα υπάρχουν και δυσκολίες ή δημιουργούν άλλα προβλήματα.... Δεν ξέρω αν είμαστε έτοιμοι να εισάγουμε αυτόν τον νέο τρόπο εκπαίδευσης και να λύσουμε κάποια προβλήματα αλλά συνάμα  να δημιουργήσουμε άλλα... Φοβάμαι δηλαδή, ότι μπορεί να κλείνουμε ένα παράθυρο και να ανοίγουμε μια πόρτα στα προβλήματα.... Εγώ έχω καταλήξει ότι από την εκπαίδευσή μας δεν λείπει ο υπολογιστής αλλά το ενδιαφέρον των μαθητών που δεν πιστεύω ότι μπορούμε να τα κερδίσουμε με τον υπολογιστή, αν συμβεί θα είναι πρόσκαιρο

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: laptop μέσα στην τάξη;
« Απάντηση #3 στις: Μάιος 13, 2009, 09:05:04 πμ »
Πάντως η κατάσταση στα διαλείμματα θα βελτιωθεί. Αντί τα παιδιά να προβαίνουν σε καταστροφές, να βάζουν δυναμιτάκια, να πέφτει ξύλο, μπουγελόματα κλπ, θα είναι συγκεντρωμένα και αποροφημένα με το laptop.

Τώρα μέσα στην τάξη, πιστεύω όπως ο καθηγητής πληροφορικής μπορεί και κάνει το μάθημά του όμορφα και ωραία στο εργαστήριο όπου κάθε παιδί είναι στον υπολογιστή, γιατί να μην γίνει και σε όλα τα μαθήματα. Το να κάνουν chat κλπ προυποθέτει ύπαρξη internet σε κάθε αίθουσα το οποίο δεν είναι εφικτό (χρειάζεται καλωδίωση κλπ) εκτός αν εγκατασταθεί wireless ιντερνετ στο σχολείο. Αλλά και πάλι πιστεύω ότι ο καθηγητής μπορεί να επιβληθεί και να απαγορεύσει  κάποια πράγματα. Δηλαδή ο καθηγητής της πληροφορικής είναι χαμένος απο χέρι όπου όλοι οι μαθητές του είναι στον υπολογιστή;

Όσον αφορά τώρα το θέμα των βιβλίων σε ηλεκτρονική μορφή, είναι καλό από την άποψη ότι θα έχει όχι μόνο ένα βιβλίο αλλά πολλά. Επίσης φαντάζομαι θα υπάρχουν και Multimedia αρχεία. Πχ στην γεωγραφία θα μπορεί να δεί video με την έκρηξη ενός ηφαιστείου κλπ κλπ. Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να αντικατασταθεί το έντυπο βιβλίο γιατί:
Όλοι θέλουμε να σημειώνουμε κάτι πάνω στο βιβλίο (επεξηγήσεις, σχόλια, να υπογραμμίσουμε κάτι κλπ)
Είναι πολυ πιο ξεκούραστο

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: laptop μέσα στην τάξη;
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:34:53 »

