0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Εκεινά τα κλασικά βιβλία αγγλικών με τον Arthur Newton τη Mary και τον κακό Bruce (πώς λεγόταν η σειρά; ) δεν χρησιμοποιούνται πια;
Και με αυτούς τους μαθητές τι κάνεις; Kαταφέρνεις πάντα να τους φέρεις σε τέτοιο επίπεδο ώστε να πάρουν το Β2; Aν το καταφέρνεις πάντα, εσύ ή οποιοσδήποτε άλλος καθηγητής, αξίζετε πολλά συγχαρητήρια. Μιλώ πάντα για τον αδιάφορο κι απαθή μαθητή, όχι τον αδύναμο που προσπαθεί.
Δεν καταφέρνω σχεδόν ποτέ να τους φέρω σε επίπεδο Β2 απλά γιατί δεν μπορώ να διαβάσω εγώ γι' αυτούς. Συνήθως οι αδύναμοι / αδιάφοροι / απαθείς μαθητές έχουν κενά χρόνων που δεν καλύπτονται εύκολα. Αν πάρουν μπρος και αρχίσουν να διαβάζουν, μπορώ να κάνω μικρά θαύματα. Αν συνεχίζουν να αδιαφορούν, στην καλύτερη περίπτωση να τους φέρω σε ένα επίπεδο Α2+
1) Αν είναι αδιάφορα, φταίει ο καθηγητής. Πρέπει να τα εμπνεύσει.2) Αν δε διαβάζουν τα παιδιά ή έρχονται άγραφα, φταίει ο καθηγητής. Πρέπει να τα εμπνεύσει να ασχοληθούν στο σπίτι.
3) Ακόμα κι αν οι μαθητές έρχονται άγραφοι και αδιάβαστοι, πρέπει όλη η δουλειά να γίνεται στην τάξη και να φεύγουν από το μάθημα έχοντας αναπληρώσει ή μάθει ό,τι δεν εμπεδώθηκε στο σπίτι.
4) Στην prejunior μόνο αγγλικά, ούτε μία λέξη ελληνική, να νομίζουν ότι είσαι Αγγλίδα.
5) Για το αδύναμο τμήμα της Lower με 2-3 αγόρια εντελώς αδιάφορα, άγραφα, με κενά και συνδυασμούς μαθησιακών δυσκολιών (δυσλεξία και διάσπαση προσοχής) έπρεπε το Speaking/Writing αποκλειστικά στα αγγλικά από εμένα, ούτε μία πρόταση ελληνική.
για ιδιαιτερο c2 σε επαρχια 4-6 ωρες την βδομαδα ποσο θα ζητουσατε?
Μάλιστα. Ένιωσα άσχημα, σα να μου λέει ότι πάω να της αρπάξω κάτι τελευταία ευρώ! Είμαι υπερβολική μάλλον ε; Και ό,τι μου έλεγε την προηγούμενη βδομάδα ότι τους ξεχωρίζει τους καλούς καθηγητές και ότι με εκτιμά πολύ.
Το ότι είναι άνεργη και ότι θα πρέπει πληρώνει εισιτήρια στον ΟΣΕ κάθε βδομάδα για να έρχεται Αθήνα ΔΕΝ το ήξερε όταν έκλεισε το μάθημα;
Είναι 5 παρά τώρα, ετοίμαζα υλικό για ένα μάθημα που έχω στις 7. Μήνυμα από τη μαμά της μαθήτριας.. με λίγα λόγια επειδή δεν πρόλαβε να διαβάσει τα δικά μου ακυρώνεται το σημερινό και επειδή έχει πολλά για το σ/κ ακυρώνεται και το επόμενο. Γ Λυκείου, το ανέλαβα μέσα στις γιορτές γιατί δε μείνανε ευχαριστημένοι από την προηγούμενη καθηγήτρια, θέλει να δώσει το ειδικό μάθημα Αγγλικών στις Πανελλήνιες και έχουμε μόνο 4-5 μήνες μπροστά μας για να προσπαθήσουμε από κακό Β1 επίπεδο να μπορεί να ανταπεξέλθει έστω επαρκώς στις εξετάσεις (επιπέδου C1) για να πιάσει τη βάση και να μπορέσει να δηλώσει τη σχολή. Μ'αρέσει που εγώ κάθομαι κι αγχώνομαι κι εκείνοι ακυρώνουν μαθήματα..
Εγώ φταίω που τους πιάνει κορόιδα το φροντιστήριο και βάζει τους γονείς να ξεκινούν από τη β' δη. αγγλικά για να κάνουν 2 χρονιές τα μαθήματα της junior; Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί κάποιοι βιάζονται να πάρουν τα παιδιά τους από το γυμνάσιο το Γ2, και δη σε μια ηλικία που δεν είναι πνευματικά έτοιμα να ανταποκριθούν όπως ένας προχωρημένος έφηβος ή ενήλικας στις απαιτήσεις του Γ2. Εκτός κι αν τα εκτρώματα στυλ ESB κτλ τους καλύπτουν. Εδώ εγώ που είχα δώσει Cambridge και Michigan στην α' λυκείου δεν ήμουν έτοιμη. Και ήμουν η μόνη σε εκείνη την εξέταση σε όλη τη Θεσ/νίκη κάτω των 18. Όπως και στο Β2 για τα ίδια πτυχία είχα απέναντί μου τελειόφοιτους λυκείου, φοιτητές και 30-40ρηδες εργαζομένους. Μιλάμε ότι είχαν εντελώς διαφορετική αντίληψη και των κειμένων και των εκθέσεων. Για τα δε βιβλία, ένα έχω να πω: σιγά μην κάτσω να σκάσω για τα καβουράκια του κάθε γονιού. Όλα είναι πάνω κάτω στα ίδια χρήματα. Όποιος οίκος μού τα δίνει δωρεάν και με ικανοποιεί ως καθηγήτρια, αυτόν θα επιλέξω.