0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Και μιας και μιλάμε για γονείς, να ζητήσω την άποψή σας για κάτι. Σήμερα μου ζήτησε μια μητέρα να αναλάβω την κόρη της που του χρόνου θα πάει
Θα της το ξεκαθαρίσεις από την αρχή ότι δεν είναι δυνατό να δεσμεύεις ώρες που ακυρώνονται και δεν πληρώνονται.Αν δεις ότι συνεχίζει να το κάνει, δως της άφεση για 3-4 φορές προειδοποιώντας την κιόλας και, αν πάλι το συνεχίζει, δείξ' της την πόρτα...
Μου ζητήθηκε χθες να κάνω μάθημα σε ένα παιδάκι που θα πάει το Σεπτέμβρη Γ Γυμνασίου. Ο πιτσιρικάς είναι πολύ αδύναμος, φέτος μπορεί να έχει μείνει στα Αρχαία. Επιπλέον, φέτος του συνέβη κάτι τραγικό, έχασε τον πατέρα του, και γενικότερα έχει "παρατήσει" το σχολείο και το διάβασμα. Η κυρία που με συνέστησε στη μητέρα του του κάνει Γερμανικά και μου είπε πως είναι εξαιρετικά "δύσκολο" παιδί και πως έχει ξεπαστρέψει 2 φιλολόγους φέτος. Το ξέρω ότι όλα είναι πολύ αποθαρρυντικά, αλλά το έχω δει λίγο συναισθηματικά το θέμα, και σκέφτομαι να το προσπαθήσω. Ποιά είναι η γνώμη σας? Έχει κανένας παρόμοια εμπειρεία για το πώς θα μπορούσα να προσεγγίσω ένα τόσο "ιδιαίτερο" παιδί?
Πολύ χρήσιμες οι πληροφορίες και τα links apri, ευχαριστώ πολύ! Σήμερα το απόγευμα θα πάω από το σπίτι του μικρού να γνωριστούμε, οπότε θα σχηματίσω μια καλύτερη σπόψη. Σκέφτομαι να του προτείνω να ξεκινήσουμε κάπου στα μέσα Αυγούστου για να αρχίσουμε να καλύπτουμε και κάποια κενά (που είμαι σίγουρη πως θα είναι πολλά), έτσι ώστε αν δούμε πως δε μπορούμε να "λειτουργήσουμε" μαζί να έχει περιθώριο η μητέρα του να βρει άλλη δασκάλα. Το θέμα είναι πως ο πατέρας του παιδιού ήταν και ο ίδιος εκπαιδευτικός (Θεολόγος) και έκαναν μαζί τα φιλολογικά μαθήματα. Οπότε θεωρώ πως είναι αρκετά φυσιολογικό για τον μικρό να αντιδρά και να μη δέχεται εύκολα κάποιον άλλο δάσκαλο....Θα δούμε.... [edit:] bikini νομίζω πως έχεις πολύ μεγάλο δίκιο στο θέμα της αυτοπεποίθησης, θα προσπαθήσω να του το μεταδώσω... Thank you SO much!