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: laptop μέσα στην τάξη;
« Απάντηση #4 στις: Μάιος 13, 2009, 10:38:24 πμ »
Φοβάμαι δηλαδή, ότι μπορεί να κλείνουμε ένα παράθυρο και να ανοίγουμε μια πόρτα στα προβλήματα.... Εγώ έχω καταλήξει ότι από την εκπαίδευσή μας δεν λείπει ο υπολογιστής αλλά το ενδιαφέρον των μαθητών που δεν πιστεύω ότι μπορούμε να τα κερδίσουμε με τον υπολογιστή, αν συμβεί θα είναι πρόσκαιρο
Ξεκινάω απο την τελευταία σου πρόταση με την οποία συμφωνώ 100% και είναι το ζουμί του θέματος.
Τους ίδιους προβληματισμούς είχα και εγώ και έχω ακόμα, αλλά δεν μπορούμε να μην αποδεχτούμε ότι η τεχνολογία είναι μια πρόοδος και η κίνηση αυτή θα επιφέρει πολλά θετικά και στο περιβάλλον εκτός από την εξοικονόμηση ενέργειας!
έχεις κάποια έρευνα που δείχνει ότι η χρήση υπολογιστών συμβάλει στην εξοικονόμηση ενέργειας ; γιατί (όπως λέει και το "τεχνολογία επικοινωνιών" της β' λυκείου :) ) η χρήση των υπολογιστών και η ηλεκτρονική μορφή των εγγράφων αποδείχτηκε ότι όχι μόνο δεν μείωσε την χρήση χαρτιού, αλλά αντιθέτως την αύξησε. Διότι είναι πλεόν πανεύκολο να γράψεις ένα έγγραφο , να το διανείμεις μαζικά και να το εκτυπώσεις/φωτοτυπήσεις σε πολλά αντίτυπα, και δεδομένου ότι όπως είπα και παραπάνω το χαρτί εξακολουθεί να είναι ο πιο φιλικός τρόπος ανάγνωσης, πλέον ο καθένας γράφει και εκτυπώνει έγγραφα για 'ψίλου πήδημα', ενώ παλιότερα όπου έπρεπε να δακτυλογραφείς το κάθε αντίτυπο ξεχωριστά, υπήρχε περισσότερη φειδώ. Και επιπλέον οι υπολογιστές χρειάζονται και ρεύμα για να λειτουργούν. Πληροφοριακά αυτά γιατί δεν είναι εντός θέματος  :)
Για αρχή μπορώ να σου πω αν θέλουν να εφαρμόσουν αυτό το σύστημα θα θέλει πολύ οργάνωση και όλοι οι φόβοι που προανέφερες μπορούν να περιοριστούν και το πως θα στο περιγράψει καλύτερα ένας της πληροφορικής (με φραγές και κτλ)...
Πριν από κάποιο καιρό θυμάμαι που διάβαζα κάπου για την Αγγλία, όπου οι μαθητές έχουν φορητούς που τους παρέχει το ίδιο το σχολείο μέσα στην τάξη, και για το πως αγωνίζονται να "κόψουν" τις ανεπιθύμητες ενέργειες. Διότι όπως θα μου πει ο εαυτός μου (ένας της πληροφορικής δλδ  :P ), για κάθε φραγή υπάρχει ένα bypass.
Και για να απαντήσω και στον killbill για αυτό
Παράθεση
Δηλαδή ο καθηγητής της πληροφορικής είναι χαμένος απο χέρι όπου όλοι οι μαθητές του είναι στον υπολογιστή;
ναι είναι :) Εγώ ότι τεχνικούς περιορισμούς και αν προσπάθησα μέσα στα εργαστήριά μου, ποτέ δεν κατάφερα να πάψω να κυνηγάω τα youtube και γενικά την χρήση των υπολογιστών για άλλες δουλειές εκτός του μαθήματος (και κατά την διάρκεια του μαθήματος μάλιστα). Προφανώς είναι και θέμα επιβολής στην τάξη, όπου υποθέτω πως υστερώ, αλλά πρέπει να καταλάβουμε ότι ο υπολογιστής δεν 'παίρνει' από περιορισμούς εύκολα.
Εγώ κάνω μαθηματικά και θα μου έλυνε τα χέρια στην παρουσίαση κάποιων μαθημάτων όπως στην περιστροφή στερεού, εφαπτομένη καμπύλης, εμβαδά, σχήματα πολύπλοκα κτλ

Επίσης η ανάθεση εργασιών ή ασκήσεων θα ήταν όμοια εύκολη, αφού θα στέλνονται μέσω δικτύου με ένα κλικ και αν θέλεις μπορείς να δίνεις ξεχωριστές ασκήσεις για κάθε group μαθητών, χωρίς να κάθεσαι να γράφεις στον πίνακα ή αν φαίνεται άμεσα η διαφορετική προσέγγιση στους αδύνατους μαθητές....
αυτά επιτυγχάνονται με φορητό και προτζέκτορα στην τάξη για τον καθηγητή και φωτοτυπίες για τις ασκήσεις.


