0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ζητώ προκαταβολικά συγνώμη αν το έχεις ήδη αναφέρει... αλλά αυτά που γράφεις με προβληματίζουν ως πιθανή μαθησιακή δυσκολία.Listening άριστο κατανοεί και μιλά έστω με απλοϊκό λεξιλόγιο τη γλώσσα. Αλλά γραπτή άσκηση και δεν βγάζεις νόημα...Μήπως το παιδί έχει δυσλεξία; Έχεις δει ποτέ γραπτό του στα ελληνικά; Έστω μια μικρή παράγραφο ανάπτυξης;Μας έλεγε πρόσφατα πανεπιστημιακός σε ημερίδα για μαθησιακές δυσκολίες, ότι ειδικά η δυσλεξία φαίνεται στις ξένες γλώσσες πιο έντονα.
H μαθησιακή διαδικασία είναι επίπονη τόσο για τον μαθητευόμενο όσο και για τον διδάσκοντα.
Το πρόβλημα είναι, Μάρκο, πως ειδικά σε αυτές τις δύο ομάδες στις οποίες αναφέρεται η eng_teacher (έφηβους και ενήλικες) οι περισσότεροι μαθητευόμενοι δεν έχουν διάθεση να πονέσουν για να μάθουν. Έχουν όμως την απαίτηση να αποκτήσουν γνώση με κάποιο μαγικό τρόπο, κυρίως μέσω της παρουσίας τους στις συνεδρίες με τον καθηγητή, (...)