0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Κατά τη γνώμη μου η ενδεδειγμένη πορεία είναι η εξής: αντιμετωπίζεις κατά μέτωπο, αλλά με ηρεμία το πρόσωπο που δημιουργεί το θέμα, μετά πας στη Σύμβουλο και στο τέλος στον Προϊστάμενο του Γραφείου. Γιατί διαφορετικά είναι λίγο σαν να λες " θα το πω στο μπαμπά μου, που είναι πιο δυνατός". Δυστυχώς πάντως σε αυτές τις περιπτώσεις σπάνια βρίσκεις άκρη (γιατί τέτοιου είδους "παλιές" δε λογαριάζουν κανέναν) οπότε καταφεύγεις στον "ανταρτοπόλεμο" απλά δεν εξυπηρετείς καμιά τους και περιμένεις στωικά το τέλος της χρονιάς βάζοντας λυτούς και δεμένους για αλλαγή περιβάλλοντος την επόμενη χρονιά.Το πιο βασικό από όλα είναι να ξέρεις καλά το νομικό πλαίσιο του νηπιαγωγείου, ώστε να γνωρίζεις τα δικαιώματά σου και τις υποχρεώσεις σου και να είσαι εσύ εκείνη που επιλέγει πότε θα δώσεις κάτι παραπάνω γιατί απλώς θέλεις να λειτουργήσεις συναδελφικά ή υπέρ του σχολείου και των παιδιών.