Για να ξεκαθαρίσω την θέση μου, δεν είμαι αντίθετη στην χρήση φορητών από τους μαθητές. Τουναντίων. Αντίθετη είμαι με τον τρόπο που πάει να γίνει αυτή η κίνηση για τους εξής λόγους:
1. ανομοιογένεια. Χορηγούνται 120.000 μηχανήματα (δεν ξέρω καν εάν ο αριθμός τους καλύπτει όλους τους μαθητες της α γυμνασίου πανελλαδικά), αλλά η απόκτησή τους από τους μαθητές δεν είναι υποχρεωτική . αυτό σημαίνει ότι κάποιοι στην τάξη μπορεί να έχουν και κάποιοι όχι.
2. ποικιλία μηχανημάτων. δίνεται η δυνατότητα στον καθένα να επιλέξει το μηχάνημα που θέλει και μάλιστα πληρώνοντας και παραπάνω λεφτά να πάρει κάποιο μεγαλύτερων δυνατοτήτων. αυτό σημαίνει ότι τα ζητήματα των τεχνικών περιορισμών γίνονται πρακτικά ανέφικτα γιατί δεν μπορείς να βρεις λύσεις που να δουλεύουν με όλα τα διαφορετικών χαρακτηριστικών μηχανήματα. επίσης σαν καθηγητής δεν ξέρεις εάν το πρόγραμμα που θα ήθελες να δώσεις στα παιδιά τρέχει σε όλους τους υπολογιστές.
3. προθύστερο υλοποίησης. είναι δυνατόν να δόθεί η δυνατότητα στον μαθητή να φέρει φορητό μέσα στην τάξη όταν ο καθηγητής δεν έχει δικό του φορητό και προτζέκτορα;;; και να σημειωθεί εδώ ότι η χρήση προτζέκτορα έχει μερικές προϋποθέσεις που πολλές τάξεις δεν πληρούν , όπως η δυνατότητα συσκότησης.

Κατά την γνώμη μου, για άλλη μια φορά το ΥΠΕΠΘ αποδεικνύει με πόση προχειρότητα και απουσία κεντρικού και μακρόχρονου σχεδιασμού αντιμετωπίζει την εισαγωγή νέων τεχνολογιών στην παιδεία. Κάνει κινήσεις εντυπωσιασμού (και πριν τις ευρωεκλογές βεβαίως, βεβαίως) και αφήνει μετά τους καθηγητές να 'τραβιούνται' να βγάλουν το φίδι απο την τρύπα.

Αποσυνδεδεμένος psych@ra

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: laptop μέσα στην τάξη;
« Απάντηση #5 στις: Μάιος 13, 2009, 02:09:34 μμ »
Με την απόκτηση laptop πιστεύω ότι τα παιδιά πρέπει να δώσουν ιδιαίτερη σημασία στην ασφάλεια του υπολογιστή και στην ασφάλεια στο διαδίκτυο. Μήπως έχει έρθει η ώρα να μπει και ένα μάθημα σχετικό με τα παραπάνω;

Αποσυνδεδεμένος psych@ra

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: laptop μέσα στην τάξη;
« Απάντηση #6 στις: Μάιος 13, 2009, 02:18:05 μμ »
Διαδίκτυο και εκπαίδευση         

Όπως οι κυβερνήσεις βλέπουν στο μέλλον, όπου η οικονομία οδηγείται όλο και περισσότερο από τις τεχνολογίες της πληροφορίας, έτσι και η εκπαίδευση βρίσκεται στην πρώτη γραμμή σε σχέση με την εφαρμογή τακτικών που θα επιφέρουν αλλαγές. Τα σχολεία χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο ως εργασιακό περιβάλλον όλο και πιο πολύ, τόσο στη διδασκόμενη ύλη, όσο και στις διαδικασίες αξιολόγησης και διοίκησης.

Βέβαια υπάρχουν πολλά πρακτικά προβλήματα σχετικά με την πρόσβαση και τη δυνατότητα πρόσβασης, με τη διαχείριση του τεχνικού περιβάλλοντος και με την αποτελεσματική και κατάλληλη χρήση των τόσο πολλών εργαλείων και πηγών πληροφόρησης που γίνονται όλο και περισσότερο διαθέσιμα. Όμως, παρ’ όλα τα προβλήματα, ευχόμαστε και αναμένουμε ότι η χρήση του Διαδικτύου στην εκπαίδευση θα συνεχίσει να αυξάνεται μέσα στα επόμενα χρόνια.

Επίσης, κατά πάσα πιθανότητα το Διαδίκτυο θα διεισδύσει όλο και περισσότερο στις εργασιακές πρακτικές των εκπαιδευτικών. Στο μέλλον είναι πολύ πιθανό να απαιτείται από τους εκπαιδευτικούς να οργανώνουν, να εκπαιδεύουν, να αξιολογούν και να διαχειρίζονται τις τάξεις τους όλο και περισσότερο μέσα από  εικονικά περιβάλλοντα.  Τα κύρια θέματα που αντιμετωπίζουν οι εκπαιδευτικοί σε σχέση με την επαγρύπνηση στο Διαδίκτυο έχουν να κάνουν με το «άγνωστο». Η χρήση υπολογιστών για την πρόσβαση στο Διαδίκτυο είναι μια προσωπική δραστηριότητα (όπως η αναζήτηση βιβλίων σε μια βιβλιοθήκη σε αντίθεση με τη μελέτη στην τάξη). Οι εκπαιδευτικοί νιώθουν ότι τον περισσότερο καιρό δεν γνωρίζουν τι κάνουν οι μαθητές τους όταν σερφάρουν στο Διαδίκτυο.

Οι εκπαιδευτικοί είναι πολυάσχολοι και στα σχολεία πρέπει να εμπιστευτούν τις τεχνικές λύσεις (φιλτράρισμα και φραγή ιστοσελίδων), εάν και πολλοί από αυτούς γνωρίζουν ότι τέτοια συστήματα δεν είναι αλάθητα. Όταν οι μαθητές τους δουλεύουν στο σπίτι δεν υπάρχει τέτοια προστασία ούτε κανένας τρόπος ελέγχου των ενεργειών τους. Οι εκπαιδευτικοί αντιλαμβάνονται ότι πρέπει να  συνεργαστούν στενά με τους γονείς επάνω σε τέτοια θέματα, αλλά δεν είναι σίγουροι με ποιο τρόπο μπορεί να γίνει αυτό.

Οι εκπαιδευτικοί ανησυχούν για το είδος της πληροφορίας με την οποία μπορούν να βρεθούν αντιμέτωπα τα παιδιά, είτε κατά τύχη, είτε σκόπιμα. Στην πληροφορία αυτή συμπεριλαμβάνονται ιστοσελίδες με πορνογραφικό, ρατσιστικό ή βίαιο περιεχόμενο που μπορεί να έχουν τους νέους ως στόχο. Επίσης, οι εκπαιδευτικοί ανησυχούν για λογοκλοπή (ειδικά μεταξύ των μεγαλύτερων μαθητών), και για θέματα προστασίας των προσωπικών δεδομένων, ειδικά όταν το Διαδίκτυο βάζει στο στόχο παιδιά ή εκπαιδευτικούς. Επίσης, ανησυχούν για το είδος των πληροφοριών που μπορεί να καταγράφονται και να διατηρούνται (μυστικά) σε σχέση με την προσωπική χρήση του Διαδικτύου, και για τους τρόπους με τους οποίους αυτές οι πληροφορίες θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν εναντίον τους από τους εργοδότες τους.


πηγή

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: laptop μέσα στην τάξη;
« Απάντηση #7 στις: Μάιος 13, 2009, 02:21:24 μμ »
Καταρχήν το υπουργείο δεν τα δίνει με βασικό σκοπό να τα έχουν οι μαθητές μέσα στην τάξη, αλλά ώστε να μπορούν πχ να κάνουν μια εργασία στο σπίτι να ψάξουν στο Internet για πληροφορίες στο σπίτι.

Επίσης το κάθε τι μπορεί να χρησιμοποιηθεί είτε θετικά είτε αρνητικά. Αν είναι να σκεφτόμαστε τα κακά τότε να μην δίνουμε ούτε βιβλία στους μαθητές αφού στο τέλος πολλοί τα καίνε. Να μην έχουν παράθυρα οι αίθουσες αφού μπορεί κάποιος να πηδήξει από αυτά. Να καταργηθούν οι εκδρομές αφού μπορεί να συμβεί κάτι απρόοπτο κλπ κλπ Γενικά προτείνω να μην βγαίνουμε καν από το σπίτι μας γιατί μπορεί να πέσει κανένα κεραμμύδι στο κεφάλι και να μας πλακώσει!!
Δεν είναι σωστός τρόπος σκέψης αυτός. Ναι συνάδελφε, θα δώσεις αγώνα να τα καταφέρεις να πείσεις τους μαθητές να μην κάνουν chat την ώρα του μαθήματος, όπως ο καθένας από εμας αγωνίζεται καθημερινά να διδάξει στα παιδιά σωστή συμπεριφορά (να μην τρώνε μέσα στην τάξη κλπ κλπ)

Παράθεση
επίσης σαν καθηγητής δεν ξέρεις εάν το πρόγραμμα που θα ήθελες να δώσεις στα παιδιά τρέχει σε όλους τους υπολογιστές.
Μα καλά τι πρόγραμμα σκέφτεσαι να τους δώσεις ώστε να μην τρέχει σε έναν σημερινό υπολογιστή; Το autocad? Εκτός αν οι υπολογιστές που θα δώσει το υπουργείο τρέχουν μόνο dos ή windows 3.1 !γεια σου ρε amstrad!!

Παράθεση
είναι δυνατόν να δόθεί η δυνατότητα στον μαθητή να φέρει φορητό μέσα στην τάξη όταν ο καθηγητής δεν έχει δικό του φορητό και προτζέκτορα;;;
Προσωπικά θα με βόλευε πολύ κατι τέτοιο! Είμαι μαθηματικός και κάνω σε καθημερινή βάση το μάθημά μου με δικό μου projector και Laptop. Ότι κάνω στον πίνακα το βλέπουμε μετά και σε ένα πρόγραμμα μαθηματικών. Κάθε μέρα πάω στο σχολείο κουβαλώντας 2 βαριές τσάντες + τα βιβλία μου. Οπότε αυτό θα με βόλευε γιατί έτσι θα γλίτωνα να κουβαλάω το laptop μου. Θα είχα το υλικό μου σε ένα flash disk και θα χρησιμοποιούσα το Laptop από έναν μαθητή! Μια τσάντα λιγότερη=2-3 κιλά λιγότερα

Παράθεση
και να σημειωθεί εδώ ότι η χρήση προτζέκτορα έχει μερικές προϋποθέσεις που πολλές τάξεις δεν πληρούν , όπως η δυνατότητα συσκότησης.
Σε πληροφορώ ότι οι κουρτίνες κάνουν άψογα την δουλειά τους!! Ειδικά αν είναι και καλοραμμένες! Χρησιμοποιώ laptop και projector σε άθλιες αίθουσες και τα πάμε μια χαρά. Για πανί προβολής έχω ένα άσπρο χαρτόνι που το διπλώνω και ξεδιπλώνω κάθε φορά και το κολλάω στον πίνακα με σελοτειπ. Το αποτέλεσμα άψογο! η ευκρίνεια τέλεια! Δεν χρειάζονται έξοδα και αίθουσες που να πατάς ένα κουμπί και να κατεβαίνει το πανί μόνο του και να γίνεται χαμηλός φωτισμός. Δεν θέλει κόπο. Θέλει τρόπο και όρεξη !!

Παράθεση
Δηλαδή ο καθηγητής της πληροφορικής είναι χαμένος απο χέρι όπου όλοι οι μαθητές του είναι στον υπολογιστή
 Ναι είναι
Ωχ!! Δηλαδή είναι καλύτερα να κάνεις πληροφορική στον πίνακα; Μην υποτιμάς το τόσο σπουδαίο και ωραίο μάθημά σου. Οι υπόλοιποι πληροφορικάριοι του forum τι λέτε ρε παιδιά; Προτιμάτε να κάνετε το μάθημα της πληροφορικής χωρίς ΗΥ? Ας οργανώσουμε μια ψηφοφορία να δούμε τα αποτελέσματα! Ειναι σαν να μαθαίνεις οδήγηση χωρίς όμως να μπεις ποτε σε αυτοκίνητο πιστεύω!

Αποσυνδεδεμένος bobo1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 437
  • Φύλο: Γυναίκα
  • "La fille de l' artiste avec un bateau"
    • Προφίλ
Απ: laptop μέσα στην τάξη;
« Απάντηση #8 στις: Μάιος 13, 2009, 02:43:50 μμ »
Πιστευω καλα κανουν και δινουν λαπτοπ στους μαθητες.Αλλά χρειαζονται και οι ωρομισθιοι καθηγητες που τη βγαζουν με δανεικους λαπτοπ.Δεν ειναι δυνατον να δινουν στον μαθητη και να μη δινουν στον ωρομισθακο

Αποσυνδεδεμένος Teko

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 75
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: laptop μέσα στην τάξη;
« Απάντηση #9 στις: Μάιος 13, 2009, 08:11:20 μμ »
Καταρχήν το υπουργείο δεν τα δίνει με βασικό σκοπό να τα έχουν οι μαθητές μέσα στην τάξη, αλλά ώστε να μπορούν πχ να κάνουν μια εργασία στο σπίτι να ψάξουν στο Internet για πληροφορίες στο σπίτι.

Επίσης το κάθε τι μπορεί να χρησιμοποιηθεί είτε θετικά είτε αρνητικά. Αν είναι να σκεφτόμαστε τα κακά τότε να μην δίνουμε ούτε βιβλία στους μαθητές αφού στο τέλος πολλοί τα καίνε. Να μην έχουν παράθυρα οι αίθουσες αφού μπορεί κάποιος να πηδήξει από αυτά. Να καταργηθούν οι εκδρομές αφού μπορεί να συμβεί κάτι απρόοπτο κλπ κλπ Γενικά προτείνω να μην βγαίνουμε καν από το σπίτι μας γιατί μπορεί να πέσει κανένα κεραμμύδι στο κεφάλι και να μας πλακώσει!!
Δεν είναι σωστός τρόπος σκέψης αυτός. Ναι συνάδελφε, θα δώσεις αγώνα να τα καταφέρεις να πείσεις τους μαθητές να μην κάνουν chat την ώρα του μαθήματος, όπως ο καθένας από εμας αγωνίζεται καθημερινά να διδάξει στα παιδιά σωστή συμπεριφορά (να μην τρώνε μέσα στην τάξη κλπ κλπ)

Παράθεση
επίσης σαν καθηγητής δεν ξέρεις εάν το πρόγραμμα που θα ήθελες να δώσεις στα παιδιά τρέχει σε όλους τους υπολογιστές.
Μα καλά τι πρόγραμμα σκέφτεσαι να τους δώσεις ώστε να μην τρέχει σε έναν σημερινό υπολογιστή; Το autocad? Εκτός αν οι υπολογιστές που θα δώσει το υπουργείο τρέχουν μόνο dos ή windows 3.1 !γεια σου ρε amstrad!!

Παράθεση
είναι δυνατόν να δόθεί η δυνατότητα στον μαθητή να φέρει φορητό μέσα στην τάξη όταν ο καθηγητής δεν έχει δικό του φορητό και προτζέκτορα;;;
Προσωπικά θα με βόλευε πολύ κατι τέτοιο! Είμαι μαθηματικός και κάνω σε καθημερινή βάση το μάθημά μου με δικό μου projector και Laptop. Ότι κάνω στον πίνακα το βλέπουμε μετά και σε ένα πρόγραμμα μαθηματικών. Κάθε μέρα πάω στο σχολείο κουβαλώντας 2 βαριές τσάντες + τα βιβλία μου. Οπότε αυτό θα με βόλευε γιατί έτσι θα γλίτωνα να κουβαλάω το laptop μου. Θα είχα το υλικό μου σε ένα flash disk και θα χρησιμοποιούσα το Laptop από έναν μαθητή! Μια τσάντα λιγότερη=2-3 κιλά λιγότερα

Παράθεση
και να σημειωθεί εδώ ότι η χρήση προτζέκτορα έχει μερικές προϋποθέσεις που πολλές τάξεις δεν πληρούν , όπως η δυνατότητα συσκότησης.
Σε πληροφορώ ότι οι κουρτίνες κάνουν άψογα την δουλειά τους!! Ειδικά αν είναι και καλοραμμένες! Χρησιμοποιώ laptop και projector σε άθλιες αίθουσες και τα πάμε μια χαρά. Για πανί προβολής έχω ένα άσπρο χαρτόνι που το διπλώνω και ξεδιπλώνω κάθε φορά και το κολλάω στον πίνακα με σελοτειπ. Το αποτέλεσμα άψογο! η ευκρίνεια τέλεια! Δεν χρειάζονται έξοδα και αίθουσες που να πατάς ένα κουμπί και να κατεβαίνει το πανί μόνο του και να γίνεται χαμηλός φωτισμός. Δεν θέλει κόπο. Θέλει τρόπο και όρεξη !!

Παράθεση
Δηλαδή ο καθηγητής της πληροφορικής είναι χαμένος απο χέρι όπου όλοι οι μαθητές του είναι στον υπολογιστή
 Ναι είναι
Ωχ!! Δηλαδή είναι καλύτερα να κάνεις πληροφορική στον πίνακα; Μην υποτιμάς το τόσο σπουδαίο και ωραίο μάθημά σου. Οι υπόλοιποι πληροφορικάριοι του forum τι λέτε ρε παιδιά; Προτιμάτε να κάνετε το μάθημα της πληροφορικής χωρίς ΗΥ? Ας οργανώσουμε μια ψηφοφορία να δούμε τα αποτελέσματα! Ειναι σαν να μαθαίνεις οδήγηση χωρίς όμως να μπεις ποτε σε αυτοκίνητο πιστεύω!

Φίλε συνάλφε Μαθηματικέ, λυπάμαι πάρα πολύ που δε θα συμφωνήσω με τα ωραία που λες περι πληροφορικής στα σχολεία!! Οχί βέβαια γιατι απαξιώνω την επιστήμη (πληροφορικός γαρ) αλλά απογοητεύομαι με το πόσο απαξιωμένο και υποβαθμισμένο είναι το μάθημα στα σχολεία! Ισώς κάποιοι ορισμένοι να φταίμε (δεν εξαιρώ τον εαυτό μου) αλλά πες μου σε παρακαλώ μιας και μιλήσες για την επιστήμη της Πληροφορικής, ξέρεις οτι το μάθημα στο Γυμνάσιο είναι 1ωρο (δλδ τίποτα) και στο Λύκειο επιλογής και ΜΗ Βαθμολογούμενο (δε μετρα στο Μέσο Ορο)...
Πως ένα παιδι θα αποκτήσει πληροφορική παίδεια, θα μπορέσει να χειριστεί  προς όφελος του ένα κατα γενική ομολογία θαυμάσιο μηχάνημα? Από το σχολείο? Υπό αυτές τις συνθήκες?
Μπες σε μια τάξη αύριο κιόλας και ρώτα τα παιδια 'Τι είναι Internet;' και περιμένε απαντήσεις... Η πλείοψηφια των μαθητών θα απάντησει... 'Το internet είναι ... εε... ένα.. εε.. πρόγραμμα... '
Οποτε τι συζητάμε?
Είμαι 3 χρονια σε ένα Λύκειο έχω αγοράσει Laptop (με τα χίλια ζορία να μου πουν ok)  για να έχει το σχολείο, έχω βάλει στο εργαστήριο storia και έχω πετύχει συσκότιση, βιντεοπροβολέας υπήρχε και τον χρησιμοποιώ κατ' εξακολούθηση ... αλλά έχω χάσει την μπάλα κυριολέκτικα όταν στα μαθήματα επιολογής  κυρίως στη Γ΄Λυκειου χρησιμοποιείται υπολογιστής συνδεδεμένος στο διαδίκτυο για τη δημιουργιά μιας εφαρμογης...! Αυτά από την δική μου εμπείρια.. ανοικτός υπολογιστής συνδεδεμένος στο internet με χειριστή μαθητή (όχι για όλους τους μαθητές .. αλλά για τους περισσότερους) και συ να μιλάς για μονοτονία άκρότατα και όρια... ξέχνα το!!
ΠΕ20

Αποσυνδεδεμένος psych@ra

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: laptop μέσα στην τάξη;
« Απάντηση #10 στις: Μάιος 13, 2009, 09:36:05 μμ »
Παράθεση
επίσης σαν καθηγητής δεν ξέρεις εάν το πρόγραμμα που θα ήθελες να δώσεις στα παιδιά τρέχει σε όλους τους υπολογιστές.
Μα καλά τι πρόγραμμα σκέφτεσαι να τους δώσεις ώστε να μην τρέχει σε έναν σημερινό υπολογιστή; Το autocad? Εκτός αν οι υπολογιστές που θα δώσει το υπουργείο τρέχουν μόνο dos ή windows 3.1 !γεια σου ρε amstrad!!
Οι υπολογιστές θα είναι αξίας 450ευρώ. Οπότε τα απαραίτητα προγράμματα θα τα "τρέχουν" άνετα.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 07, 2009, 01:37:35 μμ από psych@ra »

Αποσυνδεδεμένος psych@ra

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: laptop μέσα στην τάξη;
« Απάντηση #11 στις: Μάιος 13, 2009, 09:42:38 μμ »
.. ανοικτός υπολογιστής συνδεδεμένος στο internet με χειριστή μαθητή (όχι για όλους τους μαθητές .. αλλά για τους περισσότερους) και συ να μιλάς για μονοτονία άκρότατα και όρια... ξέχνα το!!
Όταν θα μιλάνε για ακρότατα θα αποσυνδέουν το καλώδιο δικτύου για να μη φτάνουν στα ..άκρα

Αποσυνδεδεμένος daffyduck

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 540
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: laptop μέσα στην τάξη;
« Απάντηση #12 στις: Μάιος 13, 2009, 10:15:49 μμ »

Κατά την γνώμη μου, για άλλη μια φορά το ΥΠΕΠΘ αποδεικνύει με πόση προχειρότητα και απουσία κεντρικού και μακρόχρονου σχεδιασμού αντιμετωπίζει την εισαγωγή νέων τεχνολογιών στην παιδεία. Κάνει κινήσεις εντυπωσιασμού (και πριν τις ευρωεκλογές βεβαίως, βεβαίως) και αφήνει μετά τους καθηγητές να 'τραβιούνται' να βγάλουν το φίδι απο την τρύπα.

Κατά τη γνώμη μου, happiness, τα είπες ΟΛΑ με αυτήν την πρόταση! Και εξηγούμαι: συμφωνώ απόλυτα με όσους λένε ότι πρέπει να βλέπουμε και τα θετικά, και φυσικά σαφώς και οι μαθητές πρέπει πλέον να μάθουν να δουλεύουν με laptop και να τους χρησιμοποιούν ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ κυρίως για τις εργασίες τους κλπ. Ωστόσο,πρέπει να καταλάβουμε ότι το Υπουργείο με τέτοιες κινήσεις εντυπωσιασμού καταφέρνει το εξής: αυτό να φανεί προοδευτικό, καινοτόμο και ... γενναιόδωρο, και εμείς να χωριστούμε σε αυτούς που απλά θα καταπιούν το χρυσωμένο χάπι και σε αυτούς που θα φαίνονται ως οι αρνητικοί γκρινιάρηδες που αρνούνται την πρόοδο. Το θέμα ΔΕΝ είναι να ξεκινήσουμε μοιράζοντας laptop στους μαθητές. Αυτό ήταν η τελευταία ή έστω η βασικότερη έλλειψη της παιδείας;;; Το μέτρο αυτό είναι το ίδιο ακριβώς πράγμα με τις μεταρρυθμίσεις που ξεκινούν από ...το σύστημα πρόσβασης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση και όχι από το προνήπιο, όπως θα έπρεπε!

Και όσο εμείς μένουμε ευχαριστημένοι με τα προσωρινά, πρόχειρα, προεκλογικά πυροτεχνήματα της κάθε κυβέρνησης, και μπαίνουμε στη λογική "έλα μωρέ, μην είμαστε αρνητικοί, καλό είναι και το μπαλωματάκι αυτό, κάτι κουκουλώνει", όσο δηλαδή καταπίνουμε πιο εύκολα το χρυσωμένο χάπι, και δεν βλέπουμε τις πραγματικές ελλείψεις, τότε είναι που δεν πρόκειται ποτέ να καλυτερεύσει ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ κάτι!

Ας τα δώσει τα laptop λοιπόν, για να τα χρησιμοποιούν οι μαθητές στο σπίτι τους (μαζί με πολύ φτηνή σύνδεση ιντερνετ σε κάθε σπίτι που έχει μαθητή), ας δώσει και σ'εμάς  όμως και laptop και χρήματα στα σχολεία για προτζέκτορες και χρήματα για συστηματική επιμόρφωση στο πώς κάνω μάθημα με laptop & projector (γιατί δεν είναι για όλους τους συναδέλφους αυτονόητο) και χρήματα για αρκετούς σχολικούς συμβούλους ανά περιφέρεια που θα είναι ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ενημερωμένοι και επιμορφωμένοι και θα μπορούν να μας βοηθούν ουσιαστικά στο έργο μας ....και τότε να συζητήσουμε. Ένα παράδειγμα αναφέρω...

Συγνώμη και για το σεντόνι και για τη γκρίνια  ;D ;D ;)
Μην περιμένεις να δεις, για να πιστέψεις...Πίστεψε, και θα δεις!

Αποσυνδεδεμένος Teko

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 75
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: laptop μέσα στην τάξη;
« Απάντηση #13 στις: Μάιος 13, 2009, 11:12:05 μμ »
.... και συμπληρώνω στο σεντόνι και μια μικρή .. δαντελίτσα ..
ας φτιάξει και κτιριακές εγκαταστάσεις τέτοιες (έστω αίθουσα ή αίθουσες προβολών) που θα επιτρέπουν στους καθηγητές να κάνουν το έργο τους και όχι τα τραγικά που δίαβασα παραπάνω... με χαρτόνια για αυτοσχέδιες όθονές προβολής... Ημαρτον δηλαδη...!!
ΠΕ20

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32328
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162261
  • Σύνολο θεμάτων: 19245
  • Σε σύνδεση σήμερα: 620
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 31
Επισκέπτες: 515
Σύνολο: 546

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.056 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.